Nog niet echt veel gebruikt. Eerste indrukken zijn goed.

Prima apparaat

Voldoet aan de verwachting. Gebruik hem nu een week ,en de geur is zo goed als verdwenen. Zelfs mijn kinderen zijn tevreden. Ook maken zei er gebruik van.

helemaal blij mee

ik ben herl erg blij met dit apperaat daar mijn man altijd last heb van eczeem aan zijn voeten door zijn werkschoenen en nu doet ik iedere avond als hij thuis komt zijn schoenen op dit apperaat en zijn schoenen ruiken niet meer en zijn weer schoon ook zijn eczeem is een stuk minder en zijn kalknagel ook gelukkig .ik doet de gympen van mij klein dochter er ook iederedag op daar zij ontsetende zweetvoeten heb maar nu al een stuk minder en het stinkt niet meerin huis.

Top apparaat

Het apparaat doet wat het moet doen. Ik was in eerste instantie niet volledig overtuigd toen ik hem aanschafte, maar na de eerste keer gebruiken super tevreden. Nare geurtjes worden verwijderd en niet slechts alleen gemaskeerd zoals bij schoenendeo's. Ook erg makkelijk dat het apparaat gebruikt kan worden voor je motorhelm, na een warme dag een zeer fijne uitkomst!

Iedere dag gaan de werk en sportschoenen erop, ruikt alsof ze niet gedragen zijn! Tevreden met dit product!

Perfect kon het niet geloven

Perfect product werkt super en ben zeer onder de indruk.

Top product

Via kennissen vernomen over de Shoefresh, daarna online goede reviews gelezen. Voor ons een uitkomst ivm enorm stinkende (sport)schoenen. Na de Shoefresh geen nare geurtjes meer in de schoenen en ook zijn de schoenen gemakkelijk te drogen. We hebben de Shoefresh flink aan de test onderworpen! Product doet wat het belooft en is makkelijk in gebruik.

Geweldig!!

Ik heb hem aangeschaft om te gebruiken in mijn pedicuresalon . Ik bied het aan als extra service bij een behandeling voor de schimmelnagels. Zodat de klanten weer met frisse schone schoenen naar huis gaan.

goede snelle service

De Shoefresh Mini gekocht, persoonlijk heb ik niet het idee dat het heel erg goed werkt. Het drogen wel, maar reinigen? Ik heb mijn twijfels. Ik gebruik nog steeds schoendeo er achter aan!

Heel tevreden! Zou hem iedereen aanbevelen

fantastisch!

Deze voormiddag heeft het water gegoten en mijn zoon zijn voetbalschoenen waren doorweekt. In de namiddag moest hij genoodzaakt verder voetballen met dezelfde schoenen. De geur kreeg ik er gratis bij... Eenmaal thuisgekomen heb ik ze op de Shoefresh geplaatst en in 3 X 20 minuten waren ze echt maar dan ook echt droog .Geen geklungel met krantenpapier meer! Ook in de zomer is deze Shoefresh dus echt handig want de schoenen, gevuld met krantenpapier, nog even boven de verwarming zetten -in de hoop dat ze droog zijn de dag nadien- lukt dan niet. Hij kan morgen met droge voeten terug naar zijn voetbalkamp. Ik ben helemaal verkocht!

Goede omschrijving van producten, makkelijk te bestelen

Product doet wat het belooft; verwijdert nare geurtjes en droogt de schoenen.

Niet wat ik er van verwachte

Drogen prima, geuren gaan niet weg of worden minder.

Goedemiddag Erik, Vervelend om te horen dat je (nog) niet erg enthousiast bent. De geur van schoenen wordt geleidelijk minder. We weten uit ervaring dat de geur altijd minder wordt. In de meeste gevallen gaat de stank van 100% naar 20-40%. Dit is afhankelijk van hoe oud de schoenen zijn, het materiaal en de ernst van de stank. De geur in de ruimte waar de schoenen staan is op den duur in ieder geval altijd voor 100% weg. Maar als je met je neus in de schoenen gaat ruiken (wat je normaal nooit doet). Dan blijft er altijd wel wat geur achter. Zou je even telefonisch contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan kijken we naar een passende oplossing. Als je de Shoefresh wilt retourneren is dit uiteraard ook geen probleem. Ons telefoonnummer is 013 762 0460. Met vriendelijke groet, Rick - shoefresh klantnservice

besteld geleverd tevreden

De shoefresh gekocht voor mijn man die fanatiek sport. Elke keer natte en riekende schoenen is eindelijk voorbij. Nar het sporten zet hij zijn schoenen er gelijk op en ze zijn snel droog en ruiken daardoor ook niet meer! Dus aanbeveling zeker en in een woord “super!”

