Scherpe prijzen en snelle nette levering van de producten.

Ik had de producten snel in huis, meer dan tevreden met de levering en verpakking

Goede informatie

Door de informatie op de website het juiste product gekocht en heel tevreden. Had het de volgende dag al in huis.

Mijn bestelling is nog steeds niet uitgeleverdd.

Mijn bestelling is na een maand nog steeds niet uitgeleverd. Ik heb ook meerdere mails verzonden om de status op te vragen maar tot op heden heb ik geen reactie ontvangen. Telefonisch geven zij aan dat annuleren alleen na 60 werkdagen kan. Ronduit slechte service!

Dag Roos, Dit is ook meer dan logisch daar u een product op backorder besteld. U kende deze levertermijn reeds voor het bestellen en daarom krijgt u iets minder snel reactie op mail. De ronduit slechte service die u benadrukt is deze dan jammer genoeg van u. We mogen enkel een mail ontvangen en hebben 9 kanalen waaronder ook nog eens 13 telefoonnummers waarop we geen oproep hebben mogen registreren, geen contact op social media en zo kunnen we verder gaan. Toch bijzonder dat een review schrijven wel lukt. Vriendelijke groeten Total Beauty Shop

Een zeer goed service en zeer snelle levering

Een zeer duidelijke website. Een zeer goede service. En een zeer snelle levering top gewoon.

Gewoon doen

Betrouwbaar en super snel in huis.

Goede kwaliteit

Fijne producten zeer snelle levering

Website is heel duidelijk , en fijne snelle service

Leuke webshop

Leuke webshop met goede producten, duidelijke informatie over levertermijnen en ook snel geleverd. Zeer tevreden

Duurt erg lang voordat je je bestelling hebt

Bestelling was wel netjes verpakt en wat ik nodig had maar het duurde totaal 11 dagen tot ik mijn bestelling in huis had. Had op 10 juli besteld en kreeg pas op 20 juli een bericht dat ze mijn zending hadden ingepakt en verzonden. Dus die tekst hieronder "met zeer snelle levering" kunnen jullie wel weghalen want dat klopt in de verste verte niet.

Beste Sylvia, Bedankt voor uw beoordeling echter is deze niet correct. Indien u producten besteld waarbij een levertermijn vermeld staat van 1-7 werkdagen dan zal het product ook binnen die termijn geleverd worden. We hebben deze zelfs geleverd op 5 werkdagen dus de snelle levering staat meer dan correct en trots op onze website. Indien u daar op de banner tikt merkt u ook op dat er duidelijk vermeld staat dat elk product een levertermijn heeft (net als elke webshop dit verplicht heeft), indien u een product sneller had gewenst was hier voor een product met een levertermijn van 1 werkdag gekozen moeten worden.

Heel klantvriendelijk en heel betrokken geholpen

De medewerker van TOTAL BEAUTY SHOP heeftzich alle moeite gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen bij mijn bestelling en was tevens heel klantvriendelijk. .

annulering en restitutie retourzending weigeren uit te voeren.

Mijn zoontje heeft voor vader-dag (19-06) per abuis op 06-06 een verkeerde Shaver besteld. Op de zelfde dag van de bestelling heeft mijn vrouw geprobeerd de bestelling te annuleren echter is hier geen reactie op gekomen.09-06 is de Shaver ontvangen. op 15-06 hebben we pas een akkoord mogen ontvangen voor de retourzending. 19-06 is de retourzending ontvangen, tot op heden hebben wij geen terug betaling of een reactie mogen ontvangen. Wij kunnen ook niet in contact komen met de retour af handelaar bij Total Beauty Shop. Factuur nr. TBN476741 Retournr. TBNLR420136

Beste Andrew, Bedankt voor u ook al weer zeer eenzijdige en onjuiste review. Niemand weigert u iets, we hebben u verteld dat het pakket eerst in ons bezit moet zijn en dit nog niet het geval was! Dit is heel iets anders dan u zich nu schuldig maakt aan laster en eerroof want ik wil wel eens zien of horen waar iemand u de terugbetaling heeft geweigerd? Bijkomend is er een mail gestuurd na de bestelling om te annuleren en zoals u overal kan zien duurt het minimaal 12u om een mail te beantwoorden. Dus uw pakket was inderdaad verwerkt en mocht dit echt geannuleerd gewenst worden hebben we 5 kanalen via waar dit kan gevraagd en meegedeeld worden zodat dit sneller onderschept kan worden. Dat u geen reactie van de retourafdeling krijgt is normaal daar ze niets hebben om op te reageren, terwijl u telefonisch al is meegedeeld dat het pakket nog niet verwerkt is. Vriendelijke groeten Klantendienst Total Beauty Shop

Verzending

De verzending was heel snel, goed verpakt. Goede producten echt geen enkele opmerking. Ik ben tevreden.

