Criminele organisatie

Deze organisatie doet aan kopersbedrog. Ik heb voor mijn zoon bij La Souris een scooter gekocht en voor deze organisatie gekozen omdat ze op de website adverteren met ‘Uit eigen voorraad leverbaar’. Nadat ik de scooter gekocht en volledig betaal had, bleek echter dat de scooter niet op voorraad was en verscholen ze zich achter de Corona crisis dat de fabriek dicht was in Italië. Ik had de bestelling op 13 juli ingeschoten. Op dat moment riepen ze dat de scooter eind augustus verwacht werd en zo snel mogelijk geleverd zou worden. Inmiddels is dat eind september en levering begin oktober. Dus 12 weken nadat de scooter, die uit voorraad direct leverbaar zou zijn, besteld is. Daarnaast plegen ze ook kopersbedrog door te doen alsof een maatwerk product besteld wordt waarvoor de order niet meer geannuleerd kan worden. Er is echter niets maatwerk aan de scooters die ze leveren. Je kunt enkel kiezen uit een hoog of laag scherm en drie standaard kleuren. Mijn oordeel over deze club; een grote boevenbende. Geen zaken mee doen.

Kutbedrijf,slechte service en oplichters.

Verschrikkelijk kutbedrijf. Oplichters.geen service. Geen manager beschikbaar om mee te praten. Als je dit aangeeft via fb blokkeren ze je gewoon. Niet mee in zee gaan. In een jaar tijd zoveel problemen gehad. Dan kwam er een mannetje om de boel zogenaamd te maken. Ze lichten je op waar je bij staat. Een maand later was de scooter weer stuk.. slechte service.. moeilijk te bereiken.. rekeningen die worden verzonnen en die je moet betalen anders kan je naar je opgehaalde scooter fluiten. Bezorgafspraak die niet doorgaan. Na een dag bellen waar de scooter blijft en vervolgens te horen krijgen dat hij niet in de wagen is geladen en het opnieuw een week duurt. Met klachten doen ze niets. Ze halen je alleen overal vanaf en blokkeren waar ze kunnen. Wil je problemen, teveel betalen en hele slechte service dan vooral kopen in DOETINCHEM.

Van helemaal top naar totale flop...

Eindelijk mijn scooter was afgeleverd! Blij als een kind van 10! Maar helaas.. na dat de chauffeur vetrokken was en ik nog eens een rondje om de splinter nieuwe scooter deed vielen mij helaas wat minder leuke dingen op. Krassen op het achterlicht, vervormde handvaten van tyraps en een pennenstreek op de buddyseat. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice kwamen we er samen uit dat een nieuwe handvaten een stuurslot en een nieuw achterlicht bij de buurt een goede compensatie was. Binnen twee weken had ik mij pakketje binnen met de handvaten en stuurslot. Bij het demonteren van de buddyseat kwam ik erachter dat het gestuurde stuurslot voor een Vespa bleek te zijn. Opnieuw contact opgenomen... de aardige jongen die mij geholpen had vertelde mij dat hij dacht deze universeel waren. Ik gaf aan de de beugel qua maat wel leek te passen maar ik hier geen gaten voor had. Lijkt me raar dat ik hiervoor gaten moet boren. Na 1 maand nog niks te hebben ontvangen heb ik nogmaals weer gebeld om te vragen naar het vervangende stuurslot. De klantenservice vertelde mij dat er ergens wat verkeerd is gegaan. Weer één maand verder.. Helaas nog steeds geen stuurslot. Weer mailen bellen.. Ook hier was weer wat fout gegaan. Weer één maand verder... Weer contact op moeten nemen met de klantenservice. Op mijn mails werd namelijk niet meer gereageerd... De aardige dame gaf aan dat dit zeer vreemd was en dat de order toch echt klaar stond om verstuurd te worden. Nu zou toch echt het pakketje verstuurd worden... Na 5 maanden na de eerste verzending opnieuw contact gezocht met de klantenservice.. Eindelijk een dame(Bedankt lisa!) aan de telefoon die wel haar afspraken na kwam. Iemand die wel terug belde en mij beloofde dat er een nieuwe onderweg kwam incl achterlicht. Dit is gebeurde.. maar geloof het of niet, exact het zelfde stuurslot. Dit bedrijf is erg fatsoenlijk aan de telefoon maar zodra er betaald is ben je niet meer belangrijk.. Sorry La Souris, Ik zal u niet aanbevelen

