In orde

Bestelling bij jullie is dik in orde, levering gaat zeer vlug, juist probleem met de courier, ik mocht de doos niet openen voor ik had getekend, ik kon dus niet controleren of het geleverde materiaal in orde was, hij ging de doos zelfs terug meenemen , dus heb ik getend en de goederen klopte

Prima service, komen hun belofte na en zeer snelle levering.

perfect

waarom een 10 wel om deze reden ze komen alles na wat ze beloven en dat is wat ik zeer waardeer dus bij deze een dikken 10 ga zo door.

snelle levering en goede customer service

snelle levering en goede customer service

geleverd volgens afspraak, degelijk materiaal, gewoon goed

geleverd volgens afspraak (binnen 5 werkdagen), degelijk materiaal (prima kwaliteit van het materiaal), gewoon goed. Heel tevreden met het geheel.

TOP!

Super klantvriendelijk, van het begin tot aan het eindproces. Snelle levering en top kwaliteit! Een echte aanrader.

Levering correct ik heb gebruik gemaakt van after pay

Van after pay heb ik op de dag van levering een bericht gekregen dat de betalingstermijn verstreken is Diezelfde dag heb ik via een overboeking het geld over gemaakt naar Hekwerk direct met vermelding van het factuur nummer. Dit heb ik net gemeld aan after pay maar ze kunnen de mail niet ontvangen omdat de mailbox vol zou zitten

Super,

Super alles compleet en snelle levering! Een woord perfect

Ik ben keurig geholpen met het opstellen van de juiste artikelen. De bestelling was op tijd binnen en we hebben het (dubbelstaafmat) hekwerk inmiddels staan! Ziet er supermooi uit! Hekwerkdirect bedankt voor de service!

Prima geregeld

Ik had enkel een onderdeel nodig om een schade van ons hekwerk te repareren. Keurig aan huis geleverd voor een goede prijs.

Al vaker bij jullie besteld, prima ervaring. Moest nu nog wat bijbestellen voor uitbreiding van eerder besteld hekwerk. Kwam goed uit, ik had voorgaande levering niet gecontroleerd, daar ontbraken paar kleine dingetjes. Had ik maar direct moeten kijken. Geen probleem, volgende keer ga ik gewoon weer bij jullie bestellen.

snelle levering, goede kwaliteit

levering volgens afspraak, goede kwaliteit zoals het hoort!

Snelle levering, Hek wel beschadigd

Al meerder keren hekwerk gekocht, fijne samenwerking. Alleen deze keer hekwerk beschadigd afgeleverd.

Goede communicatie

Denken goed mee in wat je nodig hebt. Zeer behulpzaam.

zeer slecht

Ik heb bij Hekwerk Direct 22 x afdekdoppen 60 x 60 mm. voor op onze hekwerkpalen besteld. Hekwerk Direct stuurt mij deze afdekdoppen in 3 verschillende uitvoeringen en hoogte. Alle afdekdoppen zijn zwaar beschadigd, vuil en zien er gebruikt uit.

Top super service en communicatie

Vraag per e-mail inzake overlap en mix pakketten werd super beantwoord en in prijs aangepast

Al met al goed.

Er ging met de levering e.e.a. mis maar na een telefoontje is alles snel opgelost. Waar gewerkt wordt gaat wel eens wat mis maar de kwaliteit uit het goed afhandelen is de kracht van een bedrijf.

Uitstekende service!

Uitstekende service!

Onze bestelling bleek bij aflevering niet compleet te zijn. Na 1 telefoontje direct de missende artikelen nageleverd. Prima hekwerk, keurige prijs kwaliteit verhouding.

JAMMER DAT HET NIET HET ZELFDE PRODUCT IS

bestaande product Hazeweel 14 Zwaag niet hetzelfde als bestelling ABC HEKWERK boeven kapjes en bevestiging hekwerk graag 6 zelfde leveren

snelle levering van bestelde produkten en site is overzichtelijk

mijn levering werd zeker op tijd geleverd en juist en een zeer duidelijke omschrijving over het produkt

aflevering zeer slecht

staat in 1 tot 5 werkdagen niet geleverd bel ze op zeggen ze wordt woensdag geleverd niet geleverd is donderdag en sluitingen pas vrijdag laat in de middag

Duur

Poort Zwart laat op zich wachten maar naar meerde keren bellen toch nog gekregen maar niet in de afgesproken tijd

Uitstekend!

Goede kwaliteit, snelle levering en hoewel er helaas een klein onderdeel ontbrak ... zonder gedoe opgelost. Top!