Top ervaring

Top bedrijf, top medewerkers

Helemaal top

Snelle levertijd! Scooter goed afgeleverd en goeie service

Snel geleverd vriendelijke medewerkers

Snel mooie scooter erg vriendelijk medewerkers.

Heb een scooter gekocht

Scooter gekocht gelijk na 380 km al kapot garantie staat voor 1 jaar moet alsnog 60 euro bij betalen beetje gekken werk dit heb de scooter nog geen maand mag wel gelijk bijbetalen als die kapot gaat

Snel geleverd Mooie scooter

Altijd vriendelijk en behulpzaam👍

De medewerkers in Utrecht staan altijd voor je klaar. Altijd erg vriendelijk en behulpzaam. In 1 woord topmensen.

Een zeer fijne ervaring met ontzettend veel vriendelijkheid en duidelijkheid.

Ik wilde heel graag een scooter kopen en werd gedurende het proces geholpen door Pascal. Hij heeft mij geholpen een beslissing te maken, een verzekering te kiezen en al mijn vragen te beantwoorden. Ik vond het een fijne ervaring.

Klantvriendelijk speelt altijd een grote rol voor mij en dat zijn ze

Zie bovenste zin.

Slecht

Scooter ontvangen met verkeerd windscherm en verkeerd kenteken. Nu heb ik dus een scooter met geen kenteken en geen windscherm en moet ik wachten tot die binnen zijn. Lasouris zegt dat ze 2/2,5 liter benzine in de tank doen bij het rijklaar maken. Aangezien er 5 liter in de tank gaat zou dat betekenen dat hij meer dan de helft vol zou moeten zijn. Er zit zo weinig in dat ik me afvraag of ik het red om naar een tankstation te rijden.

Positief

Lekker enthousiast en correcte hulp. Top gewerkt

Top Service

De heren bij La Souris Utrecht helpen mij altijd heel goed. In de service verlening en het advies dat zij mij geven. Daarnaast mag ik altijd even langskomen om mijn banden op te pompen. Zij zijn dus erg vriendelijk en behulpzaam. En dat mag gezegd worden.

Mijn formulieren kwijt geraakt

Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Alleen mijn aanvraag formulieren waren zoek geraakt. Dit is slordig omdat in de formulieren privacy gevoelige informatie staat. Dit is de reden dat ik 3 sterren geef. Anders hoger.

Redelijk goede service

Er waren problemen met levering maar verder goed

Zeer slechte en onprofessionele communicatie bij dit bedrijf.

Op 6 september Telefonisch contact gehad met La Souris of de scooter op voorraad was en nadrukkelijk gevraagd of de scooter binnen 10 werkdagen geleverd kon worden i.v.m. verjaardag. Ja zei men dus direct de scooter besteld en betaald. Helaas nooit een bevestigingsmail ontvangen dat de scooter besteld en betaald was. Ik dus op 9 september gebeld en een medewerker van de klantenservice zei dat dit normaal was ????? 13 september heb ik per Email gevraagd of ze al iets wisten. La souris : "Uw order is helaas nog niet bij onze planning voorbij gekomen. Wij gaan er wel van uit dat die vandaag of morgen uitgedraaid wordt aangezien het een order is van 6 september." 20 september nog steeds geen bericht dus maar weer bellen. Ze konden de bestelbon niet vinden!!!! Diverse malen in de wacht gezet en inmiddels 4 personen verder werd er gezegd dat ik later teruggebeld zou worden. Later die dag werd ik teruggebeld en de bestelbon was eindelijk boven water. Op zijn vroegst kon de scooter 2 oktober geleverd worden. Totaal niet volgens afspraak dus!!! Jammer dat dit bedrijf de plank mis slaat wat klantenservice betreft. Het is dat mijn dochter de scooter zooo graag wilde, voor mij persoonlijk had ik de aankoop ongedaan gemaakt.

Erg slecht georganiseerd

Tweedehands scooter besteld terwijl deze door souris in behandeling was in de winkel verkocht, spijt mail ontvangen nieuwe aangeboden met korting bleek dat nadat ik had geaccepteerd de prijs veel hoger. Nieuwe city scooter dan maar afgeleverd start niet en nu moet ik bijna twee weken wachten op monteur dus WAARDELOOS

goede service

ik tijdens mijn onderhoudsbeurt goed geholpen door het vriendelijke personeel. ze hebben goed geluisterd naar wat er moest gebeuren en mijn schade netjes weggewerkt.

Helemaal prima

Snel en duidelijk

Gewoon goed fijne werknemers goede survus

Vriendelijk en helpen je graag in Arnhem goeie gozer!!

Top zaak snel geholpen!

Moest lampje hebben en gelukkig was hij op voorraad, belde voor een ander probleem en werd gelijk geholpen!

Goede service en duidelijke uitleg

Tijdens het aanvragen van de lease duidelijke uitleg over de gang van zaken, werd goed gewezen op voorwarden, garantie en onderhoud. Spontane verkopers en een behulpzame klantenservice. De monteur / chauffeur maakte een professionele indruk bij de levering en heeft goed geholpen bij het uitleggen van de scooter. Alleen de levering duurde wat langer ivm drukte werd mij gezegd, dit kan gebeuren. Verder een hele goede eerste indruk.

Leuk bedrijf

Ervaring is goed. Met la souris

Tot nu toe

Ik heb een elektrische scooter gekocht in de winkel Burgemeester van Walsum straat te Rotterdam. Afgezien van het feit dat de scooter 4 weken te laat klaar stond om afgehaald te worden, was de bestelde kleur niet zoals afgesproken. Ik bestelde namelijk de kleur Cherry rood en de klaar staande scooter was Ferari Rood. Na controle in hun systeem gaven ze dat toe. Na 2 weken stond de scooter met de kleur Cherry rood opgeladen klaar. Ik kreeg er een speciaal slot gratis bij. Na een dag in bezit zag ik dat er op diversen plaatsen de lak niet geheel dekte. Na contact met de winkel moet ik de scooter 4 oktober 2019 brengen en dan worden er nieuwe kappen gemonteerd. Wat mij opviel was dat de telefoon in de winkel uren lang over ging. Er is daar duidelijk een tekort aan personeel. Verder vergat men in de hectiek om enige uitleg te geven voor wat betreft het opladen hoe en wanneer. Er zit op de accu ( Lithium) een schakelaar Ik vroeg mij gelijk af moet die schakelaar nu op on of off staan tijdens het laden. Na een telefoontje wisten wij nog niets. Duidelijk een punt wat ik aan zal halen op 4 oktober 2019.

rampeplan

nou mooie reclame van totaal loze beloftes betsel 2 weken geleden me scoter en na 14 dagen nog steeds geen scoter als je ze beld word je van kasje naar de muur gestuurd hoofkantoor vind eerst niks en verwijs je naar de winkel wat de status is . die roep dan dat de begen week 2 geleverd word om vervolgens na telefoontje nr 5 weer terug verwijzen naar hooft kantoor. die je dan dood leuk verteld briefje ligt nog hier word mogelijk eind deze week geleverd. dat is natuurlijk na goed luisteren weer afhankelijk van of de vrachtwagen in doetichem vol is de ja of de nee wand niet vol vrees ik ook deze week geen levering. wat een mooie reclamme 2 tot 5 dagen is ons streven na 14 dagen nog steeds niet ga je schamen la souris. en leuke attentie of compensatie hoef je hier ook niet te verwachte. dus in 1 word koop hier niet onbetrouwbaar en totaal geen goede service

Bij afhaal goeie service

Toen de scooter gekocht was heb ik niets gehoord van status of wanneer hij klaar zou zijn tot ik een week later de klantenservice belde. Die melde dat hij inmiddels als in Amsterdam stond en dat ze me zouden doorverbinden. De scooter zou dezelfde week rijklaar gemaakt worden maar dit is niet gelukt. Dit werd een week later. Ook weer zonder informatie tot ik zelf belde en duwde voor meer informatie. Dit was erg slechte klantenservice gezien er gezegd wordt dat hij binnen 3-5 dagen geleverd kan worden. Bij afhaal werd ik wel ontzettend goed geholpen en met juiste dingen geadviseerd. Dus dat maakte een hoop goed.

Goede service meer uitleg over voorwaarden zou fijn zijn.