Goede service en mooi product

Ik had verschillende deur krukken, en er zijn direct nieuwe opgestuurd.

Zeer vriendelijk geholpen

Net bedrijf, heel uitgebreid advies gekregen al ging het maar om een relatief kleine order en levering ook heel netjes verlopen: chauffeur heeft alles netjes zelf met de hand van het pallet af gestapeld. Een dikke 10 wat mij betreft!

Leveringswijze niet ok

Ik heb geen info ontvangen over de leveringsdatum. De levering werd gebracht op een foutief adres, 5 km hier vandaan. Gelukkig is dit een eerlijke dame geweest, die veel moeite deed om mij te kunnen inlichten. De bezorging was dus niet echt geweldig.

2de goede levering. Kwaliteit en compleet geleverd

4 jaar geleden al een ong 40 meter lang hek incl 2 poorten besteld geheel naar tevredenheid. Zelf geplaatst als onervaren leek ging prima. Voor 170 een benzine grondboor gekocht en die na de klus voor 100 weer verkocht. Nu nog een aanvullend lager hek van 15 meter erbij incl een grote poort. Voor de buren. Wederom geheel compleet afgeleverd, eergisteren laten plaatsen. Als ik een minpunt zou moeten noemen is het communicatie omtrent leverdatum. 3 weken wachten is niet erg maar ik moest zelf bellen om de datum te horen.

Aanrader

Goede kwaliteit materialen, prima geleverd

Zeer professioneel

Goed advies,prachtig product,prima zelf te zetten

Compleet pakket genomen op advies van Hekwerk Direct. Alles werd thuis geleverd. Keurig voor elkaar deze mensen hebben verstand van en over hun product. Prima zelf te doen met duidelijke gebruiksaanwijzing. We zijn zeer tevreden en raden dit bedrijf dan ook zeker aan.

Kwalitatief goed product en snelle en correcte levering

Missende onderdelen

Goede levering. Fijne service. Alleen missen er een paar beugels en zou ik het erg fijn vinden reactie op mijn mail te krijgen en de missende onderdelen alsnog geleverd te krijgen

Kwaliteit en zeer nette service

Wij hebben op advies van Rick - medewerker Hekwerkdirect het privacy doek DessertStorm geplaatst. Dit doek voldoet aan de omschrijving en is makkelijk te plaatsen

Op de vragen goed advies gekregen

Snelle en goede service

Uitstekende communicatie

Bestelling keurig op tijd geleverd!

Betrouwbaar adres

Ruime keuze, goede producten en de levertijd was goed af te stemmen met de hulpvaardige medewerkers van verkoop en transport. Keurig op tijd bezorgd. Enige minpuntje is best een groot prijsverschil in de meterprijs als je 2 rollen gaas van 25m en een van 5m koopt, dat zou meer in verhouding mogen zijn. Verder het aanbevelen waard.

Duidelijke website, snelle levering, goede kwaliteit.

goed geregeld

.....

Fijne site, gemakkelijk en snel besteld

Ik heb een set bouwhekken besteld & opgehaald. Gemakkelijk geregeld. Product is goed en voldoet aan verwachtingen.

Goede service door vriendelijke bezorger

Kwaliteitsvol materiaal

Snel, kwaliteit en servicegericht

Supersnel

In een woord gewoon goed .

soepel bedrijf juiste levering

soepel bedrijf juiste levering

Product was niet meer leverbaar, maar kreeg direct een vervangend product. Vriendelijk geholpen. Levering top.

Top bedrijf

Duidelijk en overzichtelijke webshop met goede voorbeelden. En een zeer snelle leveringsservice.

Na bezorging bleek het verkeerde artikel te zijn besteld. Na goed advies en snel handelen van hekwerkdirect.nl alsnog snel opgelost en het juiste artikel is weer onderweg. Topservice!

Duidelijke internet winkel met handleiding en soepele levering in overleg

Ik moet het hek nog plaatsen, maar tot nu toe gaat alles naar wens en is alles duidelijk en kompleet geleverd!

Over Hekwerk Direct

Hekwerkdirect.nl is de meest complete webshop met uitsluitend Europese kwaliteitshekwerken en poortsystemen voor de doe-het-zelver. Of het nu gaat om complete producten of onderdelen, om een goed montageadvies of de benodigde gereedschappen, Hekwerkdirect.nl heeft het allemaal in haar assortiment.