Filters

9

Top

In Rotterdam burgemeester van Walsumweg heel goed geholpen. Ik heb nu twee jaar mijn scooter en was er vorige week omdat een van de pootjes van mijn scherm weer gebroken was. Ze hadden eigenlijk geen tijd maar toch hebben ze een pootje vervangen en toen ik buiten stond met mijn scooter hoefde ik ook nog eens niets te betalen. Helemaal blij weer met La Souris en mijn scooter

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service in Breda

5 jaar geleden had ik na de online aankoop niet bepaald een fijne ervaring met La Souris. Jammer, maar inmiddels rij ik al wel jaren met plezier op mijn scooter van dit merk. Sinds er een winkel is in Breda kom ik daar voor deservicebeurt en andere kleine probleempjes of vragen. Over La Souris Breda ben ik vol lof. Klantvriendelijkheid en service staan daar bovenaan naast een mooi product. Want eerlijk is eerlijk. De prijs kwalitieit verhouding van de La Souris scooters is super. Ik hoop nog jaren van mijn scooter te genieten, maar daarna komt er waarschijnlijk toch weer een La Souris.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en uitleg bij levering

scooter besteld helaas door de corona tijd langer moeten wachten dan normaal. Verder goede service omtrend de telefonische uitleg wat de stappen zijn voor levering. En de uiteindelijke levering was goed. Netjes uitgelegd hoe de scooter werkte ect. En nu al veel rij plezier gehad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service in Arnhem

Ik had interesse in een van special edition scooters en gevraagd welke de kortste levertijd hebben. Dat was de Sourini RS hier stond 3 weken levertijd op. Deze heb ik op 18 juli besteld en ik kon deze gister ophalen! Duidelijke uitleg gekregen over de scooter!

  • Aanbevelen? Ja
1

Aanspannen proces

Er hebben al een aantal mensen zich bij mij gemeld via de what's app die tevens worden opgelicht door dit bedrijf. Hoe meer mensen zich aanmelden des te beter. Stuur mij een bericht op 0614816486 voor meer info.

  • Aanbevelen? Nee
5

Geen klantenservice

Ik heb een half jaar geleden een 2e hands scooter gekocht waar nog een pakket bij zat met 2 gratis onderhoudsbeurten. Echter weigert La Souris deze te doen omdat ik niet de eerste eigenaar ben. Ook blijkt de garantie opeens te zijn vervallen bij de overdracht. Wat een k*r service. Scooter rijdt prima, maar aangezien het gewoon een standaard Chinees model is zou ik nog even verder zoeken bij een andere leverancier.

  • Aanbevelen? Nee
3

Drama

Ik bespaar ieder onze ervaring met la Souris Qua levering want daar wordt je verdrietig van (uiteindelijk naar veel moeite uitgekomen ) De scooters zijn prima we hebben er 2 gekocht en hebben ze sinds 17/07/2020 . Maar we weten nog niet wat ons te wachten staat (onderhoud etc) Maar de communicatie zowel telefonisch als via de mail is zeer maar dan ook zeer slecht . Ze reageren nergens op terwijl via de tel wordt gesproken (via bandje) dat je zo snel mogelijk terug gebeld of gemaild wordt . Na een week hoor je nog niets en moet je weer zelf er achteraan. En dat is niet de eerste keer geweest bij hun. Mijn mening naar hun is neem nog iemand aan bij de klanten service die en zowel een telefoon of de mails beantwoord. Ik vermeld dit soort zaken nooit want zo ben ik niet en heb vaak begrip voor diverse situaties . Maar dit moest ik gewoon kwijt want hier wordt je niet vrolijk van .

  • Aanbevelen? Nee
10

Top vestiging in Eindhoven

Ik heb 12 juli een Sourini RS besteld die uit voorraad leverbaar was, er werd mij verteld vanwege de drukte kan het wel ietsje langer duren alvorens hij in het filiaal in Eindhoven zou zijn. Nou geen probleem en zeker met het begrip voor deze drukke en rare tijden vanwege het Coronavirus. Ik heb na twee weken een keer gebeld voor de status van mijn order en toen werd mij verteld dat de scooter in de week van 3 augustus in Eindhoven staat.. nou helemaal top ben ook erg vriendelijk geholpen door de klantenservice dus een positieve ervaring. Dinsdag 4 Augustus gebeld naar de filiaal in Eindhoven en Frank vertelde mij dat hij deze week klaar zou zijn. Ook dus daar weer een hele goede ervaring met een vakbekwame en vriendelijke man die Frank Donderdag 6 Augustus werd ik door Frank gebeld dat de scooter Vrijdag 7 Augustus klaar staat voor ophalen. Super niks anders als lof voor deze vriendelijke mensen in Eindhoven heb de scooter vanmorgen opgehaald netjes alles duidelijk uitgelegd gekregen onder het genot van een bak koffie.. Dus al met al een hele goede ervaring met La Souris Eindhoven komen de afspraken na en ze gaven mij een heel goed gevoel.. Zal zeker aanraden om daar een scooter te kopen.zeker als je geen haast hebt met de levering Frank en team bedankt voor de goede service . De scooter rijd top thnx

