waardeloos bedrijf

Na 1 jaar veel mis met de scooter, natuurlijk volgens la souris geen garantie. Garantie is alleen op onderdelen die over het algemeen niet stuk gaan zoals krukas, spuitstuk, zuiger en cilinder. Maar al het andere wel, en ik kan je vertellen dat is nog veel meer. Ondertussen veel (moeten) laten vervangen, m.a.w. een dure scooter van slechte kwaliteit. Zal niemand dit bedrijf aanbevelen

Beste meneer Peters, Wij kunnen op basis van uw mailgegevens niets in ons systeem terug vinden. Is het mogelijk om uw postcode of NAW gegevens te krijgen? U kunt ook een mail sturen naar info@lasourisscooters.nl of ons bellen op het nummer: 030-6388700 Dan kunnen we kijken wat we voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet,

Prima scooter

Prima scooter ben er erg blij mee geen moment spijt gehad en scooter is betaalbaar. Ik rij er 160 km per week mee zonder problemen en is erg zuinig kwa benzine. Belde voor een afspraak voor een service beurt en was snel aan de beurt. Vriendelijke personeel in Rotterdam station oostplein zit er tegenover ideaal als je scooter voor een service beurt breng.

Nagenoeg vooraf de beloftes maken om ze vervolgens te negeren

Zoals er ook te lezen valt, indien er niet veel aan te verdienen valt, zwakt de services ook! Nieuw super soco gekocht waarop camera geplaatst zou worden. Nagenoeg bestelling maand later binnen. Toch aangeven dit later gratis te installeren, om vervolgens achteraf aan te geven dat ze niet komen voor alleen maar een camera. Medewerker had hier kennelijk ook geen gehoor aan om kort door de bocht te gaan, om vervolgens maar in de herhaling te vliegen. Bij levering wist men niet eens hoe de scooter starten ging:) lol. Kwam er overigens wel zelf uit. Sorry maar ze maken je afhankelijk om je vervolgens met hun arrogantie klein te krijgen. Zou zeggen blijf afstandelijk van dergelijke partijen!

aardige mensen in de winkel. goed geholpen.

Deskundig personeel, mooie scooter!

We zijn langs geweest in Doetinchem om een elektrische scooter uit te zoeken. Prima geholpen door deskundige verkoper. Aflevering aan huis ook perfect.

Goede service en snelle levering.

De bezorger was erg aardig en heeft me goede uitleg gegeven!

City scooter La Souris

Mijn eerste ervaring met mijn nieuwe scooter was helaas niet zo goed bij 7km deed de kilometer teller het niet meer en ook mijn koplamp deed het niet meer (lampje stuk) Ook zat een zijkap niet zoals het hoorde. Na contact met La Souris is er een monteur langs geweest met zijn bus en die heeft alles snel en goed opgelost. Dit gehele kosteloos omdat het viel onder garantie Alles werkt weer perfect. Daarom 4 sterren voor La Souris En ik vind het ook netjes dat zij zich aan hun afspraken houden. Was dit bij aflevering direct allemaal in order had ik ze zeker 5 sterren gegeven.

Vlotte service! Top!

Veel contact over levering en is snel geleverd. Goede uitleg bij aflevering

top maar dan ook alleen wanneer er wat aan je te verdienen valt.

in het eerste jaar van mijn scooter snelle reacties gehad op e-mails, goede afhandeling van schade en ook goede onderhoudsservice. Helaas na een tijdje toen ik de meeste onderhoudsbeurten en dergelijke had gehad begon het niet meer reageren op vragen/klachten. Ik rij nu al maanden lang rond met een verkeerd windscherm. kortom, de service is leuk als er nog veel geld aan je te verdienen valt, daarna wordt het een stuk minder!

Erg vriendelijk en deskundige service.

Had iets met de achterrem, werd gelijk geholpen, eerst met telefonisch advies en later alsnog in de shop. Kreeg goede tips, ook bij ophalen nieuwe Sorini S special, en kan altijd zo binnenkomen.(wel na overleg). Fijne service.

Top Service van La Souris

Top Service van La Souris. Ik had een lekke band met mijn aangekochte e-sourini en er is dezelfde dag nog een chauffeur ekrem langsgekomen om mijn scooter op te halen zodat ik de dag er na mijn scooter weer kon gebruiken voor mijn werk! Thanks La Souris!

Waardeloos!!

In 2017 een retro gekocht daar, altijd netjes op tijd onderhoud laten doen...dacht ik!!! Ze blijken mij dus geen nieuwe geleverd te hebben, na iedere beurt mankementen, ze presteren het zelfs om onderdelen af te breken die vast aan het chassis zitten!! Als je boos word, geven ze dan toe dat er dingen fout zijn, maar hebben het lef om er toch nog een betaling uit te persen...trappen we dus niet in!! Als je probeert het onderhoud bij andere erkende bedrijven te laten doen en ze horen waar jou scooter vandaan komt, gaan alle lichten op rood...nee, sorry, maar van die Chinese troep branden wij onze handen niet Dus voor mij nooit, maar dan ook nooit meer een scooter van Lasouris!!!!

Vlot en klantvriendelijk

Het enige vervelende vond ik dat er over de telefoon nog allerlei opties werden gevraagd, terwijl we al hadden aangegeven die niet te willen. Verder uitstekende service en zeer aardig personeel.

