Super vriendelijke service

de haarverf die ik had besteld was helaas niet goed. Gelijk gemaild en binnen 10 minuten al een reactie terug dat ze het gingen uitzoeken. Nog geen paar minuten daarna weer een mail dat het ging om een fabrieksfout. Ze hebben het gelijk uitgezet en nagezonden en ik heb nu de juiste verf! Heel vriendelijk geholpen!

Snel bezorgd

Bestel, betaald, snel bezorgd (ondanks corona periode)

Snelle levering, s'avonds besteld dag erna al geleverd. Producten zijn goede kwaliteit.

Prima webshop

Leuke webshop

Leuke webshop met veel producten, heb op 2 weken tijd 3x besteld en telkens de dag nadien geleverd zelfs in Belgie en zeker met deze periode. Ook een pluim naar PostNL daar ze het steeds correct op het afgesproken uur leverden.

Top Ervaring

Telkens een snelle levering, zeer vriendelijke klantendienst, leuk briefje bij de bestelling en vaak kortingen op producten. Top ervaring steeds.

Louche onvriendelijk nooit meer!

Producten besteld die IN VOORRAAD waren maar een maand later nog niks ontvangen waardoor ik de bestelling annuleer en mijn geld terug wil . Na drie maand weg en weer gechat met onvriendelijk incompetent personeel nog niks ontvangen , jullie beweren nu dat het verrekend " is waar geen snars van waar is , mijn afschriften van visa tonen de waarheid , dit krijgt nog een juridisch staartje stelletje bedriegers

Beste Stefanie Lannoo, Graag merken we op dat u nooit bij ons heeft gekocht. U heeft inderdaad bij de collega's besteld een product dat NIET in voorraad was en waarbij stond vermeld dat dit een langere levertermijn had. U heeft ook contact gehad met de klantendienst en deze hebben u zeer vriendelijk te woord gestaan en u met hand en tand uitgelegd dat de verrekening al reeds op uw VISA afschrift van Maart 2020 is gebeurd, hierop hebben ze VISA dan ook meteen de opdracht gegeven om dit bewijs (dat u het geld al reeds lange tijd in bezit had) nogmaals op uw afschrift te laten drukken maar hier was u duidelijk niet tevreden mee. Bij deze hopen we dan ook dat we hiermee de incorrecte informatie in uw beoordeling rechtgezet hebben. We hopen ook dat u beseft dat zulke onjuiste beoordelingen en beweringen niet kunnen. Vriendelijke groeten Kevin Peeters

Weer perfect in deze periode

Nogmaals besteld en weer op tijd geleverd, correcte producten voor een lage prijs. Steeds tevreden met Total Beauty Shop. Dank jullie :)

Received another model of product

I ordered hair clipper "Moser Primat Ajustable" (number: 1233) but received another model - a normal one "Moser Primat" (1230). When i called client service they said it was my bad, because it had been said on a product page that it's 1230, but it was not so. The full product info was about 1233 (images, description etc.), but they changed it the very next day after my call in the confirmation of their words. P.S. Their product pages don't introduce the actual product info they sell. Before ordering something here better to call them and check it's execly what you want. The client service has unsufficient knowledge about product models and the difference between them.

Dear Rostyslav, All the information and the exact partnumber Moser Primat 1230 is called 4 times in the text. We also gave you the option to return the product but you didn't want to use it. All the exact information is always displayed in the product as you already saw on the productpage: https://www.totalbeauty-shop.nl/moser-primat-adjustable.html so we delivered the product you ordered and gave the necessary information to return the product. Kind Regards Joke Maes Customer Service

Snel geleverd! Toppie

Snel geleverd! Helemaal top!

goede levering

prima service en snelle levering

betrouwbaar en snel geleverd.

Makkelijk, snel en goedkoop.

Voordat ik mijn producten bestelt heb had ik nog zo mijn twijfels. Ik kende het bedrijf niet en heb nog nooit iemand erover gehoort. Ik heb 3 flesjes haar verf gekocht voor een hele goedkope prijs (zelfs met verzend kosten). Ik werd duidelijk over alles geïnformeerd en wat ze me beloofden klopte daadwerkelijk ook. Ik heb mijn bestelling geplaats om 18uur en het kwam 2 dagen later om ongeveer dezelfde tijd aan (Ik woon in het noorden van NL). Alles mooi ingepakt en geen beschadigingen. Er is wel veel plastic gebruikt om het in te pakken wat ze mogelijk met bijvoorbeeld papier hadden kunnen doen.

Snel en netjes verpakt

Snelle levering en netjes verpakt

Prima keuzeaanbod, snelle levering!

Zeer snelle levering!!!

Super blij met de snelle verwerking en levering.

Goede communicatie en snelle levering

Golden Rose lipgloss besteld: fijne lipgloss, mooie parelmoer glans, plakt niet en blijft lang zitten.

Bij Total Beauty Shop een nieuwe borstel voor mijn föhn besteld en de volgende dag al in huis. Iets minder vind ik de totaalkosten, inclusief verzenden in borstel maar 10 euro goedkoper dan een hele nieuwe föhn. Toch gedaan omdat die van mij nog maar twee jaar oud is en het nog prima doet.

Super snelle levering van een top product.

Super snelle keurige levering van de primer die ik sinds kort gebruik en nu heb bijbesteld. Ik heb al veel primers geprobeerd maar deze is top.

Super snelle levering

Snelle levering. Top

Goed!!

Snelle levering Goed ingepakt En fijne producten Voor herhaling vatbaar:)

Doen wat ze moeten doen

Duidelijk, helder. Komt afspraken na.

prima geregeld allemaal

snelle levering helemaal top!

Klantvriendelijk en goede service

Snelle reactie, voelde me serieus genomen, goede oplossing gekregen.

Gelijk bevestiging van bestelling en leverdatum gekregen. En bestelling op tijd geleverd.

Over Total Beauty Shop

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.