Vreselijk slechte scooter

Ik heb in november 2018 een scooter gekocht bij La Souris in Doetinchem. Toen was ik heel tevreden over de vriendelijkheid en de service! De scooter deed het heel goed en ik was er heel blij mee. Echter na een paar maanden begon de ellende, en ging het slot van de buddy steeds moeilijker open, tot die het uiteindelijk niet meer deed. Ook begon de ellende met starten, ik moest het soms wel 10 tot 15 keer proberen tot de scooter het deed. Hier la Souris voor gebeld, en het kon gemaakt worden aan huis, maar dit koste wel 90 euro en het heeft nog weken geduurd want ze kwamen herhaaldelijk niet opdagen. Het is een paar maanden goed gegaan en toen begonnen de problemen weer, hij starte weer heel slecht en deed het uiteindelijk weer niet. de scooter is de grootste miskoop die ik ooit heb gedaan, heb hem gekocht voor 1000 euro en ben in totaal nog minimaal 500 euro extra kwijt geweest elke keer dat hij weer gemaakt moest worden. Vorig jaar mei is hij voor groot onderhoud naar lasouris toe gegaan en is mij beloofd dat ik minimaal 1,5 jaar zonder probleem kon rijden en hier heb ik dan ook 150 euro voor betaald. Nu zijn we meer dan 2 jaar verder (sinds de aanschaf) en staat die voor de zoveelste keer stil, hij doet helemaal niks meer. Ik zit voor de zoveelste keer zonder vervoer naar mijn werk. Het kan natuurlijk zijn dat ik pech heb met mijn scooter en dat het in de fabriek al fout is gegaan, maar Ik heb heel veel spijt van mijn aankoop en ga dan ook nooit meer iets kopen bij Lasouris

Beste, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u vaak pech heeft met uw scooter. Voor onderhoud of reparatie aan huis zijn wij genoodzaakt kosten te rekenen wanneer u geen onderhoudspakket heeft. Wij zien in ons systeem dat u geen onderhoudspakket bij ons heeft aangeschaft bij aankoop van uw scooter, dus zijn er kosten gerekend. Wanneer wij een afspraak met onze klanten maken, proberen wij altijd zo snel mogelijk een afspraak in te plannen. Het hangt hierbij ook vanaf wat de drukte bij ons op dat moment is en of de chauffeur de gewenste dag in uw regio rijdt. Soms is het dus zo druk dat het wat langer kan duren. Ook is het inderdaad belangrijk dat u netjes alle onderhoudsbeurten uit laat voeren. Dit heeft namelijk ook invloed op de garantie van uw scooter. Uw scooter zou dan inderdaad weer een tijdje mee moeten gaan. Daarom vinden wij het erg vervelend dat u het zo heeft moeten ervaren. Graag willen wij onze klanten tevreden houden en samen tot een oplossing komen. Wij zien graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, La Souris Scooters

Gewoon top geregeld !

Je word snel en goed geholpen, vriendelijk personeel en top service! En natuurlijk het belangrijkste, de scooter werkt ook super

Fijn bedrijf met een gemakkelijk manier van zaken doen en service

De aanschaf en bezorging van de scooter verliep prima. Zelf toen er door mijn fout (mail adres) iets opnieuw en anders verzonden moest worden waren ze bereid dit te doen. De bezorging was keuring en een duidelijke uitleg. Achteraf heb ik een servcie/onderhoudspakket aangeschaft waarbij ik ook prima ben geholpen. Kortom scooter kopen? Bezoek zeker de site en/of een filiaal.

Slecht

Scooter gekocht wordt met schade afgeleverd chauffeur zegt gewoon ach werk maar bij met stift want komt toch wel meer schade op... nou uit eindelijk gebeld komen ze de kap vervangen wordt die niet eens fatsoenlijk gemonteerd vak werk leveren is schijnbaar toch moeilijk of misschien beter personeel aan gaan nemen

Snelle en goede levering

Goede en snelle levering top aflevering ondanks de Carona virus.

Goede service in de winkel

Vanmorgen in het filiaal in Arnhem geweest. Wil toch even zeggen dat de service hier top is! De jongeman in de winkel gaf duidelijke uitleg en eerlijk advies. Verder een nette winkel met mooie scooters. Zeker de moeite waard om eens langs te gaan.

Goede service in de winkel

Snel beslist in filiaal Eindhoven goed en netjes geholpen. Bezorging ook prima verzorg netjes op tijd tekst en uitleg. Jammer dat de handleiding hier en daar te kort schiet. Tevens zat er voor nog geen 10km benzine in de tank. Helaas beginnen nu schroeven hier en daar al roest vorming te tonen :-(

Beste, Wat vervelend dat er al roestvorming onstaat bij uw schroeven. Kan het zijn dat hij vele in een vochtige omgeving staat? U kunt altijd bij uw eerste beurt aangeven dat u nu al roestvorming heeft. Wij kunnen er dan aluminium schroeven voor u inzetten die minder snel roesten. Met vriendelijke groet,

goede communicatie

Goede service, snelle levering, duidelijk afsprakenmaar helaas wel een foutje gemaakt met de levering van de voetplaten . Moesten aluminium zijn maar kreeg er zwarte op.Maar ja vergissen is menselijk.

