Betrouwbaar

Snelle, vriendelijke klantenservice. Producten zijn snel en netjes verstuurd.

zeer snel geleverd

Er was iets niet voorradig van mijn bestelling en toen ben ik keurig telefonisch benaderd. Alles is netjes opgelost. De levering was ook zeer snel. Ik zal er zeker nog eens iets bestellen!

Goed product snel verzonden vriendelijke prijs

Prima producten.en een correcte service.

Ervaring is goed. Goed producten en een snelle en correcte service

Prima en snelle levering voor een acceptabele prijs

zie boven

Vandaag besteld morgen in huis

Prima producten en snelle service

Snelle verzending

Netjes verpakt en snel verzonden

prima produkt, goeie prijs, snelle service

Prima produkt, snelle service goeie prijs

Zeer snelle bezorging

Ik had de warmelucht borstel de volgende dag al in huis. Prima borstel. In stand twee glijdt hij goed roterend door mijn haar. In stand één niet maar gelukkig twee standen.

Snelle levering, degelijke klantendienst

Elke keer de bestelling snel geleverd zelfs de dag nadien waarbij soms 3 dagen wordt aangegeven. Na opnemen met de klantendienst voor vragen over producten wordt je steeds vriendelijk geholpen

Slechte levering en gebroken beloftes

op de site staat binnen 24 uur geleverd, in praktijk is dit 3 mnd, uren in de wachtstand van het telefoonnummer gehangen om de order te annuleren en zijn ze telefonisch onbereikbaar, na mailcontact ze beloven geld binnen 14 werkdagen terug te storten, niet dus, maar pas na juridisch dreigen staat het opeens de volgende dag op onze rekening

Geachte Gerard Voermans, Bedankt voor uw beoordeling die volledig aaneengelogen is en u zelf niet eens een klant bent, hierdoor hechten we zelf geen belang aan deze beoordeling en hopen dan ook dat onze (toekomstige) klanten dit niet doen. Echter wensen we het volgende te duiden zodat iedereen het juiste verhaal heeft. Uw dochter heeft bij ons een bestelling geplaatst van een product waar zeer duidelijk in het donkerrood vermeld stond dat dit langer dan 5 werkdagen zou duren. Nergens op onze website staat vermeld dat binnen 24u geleverd wordt. Er staat vermeld dat we een snelle levering hebben en de levertermijn in het product vermeld staat. Toen we uw dochter op de levertermijn wezen wenste ze deze te annuleren en dit is ook in orde gebracht. Zoals u dan ook wel kan zien en meermaals meegedeeld is doet Total Beauty Shop geen betalingen noch terugbetalingen. Bij de betaalprovider duurt de verwerking 7-14 werkdagen en dit is ook meegedeeld. Echter is er nooit aan ons gemeld dat de betaling niet doorgekomen is anders was hier al actie voor ondernomen dus aan uw incorrecte en dreigende mail heeft dit dus zeker niet gelegen en deze heeft allerminst geholpen. Ook is er nooit telefonisch contact opgenomen dus kan u ons daar ook niet op afrekenen/beoordelen. Indien er een degelijke mail verstuurd was met de vraag voor hulp zonder steeds verschillende en niet correcte rekeningnummers van een correct mailadres was dit toen ook de dag nadien opgelost. Net zoals nu en waarvoor we dus blij zijn dat het opgelost is. We wensen u nog een fijne dag alvast. Bart Janssen Klantendienst

Goede kwaliteit en service

Telkens heb ik snelle service en mijn producten ontvang ik in goede staat.

Goede service heel tevreden

In een woord: top

Bestellen gaat heel makkelijk. En vervolgens wordt het ook allemaal heel netjes en snel geleverd

Uitgebreid assortiment en snel geleverd!

Jullie verkopen mijn favoriete merk Golden Rose. Groot assortiment en ook in deze tijden waarin de levertijd bij andere bedrijven vaak wat langer is toch alles supersnel in huis!

Top! Volgens afspraak geleverd en goed verpakt!

Dat wat ik besteld heb is keurig volgens afspraak geleverd en zat heel goed verpakt. Prima geregeld dus!

Snelle verzending

Het helpt tegen de jeuk

Vanaf dag 1 geen last meer van jeuk tussen de tenen. Dus Ja het helpt gelijk.

Bestelling was zorgvuldig ingepakt, waardoor alles netjes is bezorgd. Na advies kapster deze shampoo en conditioner gekocht.

Snel en netjes verpakt

Alles Best!

Super vriendelijke service

de haarverf die ik had besteld was helaas niet goed. Gelijk gemaild en binnen 10 minuten al een reactie terug dat ze het gingen uitzoeken. Nog geen paar minuten daarna weer een mail dat het ging om een fabrieksfout. Ze hebben het gelijk uitgezet en nagezonden en ik heb nu de juiste verf! Heel vriendelijk geholpen!

Snel bezorgd

Bestel, betaald, snel bezorgd (ondanks corona periode)

Snelle levering, s'avonds besteld dag erna al geleverd. Producten zijn goede kwaliteit.

Over Total Beauty Shop

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.