Heel praktisch

Zelfs voor de kinderen is dit gebruiksvriendelijk!

Goed product, perfecte klantenservice!

We gebruiken het apparaat nu een dag of tien en zien (ruiken...) duidelijk resultaten zoals beloofd op de website. Dat is iets dat je mag verwachten, lijkt me. Minder vanzelfsprekend is de klantenservice die we mochten ervaren: er was een probleempje met onze bestelling (een meebesteld product was niet meegeleverd), en dat werd (met een keurige e-mail) direct nageleverd. Ook kregen we nog de Black Friday-korting, terwijl we eigenlijk een dag "te vroeg" hadden besteld. Geweldig bedrijf, echt een aanrader!

Erg tevreden

De schoenen luchten en drogen goed. Ideaal voor de voetbalschoenen. Tevreden hier. Alleen geeft het een aparte geur. Maar dat kan nog nieuwigheid zijn...

Ik weet het nog niet. Het ligt als een mooi cadeau onder de kerstboom. In ieder geval was de levering snel.

Een ideaal, handig en nuttig apparaat .

Snel geleverd, goed geregeld en meteen beginnen! De reviews over de vieze geur van de ozon.... ik vind dat erg meevallen. In het begin ruik je de ozon, maar het apparaat staat dan ook niet in de huiskamer, dus heb ik er geen last van .

De werkschoenen worden netjes droog en kunnen de volgende dag weer aan de voeten!

De schoenen zijn weer fris en droog.

geweldig apparaat

heel fijn dat binnen een korte tijd (sport)schoenen weer heerlijk fris en droog zijn

Nooit meer sporten met natte schoenen

Top product schoenen drogen was nog nooit zo makkelijk en niet onbelangrijk geen vieze geurtjes

werkt perfect

werkt perfect, schoenen. ruiken fris en.indien nat door weer, frogen goed

Super toestel

Heel tevreden mee. Actieve zoon met veel natte schoenen shoefresh aan en in mum van tijd proper frisse schoenen. . Mama in het kapsalon.. Tijdens middag pauze even op de shoe fresh en terug aan de slag. Zonder vochtige voeten te hebben.. Werkt ook veel aangenamer. Super goed toestel

Erg handig

De shoefresh lijkt goed te bevallen. Even de schoenen na de training op het apparaat plaatsen en het doet zijn werk. Schoenen zijn snel weer droog en kunnen weer in de kast. De bezorging via dhl heeft even geduurd door een adresfout en helaas kun je dan hierover geen contact leggen met de bezorger. Uiteindelijk na 1,5 week toch nog snel bezorgd.

Top artikel en top service

Heel tevreden over het product en de geleverde service ik zou Rick willen feliciteren want deze service kom je echt niet veel meer tegen Onze bestelling had even wat vertraging door de drukte in de sorteer centra maar Rick heeft ons netjes en correct op de hoogte gehouden

SUPER

Een puberzoon die 3x per week voetbalt en behoorlijk last van zweetvoeten heeft daarvoor is het echt ideaal na de training of wedstrijd meteen zijn schoenen erop en erna de scheenbeschermers en wij hebben geen dagen lang last van een stinkende berging. Top product ‼️

Onze zoon doet aan rugby. Zijn schoenen stinken verschrikkelijk na de wedstrijd. Dit is echt een geweldige oplossing. Heel erg blij mee.

Voetbalschoenen stinken een stuk minder

De voetbalschoenen van mijn zoontje stonken enorm dat we ze zelfs buiten lieten staan. Doordat hij 5x per week aan het voetballen was werden ze ook niet meer droog voor de volgende training. Na een aantal keer op de shoefresh kunnen we ze gewoon weer binnen zetten en zijn ze lekker droog voor de volgende training. Blij met de aankoop!

Handig in gebruik

Doet wat het moet doen. Prettig in gebruik. Goede levering

Dit is een fijn apparaat, we sporten veel en gebruiken het (bijna) dagelijks.

Een hele tijd terug hebben een van de eerste versies aangeschaft. Veel gebruikt (hockey, hardlopen, wandelen, wintersport). Toen het apparaat op een dag stuk ging contact gezocht en werd deze snel gerepareerd. Nu, na een aantal jaren trouwe dienst een nieuwe aangeschaft. Ik ben benieuwd of deze ook zo lang blijft werken.

een feest voor je schoenen

sport handschoenen, helmen en natuurlijk schoenen. De shoefresh maakt alles weer fris. Wij zijn heel blij met de aanschaf

Werkt makkelijk en goed

Fantastisch!

Geen natte, stinkende sportschoenen meer

Zeer degelijk produkt. Voldoet aan de behoeften.

Zeer degelijk produkt. Voldoet aan de behoeften.

Heel positief!

Wij hebben 2 dochters, die beiden 3x per week hockeytraining hebben. De schoenen en scheenbeschermers hadden dus eigenlijk nooit tijd om te drogen tussen de trainingen en wedstrijd door. Ik kan u vertellen dat de geur die in de berging hing echt niet grappig was. In een opwelling shoefresh gekocht en nu na 2 weken kan ik echt zeggen dat de geur al heel veel verbeterd is. Ik heb al meerdere vriendinnen deze aankoop aangeraden. Echt zo veel beter!!!

Ben er erg blij mee. Ook bedankt voor de snelle levering. Had ik veel eerder moeten aanschaffen. Vr.gr. Mevr. Commandeur

Gemakkelijk

Natte koersschoenen hebben wel 2 beurten nodig om te drogen. Redelijk geur vrij.

Geweldig apparaat

Werkt perfect wel in het begin schoenen meermalen per dag er op gehad. Nu iedere avond na dragen en ruiken week fris en Zijn droog. Zeer aan te bevelen