Goed tot zeer goed

Producten zijn nog niet gestest maar zijn goed verpakt. Een beetje problemen gehad met de verzending door dpd. Wel zeer vlugge feedback gehad ivm de levering en een goede opvolging ervan. Dus tevreden.

Hele goede service!

Goed advies gekregen en geen kosten gerekend voor verkeerd ontvangen product.

Erg goed geholpen! Via de website lukte het niet, maar via whatsapp kon ik toch mijn glassnijders bestellen. Zeer snelle levering.

Snel en prettig

Vlot afgehandeld en mijn bestelling in mijn opdracht verwerkt!!

fijne winkel

koop er graag snelle service

Snelle service, prachtig aanbod.

Erg goed.

Snelle bezorging, materiaal in orde

Great products and fast communication.

Thank you, everything was greate.

Fast delivery:)

Everything was excellent!

perfect, just please propose more mold

perfect, just please propose more mold

Ontzettend leuke workshop en met leuke resultaten. Tijd vloog om

Prima bezorging

Top service en ze zijn altijd berijkbaar via watts upp

Ze staan altijd paraat en doen er alles aan om de klant tevreden te stellen. Een echte aanrader.

super tevreden

correcte levering, mooi artikelen, super tevreden. Zal in de toekomst nog aankopen doen.

Goede en snelle verzending

Snel verzonden, met fijne produkten. Dankjewel !!

Goede service en kwaliteitsproducten!

Hotpotshop verkoopt producten van hoge kwaliteit. De handschoenen zijn prima en ook de hotpot doet het super! Ik gebruik de hotpot voor het bakken en glazuren van mijn keramieken sieraden en ook dat gaat hier prima in. Het is even uitvogelen hoe het werkt omdat iedere magnetron anders werkt, maar als je het door hebt, gaat er een wereld voor je open!

Beste Madelon, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd 👍 mvg, HotPotShop.nl

Snel geleverd. Niet helemaal wat ik verwachtte.

Ik verwachtte helder vlak glas, en ik kreeg mooi ambachtelijk glas met bobbels en luchtbellen. Andere tak van sport.

Beste Mark, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd 👍 U heeft geen ambachtelijk glas ontvangen (ik snap de verwarring), maar u heeft fusable glas ontvangen, het glas wat wij verkopen is bedoeld om te smelten tot een sierraad, na het fusen zal het glas wel glad zijn overigens. mvg, HotPotShop.nl

Goed verzorgde site en snel geleverd

Mooie duidelijke site waar je gemak kunt vinden wat je zoekt. Ruime keuze. En snelle levering.

Beste Alida, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd 👍 mvg, HotPotShop.nl

snelle service

ik heb een cirkelsnijder besteld helaas wel beschadigd en de kwaliteit door de verkeerde maatvoering is jammer, maar hij doet wat hij moet doen cirkels maken :) heb een tegoed bon van 10 euro mogen ontvangen om te besteden hier op de site als tegemoetkoming van de beschadiging op het gekochte product

Beste Conny, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd 👍 Vervelend dat uw product een kleine beschadiging had, gelukkig hebben we dat voor u kunnen oplossen via een tegemoetkoming. mvg, HotPotShop.nl

snel gelverd

Beste An, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd 👍 mvg, HotPotShop.nl

Super vlotte service & alles zoals verwacht!

Super vlotte service & alles zoals verwacht! Heel snelle levering in België.

Beste Lie, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd 👍 mvg, HotPotShop.nl

Uitstekend !

Mooie rvs halsketting Pandorastyle ! Niet van zilver te onderscheiden !

Beste Joke, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd 👍 mvg, HotPotShop.nl

Erg behulpzaam en zeer goed geholpen

De hotpot is geweldig om te leren omgaan met het materiaal. Naast fusen gebruik ik hem ook om kleine brandschilderingen te maken. Ik had een bestelling gedaan met het verkeerde papier. De Hotpot medewerker zag dat en heeft dit keurig overlegd en verwerkt. Heel fijn.

Beste Marleen, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd 👍 mvg, HotPotShop.nl

Netjes en correct afgehandeld en geleverd.

Kleine bestelling netjes afgehandeld en correct geleverd

Beste Steven, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd 👍 mvg, HotPotShop.nl

Een zeer goede ervaring.

Zeer snelle service ben echt tevreden.

Beste Sofie, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd 👍 mvg, HotPotShop.nl

Over HotPotShop.nl

We verkopen alles omtrent de leuke hobby van glasfusen via de hotpot in de magnetron, denk hierbij aan de hotpot zelf, starterssets en alle verdere benodigdheden om zelf leuke sierraden te kunnen maken van glas.