Snelle reactie en super service

Heb mijn scooter online besteld, de volgende dag werd ik al gebeld met en kreeg ik alle informatie die ik.nodig had, werd meteen een afspraak gemaakt voor de levering van de scooter. De heten die de scooter kwamen leveren gaven duidelijke uitleg en advies....in 1 woord Super! De scooter rijdt super en ziet er fantastisch uit!

Goed!!! En zeker op tijd..

Goede service!! Uitleg gekregen en zo de weg op...

Nieuwe scooter, na derder servicebeurt rijdt prima!

Prima service!

Vriendelijke mensen, goede service. Op naar de volgende service-beurt!

Slechte langzame service

De aflevering ging moeizaam. En onderhoud aan huis wordt matig uitgevoerd en de helft kunnen ze niet ter plaatse. En moeten ze de scooter meenemen. Dan ben je hem minimaal een week kwijt. Terwijl de afspraak maken meer dan een week duurt. Dus je kan ongeveer 3 weken niet rijden. Aan de telefoon zijn de mensen vriendelijk. Personeel in de winkel en monteurs zijn ook niet echt vriendelijk. Kan beter naar een goeie dealer gaan. Spijt van mijn aankoop.

Vriendelijke behulpzame medewerkers

Occasion scooter niet bij hun gekocht, ter reparatie aangeboden en vooral betrouwbaar geholpen. Het werd mijn eigen frustratie dat ik vier keer in 1 maand met scooter moest lopen naar hun met iedere keer een ander defect, steeds vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Ben aan het sparen voor een nieuwe die ik zéker bij hun ga kopen.

Handige internetaankoop

Bezorging niet duur en precies op afgesproken tijd. Scooters zijn technisch gezien de modernste. Injectie in plaats van elektrische carburateur. En dat voor lage prijs. Slimme keus dus!

TOP

Scooter online besteld en binnen 5 dagen kon ik het ophalen. Ik had alleen geen bevestiging gehad tijdens het bestellen. Belde ze op. Duurde wel heel lang voor ik iemand aan de lijn kreeg (ruim 15 min in de wacht gestaan). MAAR binnen 5 minuten kreeg ik de bevestigingsmail alsnog verstuurd. Bij het ophalen was ook alles goed geregeld en ik heb gelijk een verzekering kunnen afsluiten. Ik had medelijden met de medewerker, want hij stond er alleen en waren 2 klanten na mij die zeker een half uur moesten wachten, omdat hij mij hielp. Hij strestte niet en deed wat hij op dat moment kon. TOP TOP TOP!!

Leuke scooter snelle levering

Mooie vlotte bezorging en vriendelijk personeel top.!!

Goed in orde hoor!

Na het lezen van behoorlijk wat slechte recensies waren wij erg huiverig om een brommer bij La Souris te kopen. Internet recensies zijn heel gevaarlijk voor bedrijven. Mensen weten je altijd te vinden als iets slechts is, maar als iets goed is hoor je niets. We zijn er toch heen gegaan met het idee; we merken vanzelf wat ONS onderbuikgevoel zegt.... De man die ons hielp was heel vriendelijk, gezellig en stond ons goed en duidelijk te woord. We zeiden dat we er even over na wilde denken en dat was goed. Geen opdringerig gedrag, niets. Soms willen verkopers je niet zonder aankoop de winkel uit zien lopen, niets daarvan was aan de orde, heel fijn en begripvol. Uiteindelijk onze brommer besteld met oa een 'smoke' scherm. (Dit schijnt een mannending te zijn, ik wilde liever een helder scherm...) omdat wij een goed gevoel hadden gekregen. In de winkel een klein bedrag aanbetaald wat wij heel normaal vinden en afgesproken dat de brommer binnen 1 a 2 weken bezorgd zou worden. Na een paar dagen heb ik toch mijn zin gekregen en heb ik gebeld dat ik toch liever een helder scherm wilde. Was geen enkel probleem! Oh ja, ik las in veel recensies dat La Souris slecht bereikbaar zou zijn. Ik heb denk ik wel 15 x gebeld en alle keren werd er snel opgenomen en ben ik keurig te woord gestaan! Een dag voor levering werd ik gebeld met het kenteken en de meldcode zodat ik de brommer aan kon melden bij de verzekering. Na 8 dagen, op een vrijdag, werd de brommer al bezorgd. Alles keurig en zoals afgesproken, incl. het heldere scherm die later telefonisch nog gewisseld is. In het weekend kwamen we erachter dat de knipperlichten het niet deden. Ik heb gebeld en op maandag kwam er kosteloos een vriendelijke monteur naar ons huis om de knipperlichten in orde te maken en heeft hij meteen de hele brommer even na gelopen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik positief verrast ben. De verkoper was top, het hoofdkantoor en telefonisch contact was goed en de monteur was ook heel vriendelijk!

Goede en snelle onderhoudservice!

Heb al 2x onderhoudservice gehad. Voor 500 km beurt(03 dec. '19) op m'n werk. Vandaag (22 Jan.'20)1500 km beurt thuis. Goede monteur Ekrem. Hij doet z'n werk goed en snel! 👍 Top!

Ze doen exact wat ze beloven

Snelle service en ze doen goed wat ze beloven