Ik ben zeer tevreden

Fantastische service

Mijn slippers wilde ik terug sturen omdat ik er niet op kon lopen. Hele mooie slippers trouwens! Ik had geen retour label en geen printer. De dame heeft mij meteen een label opgestuurd waardoor ik de slippers makkelijk terug kon sturen!!!

supersnelle perfecte levering

De schoen is het zelfde als op de site. Dat geeft vertrouwen dat je weet wat je bestelt. De schoenen werden de volgende dag al geleverd. Dat was 2 dagen sneller dan waar ik op gerekend had

Ik draag uitsluitend Gabor schoenen en laarzen, want de pasvorm, kwaliteit en modellen zijn perfect. Ik ben er erg blij mee, bedankt Gabor!

Prima webshop

Duidelijke site, makkelijk bestellen. De schoenen waren helaas te smal voor mijn voeten, maar het retour proces was ook makkelijk te volgen. Aanrader.

Mooie en degelijke sneakers en laarsjes

De bestellingen worden altijd snel geleverd, eens je je maat kent passen de schoenen als gegoten. Zalig ook dat er veel keuze is in de grotere vrouwenmaten.

Helder en overzichtelijk

Snelle levering en de schoenen zitten heerlijk, lopen goed en zijn lekker licht.

Vriendelijke bediening, goede service.

Ik werd heel prettig geholpen. De schoenen die ik graag wilde in een andere kleur gepast. Vervolgens in de winkel via internet de juiste kleur besteld. Minpuntje voor DHL. We hadden duidelijk aangegeven vrijdag bezorgen ivm donderdag niet thuis. Vind ik donderdag toch een 'we hebben elkaar gemist' briefje. Vrijdag kon ik het pakje ophalen. Dat leverde me ook nog een fikse verkeersboete op door onduidelijke situatie ivm werk aan de weg. U begrijpt: not amused ook omdat het expliciet aangegeven was.

Beaty

Prachtige kleuren en loopt goed

Niets op aan te merken.

Goede communicatie, snelle levering.

Een goede snelle levering!

Een mooie fijne schoenen, ze zijn wel licht grijs maar de hak en de streepjes maken het wel mooi!

Ruime keuze in maten Snelle levering en goede kwaliteit

prima schoenen

De bestelling is op tijd afgeleverd en voldeed aan de verwachting. Mvgr.Ria

Prima bij Gabor bestellen !

Ik heb voor de eerste keer sneakers besteld rechtstreeks via de website van Gabor. Goede ervaring. Ze zijn zeer makkelijk te bereiken per telefoon. Bestelling is netjes op tijd afgeleverd.

fijne webwinkel

Altijd ruime keuze , goede aanbiedingen en snelle levering.

Super snel

Super goed en snel

Niet zo leuk

Hallo, Ik heb een bestelling gedaan bij Gabor en liet het leveren in een box bij Bpost. Ik heb geen bericht gekregen dat het beschikbaar was en heb gewacht op een e-mail. Tot maandag laatstleden kreeg ik een mail waarin stond dat het pakket geweigerd was en dat het terug werd gestuurd. Wat is de procedure om het pakket alsnog te ontvangen ? Met vriendelijke groeten, Monique Huybrechts Reinaertlei 6/0001 2930 Brasschaat

Beste Monique, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Zo gauw wij deze retour hebben ontvangen zullen wij deze zo spoedig mogelijk naar u verzenden. U ontvangt dan een nieuwe volgcode zo gauw deze gescand is in het sorteercentrum. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groeten, Klantenservice GaborStore.

Makkelijk zoeken

Ik wilde dit merk

zitten perfekt

Mooie schoen, goed loopcomfort en, mooi design en zitten perfekt.

Goede schoen die past wijdte k

Ik loop al jaren op gabor schoenen wijdte h Volgens de verkoopster in de winkel is dat de breedste leest ( h ) Bij toeval ontdek ik wijdte K Deze schoen hebben de zelfde breedte leest kennelijk ( zooltjes vergeleken ) maar meer teen ruimte . Waarom hebben de verkoopsters dit niet verteld Het had me veel likdoorns bespaard !!! ( een medewerker van de klantenservice bevestigt dat de zool breedte het zelf de is maar dat de schoen ruimer is ( meer ruimte / hoger bij de tenen ) Na een pedicure behandeling kwam de likdoorn terug / steeds terug Tussen de tenen ( weke likdoorn ) Ik ben reuze blij met wijdte k

Mooie schoenen en je hebt ze snel in huis.

Prima schoenen en snelle verzending

De schoenen heb ik via de webshop besteld. Daar staat duidelijk de wijdte en gegevens van de schoen. Binnen 2 dagen heb ik de schoenen ontvangen in een goede verpakking. Prima service als de schoenen toch niet passen of voldoen aan de verwachting.

Prima service, snelle verzending

Het pakket is niet afgeleverd bij het DHL servicepunt omdat dit blijkbaar niet bereikbaar was.

Het servicepunt van DHL was volgens de DHL-bezorger niet bereikbaar (?). Het pakket is daar dus niet afgeleverd maar teruggestuurd naar Gabor. Daarna heb ik telefonisch contact gezocht met Gaborstore. Vervolgens is in overleg het pakket naar mijn huisadres gestuurd. Dit is snel en goed gegaan. Dank aan Gaborstore voor de correcte afhandeling en en dikke min voor DHL.

Beste Gert, Bedankt voor uw review. Fijn dat we samen contact hebben gehad en u uw bestelling inmiddels naar tevredenheid heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren en willen we u bedanken voor uw geduld. Met vriendelijke groeten, Klantenservice GaborStore.

Slecht werkend account

Wachtwoord moet elke keer veranderd worden, account is niet terug te vinden. Zeer gebruiksonvriendelijk. Retourneren is ouderwets, zelf label printen. Producten zijn prima.

Beste E. Bedankt voor uw oprechte review. Wij nemen uw feedback wat betreft uw ervaring zeker mee. We willen graag onze processen verbeteren. Fijn om te horen dat u met uw volgende aankoop tevreden was, wensen we u nog veel plezier hiervan. Met vriendelijke groeten, Klantenservice GaborStore,

Bedrijfsgegevens

Zuid Willemsvaart 229

5211 SH ’s-hertogenbosch

088-0204161

[email protected]

Over Gaborstore.nl

GaborStores: Alkmaar Arnhem Breda Den Bosch Den Haag Enschede Haarlem Utrecht Of shop via GaborStore.nl of GaborStore.be E-mail: [email protected] (we reageren op werkdagen binnen 24 uur) Telefoon: 088 - 020 4161 (werkdagen 09:00 - 12:30 en 13:00 - 16:30) Op feestdagen is de klantenservice gesloten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.