Prima webshop

Makkelijk besteld, zending kwam optijd binnen

Een super uitvinding.

Werkt goed

Werkt erg goed en is ook super stil, doet er wel langer over dan de grote variant, maar logisch.

De schoenen ruiken weer fris

Natte sportsschoenen in een hand omdraai weer droog. Alleen maakt het apparaat wel wat meer geluid dan verwacht.

Ik ben er tevreden mee

Een perfect apparaat voor een frisse gang!

Zo veel sportschoenen elke dag, erg fris was onze gang niet meer. Met dit apparaat houden we met gemak de schoenen en dus ook gang fris!

Sportschoenen zijn wel sneller droog.

De basketbalschoenen van de jongens zijn zeker sneller droog, alleen de hiel/enkel kant duurt langer. De geurtjes blijven toch wel in de schoenen zitten, al is het wel iets minder. Verder tevreden met de aankoop en wordt dus regelmatig gebruikt.

Precies wat ik ervan verwacht heb

Het product eaarna ik op zoek was vond ik bij Shoefresh. Vanaf nu altijd frisse schoenen zonder nare geurtjes

Super het werkt echt , na het basketten geen stinkende schoenen meer ,super

Doet wat het beloofd

Het is een goede aankoop. De hockeyschoenen gaan prima. Voetbalschoenen wat minder. De geur blijft daar wat langer hangen, maar dan zetten we ze een keertje extra op. Geen pijnlijke en natte voeten meer. Wij zijn er heel blij mee!!! Het is nu na het sporten al een wat of life. Even de schoenen op de shoefresh.

Wat een uitvinding

echt super voor de sportschoenen en scheenbeschermers van mijn kinderen. Ze drogen gelijk en de vieze geur blijft zo uit!

Geweldig in een huishouden met sportende pubers

Een waardevolle aanvulling in een huis vol sportende pubers

Snelle levering en voldoet aan verwachting

Shoefresh doet wat je ervan mag verwachten. Schoenen, bokshandschoenen en scheenbeschermers. Alles droogt snel en vieze luchtjes worden verwijderd. De ozon zelf ruikt wel een beetje maar is kwestie van wennen. Heel tevreden mee. Wordt dagelijks gebruikt.

De geur in onze garage is zo vooruit gegaan sinds we shoefresh henben

Wij zijn een gezin van 5 personen en daarvan sporten de kinderen allemaal minimaal 3 keer per week en met shoefresh blijven de schoenen en scheenbeschermers veel beter ruiken en zijn ze altijd weer op tijd droog

Geweldig apparaat

Nooit meer last van stinkende en natte schoenen. Super makkelijk in gebruik. Instellen schoenen er op en de rest gaat vanzelf

Heel erg blij mee!!

Fantastisch systeem, makkelijk in gebruik, draait op volle toeren de hele week door met veel sporters in huis.

Erg blij dat we van die stinkende schoen van mijn zoon af zijn!

Het apparaat werkt heel goed bij nieuwe schoenen de reeds gebruikte hockeyschoenen van mijn zoon drogen wel goed maar daar gaat de vervelende geur helaas niet meer uit. Van mij zou de prijs wel iets lager mogen. Al met al een fijn apparaat.

Geweldig product

Na jaren voeten ellende eindelijk ervan verlost

Veel eerder moeten kopen

Onze kinderen hockeyen allebei en komen regelmatig met natte schoenen terug. Meestal zijn die dan niet binnen een dag weer droog. In de zon, met de fohn, met kranten bij de droger altijd een heel gedoe. Nu met shoefresh in no time droog! Ontzettend blij mee, ik vond altijd de prijs wat hoog, maar ik had hem toch eerder aan moeten schaffen, het is zijn prijs absoluut waard.

In èèn woord FANTASTISCH!

Had nooit verwacht dat dit apparaat de lucht weg zou halen. Kreeg de tip van mijn tennis maatje, die gebruikt het ook en is loved er over. Ik zou het dan ook iedereen aanraden aan te schaffen die last van zweetvoeten heeft.

Zeer corrrecte levering en heel goed product

Zeer goede service, kwaliteit en levering

Snelle levering, portvrij

In één woord: positief

Eindelijk iets wat werkt tegen blaasjes (schimmel) op mijn voeten

Al jaren vochtblaasjes op mijn voeten die erg kunnen jeuken, al van alles geprobeerd maar steeds komt het terug. Nu na 10 dgn gebruik van de shoefresh verdwijnen ze als sneeuw voor de zon. Hopelijk blijft het zo, ik gebruik enkel de ozon 5 minuten.

Super product

Makkelijk in gebruik en natte schoenen zeer snel weer droog! Top!!!

Excellent

Eindelijk een oplossing voor de hockeyschoenen van mijn zoon! Zeer user friendly.