Geweldig!!

Het was een duidelijk beschrijving ik kende het product nog niet zo goed maar alles staat er duidelijk bij. Het werkt super goed de schoenen hier in huis ruiken weer lekker fris

Super ding handig

Super ding handig mijn zoon die traint 4 dagen en 1 dag wedstrijd in de week in modder in de regen alles ook zoals mijn schoenen de kinderen schoenen klets net droog en fris weer aan super ding raad het iedereen aan echt perfect 100% mvg bozyel

Eerst begin weer problemen gehad, daarna goed gegaan eerste week vaker gebruikt mijn werkschoenen stonk nog steeds , voorlopig nou minder geworden

Wat een fantastisch apparaat!

Als fanatiek mountainbikers gaan wij het liefst elke dag op pad. Maar als je een flinke plensbui op je dak krijgt dan is het niet zo aanlokkelijk om de volgende dag je natte schoenen weer aan te trekken. Om nog maar te zwijgen over de geur die er na verloop van tijd van de schoenen afkomt. Krantenpapier en föhnen bleken niet altijd succesvol en kostten bovendien veel tijd. Tijdens de zoveelste regenachtige dag hakten we dan ook de knoop door en schaften we de Shoefresh aan. Het apparaat is erg gebruiksvriendelijk dus direct nadat je je schoenen erop plaatst, start het vanzelf. Eerst wordt er ozon geblazen, waardoor geuren geneutraliseerd worden, en daarna zorgt de warmte ervoor dat de schoenen weer snel droog zijn. De instellingen zijn naar wens eenvoudig aan te passen. We konden het bijna niet geloven toen we daarna aan onze schoenen roken. Ze zijn weer als nieuw! Voor het allereerste gebruik stonken onze schoenen ontzettend dus toen hebben we het ozon proces verlengd. Nu plaatsen we onze schoenen na elk gebruik kort op het apparaat zodat ons sportieve zweet verdampt en de schoenen geurloos blijven. Ook voor sneakers biedt dit uitkomst. We zijn er enorm blij mee!

Ik ben zeer tevreden met t resultaat.

Zelfs mijn sportschoenen ruiken weer lekker fris. En mijn zooltjes zijn in een mum van tijd weer droog. Ik heb t zelfs gebruikt om mijn schoenen te drogen, toen mijn kelder onder water stond. Ik heb er geen spijt van. Enig kritiekpuntje is de prijs.

Gevonden wat ik al een tijdje zocht , makkelijk besteld en snel geleverd

Ik was op zoek naar bamboe sokken maar niet te dunne ,en dan kun je best een tijdje speuren op internet , ik vond hier Bamboe sportsokken , vanwege de leuke actie waarbij je korting krijgt op 2 doosjes en daardoor geen verzendkosten meer hoeft te betalen , heb ik 2 doosjes besteld. Binnen 2 dagen had ik mijn pakketje al binnen. Het zijn heerlijk sokken ,en doen waar ik ze voor bestelde geen zwetende voeten meer in mijn schoenen. Heel erg blij mee

Gemakkelijk en schoon

Wij gebruiken nu een aantal weken Shoefresh. Deze staat op een vaste plaats en is ingesteld op leren schoenen. Na een paar dagen zetten wij onze gedragen schoenen erop en zijn ze weer fris om in de kast te zetten.

Ik heb de mini shoefresh besteld, mn schoenen heerlijk droog en ruiken niet meer,had ik het maar eerder geweten.

Een must in een sportief huishouden!

Zowel mijn man als ik hebben al jaren ieder een shoefresh apparaat. Blijven het doen, onderhoudsvrij, helemaal goed. Wilde nu voor 1 vriendin als verjaardagscadeau een shoefresh bestellen. Twee andere vriendinnen hoorden daarvan. 1 Vriendin heeft gelijk een apparaat zelf bij jullie besteld (Vermeer, Rozendaal), voor de andere vriendin heb ik de bestelling gedaan en heb er dus 2 besteld. Die bestelling ging niet goed, want slechts 1 apparaat zat er in de verpakkingsdoos. Maar dat probleem is goed opgelost, 2 dagen later kon ik de nabestelling ophalen. Uit hetzelfde vriendinnen-golf-groepje is er erg veel interesse in de shoefresh. Het zou mij niets verbazen als nog 2 vriendinnen er een gaan bestellen.

Super compact handig in gebruik werkt erg goed ..top dus

Ben er super blij mee werkt perfect ...is compact...gunstig prijs ...toppie kan 8edereen aanraden

Geweldig..geen vieze geurende schoenen meer

Alle schoenen ruiken weer fris ..het is echt boven mijn verwachting …had het veel eerder moeten kopen

Goede service en app contact

Alex vd klantsupport reageert snel en klantvriendelijk

Super service voor een super apparaat!

Al jaren maken wij met volle tevredenheid gebruik van shoe fresh. Hèt wapen tegen stinkende hockey schoenen en scheenbeschermers. Nu voor de studerende dochters de mini versie besteld, praktisch voor op hun kamers..

Geweldige sokken!

Geen klamme voeten, geen nare geurtjes.

Heel prettig zittend en cofortabel

Super prettig zittend

Excellent!

Very swift service!

Handling und Einstellungen sind sehr gut.

Hallo Team - Shoefresh, habe mir bei euch vor kurzem einen Shoefresh gekauft. Bestellung, Bezahlung und Lieferung alles top. Versuche mit 4 verschiedenen Wanderschuhen > Trocknung und Desinfektion ( Ozon )verliefen sehr gut. Eingestellte Daten: Ozon > 5Min. Temperatur 40 Grad Trocknungszeit 25Min. Nun habe ich ein Paar neue Mammut Wanderschuhe DUCAN HIGH GTX bei denen ich den Fussgeruch nach mehrmaligem Benutzen nicht wegbekomme. Über einen wirkungsvollen Tipp würde ich mich sehr freuen und beim nächsten Mal eine tolle Bewertung abliefern. mit freundlichen Grüssen Martin Müller

Shoefresh mini werkt uitstekend!

Helaas begonnen mijn geliefde schoenen ook te ruiken wanneer ze nog aan de voeten zaten, iets dat niet erg handig is in sommige situaties. Toen toch maar de aanschaf van de shoefresh overwogen, gezien ik redelijk wat onderweg ben gekozen voor de Mini variant. Dit zodat deze eenvoudig meegenomen kan worden. Vooralsnog werken ze perfect, na het dragen gaan de mini's erin, simpelweg op het knopje drukken en met behulp van de warmte en de ozon ruiken de schoenen 's ochtends weer fris. Verwacht uiteraard met oude schoenen geen wondermiddel, maar verschil merk ik zeker weten!

Goed product.

Perfect apparaat

Gewoon geweldig, het droogt de schoenen perfect, en ook de desinfecteren werkt prima.

geweldig

schoenen ruiken weer lekker en worden goed droog.ik heb ook de spray gekocht en die ruikt ook lekker

zeer goede ervaring

levert zeer goede kwaliteit aan een betaalbare prijs

Très bien.

Très bien.

Makkelijk in gebruik en droogt snel!

Binnen 5 minuten geïnstalleerd. Apparaat droogt snel. Of de geurtjes echt verwijden moet nog blijken daarvoor heb ik hem nog te kort in gebruik (nu één week).

Top service !!!

Mijn bestelling was niet compleet, maar na een mailtje te sturen , was alles 2 dagen later in orde