Week verder nog niks in huis

Duurt veeeeeel te lang

Beste Jolanda, Bedankt voor je beoordeling echter vinden we het bizar dat u ons slecht beoordeeld dat u het pakket nog niet in huis heeft terwijl u heeft gekozen dat dit naar een PostNL punt werd verstuurd en dit sinds 15/01 klaar voor afhaling ligt. U kan via de tracking dan ook uw pakket in de Coop op gaan halen. We stellen het ook ten zeerste op prijs mocht u uw beoordeling aanpassen naar een correctere weergave. Met vriendelijke groeten Bart Janssen Klantendienst

Prima ervaring met gehele bestelproces

Het hele proces verliep vlekkeloos. Geen opmerkingen verder!

Was wat verkeerd geleverd. Maar zeer netjes opgelost

Ik vind jullie echt toppers! Goede kwaliteit en goede service natuurlijk!

Overzichtelijke website met veel producten, goed bereikbare klantendienst. Zeer blij mee.

Prima service deze tijd

Prima service in zo een moeilijke tijd, daags nadien geleverd. Tracking links en info via mail. Kon het niet beter wensen. Prima bedrijf

Goede ervaring

Ik was een product van Inebrya aan het zoeken en kwam op deze site terecht en kon het hier voordelig bestellen. Ik kreeg een half uur na mijn bestelling al een mail dat mijn bestelling onderweg was. Zeer snel en vooral nu, ook voldoende informatie op de site en ook via mail.

Meer dan een maand aan het wachten.

6 December besteld, nu (12 Januari) nog steeds niks ontvangen. Had het voor kerst besteld maar helaas.

Beste Lars, Zeer bijzonder dat u ons hiervoor slecht beoordeelt daar er bij het product een lange levertermijn staat aangegeven al van 6 dagen voordat u bestelde. Mijn collega's van de klantendienst hebben dit ook aan je meegedeeld en je duidelijk gezegd dat deze tussen eind december 2020 en eind januari 2021 terug werd verwacht. We hebben dan ook steeds de juiste informatie gegeven en was de lange levertijd al voor het plaatsen van de bestelling bekend. Met vriendelijke groeten Bart Janssen

Goede service, snelle levering!

Mijn product is binnen een uur na bestelling verzonden en de volgende dag in huis. Knap voor in deze gekke tijd! Ook een fijn product!

Makkelijk te bestellen en super snelle levering

Netjes op tijd bezorgd

Zeer te breiden netjes op tijd bezorgt

Goed keuze!

Via google op deze site gekomen. Erg tevreden met het product, evenals de prijs en de levering. Ik werd continue op de hoogte gehouden. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goede service en snel geleverd

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Top service - aanrader

Snelle en professionele reactie op al mijn vragen. Meer dan correcte service. Thx Total Beauty Shop

Tevreden met de snelle levering en de goed verpakking. Zal hier zeker nog eens bestellen.

Prima ervaring

Prima Vertrouwde Website

snelle leveringen, goed verpakt en prima klantendienst

Leuke producten & snel

Leuke producten aan goede prijzen, zeer tevreden met de snelle levering.

Goed geregeld

Alles was goed geregeld, van het bestellen tot de snelle levering en de ecologische verpakking. Helemaal geen klachten

Professioneel & snel

Door Covid-19 moest ik zelf wel iets met mijn haren doen en na veel en wijze raad via zowel de online helpdesk als te bellen en voor de zekerheid nog even een mailtje te sturen werd ik telkens vriendelijk verder geholpen en dit wanneer ze niet zeker waren dat ik bij hen zou kopen. Uiteindelijk alles gekocht wat aangeraden werd en zelfs geld gespaard doordat ik iets goedkoper aangeraden kreeg. Een dag later had ik alles prima verpakt in huis. Zeer blij ermee. Zeker een aanrader.

Snel

Ondanks de kerstdrukte, snel geleverd.

Kan beter

Helaas op 25 december niet binnen Ben wel gebeld door de klantenservice zij geven aan dat het probleem bij Post.Nl zit die er een zooitje van maakt. Het blijft natuurlijk wel de verantwoording van de partij die verstuurd, zij kiezen voor Post.Nl Op 13 december besteld en 24 december Nog niet binnen Het gaat hier wel om kerstcadeau’s Lekker op tijd

Beste John, Bedankt voor uw beoordeling. Echter gaat deze beoordeling over onze service die we leveren. We hebben de bestelling dan ook meteen verstuurd en PostNL is hier dan ook degene die dit pakket tot op heden niet afgeleverd. U kan beoordelingen over PostNL hier kwijt: https://nl.trustpilot.com/review/www.postnl.com We zullen dan ook wel het nodige doen om dit pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen. Met vriendelijke groeten Joke Maes

Snelle levering, betrouwbaar

Vlot geleverd.

Producten werden snel geleverd! Top!

Over Total Beauty Shop

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.