snel

Mijn bestelling was snel geleverd.

Leuk

Leuke producten, goede vriendelijke klantendienst die alles goed uitlegt. Snel.

Supersnel en correct geleverd

Alles goed en snel geleverd

Zeer snel geleverd en een leuke korting erbovenop. Zeer tevreden

Niet goed

Eerste keer bij totaal beauty 2 oefenhoofden sibel Valeska besteld via en ontvangen , pakket goed ingepakt, thuis heb ik open gemaakt maar ik ontvang 2 oefenhoofden maar niet zoals wat afgebeeld in hun website, gezicht is anders en staat ook Original Best Buy en niet sibel op haar onder neck, ik stuur e-mail naar klanten service om te vragen waarom heb ik iets anders ontvangen dan wat ik besteld heb, antwoord van klanten service was , het merk sibel staat op het doos en ik ontvang zoals wat ik besteld heb, vind ik persoonlijk niet juist , hetzelfde als iemand COS kleding heeft besteld en ontvang H&M kleding .

Beste, U moet uw positieve beoordeling niet aanpassen naar een negatieve omdat u zo kinderachtig bent dat u uw gelijk niet kan halen omdat u puur ongelijk heeft. Als een bedrijf beslist om het gamma op de doos in het groot te drukken en niet de bedrijfsnaam dan is dit zo. Dat u eist dat iedereen alles aanpast naar info die niet correct is en die u wenst te zien is dit gewoon belachelijk en onmogelijk. U zal ook tevreden zijn met zulke beoordelingen als u het goede product levert met de juiste gegevens (en niet zoals u aangeeft van een ander merk want het MERK = Sibel en het GAMMA= Best Buy net als je het GAMMA original van het MERK Sibel hebt.) Maar we zien dat u enkel tevreden wordt gesteld met negatieve reviews te schrijven.

Hopeloos

Krijg geen reactie. Product past niet op mijn föhn, vraag om product terug te sturen en wil mijn geld terug, maar helaas geen reactie. Ben er echt boos om

Beste, Bedankt voor uw beoordeling maar indien we geen vraag krijgen, niet via mail, niet via chat en niet via telefoon dan is het voor ons zeer moeilijk om hier inderdaad op te antwoorden. Daar u aangeeft dat u geen reactie krijgt heeft u al geen telefonisch contact met ons opgenomen en hadden we u ook kunnen vertellen dat u dit gewoon via uw account kunt aanvragen (wat ook niet gebeurd is). Daar u dan echt boos bent kunnen we begrijpen maar dit zal dan niet op ons zijn daar we geen mogelijkheid hebben gekregen om te antwoorden en dus is deze beoordeling dan ook meer dan onterecht en in onze ogen zelfs schandalig daar u het product onmiddellijk heeft ontvangen en ons nu afrekent op iets waar onze klantendiensten geen schuld aan treft. Maar zo een afkrakende beoordeling schrijven vindt u dus wel de oplossing? We hopen dan alsnog dat u een mail zal sturen en hierna zal onze klantendienst wel het nodige voor u doen. ** Edit op 18/10/21: nog steeds geen mail, telefoon noch andere aanvraag ontvangen voor deze review

Heel tevreden met het product en de snelle levering. Voor mij had de verpakking wel iets minder kunnen zijn. Ik had een uitgroeistick besteld. Die was niet groter dan een lipstick. Hij was zelf al heel goed verpakt en daarbij kwam ook nog eens piepschuim, wat volgens mij totaal overbodig is en daardoor wordt het pakketje ook nog eens overdreven groot. Kan volgens mij echt met veel minder verpakkingsmateriaal

gemakkelijk geregeld

zie boven

Kwam binnen de verwachting

Heel tevreden

Heel mooi, en netjes geleverd.Ga zeker vaker iets bestellen.

Mijn bestelling was zeer snel geleverd, goed verpakt en een leuk briefje.

Vriendelijk

Ik had een verkeerde kleurnummer besteld en de klantendienst heeft me heel vriendelijk geholpen toch de juiste te kiezen en te krijgen.

Ongeduldige klantenservice

Jammergenoeg denkt de klantenservice niet probleemoplossend maar alleen geïrriteerd en een starre houding. Ok , ik heb zelf een fout gemaakt maar dat er niet een oplossing wordt aangeboden is klantenservice op z’n smalst. Ik bestel hier niet meer en zal het ook niet aanraden aan vrienden.

Beste, Dus u vindt het normaal dat u de fout maakt en ons beledigd terwijl wij u proberen te helpen en dan ook nog de links hebben bezorgd om alsnog te betalen. U kan van ons moeilijk verwachten dat we een pakket waarvoor verzendkosten berekend moeten worden gratis gaan verzenden. Onze klantendienst heeft u dan ook meer dan voldoende geholpen en te woord gestaan en de optie gegeven om het pakket alsnog te versturen naar u waarvan u gebruik heeft gemaakt. Dan toch erg dat u ons een 2 geeft terwijl wij niets fout gedaan hebben, niet fout gehandeld en u enkel maar geholpen hebben en de fout dus zoals u aangeeft de fout door uzelf is gebeurd. Met vriendelijke groeten Klantendienst

Snel geleverd en een goed product!

Artikel precies als omschreven. Snelle levering

Helemaal goed

Mooie producten

Leuke producten

Leuke ervaring en producten. Goede webshop

Goede prijzen

Goede prijzen op producten die je niet overal kan vinden. Ook snelle levering

Levering duurde wat lang maar was in orde!

De levering van drie parfums duurde langer dan enkele dagen, maar was verder naar verwachting.

Goed verpakt en snel in huis

Prima geregeld

Zeer blij

Zeer blij met de snelle levering

Zeer tevreden met de snelle levering en top producten

Over Total Beauty Shop

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.