Heel prettig zittend en cofortabel

Super prettig zittend

Excellent!

Very swift service!

Handling und Einstellungen sind sehr gut.

Hallo Team - Shoefresh, habe mir bei euch vor kurzem einen Shoefresh gekauft. Bestellung, Bezahlung und Lieferung alles top. Versuche mit 4 verschiedenen Wanderschuhen > Trocknung und Desinfektion ( Ozon )verliefen sehr gut. Eingestellte Daten: Ozon > 5Min. Temperatur 40 Grad Trocknungszeit 25Min. Nun habe ich ein Paar neue Mammut Wanderschuhe DUCAN HIGH GTX bei denen ich den Fussgeruch nach mehrmaligem Benutzen nicht wegbekomme. Über einen wirkungsvollen Tipp würde ich mich sehr freuen und beim nächsten Mal eine tolle Bewertung abliefern. mit freundlichen Grüssen Martin Müller

Shoefresh mini werkt uitstekend!

Helaas begonnen mijn geliefde schoenen ook te ruiken wanneer ze nog aan de voeten zaten, iets dat niet erg handig is in sommige situaties. Toen toch maar de aanschaf van de shoefresh overwogen, gezien ik redelijk wat onderweg ben gekozen voor de Mini variant. Dit zodat deze eenvoudig meegenomen kan worden. Vooralsnog werken ze perfect, na het dragen gaan de mini's erin, simpelweg op het knopje drukken en met behulp van de warmte en de ozon ruiken de schoenen 's ochtends weer fris. Verwacht uiteraard met oude schoenen geen wondermiddel, maar verschil merk ik zeker weten!

Goed product.

Perfect apparaat

Gewoon geweldig, het droogt de schoenen perfect, en ook de desinfecteren werkt prima.

geweldig

schoenen ruiken weer lekker en worden goed droog.ik heb ook de spray gekocht en die ruikt ook lekker

zeer goede ervaring

levert zeer goede kwaliteit aan een betaalbare prijs

Très bien.

Très bien.

Makkelijk in gebruik en droogt snel!

Binnen 5 minuten geïnstalleerd. Apparaat droogt snel. Of de geurtjes echt verwijden moet nog blijken daarvoor heb ik hem nog te kort in gebruik (nu één week).

Top service !!!

Mijn bestelling was niet compleet, maar na een mailtje te sturen , was alles 2 dagen later in orde

Super aparat

Werk efficiënt makkelijk in gebruik heb ik plezier

Werkt goed en makkelijk in gebruik. Zeer snelle levering en overzichtelijke site.

Makkelijk in gebruik en de schoenen ruiken weer fris

Zelfs de kinderen weten precies hoe ze de shoefresh moeten gebruiken. Heel eenvoudig waardoor het veel gebruikt wordt

Toll

Sind super zu tragen

Jarenlange goede ervaring

Ik gebruik de shoefresh al jaren tot grote tevredenheid. Onder meer omdat de ozonlucht compleet was verdwenen, heb ik onlangs een nieuwe aangeschaft, mede omdat deze nu in het zwart verkrijgbaar is. Wat ik niet wist en wel jammer vind is dat de schoensteunen los zitten en steeds meekomen als ik mijn schoenen eraf haal. Ik snap dat dat gedaan is om ze te kunnen vervangen voor de helmsteunen maar ik heb helemaal geen helm en gebruik die optie dan ook niet. Maar dit heeft verder geen invloed op de werking van de Shoefresh, die is en blijft goed.

Top apparaat

Werkt goed. Gaat lang mee in gebruiksduur en doet zijn werk zoals gezegd!!

prima sokken

Ze dragen comfortabel. Mijn maat 43 is de ondergrens van de groep 43-45, maar het lijkt wel precies voor mij gemaakt te zijn. Dus wat te krap voor anderen? De boord heeft wel een heel strak elastiek! Dat zou wat soepeler kunnen.

Snelle levering en top producten

De bestelde producten waren snel in huis en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit.

Fijne oplossing voor muffe schoenen en zweetvoeten

Snel weer droge schoenen en muffe luchtjes zijn zo verdwenen.

Doet het goed

Advies van mijn pedicure gevolgd

Vlekken niet weg.

Mijn witte schoenen worden jammer genoeg niet goed gereinigd met Shoefresh. Juist het mesh, waarvoor ik deze poetsset had gekocht, blijft na het schoonmaken toch vies.

Goedemiddag Eric, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de reinigingsset, onze excuses hiervoor. Het is afhankelijk van meerdere factoren hoe goed het schuim werkt. Bijvoorbeeld hoe oud de schoen is of wat voor vlekken het zijn. Wat erg belangrijk is, is dat je het schuim eerst laat inwerken voordat je het afspoelt. Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Zodat we samen tot een oplossing kunnen komen? We zijn bereikbaar via 013 762 04 60. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Alex - Shoefresh klantenservice

Bestelling werd snel geleverd

Fijn om elke ochtend in droge schoenen te stappen, makkelijk op te bergen of mee te nemen.

Uitstekende service en goede kwaliteit!

De titel zegt het al. Erg tevreden. Mooie en goede sokken.