Snelle prima bezorging, ruim assortiment.

Goede website, heb borduren ( Rico materialen) weer opgepakt, heerlijk!

Zeer complete wolwebwinkel die snel levert.

Ik koop al tientallen jaren bij Hobbygigant, in Apeldoorn beter bekend als de Beekbergse wolhal. Er wordt een zeer uitgebreid assortiment geboden. De verzending is altijd vlot en correct. Kortom, een aanrader voorwie handwerkartikelen zoekt.

nette levering maar niet tevreden over product

Ik werd netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Maar jammer dat er niet genoeg draad van een bepaalde kleur in mijn pakket zat waardoor ik mijn kussen niet af heb kunnen maken.

Geweldige winkel

Snelle service als ik wat bestel,en keurig verzorgd,

heel erg goed

voor een nieuwe start van een hobby vond ik bij hobbygigant de juiste artikelen. En de nodige adviezen. Heel fijn. Ook de leveringen verliepen prima.

Geweldig wat jullie gedaan hebben

Makkelijke website, snelle levering

Makkelijke website, verl keu,e en snelle levering product van goede kwaliteit

Great service

Super good service. Got a call because parts of my ordered item were sold out. Super good conversation despite language difficulties (I come from Denmark) Will gladly shop here again/Zal hier graag weer winkelen

snelle en goede service.

Prima, niets op aan te merken

Omdat ik op de geplande leverdatum niet thuis was is de bestelling een dag later bezorgd. Heel netjes.

Een smyrnatapijt dat besteld werd op 15/7/23 werd nog steeds niet bezorgd!

Alhoewel je het bestelde smyrnatapijt vlot in je winkelmandje kon plaatsen en er geen melding kwam dat het een maand of meer zou duren voor levering vindt hobbygigant dat het op hun site voldoende staat aangeduid ( niet dus) en sturen zij na bestelling en betaling een mail met de standaardmelding: ‘ helaas is dit artikel niet in voorraad,…) Ik bestel na twee keer beetgenomen te zijn NOOIT meer bij hobbygigant( te meer omdat de bestelling voor een gehandicapte dame gedaan is die er elke dag komt om vragen)

Vlotte en correcte levering. Top!

Betrouwbaar en correcte levering.

Online een bestelling gedaan en super snel ontvangen, top dus.

Super op alle fronten

Goede en betrouwbare service, denken ook mee. Snelle toezending en netjes verpakt. Dikke 10!

Netjes en snel geleverd

Leuke spullen

Leuke spullen Nette communicatie Blij mee

snelle en correcte levering.....

Goede producten, snelle levering

Mooie producten, goede kwaliteit en snelle levering.

correct

snelle levering, mooi verpakt

fijne winkel

Ik vind Hobbygigant een fijne winkel, met goede service. In de mailings staan soms heel leuke voorbeelden, waar ik direct zin in krijg om te maken. Ze verkopen mooie garens tegen een redelijke prijs.

zeer goed

deskundig en vriendelijk personeel

Snel binnen

Snel binnen, netjes ingepakt. Zou er zo weer bestellen

prima service

goede ervaringen