Geweldig !

Die had ik jaren eerder moeten aanschaffen een top apparaat !

De Shoefresh schoenverfrisser is top en een geweldige apparaat.

Elke keer als ik de schoenverfrisser gebruik, stinken mijn schoenen elke dag minder en minder. Ze houden ook mijn schoenen ook goed droog, als die nat zijn geworden.

Super apparaat

Schoenen zijn zo droog en de stank veel minder Voetbalschoenen zijn zo droog

Super fijn product en handig in gebruik!

Wij zijn heel tevreden. Mijn man loopt trauma’s en marathons, mijn dochter doet atletiek en ik ben een fervent jogger. Dit hadden we al veel langer in huis moeten hebben!

super tevreden!

al een paar weken in gebruik en het doet wat het moet doen! stank weg en droge schoenen! ik raad het iedereen aan.

Great

Very efficient, quick, with all details and info provided. Convenient delivery to the post box near the house. Thank you very much

Gebruiksvriendelijk, doet zijn werk goed, netjes verpakt en geleverd

Wij hebben de witte (standaard) versie. Deze doet zijn werk prima. Kwestie van houders erop zetten, stekker erin en hoppekee, hij werkt. Wat ik echt ideaal vind is dat hij automatisch aan gaat als je de eerste schoen erop zet, werkt lekker makkelijk. Zoon komt thuis van voetbal, even uitkloppen en plop, schoenen erop. Enige (kleine) minpuntje is dat ik ergens verwacht had dat stinkschoenen na de eerste standaard ronde (5 min. ozon, 20 min. drogen) alweer fris zouden zijn, maar dat is niet zo. Echter, je kunt de tijdsduur van beide fasen instellen, daar heb ik nog niet uitgebreid mee geëxperimenteerd. Daarnaast was de levering en verpakking en dergelijke prima in orde, netjes verzorgd.

Heerlijke sokken en vlotte levering. Aanrader!

Prima service!

Prima product, eenvoudig en doet exact wat het moet doen

Life changing!

Heb zowel de bamboo zolen als de shoefresh schoenverfrisser aangeschaft na aanbevelen van vrienden. Ben er echt super blij mee, en merk dat na 2 weken consistent gebruik van beiden mijn grootste klachten met het dragen van sneakers en andere schoenen verdwenen zijn. Ik heb nooit een goeie behandeling kunnen vinden maar Shoefresh en de bamboo zolen gecombineerd geven mijn voeten een top gevoel en geen last meer van nare reukjes of overtollig zweet.

Gekocht als kado, nog niet gegeven dus kan geen beoordeling geven, maar bij koop uitgegaan van goede recensies

Super uitvinding

Natte wandelschoenen of puberale stinkende voetbalschoenen. Shoefresh zorgt weer voor nette geurloos schoenen. Heel erg fijn!!

Au top

Plus de mauvaises odeurs dans les chaussures de hockey de mon fils :)

Freundlich und schnell

Alles Bestens

Werkt Prima

Al jaren lang naar volle tevredenheid ervaring met de Shoefresh. Nu ik motor rijd een extra aangeschaft voor helm en motorrijschoenen.

Droge schoenen die ruiken als nieuw!

Ik heb erg veel last van natte zweetvoeten dat zorgde voor stinksneakers.. niks werkte er tegen en toen kwam ik dit tegen. Concurrerende artikelen zijn bij lange na niet zo goed gerate en ik kan het wel inbeelden, de shoefresh werkt gewoon! Je kan 0 tot en met 10 minuten schoonmaken en dan 0 tot en met 10 minuten drogen op 40 of 60 graden. Het schoonmaken gebeurt met ozon, en het haalt echt alle nare geurtjes weg! Bij mijn stinkende sneakers moest ik het een paar keer doen, en nu doe ik ze iedere keer na het lopen even erop en ze blijven schoon. Geen stinkvoeten, stinkschoenen en natte schoenen meer :) Het is echt een aanrader.. weg met al die geurvreters en schoendeo wat het alleen maar erger maakt.

Top! Geurtjes volledig verdwenen, voelt goed!

Geweldig apparaat! Geurtjes volledig verdwenen en dat voelt goed. Onze sportkleding wassen we na 1x gebruik. Maar onze schoenen dan? Een reiniging na een intensieve sportsessie is geen probleem voor de shoefresh, je ruikt geen nare geurtjes meer na 25 minuten reiniging. Het reinigen met de shoefresh is dit zo ontzettend makkelijk. Stekker erin, schoenen erop en alles start automatisch. Ik ben erg blij met deze aankoop.

Goed product, relatief duur

Goede, snelle levering. Het product werkt prima. Inderdaad gewoon de vochtige voetbalschoen erop en het programma begint te draaien. Na 25 minuten klaar en schakelt vanzelf uit. Simpel, degelijk en effectief. Er lijken echter vergelijkbare producten te bestaan die een stuk goedkoper zijn. Echter, dit zijn aliexpress-achtige bedrijven waar ik geen zin in heb. Ik mis evt. nog: aanpassingsmogelijkheden van het programma en een toevoer voor een geurvloeistof of dergelijke.

Topproduct

Na zeker 7jaar trouwe dienst is onze eerste shoefresh overleden. Direct werd hij gemist! Nu een mooie zwarte, limited edition en weer supersnel in huis!

Perfect product en super afhandeling van bestelling

Gewoon super apparaat en snelle correcte levering

Top bedrijf, De dag erna al in huis, goed en netjes verpakt. Het apperaat zelf ook top, gebruik het elke dag.

Producten snel geleverd en fijne zooltjes

Ik heb geen stinkschoenen meer

Ik bezorg de post dus ik loop heel veel, ondanks leren schoenen en speciale sokken stonken mijn schoenen verschrikkelijk. Nu ze iedere dag op de Shoefresh staan heb ik daar geen last meer van. Iedere dag heerlijke frisse schoenen, wat wil een mens nog meer!

Super apparaat!

Na de kleine variant gehad te hebben, deze aangeschaft. Wat een plezier kan je hiervan hebben zeg! Wordt hier aantal keren per week gebruikt met 3 voetballers in huis. Heerlijk als die schoenen weer droog en fris zijn.

Geweldig product, had ik veel eerder moeten kopen

Fantastisch, geen stinkende schoenen meer, werkt perfect.