Filters

1

Aankoopbedrag niet terug na retourneren product

Op 1 sept 2022 heb ik een product besteld. Levering was voorspoedig. Helaas was het product niet naar verwachting. Hierna een overzicht van de 'ellende' • 3 sept retouraanvraag ingediend. Geen reactie. • 8 sept herinnering gemaild, over de akkoord voor retour. • 9 sept akkoord ontvangen en op eigen kosten pakket retour gestuurd (€ 7,95) • 7 okt ontving ik mijn retourpakket weer terug. Het was niet afgehaald op het depot. • 8 okt Na mail contact, kreeg ik de toezegging van een retourlabel voor nieuwe retouraanbieding • 13 okt nog geen retourlabel ontvangen, herinneringsmail gestuurd waarna retourlabel ontvangen • 20 okt via track&trace zag ik dat het pakket weer niet werd opgehaald bij het depot. Gemaild met herinnering om mijn pakket bij depot af te halen omdat deze binnenkort weer terug naar mij gestuurd zou worden • 24 okt nogmaals gemaild en aangedrongen om mijn pakket bij depot af te halen • 30 okt via mail werd ontvangst retour bevestigd. Binnen 7-14 zou het retourbedrag teruggestort worden. • 17 nov Nog geen geld. Gemaild, geen reactie • 28 nov Nog geen geld. Gemaild, geen reactie • 8 dec Klantenservice gesproken, melding/verzoek terugbetaling zou doorgegeven worden, de dame in kwestie kon er verder niks aan doen. • 19 dec Nog geen geld. Klacht ingediend via klachtenportaal en dit ook ter kennisgeving gemaild, geen reactie. • 27 dec Nog geen geld, geen reactie via Klachtenportaal. Gemaild met overzicht en aangekondigd een incasso bureau in te schakelen. • 29 dec Nog geen geld, wel antwoord dat ik volgens Total Beauty Shop geen recht heb op incasso heb en dat alle voortvloeiende kosten voor mijn rekening zouden komen. Dit gaat over een product van nog geen € 30,-.... Ze zouden de betaalprovider vragen waarom het geld niet is teruggestort. • 31 dec Nog geen geld. Ik heb kennisgeving gestuurd van hun standpunt Het is 19 januari 2023. Nog geen geld. Geen verklaring. Ik onderzoek mogelijkheden om een incassobureau in te schakelen. Jammer had niet zo gehoeven

  • Aanbevelen? Nee
3

Goed product slechte klantenservice

Ik vind het erg grappig dat als je dit bedrijf belt of mailt of de chat functie gebruikt om te vragen waar je bestelling blijft je 0 reactie terug krijgt maar als je een slechte review schrijft je binnen 10 min een reactie heb. Als ik dat had geweten had ik gelijk via dit medium contact gezocht. Op je website zetten dat je binnen 5 werkdagen je bestelling heb en dan meer dan 3 weken moeten wachten zonder enige reactie op wat dan ook van jullie kant is slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
9

Heel fijne krultang

Heel fijne krultang. Levering duurde een paar daagjes langer dan ik verwacht had, maar dit heeft zeker te maken met de huidige drukte bij POST NL (het is Sinterklaastijd). Maar ze houden je wel goed op de hoogte van de status van je bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
1

Vraag iets te wachten

Hallo, ik heb een bestelling gedaan van 21 oktober jongstleden en ik heb deze nog niet ontvangen. Ik heb een medewerker gebeld, maar ze weet van niets Vandaag 21november

  • Aanbevelen? Nee
1

Ik heb bestelling met defect gekregen.

Ik ben helemaal niet tevreden met mijn bestelling. Als eerste, het apparaat die heb ik gekregen is met een defect. Als tweede, het klopt niet met een foto op een website. Ik heb geprobeerd om dat te ruilen, maar zijn ze telefonisch niet bereikbaar, en op mijn emails heb ik geen antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag Anna, Toch zeer straf dat u de enige bent die ons telefonisch niet kan bereiken. U heeft ook geen product gekregen dat niet werkt, u beweert dat u een ander product heeft ontvangen dat niet is, dit is iets anders dan niet werken.

10

Top

Snelle levering en goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Product ontvangen maar wil het retourneren. Heb via de chat geprobeerd contact te krijgen en 2 mails gestuurd kriijg geen enkele reactie. Weet niet hoe ik moet retourneren de link is niet te vinden

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede prijs kwaliteit

Producten zijn goed, betaalbaar dn alles wordt netjes gestuurd. Ik ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk personeel

Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima ervaring

Correcte en vlotte afwerking van de bestelling

  • Aanbevelen? Ja
8

Een product van goede kwaliteit en snel geleverd.

