Top ervaring en producten

Elke keer een leuk briefje erbij en kortingscode. Goedkope, degelijke producten en telkens zeer snel op tijd geleverd. Ik blijf erbij dat dit een top webshop is met super producten.

Niet erg goed.

Snelle levering. Klein flesje met weinig inhoud helaas. Gr.els.

Beste Els, Bedankt voor uw beoordeling, echter gaat deze beoordeling enkel over onze service en niet het geleverde product. Hierbij geeft u onze snelle levering en afhandeling dan ook een onvoldoende en raadt u ons niet aan. Het door u bestelde product is dan ook door ons geleverd namelijk 15ml (zoals vermeld in de titel van het product) hierbij had u op de website nog de keuze tussen de grotere verpakkingen van 59ml en 118ml. We betreuren dan ook dat we hierdoor een slechte aanbeveling krijgen, u kan in een latere beoordeling het product beoordelen en zouden het op prijs stellen moest u alsnog de beoordeling wijzigen. Vriendelijke groeten Bart Janssen Klantendienst

goeie kwaliteit en snelle levering dus TOP

Een aantal keren heb ik neusdopjes besteld en de laatste keer kreeg ik ineens een zak vol terwijl ik er maar 10 besteld had. Ik ben er erg blij mee, want ik kan ze goed gebruiken. Helaas kan ik niet goed tegen airco- en klimaatbeheersing systemen en aangezien ik voor mijn werk de hele dag op kantoor moet zitten waar ze zo'n systeem hebben, heb ik ze doordeweeks dus voor mijn werk nodig. Nu zat er ook nog een persoonlijk kaartje bij; ik was heel blij verrast.

snelle afhandeling

Alles zeer goed

Vlot in huis!!!

Ruime keuze, mooie kleuren en vlot in de brievenbus.

Top !

Heb hier vaker besteld, besteld altijd de zelfde shampoo. Snelle levering.

correcte behandeling van de bestelling !

Vlotte communicatie via mail en aangekondigde levering via PostNL. Levering volgens afgesproken datum bij de bestelling dit ondanks de drukke feestdagen. Proficiat.

Ben tevreden met mijn product.

Had voor mijzelf en mijn kerstcollega's glitter eyeliner besteld. Deze waren snel binnen maar helaas was een de verkeerde kleur. Gelijk mail naar Total beauty shop gedaan en binnen een kwartier werdt ik gebeld dat de juiste kleur zou worden opgestuurd en dat ik de kleur die ik niet had besteld maar wel had gekregen mocht houden. Dat vindt ik nou top service. Bedankt!

Mijn bestselling was erg snel geleverd. Prima!

heerlijk geurtje en supersnel in huis, met kortingsbon

Ik was al een tijdje op zoek naar dit geurtje, had het een paar jaar geleden eens gehad. Ik had de moed eigenlijk al zo'n beetje opgegeven maar, zie daar! Bij Total Beauty Shop. De volgende dag had ik het al in huis. Top!

Altijd top ervaring met deze site

Ze hebben een vaste klant in mij gevonden. Door de goede informatie zowel bij producten, via chat als via mail over de verzending ben ik overal mee geholpen. Ook een extra verrassing gekregen voor de feestdagen. Geweldig bedrijf.

Goede service !!

Goede Service!!

simpel en snel

besteld en dezelfde dag verzonden top

Goede artikelen

Prima snelle bezorging

Alles super gegaan en leuk persoonlijk briefje erbij

Producten goed verpakt

Prettig

Mascara en rouge gekocht. Advies door de telefoon als heel prettig ervaren. Rouge was gebroken en kreeg direct een nieuwe opgestuurd

Top service, goede producten en snelle levering!

Zeer goede service, de producten die ik besteld had bleken niet op voorraad, dit werd snel opgelost dmv hetzelfde product in een kleinere verpakking in mijn voordeel. Super bedankt Total Beauty Shop👍

Goede levering, prijzen, communicatie

Elke bestelling is op tijd geleverd en de producten hebben steeds de laagste prijs tov andere en producten die je nergens vind. Over elke stap krijg je een mail en ook tracking-code. Goede webshop en al jaren zo.

Goed, maar vooral dankzij mijn kapster

Toen ik de muts uitpakte, schrok ik. Er zaten geen gaten in. Ook geen haaknaald om ze te maken en de plukjes er door te trekken. Had dus geen idee hoe ik het product moest gebruiken. Ben er mee naar de kapsalon gegaan, heb dus alsnog redelijk veel geld betaald voor mijn nieuwe kapsel. Niettemin, ik ben erg blij met het resultaat. Tip; door extra aankoop suggesties, bijvoorbeeld een haaknaald

leuke producten aan goede prijzen

Veel leuke producten aan goede prijzen en goede service zowel voor als na verkoop iedere bestelling opnieuw.

Prima webshop met snelle levering

Prima webshop met snelle levering, pakket was al de volgende dag geleverd en steeds geweldige producten.

Heeft geen effect

Heeft niks gedaan voor mijn haar. Is nog hetzelfde als voordat ik het product aanbracht. Niet het geld waar en verzendkosten vind ik duur voor zo'n klein flesje dat in de brievenbus past.

Ben zeer tevreden

Ben zeer tevreden

Over Total Beauty Shop

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.