Goede en snelle service

Zie boven

Supersnelle reactie van de klantendienst

Er werd per ongeluk een verkeerd paar schoenen geleverd. Met één telefoontje werd het probleem opgelost en de volgende dag, zaten de juiste schoenen in onze brievenbus! Super!

Verkeerde schoenen ontvangen

Zeer teleurstellende ervaring, leuke laarsjes voor de verjaardag van mijn vriendin besteld. Totaal andere laarsjes geleverd gekregen. Deze terug gestuurd en toen ik nieuwe wilde bestellen was de juiste maat niet meer beschikbaar. Kortom, een zeer teleurstellende ervaring.

uitstekende service

zeer correcte service en snelle levering , product was dik in orde.

Prima en snelle bezorging!

Prima bezorging Snel bezorgd Keuze is reuze

Super, vriendelijk en snelle levering.

Ik was in de winkel in Alkmaar leuke schoenen gezien maar ze waren niet meer in mijn maat helaas. Gelukkig geen probleem ze werden de volgende dag keurig thuis bezorgt, helemaal blij. Leuke vriendelijk dame in de winkel die alles keurig heeft geregeld.

Uitstekend retour/ruilbeleid

Retourneren/ruilen bij GaborStore is echt uitmuntend, super snelle service, echt top ;)

Zeer positief!!!

Goede wijn behoeft geen krans!

prima!

Omschrijving van product is goed weergegeven, levering is snel.

Echt prima service

Ik had tot 2 keer toe een verkeerde maat besteld. 0p woensdag retour gestuurd en vrijdag weer een een passend paar geleverd.

Leuke bikerboots met een fijne pasvorm.

Erg leuke bikerboots van heel soepel leer. Ze zitten perfect, maar ik ben ook niets anders gewend van Gabor. De gespjes zijn verstelbaar voor een nog betere pasvorm.

Schoenen zijn super, levering niet compleet

Gabor schoenen dragen altijd super deze lage laarsjes zijn lekker warm gevoerd en zitten en lopen ook fijn. Ik had ook onderhoudsvet bij besteld deze stond wel op de rekening maar zit niet in de doos. Terwijl er wel een bon in zit dat de bestelling door iemand gecontroleerd is. Dit klopt dus niet. Erg jammer.

Vlotte bestelling vanuit België

De bestelling is vlot verlopen via de website. De korting was fijn meegenomen ;) Alsook is de levering goed verlopen door post.nl. Vrijdagavond de schoenen besteld en dinsdag de schoenen in huis :)

Gabor is al lang mijn favoriet.

Telkens ik een paar koop zit het mij als gegoten, vorm, zowel rond de voet als de voetzool en vooral het leder is aangenaam ,

Vriendelijke service

Allereerst wil ik doorgeven dat het mijn eerste aankoop was bij Gabor. Vriendelijke hulp in de winkel, en de keuze van Gabor is groot. De modellen zijn vlot en de kleuren zijn mooi. Ik loop met plezier op mijn nieuwe laarzen, dus sinds kort ben ik fan van Gabor.

Zeer snelle levering uiterst tevreden

Aparte, leuke en opvallende sneakers

De Gabor sneakers zitten heerlijk. De binnenzool is eenvoudig te verwijderen voor het geval je dikke sokken draagt. De okergele kleur met zwarte pantervlekken is opvallend, maar niet schreeuwerig. Leuk bij een jurkje, maar ook bij een lange broek.

Prima, groot assortiment, fijne site

Veel keus in mijn favoriete schoenenmerk. Fijne pasvorm ook bij steunzolen. Prima site, snelle levering.

Prachtige, modieuze heerlijke laarsjes

Ik zag de mooie kleur en het model van de laarsjes en was verkocht! Ze zitten heerlijk en ik krijg er veel complimentjes over!

Topwinkel

Snelle levering en laarsjes van goede kwaliteit die heerlijk lopen . Erg blij en tevreden mee

Snel besteld en snel geleverd

Had de bepaalde schoenen al in het zwart. Op de website dezelfde schoenen besteld in het rood. Snelle levering! Heel tevreden.

Ik ben erg tevreden over de gang van zaken..duidelijk van bestelling tot ontvangst!

Prima afhandeling!

Moderne schoen met ouderwets goede leest!

Het fijne aan Gabor schoenen is dat ze vaak in verschillende breedte maten én in halve maten verkrijgbaar zijn. De leest is prima want ik weet uit ervaring dat ik er (met of zónder steunzolen in) altijd goed op kan lopen. Bovendien is er altijd een keuze in een moderne schoen, zowel sportief als netjes.

Mijn bestelling is snel geleverd

Helaas is het aanbod in fysieke winkels beperkt. Daarom online besteld

Snelle en goede service

Snelle en goede service