Top service, goede producten en snelle levering!

Zeer goede service, de producten die ik besteld had bleken niet op voorraad, dit werd snel opgelost dmv hetzelfde product in een kleinere verpakking in mijn voordeel. Super bedankt Total Beauty Shopđź‘Ť

Goede levering, prijzen, communicatie

Elke bestelling is op tijd geleverd en de producten hebben steeds de laagste prijs tov andere en producten die je nergens vind. Over elke stap krijg je een mail en ook tracking-code. Goede webshop en al jaren zo.

Goed, maar vooral dankzij mijn kapster

Toen ik de muts uitpakte, schrok ik. Er zaten geen gaten in. Ook geen haaknaald om ze te maken en de plukjes er door te trekken. Had dus geen idee hoe ik het product moest gebruiken. Ben er mee naar de kapsalon gegaan, heb dus alsnog redelijk veel geld betaald voor mijn nieuwe kapsel. Niettemin, ik ben erg blij met het resultaat. Tip; door extra aankoop suggesties, bijvoorbeeld een haaknaald

leuke producten aan goede prijzen

Veel leuke producten aan goede prijzen en goede service zowel voor als na verkoop iedere bestelling opnieuw.

Prima webshop met snelle levering

Prima webshop met snelle levering, pakket was al de volgende dag geleverd en steeds geweldige producten.

Heeft geen effect

Heeft niks gedaan voor mijn haar. Is nog hetzelfde als voordat ik het product aanbracht. Niet het geld waar en verzendkosten vind ik duur voor zo'n klein flesje dat in de brievenbus past.

Ben zeer tevreden

Ben zeer tevreden

Snelle levering, fijne betaalbare producten

Prima levering, snel en goed

Bestelling werd volledig in orde en snel geleverd, geen enkele opmerkingen hiermee. Prima bedrijf om te bestellen.

prima service

Heel tevreden met de produkten

Snelle service.

Op de website is makkelijk te vinden wat je zoekt. De service is goed, de levering is reuze snel.

Producten voldoen geheel aan mijn verwachting.

Mooie producten en snelle zorgvuldige levering

Zoals omschreven mijn favoriete producten hebben ze en goede snelle levering

Prima ervaring en levering

Er werd snel geleverd en de producten waren prima. Ik ben zeer tevreden met deze webshop en ik zal hier zeker nog kopen

Bestellen was makkelijk en een snelle levering.

Als het artikel er niet meer is word je netjes gebeld voor een altenatief

Simpel snel en correct

top service

Niets op aan te merken. Snelle levering, ecologisch verpakt, scherpe prijzen wat wil een mens nog meer?

Weeral snel geleverd

Voor ik op vakantie vertrok had ik nog snel producten nodig en bestelde deze weer hier en had ze 2dagen later bij de Bruna. Prima zoals ook alle vorige keren, ik blijf hier maandelijks mijn producten bestellen. Top!

Prima ervaring, gratis levering

Mijn bestelling werd de dag nadien geleverd, was zeer blij dat dit gratis was tegenover een andere site waar ik 7,95 € voor dezelfde producten als verzending moest betalen. Zeer veel producten en opties ook qua levering. Ik ben zeer tevreden en ik werd overal van op de hoogte gehouden, zowel tijdens het bestellen, leveren en ook voor het bestellen toen ik vragen had bij het product. Ik zou Total Beauty Shop echt aan iedereen aanbevelen.

Ontevreden

Reactie op mail. Zeker heb ik besloten de bestelling door te laten gaan alleen was ik het hier niet mee eens. Omdat ik de bestelling de volgende werkdag nodig was heb ik de bestelling doorgezet. Daarnaast wordt er aangegeven dat de website goed functioneerd en dat er meerdere opties zijn om naar het winkelwagentje te gaan. Toch werkte dit niet. Leuk dat er vervolgens een 'verdedigende' reactie op terug komt maar volgens mij heeft dat geen meerwaarde. De website werkte niet goed, ik moest moeite doen om in het winkelwagentje te komen. Daarnaast heb ik een product gekocht voor nog geen 4 euro en moest ik dik 5 euro betalen aan verzendkosten. Een ontevreden klant die niet weer via deze website een bestelling doet

Beste Josien, Bedankt voor uw beoordeling. Echter heeft u zelf voor de verzending en de bijhorende kosten gekozen. Het is dan ook meer dan logisch dat een product (parfum) dat niet in de brievenbus past in een pakket verstuurd moet worden en voor een bedrag van 4 € geen gratis verzending geboden kan worden. Het bedrag is op 3 plaatsen herhaald, in de winkelwagen en 2 keer tijdens het afrekenen en hiermee bent u dan ook akkoord gegaan. Moest u dit te veel vinden had u van de bestelling op elk moment kunnen afzien. Hierbij is het dan ook zeer unfair ons hier achteraf zo op af te rekenen terwijl u voor het bestellen meer dan op de hoogte was onder elke omstandigheid. De website functioneerde op het moment meer dan naar behoren en op elke pagina staat het winkelwagentje bovenaan en meerdere links hiernaartoe. Vriendelijke groeten Marij Driessen Klantendienst

The company service is awesome

The payment and the service of this company was awesome, the delivery was on time and the package was in a good shape!. Totally recommended to buy from them.

blij met snelle levering en voordelig

Alleen jammer dat 3 van de 8 verpakkingen kapot waren. Had gelukkig nog zelf deksels. de tubes waren echt niet netjes 2 van de 3 helemaal gedeukt

Beste Mary, Bedankt voor je reactie echter zijn de producten hier in perfecte staat vertrokken en is de levering in handen van PostNL. Daar kunnen steeds beschadigingen optreden als hier onzorgvuldig mee wordt omgegaan, hoe goed deze ook verpakt worden. Daar er zowel harde verpakkingen als zachte verpakkingen in je bestelling zitten is het natuurlijk mogelijk dat de verpakking (doosje) van de haarverf wat ingedeukt raakt. Echter hebben we hier ook nooit een melding van mogen ontvangen. Vriendelijke groeten Marij Driessen Klantendienst

goede producten voor een goede prijs

snelle levering, goede service, producten doen niet onder voor duurdere merken

Over Total Beauty Shop

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.