Super product!

Sinds een aantal maanden een nieuwe Shoefresh gekocht, nadat de oude na jaren gebruik een keertje aan vernieuwing toe was. Mijn schoenen zijn altijd weer fris en droog na gebruik van de Shoefresh. Alle schoenen gaan erop: van sneakers tot handbal schoenen. Aanrader! Sinds kort ook de Bamboe sokken in huis gehaald. Deze zitten ook lekker en houden mijn voeten lekker warm.

Toller Service, schnelle Antworten und sehr zuvorkommend!

Obwohl wir ein technisches Problem mit dem Gerät und dem Rückversand hatten, haben sich die Leute von ShoeFresh tadellos verhalten und uns sogar kostenlos ein Ersatzgerät geschickt, bevor die Rücksendung bei ihnen eingetroffen war. Wir freuen uns schon darauf, denn das Gerät ist grundsätzlich sehr einfach zu bedienen und macht genau das, was es soll.

Super fijn, zowel voor drogen van schoenen, als voor de vieze luchtjes

Het gebruik van de shoefresh is erg makkelijk. Zowel voor de nare luchtjes, als voor te drogen van de schoenen. De schoenen behouden hun nette vorm. Ook voor de kinderen is de shoefresh niet meer te missen. Ze zetten hun voetbalschoenen voor de training erop, en dan hebben ze verwarmde schoenen aan als ze gaan. Wij gebruiken de shoefresh bijna dagelijks. We kunnen deze echt niet meer missen!

Super handig om schoenen snel droog te krijgen

Onze zoon voetbalt 4 keer per week. Zijn voetbalschoenen en keepershandschoenen zijn dan vaak nat. Nu zet ik ze op de shoefresh. Binnen korte tijd zijn ze dan weer droog en fris. Ook met het winterweer was het erg fijn om de snowboots, schaatsen en wanten te drogen.

Frisse schoenen

Snelle reiniging van alle schoenen. Na de voetbal, een dag werken of een middag wandelen. In een mum van tijd frisse schoenen.

Geweldig product!

Snelle service. Ontzettend fijn en nuttig product! Nooit meer last van geurende schoenen, helmen. Echt een aanrader!

Veel minder nare zweetluchtjes!!

De nare zweetluchtjes van de voetbalschoenen van alle kids zijn veel minder!

Slechte service

Slechte service en maar 1 antwoord sorry .

Beste Robin, We vinden het erg vervelend dat de bezorging niet zo is verlopen als had gemoeten, onze excuses hiervoor. Het is echter niet ons beleid om een financiële tegemoetkoming aan te bieden als de klant zijn bestelling bij een pick-up point moet afhalen na een mislukte bezorgpoging. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Alex Shoefresh Klantenservice

Goed Product

Heel content van..

Het werkt fantastisch!

Ik ben erg blij met mijn aankoop. Het werkt perfect! Ik maak nu ook sneller al mijn schoenen schoon omdat ik geen dagen moet wachten tot dat ze weer droog en gedragen kunnen worden. Ook de handschoenen van de kinderen waren zo droog na het spelen in de sneeuw

super matriaal

wij zijn zeer tevreden over de schoenen droger, mijn fietsschoenen , in de winter mooi droog +de wandelschoenen en wat denk je van de werkschoenen van onze hans die is hovenier komt iedere dag met natte werkschoenen thuis ,effe op de droger en de volgende dag lekker droog super matriaal

Great product

Great product and excellent customer service. Love the shoe fresh drier. Highly recommend.

Geweldig voor de voetbalschoenen maar ook fietsschoenen en snowboots. Alles droog en schoon!

Prima resultaat

Natte laarzen, voetbalschoenen en schoolschoenen allemaal droog door de shoe fresher. Als ze erg nat zijn dan is het nodig om het programma 2x te doorlopen. Geen stink schoenen of gedoe met kranten meer.

Niet volledig in orde

Levering van shoefresh toestel gebeurde snel en perfect maar ik had eveneens bamboesokken besteld en deze zaten er niet bij. Wel kreeg ik een persoonlijke mail met een vriendelijke uitleg waarom de sokken pas later geleverd gingen worden. Enkele dagen later kreeg ik bericht de sokken onderweg waren en groot was m’n verbazing dat er een dubbele portie geleverd werd! Dit ter compensatie voor het ongemak dat ze iets later geleverd werden!! Zowel het shoefresh toestel werkt perfect als de bamboesokken zijn zalig zonder enig naadje en aangenaam warm... Maar vooral de buiten categorie klantvriendelijke service van deze firma vond ik hartverwarmend, absoluut een voorbeeld van in vertrouwen kwaliteitsvol online shoppen!

De schoenen ruiken weer fris na het gebruiken.

Makkelijk te gebruiken.

Super product

Werkt perfect voor de voetbal schoenen van mijn zoontje Snel droog !

Super! Erg blij mee.

Werkt super voor de natte schoenen/laarzen, sportschoenen/voetbalschoenen. Heel blij met de aanschaf!

Ik gebruik de shoefresh voor mijn motor spullen, helm, handschoenen, schoenen en laarzen. Top product.

De shoefresh werkt goed. Schoenen zijn in een mum van tijd droog en fris. Er was iets mis gegaan met de bestelling. Dit is prima opgepakt door cliëntenservice. Keurig 2 dagen later nageleverd en nog een presentje erbij wegens het ongemak. Bedankt

Werkt zoals het moet! Handig in gebruik.

Snel droog en fris

Sportschoenen, regenlaarzen, snowboots en gewone schoenen, na het gebruik op de shoefresh en zo snel droog. Je ruikt dat ze fris zijn door de reiniging en daarna vlot gedroogd worden. Met 3 kinderen, 9x sport in de week en lekker veel buiten spelen, geen natte schoenen die soms langer dan een dag moeten drogen. Alle schoenen met een half uurtje hooguit een uur (ja ze lopen ook door plassen met hun schoenen.....) weer droog. Top, al een aantal mensen aangeraden. Heel blij dat we hem hebben gekocht.

Super...

Werkt voortreffelijk

Superhandig met kinderen

Voetbalschoenen, sportschoenen,... Na het het trainen en na het wassen vanaf nu steeds droge schoenen. Hadden we dit maar al eerder in huis!

Werkt goed

Doet wat het moet doen! Geen natte voeten!