Verschrikkelijk

Besteld, betaald, geen levering. Geklaagd, weer verzonden, na een week ontvangen. Plant ondersteboven, alle takken geknakt, alle fruit eraf. Voelt bijna alsof ik in Bananasplit zit!

Goede kwaliteit

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de planten

Reageren niet op aanpsrakelijkheid

Geleverde kwaliteit voldoet niet binnen twee weken hangt de plant en worden bladeren bruin en sterven af. Foto’s gemaild, zou liggen aan te weinig water geven. Ik had de plant moeten overpotten zou in kweekpot staan bij levering. Ik had deze geen water met voeding mogen geven. Bij informatie opvragen deelde de medewerker dat ik speciale palm voeding moest geven 1 keer per twee weken. Verder regelmatig water geven plant mag niet droog staan. Alles wat geadviseerd is keurig gedaan. Kortom ons advies bezint voor je bij fleurdirect een bestelling plaatst. Bij problemen ligt het nooit aan fleurdirect, problemen komen door de cliënten niet door fleurdirect. Kijk een op trustpilot mogelijk krijg je een ander beeld van fleurdirect. Voor ons nooit meer een bestelling bij een deze leverancier.

Prachtige orchideeën

Tot mijn verbazing ontving ik 1 orchidee in plaats van 2. Fleurdirect.nl heeft dit snel in orde gemaakt. Proficiat.

Top van bestelling tot levering!

Bestellen, communicatie, levering en kwaliteit verdient een 5*!

Gewoon goed spul.

Al mijn planten komen van Fleurdirect. Uitstekend verpakt, fris groen en altijd mooi.

Kwaliteit niet naar verwachting

Er is een blad geknakt, wat kan gebeuren met inpakken maar toch slordig. Maar er wordt ook geadverteerd met “direct van de kweker”. Ik kan me niet voorstellen dat een plant direct van de kweker allemaal dode punten heeft. Plant is toch niet zo ‘vers‘ als men doet blijken. Misschien ben ik een beetje kritisch, maar ik ik heb jarenlang in de omgeving van kwekerijen gewoond, dus ik ken de kwaliteit. Ik ben nog in afwachting van de klantenservice

Geen bereidwilligheid om eigen fout op te lossen

Eerste bestelling en het loopt al volledig fout. Foute bloempot met de plant geleverd en geen bereidwilligheid om het op te lossen! Ik moet alles zelf ondernemen/betalen (zelf herpotten, zelf een geschikte doos vinden om terug te sturen) voor een fout die zij gemaakt hebben? Ik stel zelf heel schappelijke oplossingen (zoals pot & plant apart terugsturen, of de nieuwe correcte plant+pot alvast opsturen zodat ik die verpakking kan gebruiken voor retour) maar nul bereidwilligheid om een oplossing te vinden en om hun fout recht te zetten! Heel erg teleurstellend!

Beste Olivia, Wat vervelend dat het zo bij overkomt, we hebben het klantencontact terug gelezen en zien dat u in contact bent met een van onze collega's die meermaals oplossingen heeft geboden en uitleg heeft verstrekt. We zien nog geen reactie op het laatste bericht. Hopende dat u er uitkomt en dat het netjes wordt opgelost voor beide partijen. Team Fleurdirect.

mooie planten slechte service

Al vaker palmen besteld bij Fleurdirect. Altijd mooie planten ontvangen, enkel de laatste 2 palmen die ik gekocht heb en begin januari 2024 geleverd zijn, zijn van mindere kwaliteit. Vee bruin blad en bladeren kan ik er met steel en al uitpakken. Stelen zijn aan onderzijde vochtig, dus ligt niet aan te weinig water geven. Na diverse malen contact met Fleurdirect, wordt er geen oplossing aangedragen, maar een beroep gedaan op garantie van een maand??? Alsof je bij het eerste dode blad meteen contact opneemt met het bedrijf ;-(

Beste Jos, Bedankt voor uw bericht. Dit klinkt meer als te veel water inderdaad, wat is uw ordernummer dan kunnen we met u mee kijken. Zoals aangegeven op onze website hanteren wij 1 week leveringsgarantie en 1 maand bloeigarantie. Team Fleurdirect.