Klantvriendelijk en Beste Lease aanbod

De bestelling is goed online te doen en als je nog vragen hebt, krijg je hier direct telefonisch antwoord op. Ook de lease-aanvraag beoordeling pakken ze gelijk op zodat je al gauw weet waar je aan toe bent. Heel fijn! Als ze dit ook zo adequaat zouden doen met de levering had ik ze 5 sterren gegeven. Als je leest op de website dat de scooter op voorraad is en dat ook een medewerker dit aangeeft, dan is 3 Weken voor het leveren van een scooter op voorraad behoorlijk lang. Zeker als je deze met hoge nood nodig hebt voor je werk. ;)

Top scooter

Top scooter , gewoon goed onderhouden en je hebt er lang plezier van.

goede ervaring alleen helaas mist er nog iets

Helaas...

Na de bestelling netjes binnen 5 werkdagen terug gebeld over mijn bestelling dus ik had goede hoop ondanks de vele slechte recensies. Ik zou de week erna terug gebeld worden en de eerste week van september zou mijn scooter klaar staan. Ik ben niet meer gebeld en helaas kan ik er dus niet vanuit gaan dat de scooter er deze week is. Dus hoe ik naar mijn werk ga is maar de vraag zonder vervoer... :(

Beste Helene, We zijn blij dat u nu uw mooie scooter hebt mogen ontvangen. Wij hopen dat u veel plezier krijgt met uw scooter en wensen u veel veilige kilometers toe. met vriendelijke groet, La Souris Scooters

Beloftes niet nakomen

Eind juli een scooter besteld wat op voorraad zou moeten zijn. Een paar dagen later werd ik gebeld om de bestelling door te nemen. Toen werd aangegeven dat de scooter pas aan het einde van augustus klaar zou zijn. Eerste tegenvaller maar daar kon ik mee leven want heb de scooter pas echt begin september nodig. Nu is het einde van augustus aangebroken en ik ben nog steeds niet gebeld. Ik heb een mail gestuurd waarop zij hebben geantwoord dat de scooter ondertussen al in de garage (in den haag) is aangekomen. Zodra die rijklaar is, word ik gebeld. Bijna een week later en nog steeds geen teken terwijl mij werd verteld dat ik de scooter einde augustus zou kunnen ophalen. Ik ben dus zwaar teleurgesteld want de belofte is niet nagekomen en nu moet ander vervoermanieren regelen. Echt jammer! Deze cijfer heeft alleen te maken met de "gekregen" service en niet het product (aangezien ik deze nog niet heb mogen ontvangen). Ik raad dus op basis van de service (tot nu toe) dit product niet aan.

Beste Karim, We vinden het vervelend dat uw ervaring over de service niet goed is. Door de komst van het Coronavirus en de toenemende drukte hebben we niet alle levertijden kunnen behalen. We werken hard om dit te verbeteren en hopen dat uw volgende ervaring met La Souris positief zal zijn. Met vriendelijke groet, La Souris Scooters

Heel erg teleurstellend.

Op 4 augustus een scooter besteld, ons werd verteld dat we de scooter in de week van 24 augustus konden verwachten. Nu heb ik heel rustig afgewacht tot die datum, maar niks gehoord. Vandaag gebeld, (Doetinchem) en ongelofelijk meer dan een uur in de wachtrij gezet. De beste man aan de telefoon kon ons niks wijzer maken, en zei : je moet maar gewoon afwachten. Kortom, er worden je dingen verteld wat vervolgens niet waar blijkt te zijn. Heel heel heel slecht dat we niet op de hoogte gesteld worden wat betreft de status van de bestelling.

Beste Charmayne, Onze excuses voor de onduidelijkheid die er heeft plaats gevonden en wij werken er hard aan om dit te verbeteren. Wij hopen dat u veel plezier gaat krijgen met uw nieuwe scooter. Met vriendelijke groet, La Souris Scooters

Dramatische

4 juli scooterbesteld zou direct leverbaar zijn. Na meerdere telefoontjes waar de wachttijd ruim 1 uur is nog steeds geen scooter. Mijn scooter zou 31 augustus geleverd worden aan huis en je raad het al opeens zijn de scooters nog niet leverbaar omdat ze bij de douane staan. Onzin 3 weken geleden was hij al binnen dit wat zij mij 2x telefonische bevestigde. Nu moet ik nog een maand langer wachten belachelijk. Ga hier zeker stappen ondernemen want word gewoon in de maling genomen. communicatie is gewoon slecht. En waar zijn mijn scooters die 3 weken geleden al bij hun aangekomen waren dan genleven?