Leuke ervaring

Heel leuke en goede producten, goede klantendienst die mij alles uitlegde. Na het lezen van de reviews dacht ik oh paar niet zo goede reviews maar nu begrijp ik dat er echt alleen maar zure mensen op de wereld zijn. Als je iets test weet je dat dit not done is en dan een slechte beoordeling schrijven komaan, en mensen 1 dag later iets hebben is ook geen drama, er kan altijd iets vertraging bij de post zitten. Maar van mij krijgen ze dus een top review, ik had alles snel, kreeg de goede uitleg, kan niet beter.

sorry, geen goede ervaring

Ik had bij u een haarfohn besteld maar omdat hij niet aan mijn verwachtingen voldeed heb ik hem terug gestuurd naar de afzender .Ik heb deze NIET gebruikt alleen de temp. getest en vond deze voor mijn hoofdhuid veel te warm. Omdat er helemaal niets bij zat, geen pakbon, geen aanwijzingen voor retourneren kwam deze föhn weer bij mij terug. Op het telefoon nr. in Weert krijg je niemand aan de lijn, (niet iedereen maakt gebruik van Facebook) terwijl het pakket daar toch vandaan kwam. U ziet al met al ben ik niet gecharmeerd van uw service. Hopelijk komt mijn retourformulier spoedig aan en kunnen we alsnog samen alles netjes afhandelen. Groetjes, Jeanne Ueberbach

Geachte Jeanne, Hierbij zijn we zeker NIET te spreken over uw onjuiste review u schrijft een slechte review want u hebt zogezegd het product naar ons teruggestuurd, wat niet het geval is en was want dit kan niet zonder goedkeuring. Zoals u duidelijk aanhaalt heeft u het product getest wat uitdrukkelijk verboden is voor hygieneproducten, dit mag u ook niet in een winkel. Dus u hebt inderdaad geen retourformulier gekregen en zal dit ook niet ontvangen. Ook denkt u dit nu te kunnen afdwingen met een negatieve review maar jammer genoeg gaat u dit nog meer achteruit dan vooruit helpen en zegt dit meer over u dan over onze goede service. Dat u onze klantendienst belt op een dag dat we telefonisch gesloten zijn neemt niemand op inderdaad. En u had 10 minuten voor het neerpennen van dit sprookje wel iemand aan de lijn die u duidelijk heeft gezegd dat u geen retourbon krijgt en een retour alsnog geweigerd zal worden als u dit op eigen kosten retourneert. Hierbij hopen we dat het duidelijk is voor de lezers van deze review. Vriendelijke groeten Klantendienst Total Beauty Shop

Snelle levering en goede producten

Snelle levering, goed en degelijk verpakt, product als omschreven.

Sibel restpillow lang (halfrond kniekussen) besteld voor het doen van oefeningen ter versterking van de spieren rond mijn knieën en de benen. Product doet helemaal aan mijn verwachting.

vriendelijke mensen, levering en afhandeling slecht

Producten besteld, maar door een backorder geen snelle levering. Dan kan gebeuren. Na contact, de backorder eruit gehaald, maar na 2 weken nog steeds geen levering. Dus heb ik de spullen geannuleerd, omdat ik op vakantie zou gaan en geen pakketje kon aannemen. En ik wilde de spullen meenemen op vakantie. Nu wachten zij op het pakketje voordat ik mijn geld retour krijg. Volgens mij komt dat pakketje nooit meer bovenwater. Ik kan alsnog fluiten naar mijn centen.

Alles is Goed gegaan geen klachten

Ik gebruik al heel lang die silver shampoo hele mooie kleur

Prima levering en duidelijke website

Ik zocht een bepaald merk, ooit gekocht in een winkel, en vond het merk en de kleuren bij Total Beauty shop. Betaalbaar, overzichtelijke website, makkelijke te betalen (veel keuzes hoe te betalen) en snel geleverd. De producten stelden mij niet teleur, het was exact wat ik wist dat het zou moeten zijn! Volgende keer zeker weer even de website bezoeken. Aanbod is groot.

Snelle levering van mijn favoriete producten

Voldoende keuze, snelle levering, goed verpakt! Top!

Slechte klantenservice

Heb op 29 maart mijn bestelling gedaan. Kreeg niks binnen. 2x mail gestuurd, geen reactie terug. Gebeld en kreeg een nietberg vriendelijke persoon aan de telefoon. Na bijna 2 maanden eindelijk mijn bestelling ontvangen.

Beste, Met onze klantenservice is jammer genoeg niets mis. U bestelde echter een product op backorder waar dit ook duidelijk bij vermeld stond en dat dit zeker langer dan 5 werkdagen zou duren. Hierbij is het logisch dat het dan ook langer duurt.

Goede service , snelle levering

Vlot

Alles is vlot verlopen. Ga hier zeker nog bestellen.

Goed geregeld

Alles goed geregeld, ik had producten met een levertermijn van 7 werkdagen en had deze al binnen 3 dagen. Helemaal top

Over Total Beauty Shop

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.