Zeer slecht

Eind oktober hebben we een Howea Forsteriana Palm gekocht bij Fleurdirect.nl. Na een maand gingen er al takken (bladeren)”droog” bij hangen. Kort daarna zijn we gaan contacten met Fleurdirect. Wat positief was, dat ze snel reageren. Wat negatief was, dat het aan van alles lag, maar vooral niet bij Fleurdirect. Na een aantal keer heen en weer contact te hebben gehad, bleek nu ook in eens de garantie ( 2 maanden) voorbij te zijn. Klopt, maar het mailen begon al in de garantieperiode. Erg jammer! Een mooie plant, die in een maand tijd al “op” was. Hele taken (bladeren) kon je zo eruit halen (geel en dor). Zwaar teleurgesteld en zal ook niemand, maar dan ook niemand Fleurdirect aanbevelen m.n. vanwege de slechte servies.

Beste A, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Graag ontvangen we uw ordernummer, dan kijken we even met u mee.

Wat een ballentent!

Verkeerde bestelling geleverd, dan al meer dan een week moet ik bewijzen dat er een verkeerde bestelling is geleverd. Toch maar een keer bellen en dan wordt de verbinding verbroken omdat het druk is?? Bijna €200,- betaald en simpelweg niet geholpen worden.

Beste Kristel, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Graag ontvangen we uw ordernummer, we kijken graag even mee. Team Fleurdirect.

TOp

Polyscias

Vanmorgen de Polyscias gebracht.Erg mooie plant ,hij is met pot! 1.20 cm hoog dus komt lager in de hoge pot hier,maar zo kan hij groeien. Ik heb hem in vulcastrat gezet met watermeter. Nog even kijken hoe vaak ik water moet geven.. Ben er blij mee

Mooie plant

Super mooie plant. Zeer goed verpakt. Zou zo weer een mooie plant bij jullie bestellen

Kentia

Mooi plant, sowieso de plant zelf is leuk! Bezorgen was top. Plant zat goed ingepakt. Zaten helaas wel wat bruine en kapotte bladeren aan. De plant moest even beetje bijkomen van de rit. Blij mee

Fijne ervaring

De zending bevond zich een tijdje tussen twee DPD depots. Dat leek me met dit vriesweer niet bevorderlijk voor een plant. Toen de plant werd bezorgd zagen we dat hij ontzettend goed was verpakt en dat de plant helemaal voldeed aan de beschrijving. We zijn er erg blij mee. Een mooie plant voor een scherpe prijs

Mooie strelitzia

Hele mooie strelitzia ontvangen. Snel geleverd lijkt zoals op het plaatje. Blij mee

Schlechter Service / falsche Pflanze

So ein schlechter Service, Falsche größe geliefert und man muss sich selber noch um den Rückversand+ Kosten kümmern.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wenn die Pflanze nachweislich nicht die richtige Höhe hat, müssen Sie nie für die Rücksendekosten aufkommen. Wir werden diese dann bezahlen und kostenlos umtauschen. Sollte dies nicht der Fall sein, bitten wir Sie, die Rücksendekosten zu tragen. Ich werde Ihnen eine E-Mail senden, um dies näher zu erläutern.

Strelitzia

Hele mooie strelitzia binnen gekregen in een mooie doos. Ik had het in het weekend besteld en dinsdag binnen gekregen. De plant was goed verpakt en staat nu te pronken in mijn woonkamer. De kwaliteit is echt super. Dat vind ik niet in een tuincentrum. Erg blij mee!!

Mooie planten

Mooie planten, stevig verpakt, snel geleverd.

Goed aangekomen. Bij instaleren plant wat poeder op de korrels gestrooid. Weet nog niet of hij werkt maar daar vertrouw ik dan maar op

Ficus

Een mooie frisse plant geleverd gekregen, goed verpakt in een grote stevige doos. Heel blij mee! Snelle beantwoording van mijn vragen ook. Ik had specifieke vraag over de plant en er werd keurig een foto gestuurd direct vanuit de kweker. Ik heb precies die variant gekregen De levering was keurig. Ik heb gekozen voor avondlevering en de plant werd geleverd in een grote stevige doos die ik makkelijk kan open maken. Misschien handig voor de volgende levering is om verzorgingstips voor de plant mee te sturen. Dat zou ik wel handig vinden. Ik kan het ook op de website opzoeken, maar een folder lijkt mij handiger.

mooie plant

mooie plant goed vervoerd en een goede prijs

Zeer slecht, levert niet wat is verkocht.

