Overzichtelijke site, mooie artikelen en bovenal...snelle levering

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Snel gevonden wat ik zocht en makkelijk te bestellen

Super snelle levering en prachtige schoenen!

Perfect!

Snel en prettig

Kreeg na 1 dag mijn bestelling

Ik kan altijd op de Gabor schoenen vertrouwen, dat ze goed zitten!!

Ik ben oudere vrouw, wil er graag vlot uitzien, en ook vlotte schoenen dragen. Met maat 43 en ook nog bredere voeten, kan ik niet overal terecht… wel bij Gabor!! Elk jaar opnieuw kom ik bij Gabor terecht en ze passen altijd! Fantastisch!

Word er altijd fijn geholpen.

Altijd vriendelijk personeel, fijn om binnen te komen. en Gabor is gewoon een hele fijne leest voor mij.

Snelle afhandeling

Heb al verschillende keren besteld. Goed pasvorm en maat

It’s the best shoe for flat feet!

I always buy this brand because my hips and legs are painful all the time. The support is amazing plus the styles and colours offered match all my clothes! I am a buyer for life!!

Prima transactie!!

Schoenen heel snel ontvangen en alles in orde!

Bestelling en levering prima.

Altijd snel.

Altijd dezelfde maat. Past altijd. Snel geleverd. Geen gedoe.

Helemaal Top

Bestelling voldoet altijd aan de verwachting, daar wordt een mens gelukkig van.

Gemakkelijk besteld, snel geleverd en uitmuntende kwaliteit

Super blij ben ik met mijn Gabor sneakers. Op zondagavond besteld en op woensdag in huis. Ze passen als een handschoen. Beter kan niet. Hulde.

Altijd goeie schoenen aan je voeten!

Op Gabor kan ik blindelings vertrouwen. Of het nu gaat om sneakers of een nette pump, altijd een geweldige pasvorm én goede kwaliteit.

Prima, volgens afspraak geleverd

Een paar schoenen kon niet geleverd worden. Jammer maar snel en correct geholpen en het geld teruggestort

Prima pasvorm

Prima pasvorm

Snel en correct

Het bestelde paar sneakers werd keurig verpakt snel geleverd. Helaas viel het model te smal. De retourzending werd ook erg snel en goed afgehandeld.

Vertrouwd en goed

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen. Levering snel zoals beloofd. Fijn dat er gratis geleverd kan worden.

Super.

Fijne ervaring vond ik het. Geen bezorgkosten, een heerlijk zittende schoen, en de levering precies zoals doorgegeven. Kan niet beter.

Vlotte levering. Prachtige sneaker. Héérlijk voetjes. Blij met deze aankoop.

ik ben zeer content

mooie en makkelijke schoenen

vlotte en vriendelijke aankoopervaring

Doordat ik mijn Gabor maat goed ken is het makkelijk om schoenen online te bestellen. De afhandeling is snel en duidelijk. Als het een keer niet overeenkomt met mijn verwachting, is terugsturen geen probleem. Wat erg prettig is, is dat je op voorhand een bezorgdatum kunt kiezen. Ik koop al 15 jaar schoenen van Gabor en dat blijft goed bevallen.

Snelle en goede service

Duidelijke en snelle service. Zeer tevreden.

Dit is een geweldig merk

Super maat aanduiding is perfect sneakers en andere modellen heb ik al tijd van gabor

Uitstekend.

Eerst had ik telefonisch contact met een dame. Deze was heel vriendelijk en heeft mij heel goede raad gegeven. Ik heb toen onmiddellijk mijn bestelling online geplaatst. De dag nadien werden mijn enkellaarsjes al thuis bezorgd en ze zitten heel goed, want ik heb pijnlijke voeten door neuropathie van de chemo. Bedankt.

Over Gaborstore.nl

GaborStores: Alkmaar Arnhem Breda Den Bosch Den Haag Enschede Haarlem Utrecht Of shop via GaborStore.nl of GaborStore.be E-mail: [email protected] (we reageren op werkdagen binnen 24 uur) Telefoon: 088 - 020 4161 (werkdagen 09:00 - 12:30 en 13:00 - 16:30) Op feestdagen is de klantenservice gesloten.