Snelle bezorging. Ze houden zich aan belofte

Prima schoenen

Met gabor schoenen heb ik altijd de juiste maat en pasvorm. Ik draag er steunzolen in en loop er mee naar Keulen. Ze worden tot op de draad versleten.

Overzichtelijke webshop waar ik makkelijk mijn perfecte paar schoenen kon uitkiezen!

Fijne ervaring, website geschikt voor gebruik met mobiele telefoon

Geweldig!!

Geweldige schoenen en een super geweldige service !!!

Duidelijke site, genoeg filters

Duidelijke site Genoeg filters Schoenen erg netjes verpakt in schoenendoos Extra kaartje wie order samen gesteld heeft, erg netjes

Vlekkeloze bestelling en levering

Site was helder. Bestelproces eenvoudig en levering precies volgens afspraak.

Goed verzorgd en uitstekend product

Netjes verpakt. Persoonlijke controle en prettige en comfortabele maar vooral mooie schoenen.

Fijn om bij gaborestore.nl te bestellen. In één oogopslag het complete Gabor assortiment. Duidelijke beschrijving bij elk product: zo weet je meteen welk product geschikt is voor jouw voet (smal, breed, extra ruimte) Via de mail wordt je perfect op de hoogte gehouden van de laatste nieuwtjes en trends. Bestellen is eenvoudig, snel en naar volle tevredenheid!

Deze schoentjes brengen een zonnetje in huis in een complexe tijd!

Dit is mijn derde paar Gabor schoenen in de afgelopen 2 weken. Ik merk dat ik er super blij van wordt als ze thuis worden afgeleverd. Ze zitten en lopen allemaal heerlijk en zien er schitterend en goed afgewerkt uit. Jammer dat ik ze niet aan de hele wereld kan laten zien, maar dat komt nog wel.

Klantvriendelijk

Snelle levering. Moest de schoenen ruilen voor een andere maat. Formulier invullen, retouren en het werd snel en zonder problemen afgehandeld.

Goede service met snelle levering

Met iets problemen op de website gebeld met gabor en snel geholpen en binnen paar minuten alsnog besteld. Volgende dag binnen.

super

supersnelle levering en prima dienstverlening

Ik had de Gabor enkellaarsjes beige met slangenprint besteld en ik heb ze zaterdag aangekregen, dit op 2 dagen tijd, ze zitten erg comfortabel net zoals sneakers, dit had ik niet verwacht daar ik heel moeilijke voeten heb.

Zeer tevreden!

Snel bezorgd, helaas was de kleur niet wat ik verwacht had. Snelle terugbetaling.

mooie materialen

erg mooi kwaliteit schoenen, waarheidsgetrouw aan de fotos op de site. komt netjes verpakt aan, met heldere info over hoe terug te sturen evt. Met andere woorden, blij met het pakketje en mijn nieuwe schoenen!

Snelle levering .alles netjes verpakt. En een super leuke schoen .Ik ben weer heel blij in deze moeilijke corona tijd

Geen enkel negatief punt.

Bestelling voeger gekomen dan aangegeven. Schoenen passen prima, maar omdat ik altijd Gabors draag, was dat geen verrassing....

Heel tevreden

Bestelling correct ontvangen. Heel tevreden over de aankoop.

Mooie, leuke collectie

Mooie collectie en goede pasvorm. Online bestellingen lopen altijd uitstekend.

Echt super snel en makkelijk mijn aankoop gedaan.

I.v.m. de Corona crisis was het niet mogelijk om fysiek een winkel van jullie te bezoeken. Omdat ik al mijn schoenen/laarzen bij jullie koop, weet ik gelukkig welke schoonmaat en breedte ik nodig heb. Dus nu ik nieuwe schoenen nodig had, deze nu via de website besteld. Kon aangeven waar ik op zoek naar was en had een ruime keus. Binnen twee dagen de schoenen binnen en ze passen perfect!

Een uitstekende service

Op zondag/maandag besteld en op woensdag kwam de bestelling, top service

Snelle Kwaliteit

Snel geleverd, goed verpakt, mooi produkt. Helaas post geen bericht achtergelaten, dat t pakket bij de buren was afgegeven. Zegt verder niks over gabor

Op goede voet met GaborStore

Snelle levering en een mooi product

uitstekend

Ik was in de winkel in Alkmaar waar ik zeer vriendelijk werd geholpen en zij hebben ook de laarsjes in de juiste maat besteld en werd het bij ons in 't dorp keurig bezorgd. Dank jullie wel daarvoor