Filters

10

De plant voldoet aan onze verwachting en wordt top ingepakt geleverd

De plant voldoet aan onze verwachting en wordt top ingepakt geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

na mijn aankoop las ik slechte recensies en ontving ik geen update over de verzending. Ik was bang dat ik zou worden opgelicht, niets is minder waar, binnen een paar dagen kreeg ik een mooie grote plant! Hun klantenservice kan wel wat vlotter, maar verder ben ik heel tevree!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon fantastisch qua product en verzendservice.

Ik heb een prachtig plant ontvangen. Snelle verzending en heel goed ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit samen met klantvriendelijkheid en perfecte aflevering.

Drie afleveringen gehad dit jaar. Allemaal heel goed verpakt geleverd. Alles verkeerd in gezonde staat en ziet er perfect uit. 1 keer wat aan de hand gehad met een plant, maar dat werd keurig afgehandeld. Er komt er beslist volgende maand nog een bij!

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Helaas heel veel gedoe gehad met de kwaliteit en bezorging van mijn plant. Heeft in totaal meer dan 2 maanden geduurd. Veel heen en weer met de klantenservice wat in het begin niet goed is gegaan. Uiteindelijk is dit netjes opgelost door de klantenservice (Kees) waarna ik de plant gratis mocht houden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Anja, Wat vervelend om te horen. is de plant nu wel geleverd? Wat is uw ordernummer dan kijken we even met u mee.

9

Netjes bezorgd

Keurig bezorgd bij ons kantoor. Wij hebben de planten online besteld en hebben daarna een telefonisch overlegd voor de levering. De levering lukt nog net toen ik op kantoor was. De planten zagen er perfect uit. Ik hoop dat ze het ook goed blijven doen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring

Keurig geholpen met het vinden van een mooie plant. Ik heb de plant besteld en binnen 3 dagen was hij thuis. Heel stevig verpakt. ik ben er blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
1

Katastrophaler Zustand der Pflanze Strelitza

ich habe bei Ihnen eine Strelitza Nicolai Pflange bestellt und diese kam heute in einem desolaten Zustand an, wodurch ich sehr verärgert bin. Telefonisch kann man niemanden bei Fleurdirect erreichen und das Kontaktformular zwecks Beschwerde funktioniert auch nicht.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Reactie van het bedrijf

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Leider wurde Ihre Strelitzie beim Transport beschädigt. Ich habe Ihnen umgehend eine E-Mail gesendet, um das Problem für Sie zu lösen. Können Sie darauf antworten?

10

Tolle Palme

Sehr gut verpackt und eine wunderschöne gesunde Pflanze, prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Tolle Pflanzen

Super Pflanzen für diesen Preis. Hoffe auch, dass sie so bleiben. Top verpackt und schnell geliefert. Vielen Dank

  • Aanbevelen? Nee
10

Een prima en betrouwbaar bedrijf!

Zeer snel geleverd en keurig verpakt!! Het was een prachtige plant (een Goudpalm Ateca) Fleurdirect is echt een aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super mooi en snel

Prima van bestelling tot levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goed

zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en garantie

In januari een plant geleverd gekregen, na drie weken bladeren bruin. Foto's gestuurd en blijkt de plant door de vorst en vervoer dood te zijn gegaan. Fleur direct deelde na bekijken van de foto's mede direct een nieuwe plant te verzenden en bood hun excuses aan voor het ongemak. Keurig te woord gestaan en perfect opgelost. Dit bedrijf doet wat men beloofd en komt afspraken keurig na.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fleurdirect

The plant I received was damaged and looked nothing like what was advertised on their website. There's a huge gap between what they promise and what they deliver. they gave me a 40% discount on the plant and now I'm more satisfied. so if you receive a damaged plant contact their customer service.

  • Aanbevelen? Nee
9

uitstekend

Mooie plant, maar ook de verpakking waarmee de plant wordt verstuurd is grote klasse!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top product geleverd.

Heel tevreden over het product zeer mooi en ook prima en degelijke verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Levering

Mooie plant, goed verzorgd en in een mooie pot geleverd. Niet mijn eerste en zeker niet mijn laatste bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

Palm

Snelle levering ,plant en pot goed verpakt en goed ontvangen mooie plant een mooie aanwinst voor interieur.

