In één woord: PRIMA !!!

Ben prima te spreken over zowel het materiaal als de werknemers

Goed ,duidelijk en snel

Goed produkt

Mooi product

Mooi product. Goede communicatie. Netjes geleverd

Goede prijs/kwaliteit en bedrijf denkt mee met de klant

We hebben hier een aantal dubbelstaafmatten voor de tuin besteld. De hekken zien er mooi uit en werden goed verpakt geleverd. De prijs ervan was één van de goedkopere die we konden vinden. Op basis van de reviews hier hebben we voor Hekwerk Direct gekozen en we zijn erg tevreden over onze keuze. De levering was ruim binnen de beloofde tijd. De voorgestelde leverdatum kwam ons niet uit, maar Hekwerk Direct was goed bereikbaar voor overleg en deed echt moeite om een passende andere datum te vinden.

verzending duurde iets langer dan verwacht

Netjes geleverd

Alles volgens afspraak

Levering volgens afspraak

Deel levering was er niet bij maar werd per ommegaande opgestuurd, klasse.

Prijs/kwaliteit de beste en uitstekende service

Naar mijn mening de beste prijs/kwaliteit van de markt, daarlangs is mijn ervaring dat er snel geleverd wordt met uitstekende service. Op het laatste moment had ik zelf nog wat veranderingen in mijn plannen en Hekwerkdirect speelde met hun uitstekende service hier flexibel op in.

Wij hadden een bestelling geplaatst gaas in het zwart en draad groen. Ze legden meteen telefonische contact en werd meteen aangepast. ook bij het afhalen hele goede service. Al meerdere keren een bestelling gedaan.

Goede snelle service met persoonlijk contact over de levering.

Goede service. Goed bereikbaar. Snel geleverd.

Goede service en levering

Een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Indien je vragen hebt wordt je via de mail en telefonisch benaderd voor advies. De levering is correct en professioneel. Daarnaast voldoen de bestelde lamellen voor een hekwerk zeker aan de verwachtingen. De lamellen zijn gemakkelijk op maat te zagen met een klein ijzerzaagje, voor het bestel resultaat. Ik zal zeker deze webshop adviseren voor je hekwerk(onderdelen)

uitstekende service

uitstekende service

Via mail op de hoogte gehouden over status bestelling. Bestelling opgehaald. Alles stond netjes klaar om opgepikt te worden.

Makkelijk in de webshop een hek kunnen samenstellen zonder te moeten zoeken naar alle losse onderdelen. Werd netjes bij levering in de tuin neergelegd.

Duidelijke website en snel geleverd!

Makkelijk bestellen op de website en heel snel geleverd.

Ik raad het aan

Ik raad het oprecht aan. Alles zoals verwacht.

Top, doen wat ze beloven

Bestelde materialen staan duidelijk omschreven, handig dat ze keuze pakketten hebben, dit maakt het een stuk makkelijker om een frame werk uit te zoeken. Ook de levering was keurig volgens afspraak. De geleverde materialen zijn erg solide en zien er professioneel uit. We zijn erg content vanaf het uitzoeken tot geleverde producten!

Webwinkel die het ook echt waar maakt

Bij het rondzoeken op internet was ik al positief verrast over de heldere informatie en prijsstelling van deze webwinkel. Ook de handleidingen voor plaatsing etc. waren heel duidelijk. Nu is mijn hele hekwerk geleverd en ik ben een tevreden mens! Verwachtingen helemaal waargemaakt. Uitstekende kwaliteit.

Denken goed met je mee

Had perongelukt verkeerde kleur montage materiaal geselecteerd, maar een kleur spuitbus zagen ze dit en hebben ze even netjes gemaild. Top ervaring en bedankt voor het mee opletten!

Goed bedrijf duidelijke uitleg

Telefonisch contact gehad, kreeg duidelijke informatie dit was voor mij de reden dat ik bestelling heb geplaatst. Netjes op tijd bezorgd. Daarna nog nabestelling gedaan en die ook zonder problemen geleverd

super mooi en degelijk maatwerk

Bestellen ging makkelijk. Doordat het maatwerk is werd er eerst een tekening gemaakt waarop akkoord gegeven moet worden. Hierdoor geen verrassingen. Uiteindelijk een kwalitatief en compleet hek geleverd gekregen die ook nog eens makkelijk te monteren en te stellen is. Super!

Mooie kwaliteit voor een prima prijs

Hekwerk bestellen ging eenvoudig. De kwaliteit is goed, netjes thuis afgeleverd volgens afspraak, dik tevreden.

Steenoven 1

5626 DK Eindhoven

Over Hekwerk Direct

Hekwerkdirect.nl is de meest complete webshop met uitsluitend Europese kwaliteitshekwerken en poortsystemen voor de doe-het-zelver. Of het nu gaat om complete producten of onderdelen, om een goed montageadvies of de benodigde gereedschappen, Hekwerkdirect.nl heeft het allemaal in haar assortiment.