Hele prettige mensen, maar ging niet foutloos

Verkeerde levering werd direct hersteld. Helaas was de productkennis niet helemaal up to date, maar werkelijk in alle vriendelijkheid is alles weer rechtgetrokken. Goede ervaring derhalve.

Prima, makkelijk te bestellen, goede telefonische ondersteuning en advies, snel geleverd

Ik heb diverse losse onderdelen besteld en ben daarbij telefonisch goed geholpen. Levering was geheel conform afspraak. Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Prima service, na klein misverstand, direct adequaat opgelost.

Snel en kordaat

De halve ster eraf is alleen omdat de website zei dat iets in voorraad was wat er niet was. Maar Hekwerk Direct heeft er toch voor gezorgd dat ik het snel in huis had!

Prima product, goed advies en komt afspraken na.

Duidelijke website. Producten zijn eenvoudig te vinden en kom je er niet uit dan wordt je prima geholpen met telefonisch advies. Offertes zijn duidelijk en overzichtelijk.

Prima aan mijn vragen voldaan.

Als particulier was ik op zoek naar een paar bouwhekken. Via Google kwam ik bij Hekwerk direct terecht. Gebeld en uitgelegd wat ik nodig had. Kreeg prima advies en een paar dagen later werden de hekken netjes afgeleverd.

Alles volgens afspraak.

Goed, alles volgens afspraak.

Goede communicatie van bestellen tot leveren !

Ik had kleine bestelling, en toch mogelijk van Eindhoven naar Amsterdam tegen betaalbaar tarief. Aangenaam verrast over bezorg-planning van 1 week. Vriendelijke mensen.

Reageren snel, denken mee, keurige levering

Snelle levering en goed geprijsd

Zeer prettig

Goede ervaring

goed geholpen voor de juiste keuze poort.

Top kwaliteit voor een redelijke prijs,en snelle levering

Vriendelijke klantenservice , en een eigen bezorgdienst.Prima hekwerk en snel geleverd.Binnenkort nog wat hekwerk bijbestellen.

Goede prijs

Levering kan beter. Hek werk stond rechtop tegen zijkant van trailer geplaatst met de onderkant langs de ijzeren balk van de trailer waardoor het hier en daar beschadigd is.

Snelle levering 1 werkdag. Gratis sleutelhanger

De levering was compleet en binnen 1 werkdag binnen. We kregen ook een handige sleutelhanger van HekwerkDirect. Super service.

Erg goed

Zeer goede service.

Telefonische bijstand is top

De levering duurde iets langer naar België maar ik werd voldoende geïnformeerd hierover.

Goede en snelle service

Deskundig advies, flexibel in levering en vriendelijk personeel.

Snel, betrouwbaar en kwalitatief goed

Perfecte service en snelle uitlevering (ook nu) hebben we als prettig ervaren bij onze tweede order bij hekwerkdirect. Prijzen en kwaliteit zijn goed.

Geweldige service

Snel geleverd, binnen 24uur, jammer genoeg foute kleur. Onmiddellijk rechtgezet, binnen de 24uur de juiste kleur in huis. Vriendelijke klantendienst.

Prima geholpen

Bestelling ging vlot, levering prima op tijd.

Schade maar perfect opgelost

Wij hebben hekwerk besteld voor onze tuin. Bij de levering was er één bovenbuis flink beschadigd. Die zelfde avond foto's en een verslag gemaild van onze bevindingen, na het weekend werd ik netjes terug gebeld met de excuses en dat er zsm een nieuwe bovenbuis geleverd wordt. Twee dagen later wordt de nieuwe buis geleverd! Keurig opgelost..

goede service snelle levering

Enkele jaren geleden een product aangekocht, nu nog steeds een aanvulling verkrijgbaar

Geleverd wat is beloofd

Bestellen en zelf even opgehaald, prima ontvangen en geleverde materialen zijn kwalitatief erg goed. Als ik weer iets nodig heb weet ik waar ik moet zijn.

Goede levering, website kan helderder.

Website kan verbeterd worden, meldingen over levering/afhalen is niet helder. Website meldt: status wacht op afhalen, dat gaf bij mij de indruk dat de artikelen bij hwd klaar zouden liggen. Telefonisch contact maakte eea duidelijk. De artikelomschrijving van de palen suggereerd dat afdekdoppen bij de levering zou zitten.

Zeer snelle levering. Prima verzorgd.

Zie hiervoor.