De scooter is heel mooi en ik ben helemaal te vreden.❤️

Snelle maar geen volledige bestelling geleverd.

Alles is goed gegaan. Tot de scoorer binnen 3 weken geleverd werd! Mijn mandje zat er niet bij. Inmiddels wacht ik nog steeds op mijn mandje. Sinds een maand nu. Dat vind ik wel slecht!

Goed alleen klantenservice is een drama kwa berijkbaar heid.

La Souris Breda een Top Zaak

In tegenstelling tot de vestiging in Rotterdam wordt je bij La Souris in Breda uitstekend geholpen. Ton is zeer kundig en zal alle moeite nemen om de optielijst met je door te nemen. Uitstekende service en zeker de moeite waard om zelfs vanuit Rotterdam naar Breda te rijden.

Kon veel beter

Mijn scooter zou 35 km per uur rijden en die rijd maar 30 km per uur De voorste 2 kappen van de scooter scharen over elkaar waardoor ik nu schade heb

slechte service

scooter besteld, weken moeten wachten! Daagelijks achteraan bellen wanneer die klaar is. vervolgens krijg je op zaterdag om 16.55uur een mail: wij hebben je ainds 15.00 proberen te bellen maar kregen je niet te lakken.... heel vreemd dat er geen ene opgemiste oproep is! en nu weer wachten tot dinsdag???? Nog nooit ergens zo een slechte service meegemaakt!

OPLICHTERSSS!!!!!!!

OPLICHTERSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Mijn broer heeft hier een scooter gekocht op 23 april 2020. Nu een maand verder is hij wekelijks weer terug gekomen in de zaak omdat de scooter weer kapot ging. Het gaat om een La Souris City. Deze scooter heeft hij gekocht voor 1400 euro met nog een paar opties. Dit is een hoop geld en hij wilt gewoon van deze scooter af. Het hoofdkantoor kwam toen met een compensatie van 40 euro. NEEEE hij wilt van die scooter af. Dus mijn broer besloot akkoord te gaan met een inruil. En wat kan het hoofdkantoor aanbieden? 550 euro… Omdat deze scooter fysiek is gekocht gold er geen bedenktermijn. Dat snap ik ook wel, maar je gaat toch niet iets leveren wat kapot is en daarna zeggen je kan hem inruilen voor 850 euro minder? Ik ben zelf ook ondernemer en dit bedrijf is een schande voor heel ondernemend Nederland. Zo mag en kan je niet met een klant omgaan. Wij gaan ook net zo lang door om ons goed recht te krijgen. Zoals je ook kan zien in de recensies is dit bedrijf een grote grap. Wij zullen vanaf nu doorgaan met plaatsen van slechte recensies overal. Daarnaast gaan we ook een melding doen bij alle oplichtingsinstanties om deze wanpraktijken te stoppen. Funfact: Mijn broer stond vandaag in de zaak om zijn scooter in te ruilen en een onderhoudsbeurt. Dit kon voor 550 euro. Mijn broer gaat hier uiteraard niet akkoord mee. Eindstand was dat hij de winkel moest verlaten of dat de politie gebeld zou worden. Zo gaan ze dus met je om. Je bent gewoon een stuk vuil. Geld is geïncasseerd en je kan de klote krijgen. KIJK ALSJEBLIEFT UIT EN WAARSCHUW IEDEREEN DIE JE KENT VOOR DEZE OPLICHTERS!!!!!

geweldig en goede uitleg

geweldige uit;eg goede informatie en duidelijk

Eerst wat problemen gehad, maar uitstekend opgelost

Eerst wat problemen gehad, maar daarna uitstekend opgelost.

Moeilijk telefonisch te bereiken

Duurt lang voor je iemand aan de lijn hebt gekregen en afspraak maken rondom je werk is lastig. Zaterdag bellen sowieso lastig, vooral in noodgevallen bij pech.

Goede ervaring met service en onderhoud.

Ik heb een Super Soco TC aangeschaft zomer 2019. Nu bijna een jaar later heeft hij zijn 1000 km service beurt gehad. Door de winter en corona te weinig km gemaakt in de tussenliggende tijd. Prima brommer nog nooit ook niet in mijn jonge jaren zo,n prettige brommer gehad qua rijden en accelereren Onderhoud keurig aan huis uitgevoerd ondanks de corona crisis. Zeer bekwame jonge monteur met plezier in het werk. Ga zo door en succes met de onderneming.

Goede ervaring

Na lang wachten ivm leveren van scooter goed ervaring belde omdat de scooter als ie koud was stil viel kon langskomen zonder afspraak ,was niet nodig na aantal km deed ie het beter . Maar goed geholpen

Geweldig scooter

Heerlijk scooter heb er nog maar een paar kilometers op staan maar hij is mooie en rijd prachtig

opgelicht

medio april 2020 op vertrouwen, de gewenste nieuwe scooters waren niet vooradig, een gebruikte scooter met 66 km middels internet met op de teller gekocht. Bij aflevering geen onderhoudsboekje afgeven en wat opviel was de oxidatie op het chroomwerk. De scooter was van eind 2017 en stond volgens de chauffeur regelmatig buiten vandaar de oxidatie. Wij hadden zo onze bedenkingen, maar aan de andere kant, zo doortrapt kan toch niemand zijn. WEL DUS!!!!!! Vandaag met de scooter voor de zogenaamde 500km beurt bij een gerenomeerd bedrijf in onze woonplaats. Er ontbrak van alles, bouten zaten los en op de scooter was jaren gereden!!!!! Geen een goed als nieuwe scooter met 66 km, doch gesjoemeld met de teller.Wij voelen ons zeer opgelicht en bevelen La Souris beslist niet aan.

