Goede communicatie en snelle service

fijn

zeer snel

Altijd blij met vlotte en nette afhandeling

Zeer vlotte levering van het bestelde product

Zeer vlotte levering van het bestelde product

Als altijd TOP!!

Zeer kundige mensen die altijd bereid zijn te adviseren en hele goede producten.

goed bereikbaar, goede info, snelle levering, prettige prijzen,

Alles naar tevredenheid

Alles naar wens verlopen. Goede en snelle levering

Top service snelle levering

Ondanks de Corona toch een snelle levering

Ondanks dat het door mij bestelde product niet voorradig was, kreeg ik een mail met het aanbod om het geld terug te storten....prima . Inmiddels heb ik het bestelde in huis.

prima geleverd

altijd al goed behandelt.

Goede vlotte ontvangst van de bestelling

Onze ervaringen met vitaminemarkt zijn prima.

uitstekend

Snel, goed verpakt. Via e-mail goed op de hoogte gehouden.

Prima prijs en snelle levering.

Ben zeer tevreden omdat de prijs goed is en er geen leveringskosten bijkomen. Bovendien wordt er snel geleverd. Helemaal oké dus.

Goed ontvange

Nu nog afwachten hoe het met mijn retour en remboursement in orde zal,komen

goede website en snelle levering.

Goede ervaringen.

Matig

Ik hadwat besteld wat volgens de site op voorraad was. Na besteld en betaald te hebben kreeg ik de mededeling dat het NIET op voorraad was.

Prettig

als altijd: snel en correct geleverd!

Fantastische webwinkel. Er is veel kennis van zaken die ook altijd kan worden geraadpleegd.

Helemaal geweldig!

Vlotte verzending Goed verpakt. Ik ben heel tevreden.

Heel goed, meteen in thuis! Veel tevreden!

We gaan in de toekomst ook bestellen van deze reliable company

Waardeloos! Levering duurde 2,5 maanden!

Ik had half maart een paar potten vitamine C besteld die volgens de website op voorraad waren. Een week later kreeg ik een mail dat er problemen waren met de levering en of ik wilde annuleren of wachten. Ik wilde de vitamines toch graag hebben, dan maar wat later. Nu, eind mei had ik nog niets ontvangen. Dus heb ik een mailtje gestuurd waarom het zo lang duurt. Heel kort daarna kreeg ik een verzendbevestiging en twee dagen later kwam het pakket aan. Zonder excuses of wat dan ook dat ze 2,5maanden nodig hebben voor een levering. Het lijkt als of ze mijn levering gewoon vergeten waren!

Prima ervaring, niets op aan te merken!

Snelle levering van de rode rijst tabletten en soepele regeling omtrent de betaling!

Zeer betrouwbare webshop

Ik had tijdens de spitstijd van de Corona-crisis een bestelling geplaatst terwijl de betreffende producten, net als bij andere webshops niet in voorraad was. Het verschil was dus dat ik de bestelling bij andere webshops, die dat ook niet in voorraad hadden niet kon plaatsen. Dat de bestelling langer onderweg was, viel dus te verwachten, maar gelukkig werd het voor mijn situatie toch nog op tijd bezorgd.

Prima geleverd

Prima en snelle service, Mvg Klaas.

Dat zeg ik,Prima en snelle service, Mvg Klaas.

Albardastraat 44 7611 BE Aadorp