slechtste ervaring ooit

Goede dag alle. dit is mijn eerste review ooit die ik schrijf maar ik kan het deze keer niet na laten omdat ik nog nooit zo'n wazig en onzinnig verhaal heb gehoor aan de telefoon na problemen met een bestelling. kortom, dit is zeer slecht en vaag bedrijf. Ik heb een plant bestel met been aanbieding actie van 75cm hoog. bij de eerste levering krijgen we eem 61 cm hoge plant. met veel excussen kreeg ik een retour label en de nieuwe plant zou snel geleverd worden. na een week de nieuwe plant gekregen, maar deze was 64cm hoog. uiteindelijk een verhaal dat de "klanten-service" dame die ik aan de telefoon krijg niet op kantoor werkt, en komt daar ook nooit zoals ze omschrijft. ze kan niet kijken wat er verstuurd wordt en er is ook niemand bereikbaar die wel iets kan betekenen. planten komen van de kweker maar het is niet duidelijk wie ze nu verzend. op het ene moment verteld ze dat ze die wel zelf inpakken en dan komen ze weer rechtstreeks van de kweker. ze heeft geen idee wie het zou moeten controleren of kent eigenlijk niemand die dit op kan lossen. het koste haar echt moeite om met een afdoende verhaal te komen wat een klant gerust zou moeten stellen, maar zoog het letterlijk uit haar duim. kortom het blijkt weer zon wazige webshop die via via een paar euro wil verdienen,met rotzooi adverteerd en hoopt op de groep mensen die niet durven te klagen. Conclusie, slecht winkel, koop er niets. lees trustpilot, het overgrote deel van de klanten zijn niet tevreden, en ik begrijp nu heel goed waarom.

Bedankt voor uw uitgebreide review. Ik zie dat u mij ook direct een email heeft gestuurd. Ik ga met u in contact om dit goed op te lossen voor u.

Zeer slechte garantie op aangeschafte kamerplant

Mijn aangeschafte kamerplant (Kentia Palm), door Fleurdirect opgemaakt, gaf naar 5 weken al een grote geelbruine stengel/ verdord blad! Contact hierover opgenomen met Fleurdirect en die deden het af, dat er te weinig water was gegeven. Ik geef mijn planten altijd elke week 1 á 2 x water en gebruik een watermeter. Hun oplossing; knip de stengel er maar uit... dus de hele plant is nu uit vorm...! Ze willen wel graag verkopen..., maar garantie tot aan de deur!!! Ik zoek voortaan een ander zaak uit, maar voor mij zeker nooit geen Fleurdirect meer..!!!

Beste Peter, Bedankt voor uw email en feedback. Wij geven een plantgarantie van een maand. Het kan inderdaad wel zo zijn dat er een blad geel wordt. Door het af te knippen zo dicht mogelijk bij de stam, komt er ruimte voor nieuw blad om te groeien. Als een groot gedeelte van de plant geel wordt of weggeknipt moet worden is er uiteraard meer aan de hand. Wij proberen u dan met tips te helpen en mocht dat niet lukken sturen we een nieuwe plant op. Wij zien dat het nu om 1 blad gaat en helpen u graag met de verzorging van uw plant. Welke oplossing zou u graag zien?

Gewoon dikke 10

dikke 10

Ik ben heel tevreden over mijn geleverde planten. Heel netjes opgemaakt geleverd. Ruime keuze en duidelijke omschrijving van de producten. .

Heel mooi

Ik heb hier nu al vijf keer besteld. Elke keer mooie volle planten en heel stevig verpakt. Eén keer dat een plant het iets minder deed, maar dat is keurig opgelost door Fleurdirect. Ik blijf hier een trouwe klant en beveel hen ook mijn kennissen aan!

Teleurstellend

Een goudpalm ontvangen waarvan de bladpunten dood zijn. De stam zat vol met zwarte punten en er vielen stengels uit de plant waarvan de onderkant verrot was. Hiervan foto's gestuurd. Omdat het voor mij niet mogelijk is om de goudpalm op te sturen krijg ik geen nieuwe. En heb ik een korting gekregen van 35% waar ik het maar mee moet doen. Elke week ziet de plant er beroerder uit. Heel erg teleurgesteld !

