Super blij, mooi product en snelle levering

Makkelijke site, snelle levering en wat een mooi product. Laarsjes zijn perfect en wat een mooie kleur ! Heel blij mee 💕

Keurig verpakt en vlot verzonden!

Snelle service, goede kwaliteit en niet duur.

Ruime keus. Je hoeft niet naar de winkel en nooit te retourneren. Maat is altijd goed. 6,5 is 6,5 en niet groter of kleiner👍

zéér teereden met mijn aankopen

Alles is super vlot verlopen, zowel de bestelling als de ontvangst

Tegenvallers

Sleehakken leken gedragen en de bandjes leken geschuurd, teruggestuurd, nieuw paar gekregen, ook deze leken gedragen te zijn, ook deze weer teruggestuurd. Er staat dat het wide fit is, maar ook dit valt behoorlijk tegen. Al met al dus niet tevreden. Verzending was overigens wel dik in orde, supersnel.

Snelle levering, hele mooie sneakers

Ben erg tevreden Snelle levering en de schoenen zijn erg mooi Niks te klagen dus

Super kwaliteit en prima service - een echte aanrader !!!

Meermaals bestelling online geplaatst. Bestellingen worden met veel zorg behandeld en leveringen altijd zonder problemen.

prima service

Alles verliep soepel.

Super snelle levering

Goed verpakt en snel geleverd.

Mooie schoenen voor een mooie prijs

Prima service en snel bezorgde, leuke witte loafers voor een mooie sale prijs.

Ik heb een goede ervaring

Altijd in tijd wordt bezorgt, soms eerder dan afgesproken

Perfecte schoenen en goede service

Uit ervaring weet ik dat de schoenen van Gabor perfecte pasvorm hebben. Ik heb net mijn negende paar gekocht! De verkoopster heeft voor me gezocht naar de juiste kleur en maat en ze werden de volgende dag al thuis bezorgd.

Bestelling en verzending perfect verlopen

Plus minus 2 jaar geleden een email aan Gabor gestuurd met het verzoek een pump te ontwerpen met hoge hak in G breedte, die zijn nergens te koop. Over 3 maanden wordt ik tachtig en ......... ga ik gewoon nog 1x knallen, met deze aankoop ben ik zo blij!!!!!!!!!!! Ze zitten goed en kan er zelfs ook nog op lopen, ok, niet een marathon ,maar op mijn feestje ga ik lekker shinen met deze sexy schoenen.

Dat het toch allemaal goed is gekomen,was een foutje van de post ,Gabri heeft het super allema a l g

Pakje op gehaald bij de post. Ziet er allemaal netjes uit,en past goed .Mooie schoen

Geweldige verkoopmedewerker

De verkoopmedewerker was behulpzaam, maar niet opdringerig en eerlijk. Ze dacht mee met mij als klant en zorgde er ook (in de zaak) voor dat de schoenen in de juiste maat thuis zouden worden bezorgd. Ze was vriendelijk en enthousiast.

Makkelijk te bestellen, correct afgeleverd. Duidelijke formulieren voor eventuele retournering. (niet nodig!)

Snelle levering! Altijd mooie schoenen van Gabor. Blij mee😁👍

Top service !

Heel vlotte en correcte levering! Gabor is mijn favoriete merk, zowel voor sandalen, sneakers als winterlaarzen. Zit als gegoten en nooit meer pijnlijke voeten :)

Snelle levering en netjes verpakt en verzorgd. En de schoenen/ laarzen van Gabor zijn altijd modieus. Ik ben er weer blij mee

Overzichtelijk en prettig te lezen.

De informatie over de schoenen is heel duidelijk. Je kan ook eenvoudig de gewenste schoenen met juiste maat, kleur etc selecteren. De verzending van de gekozen schoenen is snel. Ik zal zeker in de toekomst weer bestellen. Gabor schoenen zijn sowieso aan te raden!

perfecte online shop

mijn bestelling werd heel snel thuisbezorgd, en ik werd daar ook via mail van op de hoogte gebracht wanneer ik die mocht verwachten

Niet goed

Ik betaal in de winkel 2 paar schoenen. 1 paar moet besteld worden. Het paar dat ik in de winkel heb gekocht krijg ik bij retour meteen het geld terug: perfect Maar het andere bedrag heb ik nog steeds niet retour gekregen en de schoenen zijn op 10-8 retour gegaan! Dus nu 2, 5 week geleden. Daar ben ik dus niet tevreden over helaas .

Fijne service

Mijn maat was niet meer op voorraad in de winkel. De medewerker zag dat ze nog wel in een ander filiaal op voorraad waren en ze heeft ervoor gezorgd dat ze bij mij thuis bezorgd werden. De volgende dag werden ze al geleverd. Super!

een goede servic!!!

De snelle ontvangstbevestigings mail vind ik prima, bij de andere online winkels is niet zo goed geregeld.

Over Gaborstore.nl