Top schoenen en goed geholpen!

Heel fijn geholpen en sowieso een super merk voor mensen met wat grotere voeten en steunzolen.

De ene dag besteld, kon het de volgende dag bij DHL afhalen. Dat is fijn en zeker als er in het pakket weer een heerlijk comfortabel paar schoenen zit.

Super goede service

Ik werd goed geholpen in de winkel en toen ze niet de juiste kleur op voorraad hadden, kon het makkelijk thuisbezorgd worden. Heel fijn dat ik eerst fysiek kon passen en dat de verkoopster goed meedacht.

Top webshop

Uitstekende webshop, duidelijk, ruime keuze en snelle levering.

Een en al tevredenheid!!

De halve maten zijn voor mij perfect. Fijne gemakkelijke schoenen en toch vrouwelijk en stijlvol. En zeer snelle levering. Top

Zéér tevreden!

Gabor is al mijn favoriete merk. De schoenen die ik besteld heb, kon ik via de winkel niet kopen. Middels de ‘online’ shop ben ik geweldig geslaagd.

Altijd goede pasvorm, Gabor

Heb al veel merken geprobeerd maar kom altijd bij Gabor uit

Mooie kwaliteit schoenen ook in grotere maten. Fijne service qua retourbeleid

Zoals beloofd!

Mooie schoenen precies als op de afbeelding. Snelle levering. Allemaal netjes geregeld.

mijn ervaring is prima, ook met het afwikkelen van retourneren

Mooie laarsjes, prima service!

Bestellen en bezorgen verliep goed. Zelfs het aangeven van een andere bezorgdag was geen probleem. Pasvorm, maat en kleur was zoals je van Gabor kunt verwachten. Kortom, heel tevreden!

Steeds weer top en netjes geregeld!!

Zeker de moeite waard om bij Gabor te bestellen/kopen. Heb nog alleen maar schoenen van het merk Gabor! En dat zijn er ondertussen al wel wat!

TOP

TOP

Correct

Kwaliteit en levering voldoen volledig aan de verwachtingen.

Ballerina's naar mijn hart; styling en gemak!

Deze ballerina's zijn zeer trendy en gemakkelijk. De kleur (beige) past dan ook op gelijk welk kledingstuk die je draagt. Deze ballerina's zorgen er ook voor dat de gehele styling van de outfit afgewerkt is!

Altijd leuke en fijne schoenen

Fijn dat ze ook leuke, moderne schoenen in breedte maten hebben. Bestellen gaat makkelijk en bezorging was ook op tijd.

In de winkel bijna niets in mijn maat

De schoenen (2) die ik wilde passen waren er niet in mijn maat (37). Van 1 soort was er wel een andere kleur in 37. Dat was een teleurstelling. Toch de schoenen besteld in de winkel, die werden de volgende dag al bij mij thuis bezorgd en waren helemaal goed.

Correct en snel

Prettig en 100 % naar de zin.In een woord uitstekend.

Helemaal super!

Helemaal tevreden, ik weet m'n wijdte maat en ze passen altijd precies.

Gabor, zeker van de maat door kenmerk wijde, snel geleverd, dus onmiddellijk te dragen

Gekozen-besteld-ontvangen en heel tevreden!

Ik zag in de nieuwsbrief een foto van prachtige sandalen in een fantastische kleur. Ik twijfelde niet, bestelde mijn maat en de volgende dag kon ik ze thuis al passen. Ze voelen als wolkjes en ze zijn werkelijk prachtig! Nu nog een bijhorende tas en dan ben ik helemaal klaar om een stapje in de wereld te zetten!

Geweldige service

Mooie sneakers besteld. Snel geleverd, maar waren helaas te groot.

Snelle service, alles perfect geregeld.

Hele goeie ervaring, supersnelle levering, en heel klantvriendelijk.

Nu wel top!

Nadat ik mijn aankoop had uitgepakt, bleek deze niet te voldoen aan de kwaliteit die ik gewend ben. Ik heb ze vervolgens ingepakt en meteen teruggestuurd. Vervolgens ben ik gebeld en kreeg te horen dat de schoenen al gedragen waren. Echter echt niet door mij!!! Verklaart misschien wel waarom ik ze er niet goed vond uitzien ;-). Baal hier wel van. Gelukkig is het tweede paar wel prima.

Super snelle levering

Mooie schoen exact zoals beschreven

Over Gaborstore.nl

GaborStores: Alkmaar Arnhem Breda Den Bosch Den Haag Enschede Haarlem Utrecht Of shop via GaborStore.nl of GaborStore.be E-mail: [email protected] (we reageren op werkdagen binnen 24 uur) Telefoon: 088 - 020 4161 (werkdagen 09:00 - 12:30 en 13:00 - 16:30) Op feestdagen is de klantenservice gesloten.