Gekozen-besteld-ontvangen en heel tevreden!

Ik zag in de nieuwsbrief een foto van prachtige sandalen in een fantastische kleur. Ik twijfelde niet, bestelde mijn maat en de volgende dag kon ik ze thuis al passen. Ze voelen als wolkjes en ze zijn werkelijk prachtig! Nu nog een bijhorende tas en dan ben ik helemaal klaar om een stapje in de wereld te zetten!

Geweldige service

Mooie sneakers besteld. Snel geleverd, maar waren helaas te groot.

Snelle service, alles perfect geregeld.

Hele goeie ervaring, supersnelle levering, en heel klantvriendelijk.

Nu wel top!

Nadat ik mijn aankoop had uitgepakt, bleek deze niet te voldoen aan de kwaliteit die ik gewend ben. Ik heb ze vervolgens ingepakt en meteen teruggestuurd. Vervolgens ben ik gebeld en kreeg te horen dat de schoenen al gedragen waren. Echter echt niet door mij!!! Verklaart misschien wel waarom ik ze er niet goed vond uitzien ;-). Baal hier wel van. Gelukkig is het tweede paar wel prima.

Super snelle levering

Mooie schoen exact zoals beschreven

Geweldige service

Prachtige schoenen en heel snelle verzending en debitering en credirering.

Ik heb een keer in een winkel gekocht, en was super tevreden over de Gabor schoenen. Sindsdien koop ik elk jaar online. De maat 37,5 kun je niet makkelijk ergens kopen, dus ideaal bij de Gabor shop. En zou erg graag de tas willen winnen.

Nette levering binnen een paar dagen.

Nette levering binnen een paar dagen.

Prima verzorgd

Voor mij de eerste keer. Alles prima in orde. En ze pasten ook!

Prima advies gegeven!

De winkelverkoopster adviseerde om de schoenen via internet te bestellen omdat de gevraagde schoenen niet meer in de winkel voorradig waren. Ze was behulpzaam en vriendelijk ( winkel Enschede)

Helemaal prima

Snelle service, heerlijke comfortabele schoenen!

Top schoenen van een top kwaliteit

Goede pasvorm, ook grotere maten en ik loop er zó op weg. Altijd weer!

Gemakkelijk besteld, snel en goed geleverd, erg tevreden!

Het was precies zoals omschreven en heel vlug mijn bestelling ontvangen.

Vluge levering

Prachtige sneakers, comfortabel. Snelle en correcte levering. Ben fan van jullie merk. Al mijn sneakers zijn van het merk Gabor. Blijf bij jullie bestellen. Vivi De Brouwer

Prima shop

Overzichtelijke site met aangenaam gebruikscomfort, snelle levering,... Ik ben supertevreden

Gabor schoenen, mijn schoenen! Snelle service volop keuze, altijd goed.

Mooie schoenen, snel bewerkt!

Altijd goede service, goede kwaliteit.

Netjes geleverd

Binnen twee dagen geleverd, netjes verpakt. Gabor is altijd goed, mijn favoriete merk. Ook retourneren is geen enkel probleem.

Mooie schoenen die heerlijk zitten en snelle service

De schoenen zagen er precies uit zoals op de foto en zitten echt als gegoten! Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe paar schoenen. Daarnaast werden ze ook nog heel snel thuis geleverd en heb ik een paar wat te groot was snel voor een andere maat kunnen ruilen.

veel keuze on lijn

snel en in vele maten te krijgen ,veel keuzen in kleur en modellen. snelle leverring gemakkelijke betaal mannieren

Geleverd volgens afspraak

Foto's komen overeen met realiteit

Netjes ingepakt, snelle verzending, product ziet er goed uit

Besteld voor mijn buurvrouw zonder internet. In de winkel heeft ze deze niet kunnen vinden. Kleine moeite om ze voor haar te bestellen. Ze was er heel blij mee.

Snelle levering. Pasvorm van schoenen erg goed.

Snelle levering. Pasvorm van schoenen erg goed.

Zuid Willemsvaart 229 5211 SH ’s-hertogenbosch

088-0204161

Over Gaborstore.nl

GaborStores: Alkmaar Arnhem Breda Den Bosch Den Haag Enschede Haarlem Utrecht Of shop via GaborStore.nl of GaborStore.be E-mail: [email protected] (we reageren op werkdagen binnen 24 uur) Telefoon: 088 - 020 4161 (werkdagen 09:00 - 12:30 en 13:00 - 16:30) Op feestdagen is de klantenservice gesloten.