Slechte service

Mijn plant voldoet voor het bedrag wat ik betaald heb zeker niet aan de verwachting. Hier melding van gemaakt via contactformulier ( ze zijn telefonisch onbereikbaar)maar je word afgescheept met mailtjes wat ik hiermee wil... Wat een vraag! Zegt genoeg... Zeker geen aanrader.

Versturen je gewoon een kapotte strelitzia

Met veel goede hoop voor ons nieuwe huis een 220cm hoge strelitzia besteld. De teleurstelling was groot. Dachten we proberen er één en bestellen daarna nog een paar. Maar wat krijgen we, een kapotte plant, geen plant van 2.20cm maar slechts 1.70cm, gescheurde bladeren, droog en op veel plaatsen bruin. Bij een concurrent dezelfde plant 220cm gekocht, het verschil is dag en nacht en ze doen alsof de kapotte plant normaal is terwijl de foto's niet liegen. Een kind ziet nog dat dit geen goede plant is. Doos weggooid. Klantenservice geeft aan dat we de plant kunnen retourneren, echter geen doos meer. We gaan nu terugsturen in huishoudfolie, waarop klantenservice aangeeft niet zeker te zijn of de pakketservice dit aanneemt. Mocht dit niet lukken, helaas geld kwijt. Zonde van je tijd en geld om hier te bestellen, een foutje maken is geen probleem, maar dat je het niet op wil lossen, dat is serieus slecht.

Erg slordig verstuurd

Mijn sinaasappelboompje werd in een paar dagen geleverd. Dat was naar verwachting. Maar de manier waarop het boompje uit de verpakking kwam was zeer teleurstellend. Er lagen 20 sinaasappeltjes gekneusd en geplet in de doos of in de pot. Er hingen er nog 2 in het boompje. Er is flink gesnoeid om er voor te zorgen dat het boompje in de verpakking zou passen. Dit had veel beter gemoeten!

Ficus lyrata

Een ficus lyrata besteld op maandag. Op de afsproken dag bij mij geleverd in een stevige doos. De kwaliteit van de plant is goed. De plant is niet helemaal exact hetzelfde als op het plaatje, maar wel echt mooi. Ik hier vaker bestellen. Groetjes,

Toppie

Top ervaring

Klant

Twee grote palmen in pot besteld. Mooi opgemaakt geleverd bij ons thuis. Fijne klantenservice ook.

Erg blij mee

Hele goede ervaring met Fleurdirect. Een snelle levering in een stevig verpakte doos. Handig open te maken. De website werkte ook erg goed. Al met al een mooie ervaring.

Geweldige service!!

De plant besteld bij Fleurdirect. De levering door PostNL ging helemaal mis. Na een week was de plant er nog niet. Dit lag niet aan Fleurdirect. Omdat er met PostNL niet te communiceren valt, heb ik Fleurdirect gebeld. Zij vonden dit erg vervelend en legde mij uit dat dit ook niet goed voor de plant is. Ondanks zij er niets aan konden doen, wilden ze mij een nieuwe plant opsturen, omdat ze graag hun kwaliteit behouden. Dit hebben zij meteen gedaan en de volgende dag was de plant binnen. Erg blij mee en heel mooi!

Geld weg, geen plant!

De bestelde plant werd nooit geleverd. Week met klantendienst op en af gemaild, die trouwens telefonisch niet bereikbaar zijn. Ik was thuis op het aangegeven moment van levering, geen koerier gezien. En nu, meer dan een week later, staat de melding ineens op geleverd?! Ik heb alvast NIETS ontvangen maar ik heb wel betaald. SCHANDALIG!!! DIEFSTAL!!!

Geld weggegooid

Ik heb mijn geld weggegooid... De plant arriveerde met veel gebroken bladeren. Hij heeft meer dan vier gekreukelde bladeren, en hier en daar zijn ze plakkerig en vies. De watermeter werkt ook niet. Toen ik contact opnam met de klantenservice, werd alles afgeschoven en vertelden ze dat de plant 'bezorgingsstress' had, wat de oorzaak zou zijn van de bruine punten. Nu, een week later, ziet de plant er nog slechter uit. Voor de tweede keer contact met ze opgenomen, weer foto's moeten sturen, en nog steeds geen oplossing gekregen... IK RAAD NIEMAND AAN OM HIER IETS TE KOPEN. Ik ga zeker video's maken en ze op de socials plaatsen, want dit kan echt niet. Erg teleurstellend... Ik heb een review op de website geplaatst, maar ze hebben deze niet gepubliceerd, dus je ziet alleen maar positieve reviews. €191,80 NAAR DE PRULLENBAK. ORDERNUMMER: ORD196985

Niet tevreden

Afgelopen Zaterdag mijn Areca Palm binnen gekregen. Toen ik de doos open maakte zag ik dat de binnenpot helemaal gebarsten was, Veel bladeren geknakt waren (deze moest ik verwijderen) en heel veel bruine punten aan de bladeren. Heb 2 emails gestuurd maar wordt niet op gereageerd. Had ook een revieuw op hun eigen site geschreven, maar die wordt niet geplaatst Ik bestel hier niet meer!!