Zeer slecht bereikbaar en geen terugkoppeling

Een lease aangevraagd. Lease goedgekeurd. Inmiddels 3 weken verder en geen contact terug. Ik heb geprobeerd te bellen naar la souris, maar steeds wachtrijen van 15-12 personen. Laat maar zitten die scooter pfffff

Best Tristan, We hebben uw bericht doorgegeven aan onze collega en hij neemt zo snel mogelijk contact met u op. Door de drukte van de afgelopen weken, mede door de komst van het Coronavirus, hebben we niet direct met alle klanten contact op kunnen nemen. Onze excuses hiervoor. Hopelijk wordt u snel geholpen en bent u dan positief over ons bedrijf. Alvast een fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groet, La Souris Scooters

Blij met mijn scooter die ik samen met een het personeel uit Rotterdam heb samengesteld. Super veel opties erbij gekregen en daardoor is de scooter helemaal af! Echt top!

Druk, wel prima verder

de communicatie mag soms echt wel wat beter. ze gaven aan dat dit ook aan de drukte lag door corona. kan ik begrijpen. verder scooter goed afgeleverd en hij is ook erg mooi. vriendelijk personeel die de scooter kwam afleveren.

Super mooie helm uitgekozen met gratis regenhoes

Mooie helm uitgekozen voor mijn dochters verajaardag.. de verkoper verteld dat de scooter wel eens in de regen stond en dat ik dat jammer vond. Toen zei de verkoper dat hij nog een mooie regenhoes had liggen die ik gratis mee kon krijgen bij de helm. Heel erg fijn en erg aardig. Mijn dochter is er super blij mee!

Langere levertijd, wel goed geholpen

Ik hoorde dat de scooter laterr kwam dan dat afgesproken was Werd hierover gebeld en scooter kwam 2 weken later. Wel netjes afgeleverd en super blij met mijn scooter.

Slecht bereikbaar per telefoon

Scooter gekocht in utrecht, levertijd 4 tot 6 weken maar tot mijn verbazing werd hij na ruim 2 weken al geleverd dus prima zover Na aflevering natuurlijk even een stukje rijden, tot mijn verbazing liep de scooter 50 km per uur terwijl ik toch een 25 km snor had besteld Na weer moeizaam bellen door slechte bereikbaarheid toch iemand aan de lijn en kon ik de volgende dag in de stromende regen 15 km heen en 15 km terug rijden Het probleem was wel heel snel verholpen maar ik heb het vermoeden dat door de enorme drukte er te gehaast Word gewerkt, stickers niet verwijdert en niet goed uitgepoetst

Beste Jan, De afgelopen tijd is het inderdaad erg druk geweest binnen ons bedrijf. We doen hard ons best om de communicatie te verbeteren zodat elke klant op een juiste manier behandeld kan worden. Wij hopen dat u veel plezier heeft met uw scooter! Met vriendelijke groet, La Souris Scooters

Houden zich aan toezegging

Als je afspraken met ze maakt houden ze zich er ook aan heb veel plezier met me la souris

geen scooter kopen!SLECHTE KWALITEIT EN SERVICE

1500km beurt voor 139 euro aan huis!! Ze hebben niks gedaan! beste monteur heeft ''gelijk'' en ik als consument ben een leugenaar! 2 keer telefonsch contact gehad en tot 2 keer toe hebben ze opgehangen heel erg onrespectvol! Zo kan je niet omgaan met de KLANT! Als je een scooter wilt kopen, koop deze dan asjeblieft bij AGM! Bij deze leugenaar moet je niks willen kopen! tenzij je hoofdpijn wilt! ik heb 139 euro betaald voor NIKS! veel vrienden en kennissen doorgewezen om een scooter te kopen bij la sourietje! dit zal ook NOOIT meer gebeuren! tot 2 maal ben ik uit gemaakt voor leugenaar! terwijl een second opinion scooter garage mij heeft bevestigd dat de scooter inderdaad GEEN 1500km beurt heeft gekregen! en nog ben ik een leugenaar! wees slim, betaal paar honderd euro meer en koop een scooter die betrouwbaar is en altijd een goede service krijgt! NIET EEN SCOOTER DIE GARANTIE TOT AAN DE DEUR HEEFT!