Zeer slecht

Scooter via internet gekocht naar gesprek met iemand van klantenservice die mij mededelen dat de scooter op voorraad is mu bijna 2 weken veder heb ik me scooter nog steeds niet weer met ze gebeld naar 45 min wachten eindelijk iemand aan de lijn die mij mededelen dat de scooter nog steeds niet op afhaal punt is en dat nog wel even kan duren mij aanraden is geloof niet wat ze zeggen en beter niet hier kopen als je hem snel nodig heb

Super scooter!

Goed geholpen, snelle levering. Mooie scooter

Waardeloos niet eens halve ster waard

Ik had hier een scooter besteld bleek dus een maand te duren ik dacht naja oke dan wachten had het geld al over gemaakt tot ik de hoeveelheid aan klachten van dit bedrijf lees en hier echt niet een scooter van wil kopen wat kapot gaat en dacht ja waar ben ik aan begonnen gelijk een email gestuurd dat ik deze order wil annuleren wat gewoon nog kan want ik zit binnen de 14 dagen dus krijg ik een mail terug van nee dit kan niet je ben akkoord gegaan met de koopovereenkomst ik dacht hoe dan als ik nergens voor heb getekend ook niet eens een bevestiging heb gekregen dus gebeld en ze zeggen je wordt voor 16 uur gebeld zo niet bel zelf dan even prima dus ik maar om 16 weer bellen hebben ze niet gedaan zoals ik dacht dus zegt die jongen oh ja je licht nog op stapel hij wist niet wat hij moest zeggen hele tijd uh uh zeggen en dan zeggen ja mevrouw je wordt over een uur terug gebeld dus niet gebeurd bel ik zelf zijn ze dicht krijg ik wel me geld met moeite terug maar ze proberen het zo lang uit te stellen dat de 14 dagen voorbij en ik geen recht meer heb en dan een mailt krijg met ik heb je zonet gesproken je orde is geannuleerd en dat noemt zich een bedrijf doe wat aan je klachten kassa zou wel eens hier een kijkje mogen nemen met hoe hun met klanten om gaan

Leuke scooter en heb er veel plezier mee.

Leuke scooter gekocht. Helemaal aangekleed. Alleen jammer dat ik de set had gekocht met afstandsbediening en zou tussen de 40 en 60 km rijden. Scooter gaat niet harder dan 38km. Het bedrag van €299.- is daardoor erg veel.

Slechte service

Slechte service je spreekt iemand telefonisch die zegt heel vriendelijk binnen 2 weken kan je je scooter hebben ik na 1,5 maand bellen want heb nog steeds niks gehoord bel ze al vanaf maandag en zeggen elke x we bellen je vandaag of morgen terug om een afspraak te maken dar je scooter geleverd word nog steeds niks dus super slechte service snap dat wat drukker kan zijn maar wees is eerlijk me huis kopen ging nog sneller

zeer goede servies

had wat wat kleine problemen met mijn scooter pascal uit de filiaal in arnhem heft hem eventjes onder handen genomen en alles dot in de puntjes opgelost. super gedaan echte servies. bedankt pascal.

Tegenvaller

Voordat ik mijn scooter bestelde eerst veel reviews gelezen. Veel slechte maar zeker ook goede reviews. Omdat ik weet dat het gemakkelijk is om kwaad te spreken wilde ik toch van het goede uitgaan. Helaas moet ik concluderen dat het tegenvalt. Allereerst was mijn kleur niet meer op voorraad en moest ik 12 weken wachten. Toen ik mijn geld terug wilde, omdat dit wettelijk kan en mag, was de kleur elders nog wel op voorraad. Levering verliep allemaal prima, alles volgens afspraak. Meteen viel op dat de standers van matige tot slechte kwaliteit zijn. De zijstander klapt meteen terug. En na 2 dagen viel de scooter om, flink beschadigd en benzine uitgebeten op de matte lak. La Souris hiervan op de hoogte gesteld, maar die geven niet thuis. Speciale beveiliging van de stander is hun commentaar. Ik ben zeer teleurgesteld en besef dat goedkoop in dit geval duurkoop is. Omdat ik nog maar 100 kilometer op mijn scooter heb gereden durf ik nog niets te zeggen over de kwaliteit van het blok. Maar als het net zo als het overige materiaal is dan vrees ik het ergste. Mijn advies is dan ook: koop een duurdere, goede tweedehands van een gerenommeerd merk!

Goede uitleg van de diverse mogelijkheden

Zijn in de winkel in Breda goed en vriendelijk geholpen. Alle mogelijkheden doorgenomen en antwoord gekregen op alle vragen.

Super service!

Zojuist hebben onze twee scooters een onderhoudsbeurt gehad aan huis. Wat een top service! Wij zijn super tevreden met de monteur die hier was en ook keurig alles heeft uitgelegd.

Goed geholpen door vriendelijke medewerker

Aanrader. Vriendelijk en verstand van zaken.

Slechte service

Dinsdag gebeld of het onderdeel op voorraad was en dat was het, gelijk besteld en betaald! Doen ze deze pas 3 dagen later op de Post! Zeg dan ook niet dat je het op voorraad hebt liggen aub.