Goed geholpen, snelle levering.

Vindt het een super apparaat ideaal voor mijn zoon die veel voetbalt en diabetes heeft waarvan je goed op de voeten moet letten hij heeft snel zijn voeten kapot van de zweet merk na een week al verschil super blij mee

Niet wat ik had verwacht

Hoopvol een voordeelverpakking aangeschaft. Helaas valt het nogal tegen. Er is wel een kleine verbetering tov zonder de zooltjes,maar ik had meer verwacht nav alle recencies.

Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat het resultaat van de inlegzooltjes tegenvalt. Excuses hiervoor. De inlegzooltjes vervangen enkel de bestaande zooltjes maar reinigen en drogen de schoenen verder niet. Schoenen zullen hierdoor altijd minder gaan stinken maar het effect is een stuk minder dan bij de Shoefresh schoenverfrisser of de Mini Shoefresh schoenverfrisser. Deze reinigen en drogen de gehele schoen van binnenuit en hierdoor verdwijnen nare geuren, bacteriën, vocht en zweet. Dus als je de geur echt verder terug wilt dringen is dit een betere optie. Je betaalt dan eenmalig 49,- of 109,- euro maar dan kun je wel jarenlang genieten van lekker frisse, droge en hygiënische schoenen. Als je wilt kun je de inlegzolen die je niet op maat hebt geknipt / hebt gedragen nog retourneren. Neem hiervoor even contact op met de Shoefresh klantenservice via info@shoefresh.eu of telefonisch via 013 762 0460. Met vriendelijke groet, Rick - shoefresh klantenservice

Heerlijk frisse schoenen in no-time!

Elke dag heerlijk frisse schoenen. Het kost geen enkele moeite en het resultaat is geweldig. Ik ben er heel blij mee.

Perfect products

Levering was snel ben heel blij met Shoefresh producten werken prima doet wat het moet doen!

Handige apparaat

Handig apparaat en mijn schoenen Stinken niet meer

Comfortabel en geen stinkende voeten meer

Nadat ik al jaren loop met zweetvoeten en echt al vanalles geprobeerd heb werd ik getipt om eens te kijken bij Shoefresh. Ik was er in eerste instantie best sceptisch over. Wat zou een schoenzooltje nu moeten verbeteren als ik al alles geprobeerd heb. Van zalfjes tot pootje baden tijden een film kijken met zout in het water of tea tree druppels. Talgpoeder, noem het maar op. Het werkte allemaal niet. Nu kreeg ik onlangs mijn schoenzooltjes thuisgestuurd en ik dacht, nou daar gaan we. We kijken wel hoe het verloopt. Ik zal je zeggen, ik heb tot op heden nog geen stinkende zweetvoeten gehad. De voeten voelen wel nog wat vochtig aan, maar het stinkt niet meer. Ik vind het geweldig. Eindelijk geen nare reukjes meer onder mijn bureau op kantoor en op de slaapkamer. Echt een aanrader!

Ideaal met vier sporten de mensen in huis.

Het apparaat is heel erg makkelijk in gebruik. Als de kinderen van hun voetbaltraining komen, zetten ze hun schoenen op de shoefresh en klaar is kees! Programma's zijn makkelijk in te stellen, is er bv. gevoetbald in de regen, dan stel je de droogtijd iets langer in, en dan zijn ze na 30 á 40 min weer droog. Wat betreft het neutraliseren van de geur, dat is niet helemaal zo gezegd word, de geur gaat niet weg, maar wordt wel iets minder. Maar buiten dit een ideaal apparaat.

Heerlijk draagcomfort

Geen vochtige voeten als ik na wandelen mijn schoenen uit doe. Ook geen nare luchtjes.