Echt geweldig. Had ik veel eerder moeten hebben.

Hij werkt al bij gebruikte schoenen/ sportschoenen. Zeker wanneer ik er meteen nieuwe schoenen op ga zetten zal hij super zijn. Ik kan nu al niet meer zonder. Erg makkelijk in gebruik.

Netjes geregeld

Vlot bezorgd.

Makkelijk in gebruik

Erg makkelijk en het blijft fris geen vieze geuren. Goed te gebruiken voor motorlaarzen, handschoenen, motorhelm

Voldeed aan de verwachtingen

Apparaten keurig geleverd zoals verwacht

Ik heb2 kalknagels en deze ontstaan mede door schimmels in schoenen. Ik ben nu 2weken bezig met de shoefresh en 4weken met mychosan en zie wel enig resultaat. Maar vooral geduld is belangrijk. John

Heel fijn apparaat, en eenvoudig in gebruik!

Ik kende het apparaat niet, aanbevolen door de pedicure. Fijn apparaat en eenvoudig in gebruik!

Goede service en snelle levering van product.

Lekker droog

Wat betreft het drogen van de schoenen geen aanmerkingen: werking goed. Wat betreft de ontgeuring ben ik niet 100% tevreden. Na herhaardelijk gebruik blijven de schoenen een naar geurtje houden.

Heel veel last van sterk ruikende schoenen na een lange dag werken. Nu met de shoefresh en de bamboe inlegzolen nergens met last van!!

Très bien

Livraison malgré le confinement super rapide. 2 jours seulement. Colis expédier par le pays bas. Chapeau bas

1 woord : super

Eindelijk moeten de schoenen niet meer op de chauffage drogen. En in de zomer sowieso al een probleem als die niet aanligt.

Prima webwinkel, snel, goedkoop en goed.

MIjn bestelling is zonder problemen geleverd.

Het werkt goed maar nog te weinig gebruikt in om 5 sterren te geven. De schoenen droog machine werk ook goed die heb ik al weer tijdje in combinatie zal het denk ik goed werken nu en op langere termijn

Een geweldig produkt, voor frisse schoenen e.d.

Na een dag vol in de modder te hebben gewerkt, als dagelijkse kost, is het heel fijn dat je nu je laarzen goed en gemakkelijk kunt drogen. Dit geeft buiten een fris gevoel, ook nog eens het daad werkelijke gevoel van frisheid aan je voeten. Geen zweetresten in je inlegzolen en laarzen. En het is gezonder voor je voeten, immers de kans dat er iets in groeit wat niet goed is voor je huid, neemt ook af. Het is zeer zeker een aanrader.

Alles goed geregeld en afgeleverd.

Zeer goede uitleg op de website. En de bestelling was heel vlug afgewerkt en aan huis gebracht. Kan alleen maar zeggen ; doe zo zeker verder.

Snel droog!

Natte schoenen zijn snel droog. Superhandig. Hiervoor kon het wel een dag duren, met als gevolg dat de schoenen soms hard werden. Nu geen last meer van!

Snel, schoon en super service!

Geen andere woorden voor.. Shoefresh doet wat het beloofd! Zeg maar dag tegen alle stinkende/natte (ski)schoenen en helmen.

Uitstekend apparaat droge schoenen en ruiken als nieuw

Correcte levering uitstekend apparaat

Uitstekende schoendroger

Eindelijk toestel gevonden die onze schoenen fris maakt.

Topper

Sinds ik de Shoefresh heb aangeschaft, heb ik altijd weer schone en frisse schoenen. Geen zweetlucht meer. Alle schoenen weer schoon en fris in de kast. Gebruik hem elke dag. Ik ben er heel blij mee. Kan hem iedereen aanbevelen.

Geweldig apparaat!

Tot nu toe pas 1 keer kunnen gebruiken omdat alle sporten stil liggen! Maar die ene keer, werkte het apparaat goed en het was gemakkelijk te bedienen.

Het systeem droogt de schoenen super

Werkt uitstekend

Voor de hockey schoenen helemaal prima. Helaas zakken de scheenbeschermers wel snel eraf. Maar met een extra ondersteuning werkt het ook hier prima hoor.

Gemakkelijk, vriendelijk in gebruik en effectief

Na de eerste keer gebruik al direct merkbaar aan de geur van je schoenen. Snel weer heerlijk droog en geurloos van binnen.