Leuke ervaring

Heel leuke en goede producten, goede klantendienst die mij alles uitlegde. Na het lezen van de reviews dacht ik oh paar niet zo goede reviews maar nu begrijp ik dat er echt alleen maar zure mensen op de wereld zijn. Als je iets test weet je dat dit not done is en dan een slechte beoordeling schrijven komaan, en mensen 1 dag later iets hebben is ook geen drama, er kan altijd iets vertraging bij de post zitten. Maar van mij krijgen ze dus een top review, ik had alles snel, kreeg de goede uitleg, kan niet beter.

sorry, geen goede ervaring

Ik had bij u een haarfohn besteld maar omdat hij niet aan mijn verwachtingen voldeed heb ik hem terug gestuurd naar de afzender .Ik heb deze NIET gebruikt alleen de temp. getest en vond deze voor mijn hoofdhuid veel te warm. Omdat er helemaal niets bij zat, geen pakbon, geen aanwijzingen voor retourneren kwam deze föhn weer bij mij terug. Op het telefoon nr. in Weert krijg je niemand aan de lijn, (niet iedereen maakt gebruik van Facebook) terwijl het pakket daar toch vandaan kwam. U ziet al met al ben ik niet gecharmeerd van uw service. Hopelijk komt mijn retourformulier spoedig aan en kunnen we alsnog samen alles netjes afhandelen. Groetjes, Jeanne Ueberbach

Geachte Jeanne, Hierbij zijn we zeker NIET te spreken over uw onjuiste review u schrijft een slechte review want u hebt zogezegd het product naar ons teruggestuurd, wat niet het geval is en was want dit kan niet zonder goedkeuring. Zoals u duidelijk aanhaalt heeft u het product getest wat uitdrukkelijk verboden is voor hygieneproducten, dit mag u ook niet in een winkel. Dus u hebt inderdaad geen retourformulier gekregen en zal dit ook niet ontvangen. Ook denkt u dit nu te kunnen afdwingen met een negatieve review maar jammer genoeg gaat u dit nog meer achteruit dan vooruit helpen en zegt dit meer over u dan over onze goede service. Dat u onze klantendienst belt op een dag dat we telefonisch gesloten zijn neemt niemand op inderdaad. En u had 10 minuten voor het neerpennen van dit sprookje wel iemand aan de lijn die u duidelijk heeft gezegd dat u geen retourbon krijgt en een retour alsnog geweigerd zal worden als u dit op eigen kosten retourneert. Hierbij hopen we dat het duidelijk is voor de lezers van deze review. Vriendelijke groeten Klantendienst Total Beauty Shop

Snelle levering en goede producten

Snelle levering, goed en degelijk verpakt, product als omschreven.

Sibel restpillow lang (halfrond kniekussen) besteld voor het doen van oefeningen ter versterking van de spieren rond mijn knieën en de benen. Product doet helemaal aan mijn verwachting.

vriendelijke mensen, levering en afhandeling slecht

Producten besteld, maar door een backorder geen snelle levering. Dan kan gebeuren. Na contact, de backorder eruit gehaald, maar na 2 weken nog steeds geen levering. Dus heb ik de spullen geannuleerd, omdat ik op vakantie zou gaan en geen pakketje kon aannemen. En ik wilde de spullen meenemen op vakantie. Nu wachten zij op het pakketje voordat ik mijn geld retour krijg. Volgens mij komt dat pakketje nooit meer bovenwater. Ik kan alsnog fluiten naar mijn centen.

Alles is Goed gegaan geen klachten

Ik gebruik al heel lang die silver shampoo hele mooie kleur

Prima levering en duidelijke website

Ik zocht een bepaald merk, ooit gekocht in een winkel, en vond het merk en de kleuren bij Total Beauty shop. Betaalbaar, overzichtelijke website, makkelijke te betalen (veel keuzes hoe te betalen) en snel geleverd. De producten stelden mij niet teleur, het was exact wat ik wist dat het zou moeten zijn! Volgende keer zeker weer even de website bezoeken. Aanbod is groot.

Snelle levering van mijn favoriete producten

Voldoende keuze, snelle levering, goed verpakt! Top!

