Geen opmerking

Alles verliep vlot, tevreden met de snelle levering van mijn bestelling.

Heel tevreden

Mijn bestelling netjes en snel geleverd

Na mijn bestelling kreeg ik al bijna meteen een verzendmail. Helemaal blij mee.

Voortreffelijk

Makkelijk te bestellen en goede snelle levering, afleveradres is flexibel.

Dit is de eerste keer dat ik hier bestelde en mijn bestelling had ik in 2 dagen thuis snelle service en ik zal hier zeker nog eens bestellen

Prima, snelle levering

Als ik iets bestel, komt het juiste binnen 3 Werkdagen binnen

Zaterdag geleverd

Producten vrijdag middag besteld en zaterdag had ik deze thuis. Ook geweldige producten.

altijd op tijd

de produkten wat ik besteld komen altijd op tijd aan !!!!

De levering was snel, geen opmerkingen op. Bestellen ging vlot en ik kreeg voldoende mails.

Zeer leuke en goede ervaring. Niets op aan te merken.

Goede ervaring

Snel en makkelijk bestellen, ik kreeg meteen antwoord op mijn vragen via de klantendienst en de bestelling was de dag erop in huis. Geen opmerkingen

Snel, prima producten

Zeer snelle levering en leuke producten die je op niet veel plaatsen vind. Zeer tevreden over levering en communicatie

Wilma

Wat een kut bedrijf is dit!!! Spraytan besteld en zou binnen 1-3 dgn geleverd zijn.. na een week wachten bleek het te zijn uitverkocht. Kon de bestelling niet meer annuleren volgens meneer aan de tel.. uiteindelijk na 3 wkn kon dat wel maar nu na 6 wkn nog mijn geld niet terug!!! Oplichters zijn het!!!

Beste Wilma Rath, Bedankt voor uw beoordeling die compleet onterecht is en waarvoor ook nog de nodige klacht volgt via de wettelijke instanties. Dit voor laster en eerroof en bedreigingen tegenover ons personeel, want niemand van onze collega's heeft u gezegd dat uw bestelling niet geleverd (hier stond meer dan 5 dagen en het product is NOOIT uitverkocht geweest enkel kon het door de grote vraag niet besteld worden) nog geannuleerd kon worden. Sterker nog, er is geantwoord dat uw bestelling is geannuleerd en de terugboeking automatisch gebeurd door de betaalprovider. Maar deze beoordeling zegt inderdaad veel meer over u dan over ons. Wij hebben telkens u vriendelijk te woord gestaan ook al belde u om de dag hiervoor en hierbij kreeg dan ook een collega bedreigingen via de telefoon, waarvan het gesprek ook aan de instanties is bezorgd. Dat u ons nu oplichters noemt terwijl de terugbetaaltermijn pas komende vrijdag afloopt zegt zeer veel. We wensen u alsnog een fijne avond verder.

Zeer snel in huis

Ik had mijn fav make-up in huis en heb ineens een leuk merk haarproducten leren kennen door de goed info. Geweldige service

Snelle levering, goede producten

Goede producten, goede prijzen en snelle levering.

Supersnel geleverd , toppie

Prima, snel geleverd

Snel en netjes

Het was een snelle levering en netjes verpakt

Uitgebreid assortiment, en snel geleverd

Mega snelle levering en duidelijke communicatie. Aanrader!

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Bestel er graag, alles tegen scherp concurrerende prijzen en snelle levering, een aanrader !

Prima en punctuele bezorging

Prima product

Adequaat super snel.

Snelle levering en goede producten

De waxspatels die ik heb besteld zijn snel verzonden en de producten zien erg goed van kwaliteit.

Goed product

Tevreden over de communicatie en de bezorging

Over Total Beauty Shop

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.