prima materiaal

Prima materiaal, snelle levering.

Kan niet beter!

Nu voor de 2e keer een hek besteld, weer top geregeld. Prima meegedacht in de bestelling ( had een paal over van de vorige bestelling). Alles compleet en snel geleverd, kort telefonisch contact gehad over het tijdstip van aflevering. Prijs overigens scherp, transportkosten zeer acceptabel ( zeker in vergelijking met een andere website die bij Google ook bovenaan staat). Uiteindelijk is de totaalprijs incl. bezorging de prijs die je betaald. Heb geen aandelen, maar zou zeggen, zoek niet verder, bij hekwerkdirect komt het goed.

Ik heb een hekwerk besteld en werd goed geholpen. Snel en duidelijk. Volgende hek bestel ik ook hier.

Aanrader

Snel besteld, prima product

Makkelijk besteld en opgehaald. Alles prima in orde!

niet helemaal wat ik verwacht had

de poort op zich is toppie, de levering toppie. de producten die ik kreeg zijn echt helemaal top, niks op aan te merken, zeker 6 sterren waard en dat terwijl 5 het maximum is MAAR, ik had een poort besteld die ik kon openen met afstandsbediening, die is er helaas niet bij. maar wat ik heb is TOP

Zeer goede service

Zeer snel en correct bestelling afgehandeld.

goed geholpen aan de telefoon met bestelling

aleen in offerte stond alles op 1,25 echter gaas was 1,50 in de offerte na telefoon direkt aangepast, dus dik tevreden

Zeer goed!

Goed materiaal en sneller geleverd dan verwacht

Snelle levering, prima service

Goeie afspraak

Bestelling geplaats, vervolgens als afspraak dag vtv gebeld , Mooi product.

Goed geleverd

Makkelijk te bestellen. Website geeft duidelijk productinformatie wat ik erg belangrijk vind.

Perfect geregeld

Nette prijs. Heel goed ingepakt en bijzonder netjes te woord gestaan.order compleet afgeleverd.

Snel en simpel geregeld

Goede site, eenvoudig besteld en ter plaatse afgehaald.

Goede service maar niet compleet

Het advies en de levering is prima. Alleen het geleverde constructie pakket is niet compleet en een montage beschrijving ontbreekt. Als er montage materiaal, zoals M6 bouten voor de T-verbindingen, zelftap bouten en draadklemmen voor de draden dan scheelt dit veel uitzoekwerk en ritjes naar de bouwmarkt.

Alles prima geregeld.

Makkelijke website, bestelling snel klaar, prima service en goede prijzen.

Snel besteld en geleverd

Perfect geregeld

erg goed geholpen, telefonisch en bij afhalen !

erg goed geholpen, telefonisch en bij afhalen !

Snel en vriendelijk

Mijn artikelen lagen keurig klaar en kon zelfs in de hal mijn artikelen opladen. Vriendelijk personeel zoals je ze tegenwoordig niet meer tegen komt. Medewerkers waren behulpzaam. De aangeboden koffie niet gedronken dus daar kan ik geen oordeel over geven.

Snelle levering en goede kwaliteit

's morgens besteld en na een paar uur op te halen. Komen afspraken na. Je krijgt snel een medewerker aan de lijn. Kwaliteit van materiaal is goed. Levert harmonicagaas ook in kleinere lengtes.

Snel en goede service

Afgelopen week een leiboomframe besteld bij hekwerk direct. De offerte was snel binnen, vanuit de offerte kon ik makkelijk bestellen en het was binnen een paar dagen geleverd. Producten zien erg goed en stevig uit

goede en snelle sevice

ik werd goed en kundig geholpen. contact was duidelijk en er werd goed meegedacht naar ene alternatieve oplossing

Levertijd duurde veel langer dan website aangaf

Levertijd op website was indien voor 12.00 besteld volgende werkdag geleverd, voordat artikelen werden verstuurd, zijn 3 extra werkdagen verstreken. Bezorging door gls was nog slechter, eerst werd de levering 1 dag uitgesteld, waardoor deze weer het weekend overging. Op maandag werd 1 pakket bezorgd en op dinsdag kwam de rest. Besteld materiaal voldoet tot op dit moment wel aan de kwaliteit verwachting, en bestelproces ging ook soepel.

Goedendag, Uw bestelling bestaat uit een "post product". Vandaar dat er stond 'voor 12 uur besteld, is de volgende dag in huis'. Echter had u een dusdanig grote hoeveelheid dat het systeem uw order als route order: Levering met bezorgservice beschouwde. Dit heeft helaas vertraging bij ons opgeleverd. Onze excuses hiervoor. Het is namelijk uiteindelijk wel via GLS naar u verzonden, echter is hier ook vertraging bij hen geweest, waarvoor we contact met hen op zullen nemen. Mocht u in de toekomst nog materialen van ons nodig hebben, bel ons dan even van te voren op, dan kunnen we u eventueel hiermee tegemoet komen als reactie op het verloop van deze order. Dank voor uw reactie, we proberen volgende keer sneller te schakelen, en de klant te beter en sneller informeren. Team Hekwerkdirect.nl

Prima kwaliteit snel geleverd,

Het was mijn tweede bestelling

Mooi materiaal en correct geleverd

Ik was op zoek naar een compostbak en kwam uit bij Hekwerk Direct voor hekken die worden gebruikt voor bladkorven. Op de website zag ik de mogelijkheid om losse hekken van 2,5 meter inclusief palen te bestellen. Dat heb ik gedaan en de bestelling werd keurig geleverd. Na een paar uur werken hebben we nu een mooie en degelijke bak voor de compost.

Over Hekwerk Direct

Hekwerkdirect.nl is de meest complete webshop met uitsluitend Europese kwaliteitshekwerken en poortsystemen voor de doe-het-zelver. Of het nu gaat om complete producten of onderdelen, om een goed montageadvies of de benodigde gereedschappen, Hekwerkdirect.nl heeft het allemaal in haar assortiment.