Te kleine plant

Een mooi plant geleverd gekregen. Echter de verwachting een plant van 190 cm te krijgen. De plant was net aan 170 cm wat binnen hun foutmarge past. Zou als bedrijf toch zorgen om een grotere plant te leveren. Ordernummer ORD193389

Broken leaves and Plant in poor condition

I ordered 2 plants from Fluerdirect online. Turned out to be that, one of the plants delivered (Strelitzia Nicolai 120/21) is damaged or is poorly taken cared. The leaves were broken, most of the leaves had dried spots and damages, overall plant in a very bad condition. Their website says plants can't even return, this makes terrible experience overall. Beware of this. Wouldn't recommend.

Olijven

Zeer vlotte en correcte levering. De aangeboden planten waren in zeer goede staat en super goed verpakt!

mooi

Mooi had in het voorjaar ook al 2 stuks en was daarom zeer te vreden

Yucca

Mooie grote plant, perfect ingepakt en daardoor goed bezorgt.

Grote planten

Aantal grote planten in pot besteld. Keurig opgemaakt bezorgd op locatie. De planten zien er gezond en fris uit. Alles was keurig verpakt. De website werkt snel en eenvoudig. Een heel groot aanbod aan planten en kunstplanten. De prijzen zijn scherp. Al met al heel blij met onze aankoop.

Mooie plant

Mooie plant, die overeenkomt met de foto's op de website. De plant was goed verpakt en is snel geleverd

Schöne und gesunde Pflanzen

Als uns die erste Bestellung erreichte, waren wir sehr erfreut, das wir eine so tolle Pflanze erhielten, die alle gemachten Angaben lt Internet erfüllte. Die jetzt neu bestellte Pflanze ist außer Frage auch wunderschön, entspricht allerdings nicht der angegeben Größe von xl mit einer Höhe von 1,90m - genau gemessen haben wir es nicht, da wir beide aber rund 1,75 m groß sind, gehen wir von mal bei der Pflanze von 1.60m aus. Daher einen Stern Abzug in der Bewertung. Dennoch empfehle ich diesen Shop gerne weiter und auch wir werden hier nochmals einkaufen.

Verschrikkelijke ervaring!

Verschrikkelijke ervaring! Ik heb vier bomen besteld die bij mij thuis worden afgeleverd. Als gevolg hiervan ging mijn bestelling naar het afhaalpunt. Ik heb geen auto, ik kan mijn bestelling niet ophalen. Als gevolg hiervan ben ik mijn bestelling en geld kwijtgeraakt. Ordernummer is ORD188995

Slechte ervaring

Bestelling verzonden? Staat al 6 dagen bij dpd? Telkens nieuw bericht dat leveringsdatum volgt. Contactformulier via fleurdirect ingevuld... zonder reactie van hen. Triestige service. Ordernummer ORD13415

Krijgt niet waar je voor betaald en niet leveren!

Besteld: Lepelplant L 90/24 €22,95: 90 hoog / potmaat 24, ontvangen 70 hoog / potmaat van 19. Lepelplant M 65/17 €14,95: 65 hoog / potmaat 17, krijg hooguit, 1 blad, 50 hoog / potmaat 13. Daarmee 10 euro te veel betaald. Hydrokorrels 40 liter €19,95 helemaal niet geleverd. 'Schijnbaar over het hoofd gezien, kan gebeuren zo'n klein zakje!' maakt samen 29,95. Voor en tijdens de bestelling een goed contact, kreeg bericht dat de dat de kleinste niet op voorraad was maar morgen zou binnenkomen, klopt ook maar ik krijg inderdaad de kleinste de 13cm pot die 9,95 kost??? Hoe dit ook opgelost gaat worden, daar mag ik op z'n minst vanuit gaan, toch?! ik wil 29,95 terug op mijn rekening teruggestort zien worden, maar ik bestel hier niet meer! Een foutje kan gemaakt worden, maar twee 'fouten' en artikel niet geleverd ...? Had ik de reviews maar eerder gelezen, ook op andere beoordelingssites, dan lijkt er eerder een structuur in te zitten met het 'verkeerde en helemaal niet leveren.' Denk je wat leuks en gezelligheid in huis te halen wat alleen maar irritatie oproept met een anti climax. Voor nu is die ene ster die gegeven moet worden er dan ook één voor daar waar de zon nooit schijnt! Op zelfde dag planten geleverd van een andere webshop waarin de hoogtes en potmaten wel kloppen! Bezorgd krijgen wat je op de website ziet en waar je voor betaald hebt! Ordernummer is ORD185614.

fehlerhafte Lieferung - faulty delivery

Bestellt und bezahlt war eine Goldfruchtpalme mit einer Höhe - inklusive Topf - von 155/160; die gelieferte Pflanze ist gerade einmal 140 cm. Ordered and pay was a Areca with a height of 155/160 cm; the delivered Areca is just now 140cm.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

2x kapotte plant ontvangen, wel goed opgepakt door de klantenservice.

Aanpassing: het is goed opgepakt door de klantenservice. Als ze de verzendmethode / inpakmethode zouden verbeteren is het echt een top website. -- Ik baal ervan deze review te moeten schrijven. Maar ik heb 2x een compleet kapotte plant ontvangen. 1.8m plant besteld. De eerste keer op de verkeerde dag bezorgd, waardoor deze 4 dagen op zijn kop bij de buren heeft gestaan. De 2e keer bezorgd met 5 geknakte stengels door het transport. Gewoon echt niet goed

Grote plant

Bij Fleurdirect een grote kamerplant gekocht. De plant werd binnen twee dagen, goed ingepakt, geleverd en zag er goed gezond uit. Ik zou vol vertrouwen opnieuw. bestellen bij dit bedrijf

Hoeksekade 111 B

2661JL Bergschenhoek