Bedankt voor uw beoordeling. Ik vind het erg spijtig dat de plant het niet goed doet. Wij verzenden verse planten vanuit de kwekerij, dus dit kan niet de bedoeling zijn! Inmiddels heb ik contact met u gehad en aangeboden om een nieuwe plant op te sturen. U heeft de plant nu al gebruikt en daarom zijn wij overeengekomen om de helft van het aankoopbedrag terug te storten.

Zeer tevreden over zowel de afhandeling als het product. De plant was heel goed verpakt en snel in huis.

Mooie planten!

Goede service en mooie planten

Zeer slechte ervaring

Woensdag 18/10/23 een orchidee besteld en nog steeds niets ontvangen. En uit de track and trace is helemaal geen informatie te halen. Zeer ontevreden.

Aftersales super.

Bij het ten ziele gaan van 1 van de twee tegelijk aangeschafte Buxus boompje, na vijf maanden, heb ik na overleg keurig en gratis een nieuwe opgestuurd gekregen. Complimenten hiervoor

Mooie kwaliteit maar onzorgvuldigheid.

Mijn bestelling was een kentiapalm , pokon palmvoeding en een watermeter. De eerste twee werden keurig verpakt geleverd. Echter de watermeter zat er niet bij. Na telefonisch overleg zou de nieuwe watermeter direkt opgestuurd worden. Drie dagen later kreeg ik een enveloppe met daarin een gebruikte watermeter waar de tuinaarde nog aan zat. Tevens ontbrak de gebruiksaanwijzing. M.a.w. deze meter was uit een bestaande plantenpot getrokken en naar die lastige klant op de grens met Belgie gestuurd !!! Mijn inziens SLECHTE SERVICE . Jammer want de palmplant is prachtig inclusief de verpakking.

Beste Pim, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met de plant en palmvoeding! Vervelend dat het lijkt dat u gebruikte watermeter heeft ontvangen. Dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn. Elke watermeter die wij opsturen hoort nieuw uit onze verpakking te komen. Kunt u een foto sturen van hoe de watermeter is aangekomen? Dan sturen wij u een nieuwe watermeter op. Dit kan naar [email protected] Voor uitleg van de watermeters gebruiken wij nu onze pagina op de website: https://www.fleurdirect.nl/plantengids/onderhoud/watergeven/watermeters/

Uitstekend!

Snelle bezorging; vakkundig ingepakt; degelijke producten. Kortom: voir herhaling vatbaar!

Prima bedrijf

Wat je afspreekt dat gebeurt ook

Goed product, op tijd geleverd

Zeer mooi

Hele goede service en mooie kwaliteit. Ze komen hun afspraak na en leveren zeer mooie producten. Daarom geef ik ze een dikke 10 en een aanrader om daar je artikelen te kopen.

Mooie plant netjes ingepakt en op tijd geleverd.

Prachtige plant.

Had online een grote kamerplant gekocht. Je weet dan niet precies hoe hij er uitziet, wanneer je hem ongezien besteld hebt. Erg benieuwd dus. De plant zat goed verpakt en is in één woord PRACHTIG. Het is echt een blikvanger in ons interieur. Kortom: wij zijn heel blij met deze nieuwe aanwinst. Echt een aanrader om hier te bestellen!

geweldig

In een woord super.Bestelling op tijd afgeleverd.

Altijd goed

Heel vaak hier besteld. Altijd goede kwaliteit en nette prijs.

Mooie pot en plant combinatie

Pot met plant zelf samengesteld met de mix en match tool. Heel handig. Gekozen voor watermeter en houtsnippers om op te maken en een avondlevering. De plant en pot zijn heel professioneel verpakt bij mij aangekomen. De pot was met iets afgedekt, waardoor de korrels en aarde er niet uit konden vallen. De plant en pot waren heel stevig verpakt. Ik had gekozen voor een avondlevering wat erg handig is voor zo'n groot pakket. Het enige advies wat ik heb is dat ik graag nog wat extra informatie erbij zou ontvangen voor het watergeven en het verzorgen. Ik kan dat natuurlijk ook opzoeken via de website, maar dat is wel meer werk. Ga zo door!

Perfecte Visstaartpalm , mooi groen goede afmeting goed verpakt

Hou deze kwaliteit aan dan zit het wel goed :)

Grote planten met pot besteld

Grote palmen met pot besteld. Keurig op de plaats gezet en geleverd. Goede duidelijke communicatie en snelle levering.

Je krijgt wat ze beloven. Kwaliteit en Service staan hoog in de vaandel.

Geweldige plant voor een goede prijs.

Perfecte planten & top levering

Gewoon top