Ik heb een artikel besteld bij Total Beauty. Het beviel mij zodanig dat ik nog twee heb besteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Snelle bezorging, correcte afhandeling en kreeg er 2 voor de prijs van 1.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch

Scherpe prijzen en snelle nette levering van de producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Ik had de producten snel in huis, meer dan tevreden met de levering en verpakking

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede informatie

Door de informatie op de website het juiste product gekocht en heel tevreden. Had het de volgende dag al in huis.

  • Aanbevelen? Ja
1

Mijn bestelling is nog steeds niet uitgeleverdd.

Mijn bestelling is na een maand nog steeds niet uitgeleverd. Ik heb ook meerdere mails verzonden om de status op te vragen maar tot op heden heb ik geen reactie ontvangen. Telefonisch geven zij aan dat annuleren alleen na 60 werkdagen kan. Ronduit slechte service!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag Roos, Dit is ook meer dan logisch daar u een product op backorder besteld. U kende deze levertermijn reeds voor het bestellen en daarom krijgt u iets minder snel reactie op mail. De ronduit slechte service die u benadrukt is deze dan jammer genoeg van u. We mogen enkel een mail ontvangen en hebben 9 kanalen waaronder ook nog eens 13 telefoonnummers waarop we geen oproep hebben mogen registreren, geen contact op social media en zo kunnen we verder gaan. Toch bijzonder dat een review schrijven wel lukt. Vriendelijke groeten Total Beauty Shop

10

Een zeer goed service en zeer snelle levering

Een zeer duidelijke website. Een zeer goede service. En een zeer snelle levering top gewoon.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon doen

Betrouwbaar en super snel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne producten zeer snelle levering

Website is heel duidelijk , en fijne snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke webshop

Leuke webshop met goede producten, duidelijke informatie over levertermijnen en ook snel geleverd. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
3

Duurt erg lang voordat je je bestelling hebt

Bestelling was wel netjes verpakt en wat ik nodig had maar het duurde totaal 11 dagen tot ik mijn bestelling in huis had. Had op 10 juli besteld en kreeg pas op 20 juli een bericht dat ze mijn zending hadden ingepakt en verzonden. Dus die tekst hieronder "met zeer snelle levering" kunnen jullie wel weghalen want dat klopt in de verste verte niet.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sylvia, Bedankt voor uw beoordeling echter is deze niet correct. Indien u producten besteld waarbij een levertermijn vermeld staat van 1-7 werkdagen dan zal het product ook binnen die termijn geleverd worden. We hebben deze zelfs geleverd op 5 werkdagen dus de snelle levering staat meer dan correct en trots op onze website. Indien u daar op de banner tikt merkt u ook op dat er duidelijk vermeld staat dat elk product een levertermijn heeft (net als elke webshop dit verplicht heeft), indien u een product sneller had gewenst was hier voor een product met een levertermijn van 1 werkdag gekozen moeten worden.

10

Heel klantvriendelijk en heel betrokken geholpen

De medewerker van TOTAL BEAUTY SHOP heeftzich alle moeite gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen bij mijn bestelling en was tevens heel klantvriendelijk. .

  • Aanbevelen? Ja
1

annulering en restitutie retourzending weigeren uit te voeren.

Mijn zoontje heeft voor vader-dag (19-06) per abuis op 06-06 een verkeerde Shaver besteld. Op de zelfde dag van de bestelling heeft mijn vrouw geprobeerd de bestelling te annuleren echter is hier geen reactie op gekomen.09-06 is de Shaver ontvangen. op 15-06 hebben we pas een akkoord mogen ontvangen voor de retourzending. 19-06 is de retourzending ontvangen, tot op heden hebben wij geen terug betaling of een reactie mogen ontvangen. Wij kunnen ook niet in contact komen met de retour af handelaar bij Total Beauty Shop. Factuur nr. TBN476741 Retournr. TBNLR420136

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Andrew, Bedankt voor u ook al weer zeer eenzijdige en onjuiste review. Niemand weigert u iets, we hebben u verteld dat het pakket eerst in ons bezit moet zijn en dit nog niet het geval was! Dit is heel iets anders dan u zich nu schuldig maakt aan laster en eerroof want ik wil wel eens zien of horen waar iemand u de terugbetaling heeft geweigerd? Bijkomend is er een mail gestuurd na de bestelling om te annuleren en zoals u overal kan zien duurt het minimaal 12u om een mail te beantwoorden. Dus uw pakket was inderdaad verwerkt en mocht dit echt geannuleerd gewenst worden hebben we 5 kanalen via waar dit kan gevraagd en meegedeeld worden zodat dit sneller onderschept kan worden. Dat u geen reactie van de retourafdeling krijgt is normaal daar ze niets hebben om op te reageren, terwijl u telefonisch al is meegedeeld dat het pakket nog niet verwerkt is. Vriendelijke groeten Klantendienst Total Beauty Shop

10

Verzending

De verzending was heel snel, goed verpakt. Goede producten echt geen enkele opmerking. Ik ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Over Total Beauty Shop

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd