Zeer snelle levering

Zeer snelle levering. Top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles netjes op tijd geleverd

Super snelle levering

Goede service!

Snelle levering.

Snelle levering. Pakketje keurig verpakt. Zeer tevreden.

Goede, positieve ervaring

Het bestellen ging simpel en ook het afrekenen. Het meeste moeite had ik nog met het grote assortiment en hieruit te kiezen. Na het bestellen werd alles snel geleverd en ook alles wat ik had besteld, niet wachten op iets wat nog na moest komen. Dan ook nog een leuk geschreven briefje gericht aan mij, Top. Hier kunnen sommige webshops nog wat van leren van de persoonlijke maar toch professionele aanpak.

Altijd zoals het hoort!

Goede ervaring

Zeer positieve ervaring met deze webshop. Ik ben tevreden over de snelle en correcte levering. Ga hier zeker nog bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke persoonlijke en snelle aanpak

De bestelling werd snel geleverd met een leuk handgeschreven briefje erbij. Prima webshop

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima klantenbinding en klantendienst, snel in huis

Voor en na mijn bestelling had ik een aantal vragen en deze werden vriendelijk beantwoord, ook ruilen voor een andere kleur was geen enkel probleem. Ik had de dag nadien al een andere kleur in huis, ook mijn eerste bestelling werd binnen 12u na bestellen al geleverd. Total Beauty Shop heeft een prima service, zeer tevreden hierover en ik zou het iedereen aanraden.

Zeer slechte service

Mijn ervaring is heel slecht , op vier juni 2019 bestelling gedaan en betaald via IDeal, beauty shop kon niet leveren en ik heb tot op heden mijn geld niet terug ondanks diverse telefoontjes

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Ingrid, Bedankt voor uw beoordeling, echter is deze niet objectief en correct. We hebben u op de hoogte gesteld dat we deze producten met 1 dag vertraging konden leveren omdat er 1 kleur (als vermeld op de webshop) leverbaar was binnen 1-3 werkdagen. hiermee ging u niet akkoord daar u onmiddellijke levering eiste en wenste u de bestelling te annuleren en het geld teruggeboekt te krijgen. Dit is bij ons dan ook meteen doorgegeven echter stelt u de klantendienst vandaag voor de eerste maal (geen diverse telefoontjes) op de hoogte dat het bedrag nog niet op uw rekening zou staan. Hierbij is dan ook door mijn collega Bart meteen actie ondernomen Onze excuses moest dit voor u als niet voldoende service overkomen. Vriendelijke groeten Marij Driessen Klantendienst

Snelle levering en groot assortiment

Snelle levering!

Peofessionele hulp

Echt professionele info en hulp gekregen van de klantendienst die mij deskundig de juiste producten aanraadde en deze had ik ook snel in huis. Prima doe zo verder.

Goede producten, snelle levering

Ik heb hier een volledige doos met alles voor huidverzorging gekocht zoals BCL en Keenwell. De producten zijn super en ruiken zeer lekker. Ik had de producten gisteren (1dag na bestellen) al in huis met een zeer leuk handgeschreven briefje erbij. Zeer goede service en voor mijn aankoop ook zeer goed bijgestaan door een zeer vriendelijke man aan de telefoon.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Slechte ervaring met de geleverde producten.

Een aantal geleverde producten waren ruim over de datum. Kwaliteit was slecht en niet te gebruiken. Beloofd werd deze producten opnieuw te zenden. Heb tot op heden nog niets ontvangen. Ik heb weinig zin om hier nog verder tijd aan te besteden. Een aantal producten waren niet op voorraad. Ik had daarom gekozen voor een ander product echter deze waren ook tegen de datum aan (verloopt over 3 maanden). Verder had ik niet bepaald het idee dat ik bij het telefonisch contact sprak met gekwalificeerde medewerkers. Wel vriendelijk, maar goede voorlichting is ook erg belangrijk en dit ontbrak. Jammer. Goedkoop blijkt in dit geval duurkoop. Geen aanrader dus.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Esther, Bedankt voor uw beoordeling. U vergeet dan nog te vermelden dat we helemaal niet de goedkoopste zijn voor deze producten en deze (1)product (wat een vervaldag had en de andere die nog ruim 3 maanden geldig zijn) rechtstreeks van de fabrikant komen en hierbij door onze medewerkers dan ook is aangeboden nieuwe producten toe te sturen maar dit moet natuurlijk overlegt met de fabrikant daar deze rechtstreeks van hen komen. Hierbij heeft u dus geen goedkoop is duurkoop moeten doorstaan zoals u in uw beoordeling neerpent daar de problemen opgelost werden. Vriendelijke groeten Marij Driessen Klantendienst

Ontzettend goede en snelle service!

Echt goede service. Heel leuk die persoonlijke boodschap! Dat geeft aan dat jullie echt veel over hebben van de klanten. Blijf zo doorgaan. De volgende keer bestel ik weer bij jullie!

Top, snel en goed

Top, goed geregeld, snelle levering

Prima verloop

Prima verloop van de bestelling en goede klantendienst.

top service

Heel erg tevreden over de aftersales, dit zie je niet overal. top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle levering en prima communicatie

Super snelle verwerking en verzending. Sneller en beter kan niet.

goede service, snelle levering

goede service , snelle levering

Erg goed

Netjes geleverd en snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

mijn bestelling is correct opgepakt en afgehandeld

goede en duidelijke communicatie over mijn bestelling

Zeer goede service!

goede levering en klantendienst

goede levering en klantendienst

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, duidelijke communicatie, scherpe prijs

Alles naar verwachting geleverd

Over Total Beauty Shop

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.

Filter op Taal