prettig ervaren

makkelijk online bestelbaar en ook bij telefonisch navraag snel en goed afgewikkeld.

Levert veel te laat

Bedrijf komt zijn leverafspraken niet na. Veelvuldig wordt een leverdatum toegezegd die niet nagekomen wordt

Mijn bestelling werd snel en accuraat verwerkt.

snellelevering

Service en kwaliteit dik in orde

Zeer tevreden over de snelle, goede service en kwaliteit van het hekwerk. Fijn dat de chauffeur die het hekwerk aan de openbare weg afleverde, meehielp het hekwerk op eigen terrein te plaatsen.

volgens afspraak

netjes

Snelle levering, goede prijs

Helaas Werden bijbehorende popnagels niet Meegeleverd, in tegenstelling tot hetgeen op de website Stond. Een oplossing werd niet geboden

perfect

top geregeld

Kwaliteitsvol hekwerk, gemakkelijk om te plaatsen

Zeer tevreden. Vlotte communicatie voor bestelling en levering, gekozen voor een volledig pakket dubbelstaafmat voor zelfplaatsing. Diende in beton geboord te worden, dus heb enkel zelf nog voor chemische ankers en draadstangen gezorgd. Op een halve dag geplaatst, ziet er tiptop uit!

Goeie service, mooi stevig materiaal

Inmiddels al twee keer een bestelling gedaan. Beide keren boven de 20 m en diverse looppoorten erbij. Alles netjes en kompleet. Ook op de site zijn de instructies makkelijk te vinden en eenvoudig te volgen. Alleen de aangegeven levertijd is in werkelijkheid niet altijd haalbaar. Al met al toch wel zeer tevreden.

zeer correct

behulpzaam

Klantgericht

Ik werd gebeld door Hekwerk Direct nav order. Ik had een hoop materiaal besteld in een bepaalde kleur, behalve 1 artikel. Dit kon zonder problemen worden omgewisseld voor goede kleur.

Heel klantvriendelijk en behulpzaam

Vanaf het begin tot einde zijn ze altijd heel klantvriendelijk en behulpzaam geweest. Bij iedere vraag kreeg ik altijd een vriendelijk en duidelijk antwoord. Ook keken ze mee naar de beste opties qua leveringen enz. Kortom geen slecht woord hierover te zeggen. Ik zal Hekwerk Direct dus ook aan iedereen aanbevelen.

Uiterst vriendelijke en meedenkende medewerker(s)

Moest met spoed geleverd worden. Was geen probleem! Alles volgens de afspraak afgewikkeld en keurig thuis bezorgd. Een echte aanrader!

Prima webwinkel

Goed product , goede communicatie, zeer degelijk webshop.

Bijna snelle levering

Als gevolg van de vakantie verliep de eerste bestelling enige vertraging op. Eigenlijk is dat logisch. De 2e bestelling verliep perfect.

Goed gaas, snel geleverd.

Snel geleverd, alleen nooit geen track and trace ontvangen. Maar dat mag de pret niet drukken. Was goed verpakt en niet vervormd. Prima dus.

Goed poort, maar niet de goedkoopste

claimt de goedkoopste te zijn, maar er zijn anderen die goedkoper zijn, hetgeen weer enigszins wordt gecompenseerd door betere leveringsvoorwaarden mbt verzendkosten. Is wel de enige die het slot bovenin heeft, waardoor we de door ons gewenste hoogte van 100 cm konden aanhouden zonder te hoeven bukken.

snel en correct

Ik had op een namiddag een grondstop voor mijn tuinhek besteld. Levertijd zou 2 à 3 dagen zijn. Maar de volgende ochtend rond een uur of negen werd hij al afgeleverd!

Uitstekende service, goede producten. Net geen 10 omdat een klein foutje werd gemaakt bij de uitlevering, maar dat werd direct en adequaat recht gezet.

Hele prettige mensen, maar ging niet foutloos

Verkeerde levering werd direct hersteld. Helaas was de productkennis niet helemaal up to date, maar werkelijk in alle vriendelijkheid is alles weer rechtgetrokken. Goede ervaring derhalve.

Prima, makkelijk te bestellen, goede telefonische ondersteuning en advies, snel geleverd

Ik heb diverse losse onderdelen besteld en ben daarbij telefonisch goed geholpen. Levering was geheel conform afspraak. Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Prima service, na klein misverstand, direct adequaat opgelost.

Snel en kordaat

De halve ster eraf is alleen omdat de website zei dat iets in voorraad was wat er niet was. Maar Hekwerk Direct heeft er toch voor gezorgd dat ik het snel in huis had!

Prima product, goed advies en komt afspraken na.

Duidelijke website. Producten zijn eenvoudig te vinden en kom je er niet uit dan wordt je prima geholpen met telefonisch advies. Offertes zijn duidelijk en overzichtelijk.