Naar volle tevredenheid de schoenen ontvangen.

Besteld , op de hoogte gehouden van het versturen en snel ontvangen.

Altijd volgens afspraak komen de mooie schoenen

Het gaat altijd goed, schoenen zijn van goede kwaliteit.

Snelle bezorging. Retourneren moet bij DHL

Vervelend, dat ik niet bij via Post NL moet retourneren. Heb geen DHL jn de buurt.

Soepel leer, goede schachthoogte, stoere hak die niet te hoog is. Wat bovendien heel fijn is dat ze niet te breed zijn, dat is vaak wel het geval bij zulke boots. Ik heb er de 2de keer dat ik ze droeg 2x 3 kilometer mee gelopen en helemaal geen last ervaren. Topschoenen.

Het bestelde artikel goed en vlot ontvangen.

Het bestelde artikel goed en vlot ontvangen.

Zeer snel geleverd, goed product

Goed en overzichtelijk

Zoals hierboven aangegeven is het duidelijke site en is bestellen makkelijk. Ook is de sit overzichtelijk is het toepassen van filters eenvoudig

Makkelijke website. Snelle levering. Keurig verpakt. Helemaal prima

zoals een webwinkel behoort te zijn.

Mijn sneakers werden snel en correct geleverd. Supermooi. Ik had nog een vraag voor de klantenservice. Deze vraag werd snel, correct en respectvol beantwoord. Gabor geeft de service die zij belooft op hun site.

Komt altijd keurig aan raad het iedereen aan en het is altijd goed van maat .Hartelijk bedankt .

Precies wat ik er van had verwacht

Snelle juiste levering, zeer tevreden met de laarsjes.

Snelle en keurig verpakte levering!

Snelle en kerig verpakte levering!

Prachtige schoenen en laarzen

Prima service, snelle levering en zorgvuldig verpakt!

Keurig ingepakt en op tijd bezorgd kortom ik ben heel tevreden.

Top info

Het product goed omschreven, helemaal tot tevredenheid. Echt een geweldig laarsje. Ga dit zeker aan mijn vriendinnen adviseren.

Op deze manier kunnen we gelukkig heel veilig winkelen.

Ondanks alle drukte had ik mijn bestelling keurig op tijd in huis en ik ben blij dat mijn schoenen paste. Het is niet altijd makkelijk om zonder te passen schoenen te bestellen maar ook als je bestelling niet voldoet is retourneren geen probleem en wordt het geld snel teruggestort.

Vlot bestellen en snelle levering

Duidelijke website. Alles vlot verlopen

Perfect on time

Geleverd volgens voorstel timing

Uitstekend!!

Snelle bezorgen, goed verpakt product. Geen doos met veel lucht. Bij ruilen werd er binnen een paar dagen het passende product geleverd. Top!

Sneller service, makkelijk retour. Schoen liep lekker maar toch retour omdat ik bang was te zwikken. Comfort schoenen zijn geweldig fijn meestal!

Snelle levering en ruiling

Schoen waren te groot. Ik heb gekozen voor ruiling. Dat proces had niet sneller kunnen gaan. Prima service!

Heel veel keuze in modieuze schoenen met uitneembare binnen zool

Heel snel,ik kan het iedereen aanbevelen

Super snel en zeer netjes verpakt

Nooit meer anders dan Gabor

Gabor schoenen zitten altijd heerlijk

Goede en snelle service

Over Gaborstore.nl

GaborStores: Alkmaar Amsterdam Arnhem Den Bosch Den Haag Deventer Enschede Haarlem Rotterdam Utrecht Of shop via GaborStore.nl of GaborStore.be E-mail: klantenservice@gaborstore.nl (we reageren op werkdagen binnen 24 uur) Telefoon: 088 - 020 4161 (werkdagen 09:00 - 12:30 en 13:00 - 16:30) Op feestdagen is de klantenservice gesloten.