Goede service en vriendelijk personeel. Niet eerder zoiets ervaren!

Klanten service was top!

Onprofessioneel

Erg slechte service in de winkel in Rdam. Mijn scooter was omgewaaid. Gedeeltelijk konden ze mijn kapotte scooter maken, de rest zouden ze later maken. Wel moest ik betalen alle onderdelen ook de nog niet gerepareerde. Ze zouden mij bellen binnen een week om de rest te laten maken. NOOIT meer gebeld, wel alles kunnen afrekenen. Zeer slechte service!! Nemen ook vrijwel nooit de telefoon op. KOOP HIER NOOIT JE SCOOTER!!

TOP

super service

Gewoon goed

Altijd een goede behulpzame ontvangst

Personeel is nooit beroerd om je te helpen. Geen 1 vraag is te gek al kom je 1000 keer voor het zelfde probleem word je toch geholpen.

Super fijn

Snel geholpen en goede service

Goed, conform verwachting

Snel en goed geholpen, afspraken zijn nagekomen.

Heel goed geholpen door Pascal., vestiging Utrecht. Duidelijke uitleg.

Gezellig

Heel vriendelijk ontvangen,gezellig en met scooter gekocht. Geweldige service van de mannen uit breda

top geregeld !

een warm bad.

Great first contact, it was great, very friendly people.

The young man promised to deliver the scooter within 2 days. Kept his promise! So far so good after 100 kilometers!

Goede service en vriendelijke medewerkers

Binnen dezelfde dag scooter gemaakt.

Goed!!

Vandaag mooie nieuwe scooter opgehaald. Goede servies en vriendelijk personeel. Netjes volle tank gekregen 👍🏻

We hebben drie weken geleden een scooter gekocht, heeft nu zijn 1e beurtje gehad. Bleek daarna te lekken, telefonisch contact gehad en ze kwamen direct langs. keurig geregeld!

slechte scooter gekregen

Scooter net 5 maanden, moest blijkbaar onderhoudsbeurten doen anders geen garantie. scooter is elke keer kapot. Wat ik al heb gehad is 2x accu kapot, 1ste keer in oktober toen had ik hem 3 dagen. Tweede keer accu vervangen was in december. Later in december nog een onderhoudsbeurt gehad en spiegels vervangen omdat der alweer 1 was afgebroken. In januari weer een onderdeel wat je stroom verdeeld in je scooter kapot, geen garantie en te ver van huis om aan te duwen. Dus maar naar de eerste beste fietsen/scooter maker. Nu in maart weer kapot hij gaat niet meer aan zelfs teller gaan niet omhoog en sleutel werkt niet Dus ik gebeld moet 2 weken wachten tot hij gemaakt kan worden. Wat voor mij niet werkt vanwege verre afstanden en chronische pijn. Ik heb niet voor niks een scooter aangeschaft dus ben het nou zat. Ik ben van plan hem te verkopen en ander merk kopen als ik het weer bij elkaar gespaard krijg dan. Want ik kan niet elke keer om de maand hem weer aan duwen naar vrienden, omdat ik zelf niet in de buurt woon. En vervolgens week niks kunnen doen door te veel pijn.

Beste, Het is natuurlijk erg vervelend dat uw scooter het op het moment niet doet. Helaas zitten wij ook aan routes en collega's gebonden om bij iedereen aan huis te kunnen komen. Vandaar dat ook op de website staat dat als wij aan huis moeten komen het 1 tot 2 weken kan duren. Vooral in deze tijd zijn wij al blij dat we nog kunnen blijven rijden. Bij aflevering van de scooter krijgt iedere klant van ons een afleverbon met de onderhoudsbeurten, u bent hierin zelf in verzuim geweest om deze te laten uitvoeren. Wij komen uiteraard graag aan huis om het probleem op te lossen, helaas zit daar op dit moment dus wel een iets langere tijd aan. Met vriendelijke groet,

teleurstellend

alles wat ze beloven op de site qua levertijd en laagste prijs garantie is echt shit ,communicatie is diep triest ,duidelijk geval van een ondernemer die zijn passie verloren heeft en te snel gegroeid of gewoon makkelijk zijn zakken wilt vullen (helaas) ben zelf een impulsieve koper dus heb het gedaan ,maar mensen neem even de moeite en tijd om je aankoop goed te overwegen !! en ik weet nu al dat ik na deze beoordeling mailtjes van ze ga krijgen

Beste, Ook wij vinden het ontzettend vervelend dat de levertijden op het moment wat langer zijn. Helaas zijn wij ook afhankelijk van de bevoorrading van uw scooter vanuit Italië / China. Zoals overal op dit moment wordt er helaas minder uitgeleverd en duurt het wat langer. Wij vinden het jammer dat u er zo over denkt ondanks alles wat er op dit moment aan de hand is. Wij doen ons uiterste best om toch te blijven leveren en alle klanten te helpen. Met vriendelijke groet,