BUYER BEWARE: Dit bedrijf levert bewust niet wat het verkoopt. Daarmee handelt het in strijd met met goed fatsoen en de verbintenis met de consument. Dit licht ik hieronder nader toe. Nadat ik met zorg een plant had uitgezocht werd ik erop gewezen dat deze scheef staat. Dit leidde, na een klacht, bij de klantenservice tot de vraag of de plant wel de juiste maat heeft. Dit bleek niet het geval. Zoals de foto toont is de plant fors kleiner dan de beloofde 90 cm (zie foto). Kortom: De plant bleek niet alleen scheef te zijn, maar ook fors ondermaats. Dit komt bovenop de algemene klacht dat na vergelijk met de foto's de plant geheel niet voldoet aan het getoonde beeld. Dit alles heb ik gemeld, direct nadat het mij is opgevallen. Ik heb aangegeven graag een plant te ontvangen die wel aan de gekochte maat, omschrijving en getoonde foto's voldoet. Dit werd afgewimpeld onder het mom van een bloeigarantie van een bepaalde duur. De door mij gekochte plant bloeit echter niet. Mij is de relevantie dan ook geheel onduidelijk. De conclusie is: koop hier niet. Dit bedrijf levert niet wat het verkoopt, en laat je bewust zitten met een product dat niet aan de omschrijving voldoet. BUYER BEWARE!

Bedankt voor uw beoordeling. Dit is niet een plant die wij normaal gesproken opsturen. Ik ben daarom benieuwd of u een ordernummer heeft zodat ik dit kan nagaan. Dan neem ik direct contact met u op.

Katastrophale Lieferung

Habe eine große Strelitzie bestellt und diese wurde auch schnell und gut verpackt geliefert. Aber, man glaubt es kaum, damit die Pflanze in das Paket reinpasst, wurden die drei größten Stiele einfach geknickt. Diese musste ich dann abschneiden und hatte dann eine Pflanze die 1,30m groß war statt 1,90m. Um fair zu sein, von Fleurdirect wurde ein Rabatt oder Rückgabe angeboten. Aber die Enttäuschung ist dennoch sehr groß..

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Vielen Dank für Ihre umfassende Bewertung. Wie ich sehe, haben Sie uns auch direkt eine E-Mail geschickt. Ich werde mich mit Ihnen in Verbindung setzen, um die Angelegenheit für Sie zu klären.

Super planten

Super planten goed verpakt en snel geleverd blij mee

Fijne ervaringen

Ik bestel vaker bij Fleurdirect. Inmiddels al 6 bestellingen gedaan. Ik vind de website fijn werken, de prijzen zijn goed en de bestellingen worden elke keer stevig verpakt geleverd. Nu rond BlackFriday duurde de levering een dag langer. De andere keren werd het altijd op aangegeven dag geleverd. Heel goed zo ga zo door.

Te late levering en plant beschadigd, goed opgelost

Naar aanleiding van onderstaande ben ik snel en uitstekend te woord gestaan en naar tevredenheid geholpen. Ik zou in de toekomst best gebruik maken van hun diensten. Op 11 november een sanseveria opgemaakt in pot a €6,95 extra besteld welke ik graag geleverd had op 25 november. Op 23 november en 24 november krijg ik dezelfde email dat de order in behandeling is genomen met de vermelding "Let op! Het is momenteel erg druk. Hierdoor kan de bezorging van je bestelling een paar dagen langer duren. Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk te leveren" Dus willens en wetens wist fleur direct al dat ze 25 november niet gingen halen, dus 14 dagen na de bestelling. Op 28 november is de plant uiteindelijk netjes geleverd door dpd. Echter bij het openmaken van de doos bleek de sanseveria uit drie stukken te bestaan die los in de doos zaten, 1 stuk was dusdanig beschadigd dat ik deze de groencontainer in kon. De grond lag uiteraard eveneens half uit de pot dus ook de mooie opmaak waarvoor ik extra betaald had ook geen In gehad. De verpakking was onvoldoende om de plant tijdens vervoer op zijn plaats te houden. Ervanuit gaande dat dpd enigzins voorzichtig met de plant is omgegaan. Misschien ook handig een sticker this side up erop te plakken.

