snel gelverd

Beste An, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

Super vlotte service & alles zoals verwacht!

Super vlotte service & alles zoals verwacht! Heel snelle levering in BelgiΓ«.

Beste Lie, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

Uitstekend !

Mooie rvs halsketting Pandorastyle ! Niet van zilver te onderscheiden !

Beste Joke, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

Erg behulpzaam en zeer goed geholpen

De hotpot is geweldig om te leren omgaan met het materiaal. Naast fusen gebruik ik hem ook om kleine brandschilderingen te maken. Ik had een bestelling gedaan met het verkeerde papier. De Hotpot medewerker zag dat en heeft dit keurig overlegd en verwerkt. Heel fijn.

Beste Marleen, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

Netjes en correct afgehandeld en geleverd.

Kleine bestelling netjes afgehandeld en correct geleverd

Beste Steven, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

Een zeer goede ervaring.

Zeer snelle service ben echt tevreden.

Beste Sofie, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

heel goed

Beste Jeannette, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

Correct en snel afgehandeld.

Heel gemakkelijk om te bestellen op de website. Betaling liep vlot en snel geleverd.

Beste Vicky, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

snelle post levering goed verpakt zoals beschreven ook gekregen

Beste Ger, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

Super goed alles

Beste Ben, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

Product duidelijk omschreven, snelle levering, goede communicatie.

Beste Andrea, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

Heel tevreden

Heel tevreden met zowel het product als de service

Beste Reine, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

Vereist wat experimenteren maar werkt perfect zoals aangeboden

Vereist wat experimenteren maar werkt perfect zoals aangeboden

Beste Thomas, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

Renate

Snel en betrouwbaar zonder poespas

Fijn bedrijf

Goederen snel verzonden en prima aftersales

Snelle levering en compleet.

Dat wat ik hoopte gebeurde, alles geleverd en ook snel.

Beste Jos, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

Snelle levering .mooi product!!

Leren koord was gauw gevonden. Prijs was prima. Ik had het pakje ook vrij snel in huis. De volgende dag al. Super. De prijs van t verzenden was ook laag. Soms betaal je voor een pakketje terwijl je een brievenbuspakketje in de bus krijgt. Maar niet bij Hotpotshop.

Beste Hans, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

Quick

Very quick delivery and the glass was perfect.

Dear Petra, Thank you very much for taking the time to place a review for our company. They are very helpful for us and our other customers. With kind regards, HotPotShop.nl

Mijn bestelling was heel snel binnen en precies wat ik besteld had.

Beste Dominique Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een beoordeling. Deze worden door ons en onze andere klanten erg gewaardeerd πŸ‘ mvg, HotPotShop.nl

Kom zeker terug

Veel keuze en goede service

Snelle ontvangst

Kreeg mijn spullen snel geleverd en netjes verpakt. Ook waren de producten zoals ik verwachtte, zeer mooi.

Over HotPotShop.nl

We verkopen alles omtrent de leuke hobby van glasfusen via de hotpot in de magnetron, denk hierbij aan de hotpot zelf, starterssets en alle verdere benodigdheden om zelf leuke sierraden te kunnen maken van glas.