Bestellen was makkelijk en een snelle levering.

Als het artikel er niet meer is word je netjes gebeld voor een altenatief

Simpel snel en correct

top service

Niets op aan te merken. Snelle levering, ecologisch verpakt, scherpe prijzen wat wil een mens nog meer?

Weeral snel geleverd

Voor ik op vakantie vertrok had ik nog snel producten nodig en bestelde deze weer hier en had ze 2dagen later bij de Bruna. Prima zoals ook alle vorige keren, ik blijf hier maandelijks mijn producten bestellen. Top!

Prima ervaring, gratis levering

Mijn bestelling werd de dag nadien geleverd, was zeer blij dat dit gratis was tegenover een andere site waar ik 7,95 € voor dezelfde producten als verzending moest betalen. Zeer veel producten en opties ook qua levering. Ik ben zeer tevreden en ik werd overal van op de hoogte gehouden, zowel tijdens het bestellen, leveren en ook voor het bestellen toen ik vragen had bij het product. Ik zou Total Beauty Shop echt aan iedereen aanbevelen.

Ontevreden

Reactie op mail. Zeker heb ik besloten de bestelling door te laten gaan alleen was ik het hier niet mee eens. Omdat ik de bestelling de volgende werkdag nodig was heb ik de bestelling doorgezet. Daarnaast wordt er aangegeven dat de website goed functioneerd en dat er meerdere opties zijn om naar het winkelwagentje te gaan. Toch werkte dit niet. Leuk dat er vervolgens een 'verdedigende' reactie op terug komt maar volgens mij heeft dat geen meerwaarde. De website werkte niet goed, ik moest moeite doen om in het winkelwagentje te komen. Daarnaast heb ik een product gekocht voor nog geen 4 euro en moest ik dik 5 euro betalen aan verzendkosten. Een ontevreden klant die niet weer via deze website een bestelling doet

Beste Josien, Bedankt voor uw beoordeling. Echter heeft u zelf voor de verzending en de bijhorende kosten gekozen. Het is dan ook meer dan logisch dat een product (parfum) dat niet in de brievenbus past in een pakket verstuurd moet worden en voor een bedrag van 4 € geen gratis verzending geboden kan worden. Het bedrag is op 3 plaatsen herhaald, in de winkelwagen en 2 keer tijdens het afrekenen en hiermee bent u dan ook akkoord gegaan. Moest u dit te veel vinden had u van de bestelling op elk moment kunnen afzien. Hierbij is het dan ook zeer unfair ons hier achteraf zo op af te rekenen terwijl u voor het bestellen meer dan op de hoogte was onder elke omstandigheid. De website functioneerde op het moment meer dan naar behoren en op elke pagina staat het winkelwagentje bovenaan en meerdere links hiernaartoe. Vriendelijke groeten Marij Driessen Klantendienst

The company service is awesome

The payment and the service of this company was awesome, the delivery was on time and the package was in a good shape!. Totally recommended to buy from them.

blij met snelle levering en voordelig

Alleen jammer dat 3 van de 8 verpakkingen kapot waren. Had gelukkig nog zelf deksels. de tubes waren echt niet netjes 2 van de 3 helemaal gedeukt

Beste Mary, Bedankt voor je reactie echter zijn de producten hier in perfecte staat vertrokken en is de levering in handen van PostNL. Daar kunnen steeds beschadigingen optreden als hier onzorgvuldig mee wordt omgegaan, hoe goed deze ook verpakt worden. Daar er zowel harde verpakkingen als zachte verpakkingen in je bestelling zitten is het natuurlijk mogelijk dat de verpakking (doosje) van de haarverf wat ingedeukt raakt. Echter hebben we hier ook nooit een melding van mogen ontvangen. Vriendelijke groeten Marij Driessen Klantendienst

goede producten voor een goede prijs

snelle levering, goede service, producten doen niet onder voor duurdere merken

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering. Top

Alles netjes op tijd geleverd

Super snelle levering

Goede service!

Snelle levering.

Snelle levering. Pakketje keurig verpakt. Zeer tevreden.

Goede, positieve ervaring

Het bestellen ging simpel en ook het afrekenen. Het meeste moeite had ik nog met het grote assortiment en hieruit te kiezen. Na het bestellen werd alles snel geleverd en ook alles wat ik had besteld, niet wachten op iets wat nog na moest komen. Dan ook nog een leuk geschreven briefje gericht aan mij, Top. Hier kunnen sommige webshops nog wat van leren van de persoonlijke maar toch professionele aanpak.

Altijd zoals het hoort!

Goede ervaring

Zeer positieve ervaring met deze webshop. Ik ben tevreden over de snelle en correcte levering. Ga hier zeker nog bestellen.

Leuke persoonlijke en snelle aanpak

De bestelling werd snel geleverd met een leuk handgeschreven briefje erbij. Prima webshop

Prima klantenbinding en klantendienst, snel in huis

Voor en na mijn bestelling had ik een aantal vragen en deze werden vriendelijk beantwoord, ook ruilen voor een andere kleur was geen enkel probleem. Ik had de dag nadien al een andere kleur in huis, ook mijn eerste bestelling werd binnen 12u na bestellen al geleverd. Total Beauty Shop heeft een prima service, zeer tevreden hierover en ik zou het iedereen aanraden.

Zeer slechte service

Mijn ervaring is heel slecht , op vier juni 2019 bestelling gedaan en betaald via IDeal, beauty shop kon niet leveren en ik heb tot op heden mijn geld niet terug ondanks diverse telefoontjes

Beste Ingrid, Bedankt voor uw beoordeling, echter is deze niet objectief en correct. We hebben u op de hoogte gesteld dat we deze producten met 1 dag vertraging konden leveren omdat er 1 kleur (als vermeld op de webshop) leverbaar was binnen 1-3 werkdagen. hiermee ging u niet akkoord daar u onmiddellijke levering eiste en wenste u de bestelling te annuleren en het geld teruggeboekt te krijgen. Dit is bij ons dan ook meteen doorgegeven echter stelt u de klantendienst vandaag voor de eerste maal (geen diverse telefoontjes) op de hoogte dat het bedrag nog niet op uw rekening zou staan. Hierbij is dan ook door mijn collega Bart meteen actie ondernomen Onze excuses moest dit voor u als niet voldoende service overkomen. Vriendelijke groeten Marij Driessen Klantendienst

Snelle levering en groot assortiment

Snelle levering!

Peofessionele hulp

Echt professionele info en hulp gekregen van de klantendienst die mij deskundig de juiste producten aanraadde en deze had ik ook snel in huis. Prima doe zo verder.

Goede producten, snelle levering

Ik heb hier een volledige doos met alles voor huidverzorging gekocht zoals BCL en Keenwell. De producten zijn super en ruiken zeer lekker. Ik had de producten gisteren (1dag na bestellen) al in huis met een zeer leuk handgeschreven briefje erbij. Zeer goede service en voor mijn aankoop ook zeer goed bijgestaan door een zeer vriendelijke man aan de telefoon.

Slechte ervaring met de geleverde producten.

Een aantal geleverde producten waren ruim over de datum. Kwaliteit was slecht en niet te gebruiken. Beloofd werd deze producten opnieuw te zenden. Heb tot op heden nog niets ontvangen. Ik heb weinig zin om hier nog verder tijd aan te besteden. Een aantal producten waren niet op voorraad. Ik had daarom gekozen voor een ander product echter deze waren ook tegen de datum aan (verloopt over 3 maanden). Verder had ik niet bepaald het idee dat ik bij het telefonisch contact sprak met gekwalificeerde medewerkers. Wel vriendelijk, maar goede voorlichting is ook erg belangrijk en dit ontbrak. Jammer. Goedkoop blijkt in dit geval duurkoop. Geen aanrader dus.

Beste Esther, Bedankt voor uw beoordeling. U vergeet dan nog te vermelden dat we helemaal niet de goedkoopste zijn voor deze producten en deze (1)product (wat een vervaldag had en de andere die nog ruim 3 maanden geldig zijn) rechtstreeks van de fabrikant komen en hierbij door onze medewerkers dan ook is aangeboden nieuwe producten toe te sturen maar dit moet natuurlijk overlegt met de fabrikant daar deze rechtstreeks van hen komen. Hierbij heeft u dus geen goedkoop is duurkoop moeten doorstaan zoals u in uw beoordeling neerpent daar de problemen opgelost werden. Vriendelijke groeten Marij Driessen Klantendienst

Ontzettend goede en snelle service!

Echt goede service. Heel leuk die persoonlijke boodschap! Dat geeft aan dat jullie echt veel over hebben van de klanten. Blijf zo doorgaan. De volgende keer bestel ik weer bij jullie!

Over Total Beauty Shop

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.