slecht

hallo met rahmi heb een scooter bij jullie gekocht na een maand ging kilometer teller stuk kabel was afgeknapt dus heb jullie gebeld helaas vervalt de garantie omdat ik al 715 kilometer heb gereden dus ben kwaad geweest aan de telefoon mijn exuses daarvoor het staat in de contract ik wist dit echter niet is mij ook niet verteld in de winkel en tijdens afleveren ook niks over gehoord oke begrijpelijk dat dan mijn hele garantie wegvalt vindt ik echt schandelig ik wil ook niks meer met jullie temaken hebben koop ook niks meer bij jullie je had best kunnen zeggen oke meneer kedik je behoud je garantie en betaald de eerste onderhoud nee dat kan niet je garantie valt weg voor 500mkilometer dat wist ik niet je had contract moeten lezen dit is de eerste keer dat ik een scooter koop hellaas mvg rahmi kedik zo kun je heel makkelijk geld verdienen

Fijn personeel locatie Amsterdam

Ondanks de drukte die er was ben ik erg goed geholpen door het personeel in Amsterdam

Tot nu toe alleen maar positief.

Ondanks alle negatieve reacties die ik gelezen heb, heb ik tot nu toe alleen nog maar positieve handelingen meegemaakt. Dus tot nu toe nog niks te klagen over La Souris.

Hoofdkantoor komt zijn afspraken niet na.

Aantal weken is beloofd dat mij telefonisch beloofd dat deze week mijn scooter er zou zijn. Vandaag contact gehad omdat ik niks van het hoofdkantoor hoorden. Nu blijkt dat de scooter volgende week pas in de haven aankomt. En hopelijk eind september dat scooter uitgeleverd kan worden. Wat betekent op vooraad.? Dat hij nog aan moet komen met de boot.!! Ik krijg verschillende verhalen. Ivm vakantie tijd, corona. Hij was niet op voorraad. En op de site wel staat dat wel vermeld. Ja we hebben de site niet bijgewerkt. Nu staan die scooters nog steeds op voorraad. Ik heb de scooter nodig. Als ik wilde annuleren moest ik maar een mail sturen. Als ik dit had geweten dan had ik elders de scooter gekocht. Ik vind het schandalig dat ze zo met klanten omgaan. Wees als bedrijf gewoon eerlijk en geef de klant een keus. Wil u wel of niet de koop door laten gaan maar niet net doen of hij ergens in een loods staat in Nederland. Ik heb een brief verzonden of ze zoeken een oplossing of wil mijn annuleren en mijn aankoop bedrag terug zodat ik elders kan kijken naar een scooter. Ik had liever een andere review geschreven. Je wordt er gewoon verdrietig van zoveel slechte recensies over dit bedrijf.

Beste Tamara, We hebben reeds contact gehad via de mail. We hopen zo snel mogelijk uw scooter te kunnen leveren en wij doen hier ons uiterste best voor. Nogmaals onze excuses voor de langere wachttijd en wij hopen dat u blij zult zijn met uw scooter. Met vriendelijke groet, La Souris Scooters

Klantenservice is een crime

De scooter aanschaffen is geen probleem. Maar problemen oplossen bij een scooter van 3 mnd oud. Waarvan 1 mnd stil gestaan onder hoes. Km teller blijft hangen, volgens de dealer door de zon(warmte) terwijl wij bij aankoop veel vocht in de behuizing hadden geconstateerd. Weg gebracht voor een beurt en dit aangegeven en gewoon niet gerepareerd!

Beste Hennieta, Wat vervelend dat uw kilometerteller niet gerepareerd is. Heeft u voor ons een ordernummer zodat wij u eventueel verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, La Souris Scooters

Top personeel!

Het personeel heeft mij goed geholpen en eerlijk en duidelijk met mij gecommuniceerd.

Top bedrijf

Top bedrijf! Leuke producten en veel keuze.