Supersnelle correcte levering !

Bestelling dag nadien al ontvangen. Ook goede opvolging door mails te sturen : bestelling ontvangen, bestelling verzonden, bestelling wordt geleverd

Zoals het hoort.

Snelle levering en piekfijn in orde

snellen en propere aflevering van het product

Laarsjes perfect en verzending zoals afgesproken!

Mooi product en vlotte afhandeling

Een betrouwbare webshop die bestellingen adequaat en snel afhandelt. Bovendien: goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Duidelijke website, zéér degelijke, mooie schoenen

Vier paar schoenen besteld na lang twijfelen tussen verschillende modellen. Helaas voor mijn portefeuille waren ze alle vier helemaal zoals ik ze verwacht had. Ik had in het verleden al besteld en wist wel dat de maten niet helemaal overeenstemmen met mijn gebruikelijke schoenmaat. Daarom telkens 5 1/2 besteld (38.5) ipv 6 (39). Wat ik een beetje mis: foto's van de schoenen aan de voet, gedragen door een model. Dan kan je vaak beter inschatten hoe hoog die komt, hoe de schoen staat. Ook de omschrijving kan iets beter, deze is vaak voor vele schoenen identiek. Levering was zeer snel.

Bestelling snel binnen. Perfect verpakt. Helaas 1 stel retour moeten sturen; ook dat werd weer snel verwerkt.

Mooie schoenen.

Goede service, snel geleverd, en ze zitten heerlijk.prima kwaliteit

Zeer correct behandeld

Zeer correct behandeld. En ook na terug sturen van artikelen, vrij snel bericht dat het ontvangen is.

Het klopt gewoon!!! Geen lose praatjes!

Bestelt in de winkel door 1 v d medewerkers. Juiste paar schoenen ( laarsjes) werd snel bezorgd thuis.

Goed, beter, best, Gabor

Geleverd zoals voorgesteld en beloofd. Prima.

Mooi op tijd, en mijn laarzen lopen super!

Prima goed

Schoenen gekocht die binnen 4 weken kapot gingen en niet te repareren waren. Paar wat nog op voorraad was in de winkel, bleek dezelfde fout te hebben. Ander paar schoenen uitgezocht, besteld en binnen twee dagen in huis.

Perfecte levering!

Verzorgd verpakt en perfecte levering. Eveneens super snelle levering.

goede ervaring

Levering was prima en de omruiling voor een kleinere maat ging ook goed en snel. De kwaliteit van de schoenen is ook goed.

Top service!

Bestelling werd snel geleverd. Ook heb ik één item geretourneerd en dat kon gemakkelijk met het retourformulier. Mijn geld had ik binnen een paar dagen weer op mijn rekening staan. Top service van Gaborstore!

Ik had laarzen besteld, ze zagen er geweldig uit ,maar helaas niet meer in mijn maat , maar ook het terug sturen ging makkelijk en het geld stond de volgende dag al weer op de rekening TOP

Snelle levering, goede verpakkingen en mooie comfortabele schoenen

Schoenen zitten heerlijk en snel en netjes geleverd!

Na de schoenen besteld te hebben waren ze binnen twee dagen geleverd. Doos was goed verpakt en retourformulier en bon zaten in de doos. Ook vond ik een controle briefje dat aangaf dat iemand de juistheid van de bestelling had gecontroleerd. Dat zouden meer bedrijven moeten doen en zou een hoop foute leveringen voorkomen... Maar die kans is bij Gabor waarschijnlijk klein. Zeker een aanrader om hier te bestellen!

Fantastische laarsjes

Snel bezorgd. Fantastische pasvorm. Voor mij niets anders meer.

Altijd stipte en correcte levering

Ben altijd blij als ik jullie doos zie arriveren

Gabor schoenen zitten zeer comfortabel

Blijven voor mij de best zittende schoenen

Prachtige schoenen!

De ene dag besteld, de andere dag al in huis, keurig verpakt. Mooie schoenen, ben een beetje verslaafd aan het merk, heb al een aantal paren. De maat klopt altijd, dus hoef nooit iets terug te sturen.

Over Gaborstore.nl

GaborStores: Alkmaar Amsterdam Arnhem Den Bosch Den Haag Deventer Enschede Haarlem Rotterdam Utrecht Of shop via GaborStore.nl of GaborStore.be E-mail: klantenservice@gaborstore.nl (we reageren op werkdagen binnen 24 uur) Telefoon: 088 - 020 4161 (werkdagen 09:00 - 12:30 en 13:00 - 16:30) Op feestdagen is de klantenservice gesloten.