Vriendelijk personeel

Uitstekend!

Zeer goed geholpen en alles top uitgelegd. Zeer snelle levering en service.

Erg lang gewacht op nieuwe scooter

4 september scooter besteld, eind november ontvangen. Nu 37 km gereden en het bagagerekje vertoont al roest en de zilveren letters vervagen op de zitting. 3 sterren voor de vriendelijkheid.

Heel fijn

Een E-Sourini Special Edition gekocht in de vestiging in Rotterdam. Hele fijne mensen en snel geregeld

Snel geleverd volgens afspraak Goede uitleg over de brommer Een super soco tv Ik zo mijn kennissen la souris Aanbevelen

Goed geholpen

De brommer die ik online had besteld was niet op voorraad daar werd ik over gebeld toen ben ik op de website gaan kijken en zag ik dat het model met de vierkante koplamp even duur was en heb toen gebeld of die wel op voorraad was dat was die toen was het geen enkel probleem om hem om te zetten en werd hij binnen een week bezorgd de bezorger heeft alles uitgelegd over de brommer het was alleen jammer dat er een probleem was met het kenteken maar die hebben ze de dag daarna opgestuurd die komt vandaag binnen 2 dagen later dus ook netjes opgelost

Goede service en goede bijservice

Nieuw scooter gekocht. Levering was perfect geregeld op lader na:) electrische scooter heeft immers lader nodig. Chauffeur wist niet hoe de scooter reed:0 verder was dit naar mijn mening niets verkeerds, eerder funny:) nalevering laders was ook goed geregeld achteraf. Naar mijn mening ga zo door. Immers zijn er altijd verbeterpunten daar waar je aan kan werken. Maar opzet van alles verliep erg goed en dat is wat er telt service!

Duidelijk en snel

goed verlopen

Bezorger heeft goede uitleg gegeven over de scooter, en ben tevreden

Geweldig goed advies en vriendelijk

Geweldige ervaring bij La Souris in Eindhoven

2 weken gelden mijn La Souris City besteld on-line. Vandaag opgehaald in Eindhoven. Hele fijne mensen die er werken, klantvriendelijk, alle tijd hebben ze voor je. Goede uitleg omtrent de scooter. Ik ben heel tevreden de deur uitgegaan met mijn geweldige mooie scooter. Bedankt!!!

spijt na aankoop

heb 7 maand geleden een sourini rs gekocht, heb in juli nog positieve reviews gegeven, de scooter beviel me erg goed. nu is onder het rijden het motorblok van het frame gebroken welke een gevaarlijke situatie opleverde en het bedrijf heeft kenbaar gemaakt hier niets mee te doen omdat het onderhoud ergens anders gebeurd is. slechte zaak en absoluut geen aanrader

Beste, U heeft helaas geen garantie meer op uw scooter omdat u heeft aangegeven het onderhoud zelf te hebben gedaan. Ook kunt u niet aantonen dat het onderhoud bij een RDW-erkend bedrijf is uitgevoerd. Zoals in onze voorwaarden staat is dit nodig om de garantie op uw scooter te behouden. Wij hebben u wel degelijk aangegeven naar de scooter te willen kijken, maar daar zullen dan kosten aan verbonden zijn. Wij horen graag van u of u de scooter toch nog wilt laten ophalen voor reparatie. Met vriendelijke groet,

Behulpzaam

Super behulpzaam meteen als je binnenkomt. Ze doen veel moeite om je te helpen met je keuze en weten alles over hun producten. Ontzettend aardig personeel met een goed humeur. Krijgt meteen een goed gevoel als je de winkel binnenkomt en verlaat. Snelle levering en duidelijk. Super blij, maar heb de scooter nog niet, maar die zou vast top zijn.

Goed geholpen!

Xena heeft mij hartstikke goed geholpen met het leasen van mijn scooter. Goeie service en heel klant vriendelijk. Ik ben heel blij met mijn scooter. Ze hebben me meteen geholpen met het verzekeren van mijn scooter. Fijne ervaring.

Fijne service en vriendelijk personeel!

Was op zoek naar een nieuwe scooter, zeer fijn geholpen! Goed advies en duidelijke afspraken.

mooie chooter

goede service in de winkel

Uitstekend het was een koopje

Snelle levering zeer tevreden met mijn lasouris City scooter

Zij zijn waarvoor ze zijn.

Weet waarvoor zij bestaan. Ervaring ten top. Meedenkend, bereidwillig, klantvriendelijk, duidelijk, open en eerlijk, ....etc. Zekere Pascal had mij zeer waardig/overtuigend geadviseerd, geïnformeerd tot aanschaf van een scooter het gevolg. Ben zeer tevreden klant.

Vriendelijk en adequaat geholpen!

Vriendelijk personeel, goede hulp bij het opzetten van beenkleed en spiegels vastzetten.

Voor een super net bedrag Een top scooter rijd lekker En sterk en als er wat mee is Wordt je netjes en snel geholpen Top ben dik tevreden met mijn 2 scooters 👍👍👍dikke 10

Goed, vakkundig en snel.

Bij de aankoop van de scooter was er alle aandacht en goed advies. Met name voor het zitcomfort van het gekozen model. De aflevering was perfect door een enthousiaste monteur die erg veel kennis en vakmanschap uitstraalde. De scooter is mooi afgewerkt voor een prijs die inclusief lange garantie en een onderhoudscontract echt concureert met de zogenaamde "merkscooters". Ik adviseer iedereen voor ergens anders een handtekening te zetten zeker eerst bij La Souris te gaan kijken.

Goede sevice

matig positief

een goed product de super soco, maar helaas geen nederlandstalige handleiding. voertuig op mijn verzoek ,opgevoerd' tot 65km.h. en heb daar 99.- extra voor betaald, maar hij gaat op de ,teller' niet sneller dan 55kmh. wat in werkelijkheid 50kmh. is, en dat valt mij tegen filialen zijn telefonisch slecht te bereiken, opgegeven openingtijden 9.00-17.30, maar als ik voor 10.00u. of iets na 17.00u. bel wordt er gezegd dat ,we gesloten zijn' hoe zit dat?

Perfecte Service.

Ik heb een week geleden een nieuwe scooter bij La Souris gekocht is netjes thuis bezorgt duidelijke uitleg. later bleek dat de achterlicht niet goed werkte. ik heb het La Souris uitgelicht en er is meteen een afspraak gemaakt de monteur komt aan huis om het te maken dat noem ik TOP SERVISE.

zeer amateuristisch

voor de levering geen mail ontvangen met kenteken en meldcode. Bij levering bleek de scooter compleet verkeerd te zijn en is deze weer mee terug genomen. De scooter is pas weer een week later afgeleverd. La Souris heeft over dit incident niet eens zelf contact opgenomen en laat je vervolgens gewoon weer wachten. Duidelijk een organisatie die het niet aan kan.