Ging prima

Makkelijk besteld Goed transport goed verpakt aardige chauffeur Volgens mij goede plant

Via Fleurdirect heb ik 3 mooie planten gekocht. De website is overzichtelijk, de planten vond ik ook niet duur en mijn bestelling was binnen op de verwachte bezorgdag. Ik kon mijn bestelling goed volgen via track en trace. Bezorger was vriendelijk, de planten waren goed verpakt en precies zoals ik hoopte toen ik ze bestelde. Aanrader!

Nice

Nice and healthy plant, really well packed and looks beautiful

Strelitzia

Zo mooi bloem!!! Goed gepakte, kleine shade maar top service! Snel geleverd en mooie prijs. Heb hier al vaker besteld en ziet er elke keer goed uit.

buitenpalm

super mooie palmen en na het uitpakken, ze waren mooi groot zoals versproken zelfs nog iets groter. stevige verpakking en makkelijk uit te pakken. ik heb ze gelijk in de tuin gezet en ziet er mooi uit. we gaan ervan genieten Dank jullie wel voor de super servies

Grote strelitzia plant

De plant was zeer goed verpakt. Ik had een 170 cm besteld, maar heb een 210 cm hoge plant ontvangen. Zeker waar voor mijn geld. Aanrader!

Mooie plant

Ten eerste de plant die ik besteld heb ziet er mooi uit maar ik kreeg twee planten van verschillende postorders vreemd, ik kreeg 50% korting op een plant en die staat nu bij een kennis maar met zo’n groot pakket is wel lastig om van a naar B terug verder zijn ze wel aardig bij de klantenservice

Beautiful

The olive tree is beautiful! Just like in the photo, I am impressed with it. Also, the packaging was great and it didn’t look like it had been manioulated at all.

De plant voldoet aan onze verwachting en wordt top ingepakt geleverd

De plant voldoet aan onze verwachting en wordt top ingepakt geleverd

na mijn aankoop las ik slechte recensies en ontving ik geen update over de verzending. Ik was bang dat ik zou worden opgelicht, niets is minder waar, binnen een paar dagen kreeg ik een mooie grote plant! Hun klantenservice kan wel wat vlotter, maar verder ben ik heel tevree!

Gewoon fantastisch qua product en verzendservice.

Ik heb een prachtig plant ontvangen. Snelle verzending en heel goed ingepakt.

Kwaliteit samen met klantvriendelijkheid en perfecte aflevering.

Drie afleveringen gehad dit jaar. Allemaal heel goed verpakt geleverd. Alles verkeerd in gezonde staat en ziet er perfect uit. 1 keer wat aan de hand gehad met een plant, maar dat werd keurig afgehandeld. Er komt er beslist volgende maand nog een bij!

Redelijk

Helaas heel veel gedoe gehad met de kwaliteit en bezorging van mijn plant. Heeft in totaal meer dan 2 maanden geduurd. Veel heen en weer met de klantenservice wat in het begin niet goed is gegaan. Uiteindelijk is dit netjes opgelost door de klantenservice (Kees) waarna ik de plant gratis mocht houden.

Beste Anja, Wat vervelend om te horen. is de plant nu wel geleverd? Wat is uw ordernummer dan kijken we even met u mee.

Netjes bezorgd

Keurig bezorgd bij ons kantoor. Wij hebben de planten online besteld en hebben daarna een telefonisch overlegd voor de levering. De levering lukt nog net toen ik op kantoor was. De planten zagen er perfect uit. Ik hoop dat ze het ook goed blijven doen!

Fijne ervaring

Keurig geholpen met het vinden van een mooie plant. Ik heb de plant besteld en binnen 3 dagen was hij thuis. Heel stevig verpakt. ik ben er blij mee!

Katastrophaler Zustand der Pflanze Strelitza

ich habe bei Ihnen eine Strelitza Nicolai Pflange bestellt und diese kam heute in einem desolaten Zustand an, wodurch ich sehr verärgert bin. Telefonisch kann man niemanden bei Fleurdirect erreichen und das Kontaktformular zwecks Beschwerde funktioniert auch nicht.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Leider wurde Ihre Strelitzie beim Transport beschädigt. Ich habe Ihnen umgehend eine E-Mail gesendet, um das Problem für Sie zu lösen. Können Sie darauf antworten?

Bedrijfsgegevens

Hoeksekade 111 B

2661JL Bergschenhoek

010-7602700

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.