slecht

niet best 17 januari besteld ,23 januari nog niet binnen! dus mijn ervaring is niet om aan een ander door te geven ,slecht dus . gr ,en verwachten nog steeds de bestelling ,die direckt al betaald is. Mvd Berge

Duidelijke website,veel keus en snelle levering.

Goede ervaring, snelle afhandeling en correct.

Zoals gezegd, goede ervaringen, snelle afhandeling en correct.

Voordelig, keurig pakje, snelle verzending.

IK BEN ZEER TEVREDEN MET DE PRODUCTEN.

NA EEN LANGE TIJD VAN GEBRUIK VAN UW PRODUCTEN, BEN IK OPRECHT DANKBAAR VOOR ALLES WAT WE BIJ U HEBBEN GEKOCHT. !!!!

Gewoon goed

Altijd snel geleverd, ondanks de drukte. Ik ben nog steeds erg tevreden met de probiotica

Prima bedrijf!!!

Goede service. Zeer betrouwbaar!!!

vlot en goed verpakt bezorgd

Netjes verpakt. Snel bezorgd

Matig!

Ik bestelde mijn tabletten, terwijl deze uitverkocht waren. Ik vind dit een slechte zaak, je kan op de site aangeven of een product is uitverkocht.

Excellent

Dankjewe.

Ondanks de Corona toch mooi op tijd.

Uitstekende kwaliteit product. Geen klonten, geen zwaar gevoel op de maag. Aanrader.

slechte afspraak van levering

Denk na om ook niet meer bij u te bestellen daar ik bij een ander bedrijf al mijn bestelling heb gekregen binnen 1 dag. Vandaag bestellen volgende dag noch niet thuis bij u

heel goed

Echt makkelijk kwa bestellen en een super snelle prijs en het produkt kon ik ergens anders niet goedkoper vinden

Goed verpakt

Mag eerlijk zeggen dat mijn bestelling goed verpakt aangekomen. Deze producten heb eerder gekocht Berthelsen zeewier jodium 180 tab en Best Choice Kalium 90 tab. Uit ervaring zijn deze producten goed bevallen. Voor de schildklieren waar ik last van heeft. Ik kan de resultaat nog niet geven wegens dat ik het zaterdag 7-11-2020 pas binnen heeft. Maar uit de vroegere ervaring heeft het wel geholpen. Het is zeker aan te bevelen deze producten. Elvitaal Vitamine D3 2000 ie 120 tab kan ik nog niet beoordelen wegens dat ik nog een anderen Vitamine D3 gebruikt en die is nog niet op. Berthelsen zeewier jodium 180 tab is goed voor de schildklieren die jodium gebrek heeft. Het werk ook goed voor verkoudheid uit vroegere ervaringen.

goede prijs en levering

goede prijs en levering

Snel en nette afhandeling

Goede ervaring

Ik ben al jaren zeer tevreden met alle artikelen.

Dit is nu niet meer van toepassing, omdat ik al geschreven heb hoe tevreden ik ben. !!!

Goed en snel

Snelle levering prima service en site

Keurige afhandeling

Mijn bestelling was niet op voorraad en wel betaald. Werd keurig na enkele weken gemaild en is de bestelling alsnog geleverd.

Voor herhaling vatbaar.

Perfecte verzorging van wat ik besteld heb

Ik bestel al best lang mijn supplementen. Soms is het er niet en wordt er na geleverd. Daar word ik via de email op attent gemaakt. Ook als het weer bezorgd gaat worden. Dus een zeer tevreden klant.

Alles naar wens

Prima.