Uitgebreid assortiment en snelle levering

Bestel er graag, alles tegen scherp concurrerende prijzen en snelle levering, een aanrader !

Prima en punctuele bezorging

Prima product

Adequaat super snel.

Snelle levering en goede producten

De waxspatels die ik heb besteld zijn snel verzonden en de producten zien erg goed van kwaliteit.

Goed product

Tevreden over de communicatie en de bezorging

Item stuk

Heb 3 kleine parfumflesjes besteld. Was goed verpakt echter, van 1 flesje was een blaadje afgebroken. Stukje zat ook niet in het doosje dus is het flesje er stuk ingegaan. Wilde het flesje wel terugsturen. Bij telefonische navraag bleek dat ik mijn geld niet terug zou ontvangen maar wel voor hetzelfde bedrag iets kon bestellen. Daar wil ik niet aan vastzitten. Jammer. Het gaat ook niet om een groot bedrag maar toch........ . Flesjes (geur) voldoen wel aan verwachting.

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Zoals eerder door alle kanalen aangegeven waren we bereid een tegemoetkoming te doen hiervoor. Daar u het flesje voor u zelf gebruikt en het dus niet effectief beschadigd is zodat u het product niet kan gebruiken en enkel een zeer kleine estetische waarde heeft. Bijkomend dat de waarde van het parfum 3,95 € is en u het product dan zelf retour zou moeten sturen hebben we een tegemoetkoming voorgesteld maar hierbij werd geeist dat u een volledig nieuw product zou ontvangen. Dit was dan ook mogelijk als u dit zou aangeven bij PostNL en het flesje niet te gebruiken zou zijn was er hiervoor door hen het nodige gedaan. Echter was de beschadiging nog geen 2% van de totale zending. Dat u met deze beoordeling ons zo afkraakt is dan ook betreurenswaardig terwijl we genoeg tegemoetkomingen hebben gedaan om een bedrag van 3,95 € proportioneel te vergoeden en u de verzendkosten van 6€ te besparen. Maar we wensen u alvast veel succes met uw verdere bestellingen. Vriendelijke groeten Bart Janssen Klantendienst

Zeer tevreden en heel snel in huis

Helle goede service

Top eyeliner!

Is een super mooi product

Ik gebruik dit product al jaren en ben er zeer tevreden over

Doen wat ze beloven

Goed product op tijd geleverd

Geen zin maar één woord: Subliem

Één woord :Subliem.

Supersnelle levering

Goed product en heel snel geleverd. Top!

Nog steeds geen levering.

Wacht nog steeds op producten al bijna vier weken geleden besteld.

Beste Ilse, Bedankt voor uw beoordeling echter raadt u ons nu niet aan terwijl we uw bestelling hebben verstuurd. U heeft hiervan ook al de nodige track & trace mails van gekregen. Heeft u reeds contact opgenomen met PostNL wat hier misgelopen is met dit pakket? Ik zie ook dat u ons eerst slecht beoordeelt en nog geen contact hebt opgenomen met onze klantendiensten hierover zodat ook zij PostNL kunnen aanspreken hierover. We stellen het wel op prijs moest u uw beoordeling aanpassen naar onze service en niet deze van PostNL waarop momenteel uw beoordeling gebaseerd is. Vriendelijke groeten Bart Janssen Klantendienst

Ik kreeg mijn producten heel snel in huis. Tevreden.

Levering door postnl duurt erg lang

Ik heb mijn product nog steeds niet binnen dus ben niet zo blij dat het zo lang moet duren. Dit schijnt bij postnl te liggen en niet bij Total Beauty shop.

Product is nog nier binnen

Het product had al binnen moeten zijn maar is er nog steeds niet en het is helaas een cadeautje en heb het 2 februari nodig

Perfecte artikelen

Mooie spullen en zeer snel geleverd.

Supersnel!!! Bedankt !!

Bedankt voor de snelle levering !

Snelle levering, goed product en goede prijs

Week verder nog niks in huis

Duurt veeeeeel te lang

Beste Jolanda, Bedankt voor je beoordeling echter vinden we het bizar dat u ons slecht beoordeeld dat u het pakket nog niet in huis heeft terwijl u heeft gekozen dat dit naar een PostNL punt werd verstuurd en dit sinds 15/01 klaar voor afhaling ligt. U kan via de tracking dan ook uw pakket in de Coop op gaan halen. We stellen het ook ten zeerste op prijs mocht u uw beoordeling aanpassen naar een correctere weergave. Met vriendelijke groeten Bart Janssen Klantendienst

Prima ervaring met gehele bestelproces

Het hele proces verliep vlekkeloos. Geen opmerkingen verder!

Was wat verkeerd geleverd. Maar zeer netjes opgelost

Over Total Beauty Shop

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.