Verzorgd en goede service!

Mooie enkellaarsjes met sleehak.

Maat 36

Mijn schoenmaat is 36. Dat is bij de meeste schoenwinkels niet te krijgen. Vaak ga ik naar Gabor in Den Bosch of ik besteld schoenen via jullie site. Vaak is het dan de volgende dag binnen.

Vriendelijk geholpen

Ik gebruik een rolstoel ivm mijn aandoening. Passen van schoenen maakt het soms lastig. Ik ben in de winkel in Alkmaar heel vriendelijk en geduldig geholpen. Ook heel blij met de schoenen, ze dragen fijn.

Het was bijna eerder geleverd dan ik besteld had!

Snelle levering dus, goed verpakt en de schoenen zijn van de vertrouwde geweldige Gabor-kwaliteit. Zeer tevreden met mijn aankoop!

Heel vriendelijk

Fijne winkel en personeel

Snelle levering Tegoed v retour binnen 2 dagen terugestort

Hoge sneaker te groot. Kantoor gebeld. Direct goed geholpen.

On line kon ik de retour niet vinden. Wel de regels maar niet hoe te versturen. Kwam niet verde4. Toen kantoor gebeld. Super vriendelijke mevrouw heeft het binnen 30 seconden voor m8j geregeld. Toen kon ik de retouren printen.

Makkelijk te bestellen

Goed en snelle levering

Super schoenen

Prijs kwaliteit verhouding is geweldig . De enige elegante enkellaarsjes die ik met mijn brede voor voet pas. Ik heb al zeven jaar geen andere schoenen dan gabor laarsjes in alle kleuren

Duidelijke website met gedetailleerde product informatie. Snelle levering. Goed verpakt. Geleverde product in zeer goede staat.

Positief

Makkelijk te bestellen, goede communicatie via de mail. Correcte aflevering. Prijs/ kwaliteit van de schoenen etc. is prima. Koop al vele jaren bij Gabor.

Mooie schoenen

Mooi product, betaalbare prijs en snelle levering.

Snelle levering.

Helaas staan niet altijd de breedtematen genoteerd. Verder perfect, ook in de store in den Den Bosch!!

Gabor zit fantastisch.

Super fijne schoenen

Fijne schoenen en heel snel geleverd

De eerste keer.

Geweldig, ik kom zeker terug.

Echt wijde schoen, zit heel fijn.

Alleen een ding zou ik graag anders zien, en dat is dat de schacht en top van de laars meer zou aansluiten aan het been. Diameter is nu 14 cm.

Snelle correcte levering

Zie boven

Duidelijke website. Goede maat-informatie. Snelle bezorging.

Prima service. Aanrader!

Goede kwaliteit en snelle levering

Gaborschoenen passen perfect, lopen heel goed en comfortabel en zijn ook nog heel mooi!

Alles keurig afgehandeld. Geld staat ook weer op de rekening? Jammer dat de schoenen, voor mij, te smal zijn!

Maat klopt altijd!

Hele fijne thuis bestelling. Lekker thuis passen en makkelijk terugsturen. Mooi laarsje gehouden! Fijn ook de verzorgingstips erbij.

Perfecte pasvorm ook met breedtematen.

Levering snel. Retourneren zou fijn zijn als het retourlabel niet geprint hoeft te worden. Scannen vanaf telefoon moet mogelijk zijn.

Fantastisch!

Wat een prachtige schoenen de rollingsoft … heb in tijden niet zulke fijne schoenen gehad! Overweeg zelfs een tweede paar. Even sparen!

Snelle en goede levering

Besteld en binnen enkele dagen geleverd

Zuid Willemsvaart 229

5211 SH ’s-hertogenbosch

088-0204161

Over Gaborstore.nl

GaborStores: Alkmaar Arnhem Breda Den Bosch Den Haag Enschede Haarlem Utrecht Of shop via GaborStore.nl of GaborStore.be E-mail: [email protected] (we reageren op werkdagen binnen 24 uur) Telefoon: 088 - 020 4161 (werkdagen 09:00 - 12:30 en 13:00 - 16:30) Op feestdagen is de klantenservice gesloten.