Bedankt voor uw review. Ik heb direct contact met u opgezocht om dit op te lossen voor u!

slechtste ervaring ooit

Goede dag alle. dit is mijn eerste review ooit die ik schrijf maar ik kan het deze keer niet na laten omdat ik nog nooit zo'n wazig en onzinnig verhaal heb gehoor aan de telefoon na problemen met een bestelling. kortom, dit is zeer slecht en vaag bedrijf. Ik heb een plant bestel met been aanbieding actie van 75cm hoog. bij de eerste levering krijgen we eem 61 cm hoge plant. met veel excussen kreeg ik een retour label en de nieuwe plant zou snel geleverd worden. na een week de nieuwe plant gekregen, maar deze was 64cm hoog. uiteindelijk een verhaal dat de "klanten-service" dame die ik aan de telefoon krijg niet op kantoor werkt, en komt daar ook nooit zoals ze omschrijft. ze kan niet kijken wat er verstuurd wordt en er is ook niemand bereikbaar die wel iets kan betekenen. planten komen van de kweker maar het is niet duidelijk wie ze nu verzend. op het ene moment verteld ze dat ze die wel zelf inpakken en dan komen ze weer rechtstreeks van de kweker. ze heeft geen idee wie het zou moeten controleren of kent eigenlijk niemand die dit op kan lossen. het koste haar echt moeite om met een afdoende verhaal te komen wat een klant gerust zou moeten stellen, maar zoog het letterlijk uit haar duim. kortom het blijkt weer zon wazige webshop die via via een paar euro wil verdienen,met rotzooi adverteerd en hoopt op de groep mensen die niet durven te klagen. Conclusie, slecht winkel, koop er niets. lees trustpilot, het overgrote deel van de klanten zijn niet tevreden, en ik begrijp nu heel goed waarom.

Bedankt voor uw uitgebreide review. Ik zie dat u mij ook direct een email heeft gestuurd. Ik ga met u in contact om dit goed op te lossen voor u.

Zeer slechte garantie op aangeschafte kamerplant

Mijn aangeschafte kamerplant (Kentia Palm), door Fleurdirect opgemaakt, gaf naar 5 weken al een grote geelbruine stengel/ verdord blad! Contact hierover opgenomen met Fleurdirect en die deden het af, dat er te weinig water was gegeven. Ik geef mijn planten altijd elke week 1 á 2 x water en gebruik een watermeter. Hun oplossing; knip de stengel er maar uit... dus de hele plant is nu uit vorm...! Ze willen wel graag verkopen..., maar garantie tot aan de deur!!! Ik zoek voortaan een ander zaak uit, maar voor mij zeker nooit geen Fleurdirect meer..!!!

Beste Peter, Bedankt voor uw email en feedback. Wij geven een plantgarantie van een maand. Het kan inderdaad wel zo zijn dat er een blad geel wordt. Door het af te knippen zo dicht mogelijk bij de stam, komt er ruimte voor nieuw blad om te groeien. Als een groot gedeelte van de plant geel wordt of weggeknipt moet worden is er uiteraard meer aan de hand. Wij proberen u dan met tips te helpen en mocht dat niet lukken sturen we een nieuwe plant op. Wij zien dat het nu om 1 blad gaat en helpen u graag met de verzorging van uw plant. Welke oplossing zou u graag zien?

Gewoon dikke 10

dikke 10

Ik ben heel tevreden over mijn geleverde planten. Heel netjes opgemaakt geleverd. Ruime keuze en duidelijke omschrijving van de producten. .

Heel mooi

Ik heb hier nu al vijf keer besteld. Elke keer mooie volle planten en heel stevig verpakt. Eén keer dat een plant het iets minder deed, maar dat is keurig opgelost door Fleurdirect. Ik blijf hier een trouwe klant en beveel hen ook mijn kennissen aan!