Uitstekend produkt

Gebruik de Shoefresh voor drogen van crosslaarzen, fietsschoenen, motor/crosshelmen (helmzak), motorhandschoenen, werkschoenen etc.... Apparaat is licht en gemakkelijk mee te nemen en in te stellen van drogings temperatuur en tijd. Ideaal tijdens motorrace/cross trainings/wedstrijddagen op regenachtige dagen om snel e.a te drogen.

Ik had altijd last van zweetvoeten en na een lange dag werken, of sporten stonken mijn schoenen. Ik ben toen overgestapt op bamboesokken en heb de shoefresh besteld. Dit had ik eerder moeten weten. Ik heb geen last meer van stinkende schoenen. Ik zet mijn schoenen in de avond op de schoefresh en na 25 minuten zijn je schoenen als nieuw. Ook voor mijn hardloopschoenen is dit ideaal! Ik ben heel blij dat ik deze stap heb genomen!

Top apparaat

Het is onze 2e, de eerste was na superveel gebruikt te zijn, versleten. Direct een nieuwe besteld, echt een geweldig apparaat!

Vertrouwd.

Levering altijd op tijd. Producten doen wat ze beloven

Mijn schoenen zijn weer helder en fris, dat is hoe het is

Fijn apparaat maakt mijn schoenen weer fris. Makkelijk in gebruik.

stinkende schoenen blijven stinken

We hebben een paar schoenen geprobeerd maar de gestikte schoenen blijven vies ruiken. Drogen gaat heel snel.

Beste Erik, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de Shoefresh, onze excuses hiervoor. De geur van schoenen wordt geleidelijk minder. We weten uit ervaring dat de geur altijd minder wordt. In de meeste gevallen gaat de stank van 100% naar 20-40%. Dit is afhankelijk van hoe oud de schoenen zijn, het materiaal en de ernst van de stank. De geur in de ruimte waar de schoenen staan is op den duur in ieder geval altijd voor 100% weg. Maar als je met je neus in de schoenen gaat ruiken (wat je normaal nooit doet). Dan blijft er altijd wel wat geur achter. Zou je even telefonisch contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan kijken we naar een passende oplossing. Ons telefoonnummer is 013 762 0460. Met vriendelijke groet, Alex - Shoefresh klantenservice

Top doet perfect hetgene ik verwachte.

Gekocht om mijn beginnende duiker zijn botjes, handschoenen en neopreen sokjes op tijd droog te krijgen. Het doet perfect wat ik er van verwacht had.

Super produkt en top service!

Had het sneller moeten aankopen!

Laat de geur snel verdwijnen, efficiënter dan geurzakjes. Erg gebruiksvriendelijk. Kinderen kunnen zelf hun schoenen verluchten en drogen. Topaankoop!

Helaas werkt het niet

Het helpt niet voor de zweetvoeten. Heel jammer! Mvg.

Beste Jolanda, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de Shoefresh. De Shoefresh zorgt ervoor dat de schoen wordt gereinigd en dat nare geurtjes in schoenen afkomstig van zweetvoeten verminderen. Hij zorgt er dus niet voor dat je minder last van zweetvoeten krijgt. Zou je even telefonisch contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan kijken we naar een passende oplossing. Ons telefoonnummer is 013 762 0460. Met vriendelijke groet, Alex - Shoefresh klantenservice

de schoenen stinken minder na de reiniging maar na 5 min dragen is de geur weer terug

werkt maar heel even tegen de geur. en heb dan niet het gevoel dat de schimmel/ virussen etc weg zijn.

Beste Karin, Vervelend om te horen dat je (nog) niet tevreden bent over de Shoefresh. De geur van schoenen wordt geleidelijk minder. Dit is afhankelijk van verschillende factoren (materiaal van de schoenen, hoe oud zijn de schoenen, hoe erg stinken ze etc.). In de meeste gevallen gaat de stank van 100% naar 20-40%. De geur in de ruimte waar de schoenen staan is op den duur in ieder geval altijd voor 100% weg. Maar als je met je neus in de schoenen gaat ruiken (wat je normaal nooit doet). Dan blijft er altijd wel wat geur achter. Ik stel voor dat je de Shoefresh nog wat langer probeert. Naarmate je de Shoefresh langer gebruikt ga je merken dat de geur van je schoenen steeds minder zal worden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Ons telefoonnummer is 013 762 0460. Met vriendelijke groet, Alex - Shoefresh klantenservice

geen vies geurende schoenen meer

ik ken het apparaat van de voetfit, pedicure .. en dacht dat apparaat wil ik zelf hebben.. gekocht en zeer tevreden!

Top apparaat wat levensduur van je schoenen echt verlengd!

Een aanrader voor iedereen die sport.....je schoenen gaan veel langer mee en niet onbelangrijk, ruiken ook ook stuk minder. Zeker met sportende pubers onmisbaar!

Ben zeer tevreden met de aanschaf van de shoefresh. Ideaal ,kom thuis van mijn werk en zet mijn schoenen op het apparaat. Stekker erin en hij doet het. Makkelijk in gebruik kan niet meer zonder. Schoenen zijn goed droog zelfs na een stevige regen bui. Geweldig

heel tevreden

werkt prima

Heel tevreden over het product!

Geen garage meer vol stinkschoenen. Ik ben er heel erg blij mee!!

Great

5 stars

Dit apparaat is matig geschikt voor werkschoenen.

Het is een mooi apparaat. Natgeregende schoenen moeten wel veel langer drogen, dan de aanbevolen tijd. Werkschoenen passen niet goed op de 'voet' Daarom worden het voorste deel van de schoen niet goed droog. Voor deze prijs had ik wel wat meer verwacht.

Beste David, Vervelend om te horen dat je (nog) niet tevreden bent met de Shoefresh. Als je schoenen natgeregend zijn kun je de droogtijd verlengen en/of de temperatuur hoger zetten (we adviseren een temperatuur van 40°C voor leren schoenen). Het standaard programma is niet bedoelt voor doorweekte schoenen maar voor gevallen waar je schoen gereinigd en gedroogd moet worden om zo vervelende geurtjes tegen te gaan. Ik denk dat je de schoenen misschien verkeerd op de schoenenhouders hebt gezet en dat je schoenen daarom niet goed droog worden. Zou je even telefonisch contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan kijken we of dit samen kunnen oplossen. Ons telefoonnummer is 013 762 0460. Met vriendelijke groet, Alex - Shoefresh klantenservice

Doet zijn werk goed maar was na kleine 4 maanden stuk

Goed apparaat. Schoenen worden snel droog en ook de stank is minder al had ik iets meer gehoopt. Maar ik raad het gebruik van het apparaat zeker aan. Helaas is die van mij er helemaal mee opghouden in nog geen 4 maanden. Dat terwijl ik er nooit natte of vieze schoenen op zet en ook het apparaat netjes op een plank in een kast bewaar. Ik stuur hem terug en hoop op een goede oplossing. Was dat stukgaan niet zo enorm snel gebeurd, had ik zeker wel 5 sterren gegeven. Maar had kan natuurlijk een zogenaamd 'maandag'apparaat zijn.

Uitstekende producten en top service!

Er was een verkeerd product geleverd. Met een telefoontje, waarbij ik uiterst prettig te woord werd gestaan, werd dit perfect opgelost. Kreeg zelfs een extraatje, waar kom je dat nog tegen. TOP!!!

Goed product, maar...

Het product werkt, mijn schoenen ruiken niet meer vies. Maar ivm de ozonbehandeling (volgens de leverancier is dat snel afgebroken, maar een beetje Googlen zegt 3 dagen bij kamertemperatuur) is het geen goed idee om dit in een woon- of slaapkamer aan te zetten. Ik zet hem nu buiten neer als ik hem wil gebruiken. Verder prima tevreden.

Met 3 voetballers in huis heel blij met deze aankoop. De schoenen zijn snel droog en blijven fris. Ook de scheenbeschermers en handschoenen droger snel dmv de zak die je hiervoor kan gebruiken.

bestellen gaat vlot, leveren gaat vlot. Verder geen last van nare geuren vanuit schoen en voeten. Enige minpuntje is, is dat het voetbed wat aan de smalle kant is, zodat je de rand van het voetbed voelt zitten. Mag best een brede pasvorm hebben

Fijn product! Makkelijk in gebruik en doet wat het belooft.

In een paar minuten vanuit de doos naar het reinigen (en verwarmen) van m’n schoenen. Simpel, snel en functioneel.

Perfect!

De Shoefresh doet wat moet. Hij werkt perfect. Maakt weinig lawaai en is super handig in gebruik. Geen stinkende hockeyschoenen of andere sportschoenen meer van de kids. Heel blij met deze aankoop. Een aanrader.