Slecht

Onwijs dure onderhoud. Doe je dit niet vervalt je garantie. En je kappen bijvoorbeeld niet goed gemonteerd na het onderhoud. . Slechte service in de winkel soms wel uur of langer wachten (terwijl het heel rustig is in de winkel en het personeel je gewoonweg negeert) verkooppraatjes waarin je geloofd en achteraf niet blijkt te kloppen. Scooter besteld en heel lang gewacht tot ik hem op kon halen (6weken) 1pluspunt scooter kost niet veel

ZEER TEVREDEN

11 kilometer gereden. Na een scheur in mijn zadel gaat la souris mij tegemoet komen met een nieuw zadel twv €80,-incl montagekosten. Zeer netjes afgehandeld vanuit hun!

Addertje onder het gras

Slechte ervaring qua service. Als je schade heb en een offerte nodig heb vragen ze 75 euro voor een offerte. Tijdens de verkoop was alles mogelijk en was de offerte voor een aanschaf gratis. SERVICE WORDT UITGEBUIT!!!!!!!

Voor zover oke maar heb de scooter pas een maand

Voor de 500 km beurt dag van te voren gebeld kon de volgende dag meteen terechtgelijk wen scherm erop laten zetten en op naar de 1500km beurt

Een goede servies en een snelle levering

super

goede en duidelijke aflevering

Achteraf zeer tevreden!

Bij het afleveren de scooter nagekeken. Alles in orde. Paar dagen later getankt en zag een snede in mijn zitkap langs onderen. Hiermee contact opgenomen met la souris. Uiteindelijk na overleg gaan ze mij tegemoetkomen met een nieuw zadel twv €80, - incl. Montagekosten. Zeer netjes gebaar. Kortom na teleurstelling toch weer tevreden gesteld door la souris!

Juiste prijs-kwalieit

Tot dusver zeer tevreden over mijn sourini. Altijd correct geholpen in de winkel in Eindhoven. Ze zijn zelfs de scooter binnen 30 min nadat ik had gebeld komen halen omdat deze niet meer startte door een losgetrild stekkertje. Ik ben in ieder geval tevreden!

Goede website. Duidelijk bestellen en rijden

Beroerd

Scooter zit vol met krassen. In de ochtenduren geleverd, krassen vallen niet op, getekend voor goed ontvangst, licht kom door hele voorkap onder de krassen. 60 euro voorrijkosten om een nieuwe kap te brengen. Belachelijk. Of over 3 maanden een onderhoudsbeurt laten dorn vervangen ze de kap. Rij je wel eerst 3 maanden met een scooter met krassen. Top service..

Vriendelijke goede deskundige verkopers en vlotte levering

De verkoper gaf ons zeer goede advies over de scooter die bij ons paste.de levering was super snel.wij zijn heel tevreden over de scooter

Gorde servis

Hahaha

Top service bij La Souris. Ik had mijn slot achtergelaten (vestiging doetinchem) uiteindelijk was ie niet te vinden. Meteen een nieuwe slot aangeboden gekregen door La souris ter compensatie. Paar dagen later had ik weer een nieuwe slot. Zeer attent, altijd vriendelijk, transparant en netjes aan de telefoon gehad. Ga zo door!

Gewoon TOP! 👍

Heel goed en snel geregeld! Goede service! 👍

Satisfied

Customer service was very nice and polite. Maybe a little unorganized administratively but all in all it was an ok experience!

Mijn nieuwe scooter binnen 10 minuten gekozen en gekocht, dat zegt voldoende !!

Een super bedrijf met dito medewerker die het voor elkaar krijgt mij na binnenkomst binnen 10 minuten een keuze te maken en de koop af te ronden en mij met een super gevoel de deur uit te laten gaan. Alle is duidelijk met eerlijke prijzen en fijne mooie producten. De aflevering is net zo goed gegaan. Super bedankt voor de scooter en de goede ervaring.

Snel geholpen!

We hadden ons al via de website georiënteerd, dus wisten precies waarvoor we kwamen. Dit verteld en gelijk besteld en betaald.

Afspraken allemaal nagekomen. Zeer tevreden van la souris

Ze waren zeer behulpzaam in het meekijken en opstellen van de scooter. Binnen de afgesproken tijd geleverd. De persoon die de scooter kwam afleveren gaf alle duidelijke tips om hem in te rijden en waar je op moet letten. Zeer vriendelijk persoon. Kortom zijn wij zeer tevreden!

Vanwege keuring van brommer een ‘spoed’ vraag voor reparatie. Snel en correct behandeld, zeer tevreden.

Toppie

Goeie klantenservice, zit er bovenop, snelle levering, toppie.

Hier wel!!

Ik worstelde om mijn buitenband op mijn wieltje van 8,5 inc te krijgen. Niemand kom nij helpen, maarrrrr... La Souris wél! Superdankbaar!

De mederwerkes zijn zeer vriendelijk en nemen de tijd voor je als klant en leggen alles goed uit Alleen via de telefoon niet heel goed te berijken

Ervaring service

De scooter van mijn dochter was nog geen week oud toen hij het niet meer deed. Na een paar telefoontjes heen en weer de volgende weer op de weg dankzij de monteur. Snelle service en een blije klant !

Heel goed!

Ben snel geholpen en ook goed. Locatie arnhem jullie doen het super

Altijd even spannend

Een goede ervaring en een duidelijk behulpzaam uitleg van die persoon die het thuis voor me heeft gebracht, ik geniet ervan!