Fijn gevoel; Gabor aan mijn voeten

Altijd op goede voet met Gabor!

Snel besteld, snel geleverd.

De schoen in de winkel aangepast in een andere kleur. De verkoopster heeft ze in mijn kleur( lila) besteld en ik kon ze de volgende dag al afhalen bij een DHL afhaalpunt. Prima dus!

Fijne schoenen en een goede service

De schoenen van Gabor zijn altijd al een goede keuze voor mij geweest. Het huidige aanbod is erg leuk. Dit keer heb ik voor het eerst via de webwinkel besteld en dat is me erg goed bevallen. Alles is duidelijk en snel. Zelfs een retour is eenvoudig te regelen.

Zoals de 5sterren uitstekend

Prima ervaring op tijd geleverd

Kwaliteit en service: TOP

Omdat ik moeilijke voeten heb, draag ik alleen nog Gabor schoenen. Normaal gesproken bestel ik voor mijn sneakers maat 42,5 wijdte G en deze passen perfect. Nu had ik loafers besteld in maat 42,5 maar deze waren helaas te groot. Teruggestuurd en binnen 3 dagen had ik het geld weer op mijn rekening staan. Wat een goede service!!! Nu maar proberen of maat 42 past.

Heel vriendelijk geholpen, de sneakers die ik wilde hebben waren niet op voorraad in de winkel. Ze hebben deze voor mij besteld en 2 dagen later had ik ze in huis. Super dank je wel.

Is heel goed

Mijn ervaring is zo goed dat ik het ook aan vrienden doorgeef en deze hebben dan ook allemaal al besteld De bezorging is snel en de kwaliteit is ook heel goed.ga zo door Gaborstore Inge

Goed zoals verwacht

Fantastisch dat jullie 43 voor brede voeten hebben voor vrouwen. Andes liep ik met mannenschoenen aan vrees ik.

Goede service ondanks de drukte

In Den Haag ben ik goed geholpen en wat niet op voorraad was kon thuis worden geleverd. Het duurde een dag langer, maar dat kwam door een fout in het sorteer centrum. Dus geen foutje van Gabor

Levering en retouren verlopen altijd uitstekend!

Ook heb ik een uitstekende ervaring met de klantenservice.

Blij met mijn nieuwe sneakers en blij met de goede bezorging

Gabor is voor mij een fijn merk omdat ik brede voeten heb. Makkelijk besteld en snelle levering

Altijd Top!!

Van bestelling tot levering en dan het comfort altijd een 10

Vakkundig, betrouwbaar en kwalitatief uitstekend!

Mijn bestelling verloopt altijd zonder problemen!

Vlot toegestuurde kwaliteit

Ik kon makkelijk bestellen en kreeg schoenen die meteen lekker zaten. Meestal moet je ze inlopen maar deze zaten direct goed en de kleur is zoals gehoopt prachtig. Kortom zeer geslaagde actie

Erg fijn

Hij zit erg fijn aan de voet,en is niet smal,dat zit erg fijn.

Prima webshop

Goede services en snelle afhandeling. Geen minpunten.

Snelle levering, heerlijke slippers.

Draag al jaren de Gabor slippers. Lopen heerlijk. Heb ze nu al in 4 kleuren. Zien er leuk uit met de drie bandjes.

Altijd weer blij met schoenen van Gabor

Al jaren kom ik met veel plezier in de Gabor Store in Haarlem Centrum. Enthousiaste, behulpzame verkoopsters. En altijd weer met een paar fijne schoenen naar huis.

Ik ben blij met de aankoop. Optijd geleverd, netjes verpakt en goed op de hoogte gehouden van de levering

Geweldige schoenen

De schoenen hebben een goede pasvorm. Zien er mooi uit, goed afgewerkt. En wat voor mij belangrijk was de afwikkeling van de voeten. Ik heb nu drie paar ik kan het iedereen aanbevelen. Hierdoor kan ik weer goed lopen.

Super snelle levering heel goed

Altijd hele goede schoenen, Degelijke kwaliteit Mooie modellen

Mooie producten en goede communicatie

Helder aankoopproces, snelle levering, en zoals altijd: hele mooie comfortabele schoenen!

Fijne site

Vandaag besteld morgen in huis mooi ingepakt Mijn ervaring is een kadootje voor mij zelf

Fantastisch in één woord

Geweldig precies en netjes op tijd in een woord geweldig Een 10 en een griffel keurig bedankt er voor

Zuid Willemsvaart 229

5211 SH ’s-hertogenbosch

088-0204161

Over Gaborstore.nl

GaborStores: Alkmaar Arnhem Breda Den Bosch Den Haag Enschede Haarlem Utrecht Of shop via GaborStore.nl of GaborStore.be E-mail: [email protected] (we reageren op werkdagen binnen 24 uur) Telefoon: 088 - 020 4161 (werkdagen 09:00 - 12:30 en 13:00 - 16:30) Op feestdagen is de klantenservice gesloten.