Snel, kwaliteit en servicegericht

Supersnel

In een woord gewoon goed .

soepel bedrijf juiste levering

soepel bedrijf juiste levering

Product was niet meer leverbaar, maar kreeg direct een vervangend product. Vriendelijk geholpen. Levering top.

Top bedrijf

Duidelijk en overzichtelijke webshop met goede voorbeelden. En een zeer snelle leveringsservice.

Na bezorging bleek het verkeerde artikel te zijn besteld. Na goed advies en snel handelen van hekwerkdirect.nl alsnog snel opgelost en het juiste artikel is weer onderweg. Topservice!

Duidelijke internet winkel met handleiding en soepele levering in overleg

Ik moet het hek nog plaatsen, maar tot nu toe gaat alles naar wens en is alles duidelijk en kompleet geleverd!

Snel geholpen met advies

Prijs/kwaliteit prima. Je wordt snel geholpen bij vragen.

Goede service en snelle levering

Mooi materiaal, goede service en snelle levering. Top Hekwerkdirect.

Gewoon goed

Snelle reactie, goede prijs. Vriendelijke mensen die hun afspraken na komen.

Goede en snelle service

Fijne, goede en snelle service waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden

Snelle correcte levering

Gemakkelijk te bestellen en goede communicatie bij het leveren van de producten.

Goede en snelle levering en fijne communicatie, super blij mee !

Goede en snelle levering, fijne communicatie. Super blij met mijn hek !

Perfecte kwaliteit

Mooie materialen en perfecte bezorging met eigen transport.

Snel geleverd en vriendelijk

Goede communicatie. Top levering!

Komen afspraken na

Klantvriendelijk en goede service

SUPER

Wij werden heel goed geholpen.

Vriendelijk, snelle levering, goede service, gunstige prijs

Vandaag werd ons hekwerk bezorgd. Vlot geleverd zonder bezorgkosten, vriendelijke medewerkers, zeer nette prijs, product ziet er zeer degelijk uit. De meegeleverde handleiding is duidelijk. Na bestellen kwamen we tot een ander inzicht, we wouden het hekwerk 2 meter langer maken. Een 3 meter bovenbuis werd zonder extra kosten vervangen voor een 6 meter exemplaar. Zeer sympathiek. Al met al zeer tevreden, ik beveel Hekwerkdirect van harte aan.

Snel goed

Bestelling snel geleverd. Voldoet aan de verwachting

Perfect opgelost

De helft van de beugels was door de afwijkende maatvoeringen niet geleverd. Het was echter direct geregeld dat de ontbrekende beugels alsnog geleverd werden. Die kwamen direct de volgende dag. Zo is het belangrijk dat gemaakte fouten goed opgelost, want fouten maken kan iedereen overkomen. Dikke pluim dus!

Goede en snelle levering

Prijs kwaliteit verhouding goed

Duidelijk en snel

Ruime keuze

Prima product

Het Leiboompakket werd goed verpakt geleverd. Een dag voor levering belde de chauffeur zelf om de levering qf te stemmen. Verbeterpunt: handleiding bij levering of doorverwijzing naar instructievideo.

keurige geleverd

Alternatief geboden welke prima voldoet

Over Hekwerk Direct

Hekwerkdirect.nl is de meest complete webshop met uitsluitend Europese kwaliteitshekwerken en poortsystemen voor de doe-het-zelver. Of het nu gaat om complete producten of onderdelen, om een goed montageadvies of de benodigde gereedschappen, Hekwerkdirect.nl heeft het allemaal in haar assortiment.