  • Aanbevelen? Ja
7

Moet ik mij zorgen maken ?

ik heb 4 augustus 2020 een scooter gekocht, Moet ik me nu zorgen maken dat hij niet binnen 3 weken geleverd wordt, want dat is mij beloofd. Verder snap ik niet zo goed dat er op de website wordt gemeld in eigen voorraad, maar dat het dan wel 3 weken duurt voor dat hij geleverd wordt. De medewerkers zijn wel zeer vriendelijk, in Amsterdam

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geholpen

Ik had mijn brommer besteld en werd goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

De service is top, ook al moest ik wachten op de fabriek waar de winkel niks aan kan doen en niks te maken mee heeft. Hebben ze mijn scooter snel voor elkaar en klaargezet. Na het arriveren van mijn scooter was hij binnen 1 a 1,5 dag al klaargezet. Super erg blij mee met de service. Om een keuze te maken voor mijn scooter werd ik goed geadviseerd en werd ook alle voor en nadelen goed uitgelegd. De klantvriendelijkheid is uitstekend. Hoe laat of stom de dag ook is, de medewerkers van enschede zijn altijd in top vorm + een brede lach. Dus een echte aanrader voor al je vragen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Onderdelen besteld en betaald maar niet ontvangen. Tevens geen reactie op e-mails en dus ook geen enkele vorm van service. Dit bedrijf is rijp voor een consumenten belangen programma of voor opgelicht ! Duidelijk is dat gezien de andere reviews er hoognodig actie moet worden ondernomen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Wat vervelend om te lezen dat uw order nog niet is verzonden! Heeft u voor ons een ordernummer? dit zodat wij met u mee kunnen kijken in uw order, en er uiteraard voor kunnen zorgen dat uw order zo snel mogelijk bij u thuis wordt bezorgd! Wij horen graag voor u, Met vriendelijke groet, La Souris Scooters

8

Compliment aan La Souris Rotterdam

De afgelopen maanden heb ik erg negatieve gevoelens bij dit bedrijf gehad. De levering duurde langer dan gepland (+/- 6 weken), annuleren was niet mogelijk, slecht contact met de klantenservice, lange wachttijden en al met al gewoon slecht. De levering van je scooter wordt gedaan door het hoofdkantoor in Doetinchem. Deze vestiging heeft totaal niet haar zaakjes op orde en contact met hen is daarom heel lastig. Helaas had ik de pech dat mijn scooter een gebrek toonde (uitvallen tijdens het rijden), nadat ik mijn scooter kon ophalen in Rotterdam. De Rotterdamse vestiging heeft dit direct opgepakt en mijn scooter binnen drie uur gemaakt. Ook hebben zij gratis een alarmsysteem gemonteerd en een LED koplamp, ter compensatie omdat zij het toch erg vervelend voor mij vonden. De mensen die bij La Souris Rotterdam werken zijn ongekend harde werkers en hebben echt oog voor hun klanten. Zij zijn afhankelijk van de levering van scooters, dat wordt geregeld door het hoofdkantoor. Helaas voor de Rotterdamse vestiging doen zij niet alles in hun eentje, want zij werken zich een slag in de rondte om iedereen tevreden te houden (en het is ongelooflijk druk in de zaak). Deze mensen verdienen daarom alle complimenten! Maar helaas worden zij tegengewerkt door de overkoepelende organisatie (hoofdkantoor), die juist totaal niet flexibel is. Na mijn ervaringen met het wachten op mijn scooter, het contact met de klantenservice (slecht) zag ik het niet meer zitten in La Souris. Maar achteraf besef ik me dat de uiteindelijke zaak waar ik de scooter heb gehaald (Rotterdam), vakmensen staan met een passie voor scooters en alle problemen willen wegwerken voor je. Daarom ben ik blij dat ik toch hier een scooter heb besteld, want ik kom graag nog eens terug in de vestiging van Rotterdam. En raad ik in ieder geval de mensen in de omgeving Rotterdam aan, dat er vaklui staan die het beste met je voor hebben. Wat je van de klantenservice mag verwachten, regelen zij juist wel voor je.

  • Aanbevelen? Ja
6

Levering te lang, goede communicatie

Scooter besteld en dan hoop je hem zo snel mogelijk te krijgen. 6 weken gewacht en donderdag komt ie eindelijk. Wél in een andere kleur want de kleur die ik wou zou nog langer duren. De dames achter de telefoon bleven vriendelijk en kwamen afspraken na. Geen oplichterij dus, maar wel een te lange levering dat niet vermeld staat op de website.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top meiden van de service balie Rotterdam

Uiteindelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

Goed advies en service in Enschede. Telefonische bereikbaarheid zou beter kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
7

ze komen beloftens na,telefonisch slecht te bereiken

op zich een goede ervaring gehad,nieuwe scooter netjes afgeleverd op de geplande datum. heb 3 keer telefonisch contact gehad,elke keer begon ik met 15 wachtende voor me, waardoor ik ongeveer 30 a 40 minuten in de wachtrij stond.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zelfs de levering lukt niet