  • Aanbevelen? Ja
2

Oneerlijke bedrijf

Zij sturen kapote planten met opzet. Je gaat toch niet de moeite nemen om de plant naar een zendpunt te brengen. Daarna bieden zij aan een korting. Zij nemen geen verantwoordelijkheid voor hun fouten. Zij reageren niet meer na dat ik heb gezegd dat het hun fout is en zij moeten de plant komen halen. Nou moet ik houden een gebroken plant en kleiner dan ik heb besteld en ik moet accepteren hun korting want zij komen niet de plant ophalen. Bad customer service!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Hartelijk dank voor je review. Klopt het dat u contact heeft gehad met mijn collega en dat het is opgelost door middel van een nieuwe order? We horen graag van u. Team Fleurdirect.

1

Tot nu toe, slecht

Ik poogde u te bellen op 2 telefoonnummers, namelijk 0107602700 en 0308080385 en 2x kreeg ik de melding "het nummer dat u gevormd heeft bestaat niet". Ben ik hier opgelicht ?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Guy, Bedankt voor uw beoordeling. Ons nummer is inderdaad 010-7602700. Maar omdat u uit België belt denk ik dat u 0031 er voor moet plaatsen. Anders zijn we inderdaad niet bereikbaar.

9

Prima planten en levering

Op zondag eind van de dag 2 planten besteld en dinsdag voor de middag bezorgd. Goed verpakt (1 is 160 cm hoog). Planten zien er goed uit. Hoe ze het gaan doen is afwachten, maar tja dat weet je ook niet als je ze bij een tuincentrum koopt. Ze zijn voordeliger dan bij een tuincentrum en worden ook gratis bezorgd (vanaf 50 euro). Je weet van tevoren als je online besteld dat ze ook naar jouw huis vervoerd moeten worden. Wil je de, in jouw ogen, perfecte plant, dan kun je “gezellig” naar een tuincentrum gaan, alles bekijken en vervolgens heelhuids zelf gaan vervoeren. Ik ben tevreden over het bestelproces en de bezorging!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle bezorgen en oplossen van een klacht

Ik heb een mooie plant van 180 cm gekocht, bij aankomst bleek dat de 3 langste lakken waren gebroken. Doordat de plant erg vol wat viel het niet zo 123 op, maar vond het tocht vervelend, ik heb toen hier een melding van gemaakt en heb snel een antwoordt gehad en tevens een oplossing zonder de plant terug te sturen. Ben erg blij met mijn goudplant Areca, een juweel in de woonkamer. Bedankt voor het goed oplossen en zal zeker een jullie denken bij mijn volgende aankoop. Groetjes Rob

  • Aanbevelen? Ja
1

ein absolutes Chaos und sehr schlechte Pflanze! NIE WIEDER

Die Pflanze ist um einiges verspätet angekommen. Angegebene Lieferzeiten werden absolut nicht beachtet. Die Pflanze ist die reinste Katastrophe und war voller Matsche! alle Blätter sind defekt und schmutzig. Die Kommunikation ist eine NULL! jedes Mal bekomme ich eine automatisierte Nachricht. Telefonisch komme ich da gar nicht durch! Also wirklich! NIE WIEDER

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
1

Zeer slecht

Eind oktober hebben we een Howea Forsteriana Palm gekocht bij Fleurdirect.nl. Na een maand gingen er al takken (bladeren)”droog” bij hangen. Kort daarna zijn we gaan contacten met Fleurdirect. Wat positief was, dat ze snel reageren. Wat negatief was, dat het aan van alles lag, maar vooral niet bij Fleurdirect. Na een aantal keer heen en weer contact te hebben gehad, bleek nu ook in eens de garantie ( 2 maanden) voorbij te zijn. Klopt, maar het mailen begon al in de garantieperiode. Erg jammer! Een mooie plant, die in een maand tijd al “op” was. Hele taken (bladeren) kon je zo eruit halen (geel en dor). Zwaar teleurgesteld en zal ook niemand, maar dan ook niemand Fleurdirect aanbevelen m.n. vanwege de slechte servies.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste A, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Graag ontvangen we uw ordernummer, dan kijken we even met u mee.

Bedrijfsgegevens

Hoeksekade 111 B

2661JL Bergschenhoek

010-7602700

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.