Droge schoenen die ruiken als nieuw!

Ik heb erg veel last van natte zweetvoeten dat zorgde voor stinksneakers.. niks werkte er tegen en toen kwam ik dit tegen. Concurrerende artikelen zijn bij lange na niet zo goed gerate en ik kan het wel inbeelden, de shoefresh werkt gewoon! Je kan 0 tot en met 10 minuten schoonmaken en dan 0 tot en met 10 minuten drogen op 40 of 60 graden. Het schoonmaken gebeurt met ozon, en het haalt echt alle nare geurtjes weg! Bij mijn stinkende sneakers moest ik het een paar keer doen, en nu doe ik ze iedere keer na het lopen even erop en ze blijven schoon. Geen stinkvoeten, stinkschoenen en natte schoenen meer :) Het is echt een aanrader.. weg met al die geurvreters en schoendeo wat het alleen maar erger maakt.

Top! Geurtjes volledig verdwenen, voelt goed!

Geweldig apparaat! Geurtjes volledig verdwenen en dat voelt goed. Onze sportkleding wassen we na 1x gebruik. Maar onze schoenen dan? Een reiniging na een intensieve sportsessie is geen probleem voor de shoefresh, je ruikt geen nare geurtjes meer na 25 minuten reiniging. Het reinigen met de shoefresh is dit zo ontzettend makkelijk. Stekker erin, schoenen erop en alles start automatisch. Ik ben erg blij met deze aankoop.

Goed product, relatief duur

Goede, snelle levering. Het product werkt prima. Inderdaad gewoon de vochtige voetbalschoen erop en het programma begint te draaien. Na 25 minuten klaar en schakelt vanzelf uit. Simpel, degelijk en effectief. Er lijken echter vergelijkbare producten te bestaan die een stuk goedkoper zijn. Echter, dit zijn aliexpress-achtige bedrijven waar ik geen zin in heb. Ik mis evt. nog: aanpassingsmogelijkheden van het programma en een toevoer voor een geurvloeistof of dergelijke.

Topproduct

Na zeker 7jaar trouwe dienst is onze eerste shoefresh overleden. Direct werd hij gemist! Nu een mooie zwarte, limited edition en weer supersnel in huis!

Perfect product en super afhandeling van bestelling

Gewoon super apparaat en snelle correcte levering

Top bedrijf, De dag erna al in huis, goed en netjes verpakt. Het apperaat zelf ook top, gebruik het elke dag.

Producten snel geleverd en fijne zooltjes

Ik heb geen stinkschoenen meer

Ik bezorg de post dus ik loop heel veel, ondanks leren schoenen en speciale sokken stonken mijn schoenen verschrikkelijk. Nu ze iedere dag op de Shoefresh staan heb ik daar geen last meer van. Iedere dag heerlijke frisse schoenen, wat wil een mens nog meer!

Super apparaat!

Na de kleine variant gehad te hebben, deze aangeschaft. Wat een plezier kan je hiervan hebben zeg! Wordt hier aantal keren per week gebruikt met 3 voetballers in huis. Heerlijk als die schoenen weer droog en fris zijn.

Geweldig product, had ik veel eerder moeten kopen

Fantastisch, geen stinkende schoenen meer, werkt perfect.

Ideaal

Elke dag de gedragen schoenen even op de shoefresh zodat je elke dag weer frisse schoenen aan kunt doen

Goed/ makkelijk te gebruiken.

Door tijdgebrek nog slechts één keer gebruikt; dus nog weinig ervaring .

snel en goed

snelle levering, top sokken!

Mijn ervaring is erg goed.

Mijn shoefresh werkt uitstekend. En het apparaat was snel binnen.

Doet wat het apparaat moet doen

Vanaf aankoop je schoenen erop zetten zorgt, dat ze fris blijven ruiken. Als je schoenen nat zijn, dan zijn ze zo droog . Top.

Lijkt goed te werken tegen geurtjes

Gekocht voor shoes. Voorlopig vooral gebruikt tegen geurtjes, nog niet kunnen uittesten hoe goed het toestel werkt om schoenen te drogen

Geweldig apparaat

Schoenen drogen goed

Werkt zoals beschreven. Doet zeer goed z'n job. Wel best in een geventileerde ruimte plaatsen.

Fantastische aankoop

Fijn product, voor natte voetbalschoenen, maar ook sneakers, gewone schoenen en ook scheenbeschermers! Erg blij mee. Aankoop bedrag waard zeker als je meerdere sportende kids hebt ;)

Ik al eerder eenzelfde apparaat gebruikt, helaas had deze het begeven waardoor ik een nieuw apparaat heb moeten aanschaffen. Ook met het nieuwe apparaat ben ik enorm blij, het werkt perfect.

Prima webshop!

De bamboe sokken die ik had besteld tegen zweetvoeten voldoen geheel aan mijn verwachtingen, geen zweetvoeten meer! Ze zitten prima!, ook na het wassen blijven ze mooi! De sokken zaten mooi ingepakt in een doosje en niet dubbelgevouwen en met draadjes aan elkaar, dat vind ik altijd zo'n gedoe! Maar elke sok zat los zodat je ze meteen goed kon bekijken en de kwaliteit kon beoordelen. Ik vind het top sokken!

slecht

ik heb 7 paar sokken besteld en ontvangen. Het eerste paar zat na 1x dragen al een gat op de plek bij mijn grote teen. Dit kan een fabricage fout zijn maar ik zie ook bij andere zaken dat het materiaal erg dun en kwetsbaar is. Ik zou het op prijs stellen een nieuw paar te ontvangen. Ik hoop dat het bij deze ene schade blijft.

Beste meneer/mevrouw Ulkeman, Erg vervelend om te horen dat er zo snel een gat in een van de sokken zit. Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. De sokken zijn nu bij zowel de tenen als de hiel extra verstevigd. Toch kan er soms door een productiefout of intensief gebruik een gat in de sokken komen. Voor alle sokken die je via Shoefresh besteld geldt een 60 dagen garantie tegen gaten. We gaan er dus zo snel mogelijk voor zorgen dat je vervangende sokken ontvangt. Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Zodat dit zo snel mogelijk kan worden opgelost. Dit kan telefonisch via 013 762 0460 of via een mail naar info@shoefresh.eu. Met vriendelijke groet, Alex - Shoefresh klantenservice

Kut

Schoenen besteld, staan op voorraad in webshop en uiteindelijk niet leverbaar! Dus te laat om ergens anders te kopen want uitverkocht. Eens maar nooit weer!

Beste JP, Ik denk dat je de reviewpagina van een andere webshop per ongeluk hebt verward met die van ons. Ik zie dat je op 10 maart wel een Shoefresh hebt aangeschaft. Mocht je daar hulp mee nodig hebben of vragen over hebben. Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We zijn via de telefoon te bereiken op 013 762 0460 en via de mail op info@shoefresh.eu. Met vriendelijke groet, Alex - Shoefresh klantenservice

Geweldig apparaat!

Na gebruik van mijn sportschoenen zet ik ze op de Shoefresh voor een standaardbehandeling van 26 minuten. Dat voorkomt dat ze gaan stinken, en ik hoef ze niet meer buiten te laten luchten. Werk- en wandelschoenen gaan er ook op, en kunnen gewoon in de gang blijven staan. Handschoenen kunnen er ook op, en met andere opzetstukken kan je ook je helm er mee behandelen.

Parfait

Parfait je recommande