Maand geleden scooter besteld, keurig ontvangstbevestiging ontvangen, daarna stilte. 3 keer gebeld, de scooter staat in Doetinchem om ingeklaard te worden. Standaard antwoord, meissie mot ook wat verzinnen. 4e telefoontje, na 30 minuten eindelijk iemand aan de lijn, meneer duurt nog een maandje. Welke snelle levering, compensatie nul. Geld terug, niet mogelijk is zogenaamd maatwerk. Scooter is nog niet aan begonnen welk maatwerk is er dan geleverd? Mensen spaar verder een ander merk of neem genoegen met deze ellenlange wachttijd. Mijn vakantie is afgelopen als ik hem al ontvang. De groeten van pico bello b.v.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ronald, Wat vervelend dat de communicatie naar u toe niet vlekkeloos is verlopen, dit is uiteraard niet onze bedoeling. Wij excuseren ons voor de vertraging van de levering van uw scooter. Uw scooter gaat met de eerst volgende nieuwe route mee naar de vestiging. Wij zullen er alles aan doen om uw scooter zo spoedig mogelijk aan u uit te leveren. Wij danken u voor uw geduld. Met vriendelijke groet, La Souris Scooters

10

Mooie scooter en prima service in Amsterdam!

Ik heb zaterdag 1 augustus mijn scooter opgehaald aan de overtoom in Amsterdam. Ik ben prima en goed geïnformeerd door vriendelijke en servicegerichte mensen. Ik ben heel blij met mijn grande retro. TOPPIE.

  • Aanbevelen? Ja
3

Veel problemen!

Ik bestel een uitlaat die in de kolom staat van mij scooter merk. Dit bleek de verkeerde uitlaat te zijn al stond hij wel als aanbeveling voor mij scooter, beetje vreemd. Vervolgens bel ik de klantenservice , die mij aardig te woord staat, en stuur na zijn instructies de uitlaat terug. In dit gesprek werd aangegeven dat ik de goede uitlaat zo spoedig mogelijk opgestuurd zou krijgen. Er gingen 2 weken voorbij en ik heb had nogsteeds geen uitlaat. Ik ben de klantenservice weer gaan bellen en ze zouden het meteen oplossen voor me en de uitlaat ging de volgende ochtend meteen mee met de pakketservice. 2 weken later had ik mijn uitlaat nogsteeds niet binnen. Na nog 3x gebeld te hebben over mij uitlaat heb ik mijn uitlaat nogsteeds niet binnen en heb noodgedwogen deze via aan mail moeten geannuleren (ik was het vertrouwen kwijt). Weer een week verder en ik heb nogstees mij geld niet terug gestuur gekregen al heb ik in de mail expiliect neer gezet wat het bedrag is van de uitlaat en mijn rekeningennummer zodat er geen vergissingen gemaakt konde worden. Ik schrijf nooit een review en al helemaal geen slechte reviews. Ik vind dit gewoon echt heel jammer dat het zo moest gaan. De andere halve ster is omdat ik de meneer en mevrouw die ik aan de telefoon had wel beleeft vond.

  • Aanbevelen? Nee
1

Oplichters !

Een woord Oplichters! Hun voorwaarden mag niet, als consument heb je consumenten recht ! Als koper ben je bevoegdheid om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen een internet koop te ontbinden! Let hier dus op als ze met smoesjes komen betreft levering van een scooter over 2 maanden in mijn geval, terwijl ze op hun site op voorraad staan.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Micheal, In mijn systeem zie ik dat er inmiddels contact met u is geweest, en dat u samen met mijn collega tot een passende oplossing bent gekomen. Wij wensen u alvast veel rijplezier en veilige kilometers met uw scooter toe. Met vriendelijke groet, La Souris Scooters

10

Zeer goede Service

Elke keer als Wij in Amsterdam( Overtoom) in de winkel komen,worden wij zeer correct geholpen door het Personeel Als er iets is met de scooter ook dan staan ze meteen klaar om te helpen. Wij zijn zeer tevreden over La Souris Amsterdam Overtoom Mooie en goede prijs voor een goede Scooter....en nogmaals de Service is uitstekend...

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ron, Wat fijn dat u zo goed wordt geholpen bij ons filiaal in Amsterdam. Wij zullen deze complimenten doorgeven aan onze collega's uit de vestiging. Met vriendelijke groet, La Souris Scooters

2

Verschrikkelijk

Wat een schandalig bedrijf is dit zeg. Iedere keer wanneer je naar de klantenservice belt sta je een uur in de wacht. Elke medewerker geeft je verschillende informatie over het leveren van je scooter. Op de website staat nog steeds direct leverbaar uit eigen voorraad. Wacht nu onderhand al 2 maanden op mijn scooter.

  • Aanbevelen? Nee
1

Verschrikkelijk!!!

koop niks hier!!!!!! Ze geven garantie tot aan de voordeur!!!!! Oplichters!!!!!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
6

wil graag weten of ik hem direct mee kan nemen.

Als ik nu naar de winkel kom in rotterdam en ik wil deze zie onder kan ik hem dan direct meenemen ? op voorraad staat er. La Souris E-Sourini Special Edition (lithium accu) 2599.- ????????????????????????

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd