Super aparat

Werk efficiënt makkelijk in gebruik heb ik plezier

Werkt goed en makkelijk in gebruik. Zeer snelle levering en overzichtelijke site.

Makkelijk in gebruik en de schoenen ruiken weer fris

Zelfs de kinderen weten precies hoe ze de shoefresh moeten gebruiken. Heel eenvoudig waardoor het veel gebruikt wordt

Toll

Sind super zu tragen

Jarenlange goede ervaring

Ik gebruik de shoefresh al jaren tot grote tevredenheid. Onder meer omdat de ozonlucht compleet was verdwenen, heb ik onlangs een nieuwe aangeschaft, mede omdat deze nu in het zwart verkrijgbaar is. Wat ik niet wist en wel jammer vind is dat de schoensteunen los zitten en steeds meekomen als ik mijn schoenen eraf haal. Ik snap dat dat gedaan is om ze te kunnen vervangen voor de helmsteunen maar ik heb helemaal geen helm en gebruik die optie dan ook niet. Maar dit heeft verder geen invloed op de werking van de Shoefresh, die is en blijft goed.

Top apparaat

Werkt goed. Gaat lang mee in gebruiksduur en doet zijn werk zoals gezegd!!

prima sokken

Ze dragen comfortabel. Mijn maat 43 is de ondergrens van de groep 43-45, maar het lijkt wel precies voor mij gemaakt te zijn. Dus wat te krap voor anderen? De boord heeft wel een heel strak elastiek! Dat zou wat soepeler kunnen.

Snelle levering en top producten

De bestelde producten waren snel in huis en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit.

Fijne oplossing voor muffe schoenen en zweetvoeten

Snel weer droge schoenen en muffe luchtjes zijn zo verdwenen.

Doet het goed

Advies van mijn pedicure gevolgd

Vlekken niet weg.

Mijn witte schoenen worden jammer genoeg niet goed gereinigd met Shoefresh. Juist het mesh, waarvoor ik deze poetsset had gekocht, blijft na het schoonmaken toch vies.

Goedemiddag Eric, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de reinigingsset, onze excuses hiervoor. Het is afhankelijk van meerdere factoren hoe goed het schuim werkt. Bijvoorbeeld hoe oud de schoen is of wat voor vlekken het zijn. Wat erg belangrijk is, is dat je het schuim eerst laat inwerken voordat je het afspoelt. Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Zodat we samen tot een oplossing kunnen komen? We zijn bereikbaar via 013 762 04 60. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Alex - Shoefresh klantenservice

Bestelling werd snel geleverd

Fijn om elke ochtend in droge schoenen te stappen, makkelijk op te bergen of mee te nemen.

Uitstekende service en goede kwaliteit!

De titel zegt het al. Erg tevreden. Mooie en goede sokken.

Snelle levering en prima product!

Product kende ik al en was er heel tevreden over, snelle levering ook!

Schoenen, motorlaarzen,helm ,na de shoefresh zijn ze ruiken ze als nieuw!

Geweldig product

Dit is mijn 2e shoefresh. Mijn eerste aan mijn dochter gegeven, die opgroeiende kinderen heeft. Met de huidige sportschoenen waren de zweetpootjes en geurschoenen ruim aanwezig in haar gezin. Nadat ik mijn eerste even aan haar uitgeleend had, was ze zo blij met het resultaat dat ze hem niet meer kwijt wilde, dus mocht ze hem houden en kocht ik een nieuwe.

snelle bezorigng en een goede klantenservice

Artikelen werden snel en netjes geleverd. Daarna contact gehad met de klantenservice, goed en vriendelijk geholpen!

Werkt goed

Geweldig in alle opzichten!

Voorafgaand aan onze aankoop had ik nogal wat vragen. Deze werden snel en volledig beantwoord. De Shoefresh wordt inmiddels dagelijks naar volle tevredenheid gebruikt! Wij lopen trouwens op "teenschoenen" (Vibram Fivefingers).

Werkt super en handig in gebruik!

Snelle levering en werkt perfect!!!

Werkt goed!

Werkt goed!

Great shoe dryer, quick shipping

The product is nice as described - dries the shoes really well. Plus the sanitization - together it seems promising to keep fresh shoes fresh. For shoes that are not that fresh any more - after a few sanitization sessions they are not perfect yet, but seem to have some good effect already. Regarding the shopping experience - the team respond to messages and ship quickly.

• Vai jūs ieteiktu mums? Yes

Doet wat ze zeggen

Zoqel de reinigings schuim als de shoefresh werkt perfect. Mijn schoenen zijn weer helemaal mooi en ruiken weer lekker fris!

Een echte aanwinst

Heel fijn apparaat: sportschoenen, gympen, scheenbeschermers, fietshelm, de natte schoenen van de kinderen...alles weer droog en fris.