Helemaal top

Wel jammer dat de tekeningen, een beetje klein zijn !

Top service en kwaliteit

Goed geholpen door de klantenservice en een mooi product geleverd. Ik raad ze zeker aan.

Leerzaam en gezellig

Een goeie uitleg. Antwoord op alle vragen. Altijd weer helpende hand achter de hand. Lekker gegeten. Gezellig.

Snel en tegen een goede prijs

Materialen besteld en opgehaald. Goed spul en erg snel gereed om af te halen.

Perfecte service

Ze denken met je mee

top controle

goede snelle levering ook voorafgaand aan de bezorging een telefoontje gekregen zodat alles goed is aangekomen top

x

x

Goede service!

Er was een onderdeel verkeerd gegaan, maar direct opgelost.

Goed advies aan de voorkant en fijn dat er goed meegedacht wordt. Snel geleverd, duidelijke instructies en een goed product.

Prima product

Degelijk leiboomframe voor druivenranken

Om een druif te begeleiden heb ik voor een leiboomframe gekozen, vlot geleverd ondanks voor de eco leveringsvariant te hebben gekozen. erg blij met het degeljke product.

Goed meegedacht

Bestelling kwam goed aan.

Zeer snelle levering

Snel besteld en snel geleverd

Fijne zaak, denkt mee en een snelle levering

Op woensdag wat hekken besteld en binnen een week geleverd. De dag ervoor ben ik gebeld voor een leveringsafspraak, ik was helaas niet thuis. Toen afgesproken dat ze de hekken in de tuin konden neerzetten. Toen ik in de avond terugkwam stonden ze mooi op de afgesproken plek. Top!

goed produkt en op tijd geleverd

goede levering.

Fijne web winkel snelle en goede levering

Prima en conform afspraak

Netjes geholpen, duidelijke afspraken gemaakt over levering, keurig netjes nagekomen.

Alles super geregeld

Alles super geregeld en geleverd, Mensen denken echt met je mee En laten je niet aan je lot over Zeker aan te bevelen

Mooi hekwerk!

Het hekwerk werd geleverd volgens planning. Het ziet er mooi uit! Wij zijn zeer tevreden!

Mooie Lamellen besteld voor in het hekwerk. Is heel snel besteld en geleverd. Telefoniste is mega behulpzaam en lief en kon goed meedenken met al onze vragen. Heel fijn bedrijf dat ik iedereen zal aanraden voor zijn hekwerk!

Goede prijs kwaliteit

Snel en goed geleverd. Al 2 maal bestelling geplaatst.

Goede kwaliteit en goede prijs.

Duidelijkste website met de beste prijzen. Duidelijke communicatie rondom levering en zeer prettig contact.

Goede snelle levering

Goed enkel wel andere kleur aangekregen dan was besteld… boeie niet… maar goed opletten

Een dikke 10: Super goed advies!

Heel goed (en snel!) geholpen via de chatfunctie via de website. Deskundige en vriendelijke medewerker die uitgebreid de tijd nam om al mijn vragen te beantwoorden. Inmiddels staat er een prachtig hek en bijbehorende poort in onze tuin. Een dikke 10 voor hekwerkdirect!

Steenoven 1

5626 DK Eindhoven

Over Hekwerk Direct

Hekwerkdirect.nl is de meest complete webshop met uitsluitend Europese kwaliteitshekwerken en poortsystemen voor de doe-het-zelver. Of het nu gaat om complete producten of onderdelen, om een goed montageadvies of de benodigde gereedschappen, Hekwerkdirect.nl heeft het allemaal in haar assortiment.