Slechte klantenservice

Heb op 29 maart mijn bestelling gedaan. Kreeg niks binnen. 2x mail gestuurd, geen reactie terug. Gebeld en kreeg een nietberg vriendelijke persoon aan de telefoon. Na bijna 2 maanden eindelijk mijn bestelling ontvangen.

Beste, Met onze klantenservice is jammer genoeg niets mis. U bestelde echter een product op backorder waar dit ook duidelijk bij vermeld stond en dat dit zeker langer dan 5 werkdagen zou duren. Hierbij is het logisch dat het dan ook langer duurt.

Goede service , snelle levering

Vlot

Alles is vlot verlopen. Ga hier zeker nog bestellen.

Goed geregeld

Alles goed geregeld, ik had producten met een levertermijn van 7 werkdagen en had deze al binnen 3 dagen. Helemaal top

Helaas heb ik een geen goede eerste ervaring

Ik had een bestelling gedaan van 4 statieven. Na 5 dagen was het nog niet binnen. Ik heb contact gehad en kreeg te horen dat men er maar 3 had en de voorraad op was. Ik moest wachten tot de voorraad aangevuld werd en ze konden mij niet aangeven hoelang dit zou duren. Ten eerste snap ik niet dat je een bestelling van producten kunt doen als dit niet geleverd kan worden. Ten tweede vind ik het jammer dat ik er zelf achteraan moest. De statieven had ik dringend nodig voor een cursus die gegeven moest worden. Mijn voorstel was dat ik de 3 statieven graag opgestuurd wilde hebben en de 4e later. Dit was prima maar moest wel voor de 4e weer verzendkosten betalen. Werd het als mijn probleem gemaakt! Lijkt mij toch meer dan normaal dat het voor hun eigen rekening is. Ik wilde uiteindelijk afzien van de 4e na overleg. Het was mogelijk maar ik kreeg mijn geld van de 4e niet terug. Wel een tegoed voor de volgende bestelling. Hier ging ik niet mee akkoord. Dit was te ingewikkeld voor hun. Ik wil namelijk niet nog een keer een bestelling doen bij ze.

Geachte Hafsa, Toch bijzonder hoe onwaar u een beoordeling kan schrijven. Ik wil u meer dan gerust het opgenomen gesprek hier posten. Want deze review is een hoop leugens aan elkaar gebreid. U heeft bij ons 4 statieven besteld, hierbij heeft de website u UITDRUKKELIJK aangeraden dit te verlagen daar anders de levertermijn onbekend was. Deze waarschuwing heeft u bijkomend compleet in de wind geslagen. Daarna belt u ons dat u de bestelling dringend nodig heeft en hierop is door een collega gezegd dat dit geen enkel probleem is, hier is gezegd dat indien u dit 4de stuk nog wenste te ontvangen dit een deellevering zou zijn en doordat u gratis verzending had er dus verzendkosten berekend zouden worden. U wenste uw geld dan ook terug van dat product en er is weeral DUIDELIJK gezegd dat dit bedrag binnen 7-14 werkdagen teruggeboekt staat op uw rekening. Dus nogmaals meer dan bedankt voor deze compleet onware en onjuiste review die kant noch wal raakt.

Heel tevreden

Heb gevonden wat ik zocht, hup in het winkelmandje, betalen via verschillende opties mogelijk en in de mail bevestiging van bestelling, track en trace volgt later en daarna snelle levering in een iets te grote doos, maar goed verpakt. Ben blij:-)

Duidelijke informatie over de bestelling en de bezorging!

Heel fijn

Fijn zo`n snelle levering

Zo fijn dat ik al de volgende dag mijn bestelling in huis had!

De bestelling is altijd de volgende dag al in huis, en ze hebben goede spullen. Top!

Geen problemen, alles werd goed en volgens afspraak geleverd.

Vlot

Alles verliep vlot van begin tot het einde. Goede producten aan goede prijzen.

Goed verlopen

Alles is goed verlopen van bestellen tot levering. Zeker een aanrader

leuk

Leuke producten met snelle levering en goede prijzen.

Klantendienst

De klantendienst heeft mij naar de goede producten begeleid. Heel blij met de snelle levering.

Vlug

Ik had alles vlug en zonder problemen in huis.

Goed verlopen

Alles verliep van begin tot einde prima. Goede informatie over de levertijden en ook binnen die tijd bij mij thuis. De klantendienst antwoord ook zeer vlug.

Over Total Beauty Shop

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.