Altijd goede en snelle service

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Snelle service!

Snelle service, en vriendelijk!

Goede service en fijne producten

Goede service en fijne producten

Snel!

Hele snelle webshop! Heel duidelijk, netjes verpakt dus zeker het bestellen waard!

Duur voor kleine potjes

Echt één belachelijk grote doos voor 3 kleine flesjes

Beste Danielle, Bedankt voor je niet zo positieve beoordeling over ons en jammer dat je ons niet aanbeveelt daar we de 3 potjes nagellak (van 6ml) wel meteen de dag nadien hebben geleverd en dit in de zo klein mogelijke doos. Je wilt toch ook niet dat de potjes nagellak gebroken aankomen? We maken zoals vermeld dan ook overal ook nog eens gebruik van gerecycleerde dozen en verpakkingsmateriaal. Jammer dat je hierover dan niet tevreden was. Vriendelijke groeten Bart Janssen Klantendienst

Ik heb het s’avonds besteld en de volgende dag werd het verstuurd. De dag erna had ik het in huis en het was netjes verpakt. Super bedankt !

Gewoon goed

Snelle levering. Zou volgende dag al bezorgd worden, dit werd een dag later (vermoedelijk door post NL). Producten netjes verpakt (5 nagellak). Product valt beetje tegen, nagellak gaat snel af (golden rose)

Snel en perfect

Snelle levering, super prijs en geweldig product

Zeer goede en positieve ervaring

Geheel naar wens

Prima bonafide bedrijf

Leveringsvoorwaarden duidelijk, ik had een zgn backorder die prima opgevolgd is en op tijd geleverd conform de afspraken

Snelle verzending en bezorging

Snelle verzending en bezorging. Product zat goed ingepakt. Ben er helemaal blij mee. Bedankt.

goed .hetgeen dat ik nog wil bestellen gaat niet meer

ik had graag comair 40mm blauwekrulspelden 12 voor6,17 euro besteld + sibel m etalen stekers 20 stuks dank u

Hoge kwaliteitsproducten voor een redelijke prijs

Bestel al jaren mijn producten bij Total Beauty Shop, kwaliteitsproducten en een snelle levering!

Netjes geregeld

Duurde 1 dagje langer maar alles was netjes verpakt!!

Betrouwbaar

Snelle, vriendelijke klantenservice. Producten zijn snel en netjes verstuurd.

zeer snel geleverd

Er was iets niet voorradig van mijn bestelling en toen ben ik keurig telefonisch benaderd. Alles is netjes opgelost. De levering was ook zeer snel. Ik zal er zeker nog eens iets bestellen!

Goed product snel verzonden vriendelijke prijs

Prima producten.en een correcte service.

Ervaring is goed. Goed producten en een snelle en correcte service

Prima en snelle levering voor een acceptabele prijs

zie boven

Vandaag besteld morgen in huis

Prima producten en snelle service

Snelle verzending

Netjes verpakt en snel verzonden

prima produkt, goeie prijs, snelle service

Prima produkt, snelle service goeie prijs

Zeer snelle bezorging

Ik had de warmelucht borstel de volgende dag al in huis. Prima borstel. In stand twee glijdt hij goed roterend door mijn haar. In stand één niet maar gelukkig twee standen.

Over Total Beauty Shop

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.