Uitstekend geholpen, van begin tot eind. Janick Doosje heeft dit geregeld, het proces wat kunnen versnellen en daardoor is bij ons ook goed gelopen. Ik heb al twee partijen doorgestuurd die als het goed is ook een bestelling hebben gedaan. Ga zo door!

Perfecte samenwerking met Amigo Promotion en prachtige puzzels!

Alles goed geregeld bij Amigo Promotion: de informatie, de communicatie en het op tijd leveren van de prachtige puzzels. Helemaal top!

Super leuke happy socks

Leuk contact en men denkt goed mee. Aflevering keurig voor de afgesproken datum. Wij zijn erg blij met onze gepersonaliseerde happy socks!

Super gave sokken, en erg fijn geholpen!

Wij hebben sokken laten maken voor onze snackbar. Tijdens het ontwerpen werd er al erg geduldig meegedacht en snel geschakeld. We wilden de sokken voor een bepaalde datum hebben en ze hebben er alles aan gedaan om daar voor te zorgen! Wij zijn erg tevreden!

Super fijne samenwerking!

Ik vond het een super fijne samenwerking met Amigo Promotions. Ze reageren snel en denken met je mee. Super creatieve ideeen hebben ze!

Vlekkeloos en vlot

De afhandeling van de bestelling was vlot en vlekkeloos. En wat een heerlijk zachte sokken!

mooie sokken laten ontwerpen en borduren en snel geleverd

fijne partij om mee samen te werken, snelle reactie op vragen en veel geduld om er iets moois van te maken.

Mega snelle en fijne service

Ik had met spoed bedrukte slaapmaskers nodig. Dit samen met een nogal lastig te bedrukken logo, maakte dit nogal een uitdaging. Dankzij de goede en snelle service van Amigo (Chantal) hebben we het toch voor elkaar gekregen binnen de tijd en met een kwalitatief resultaat.

Goede ideeën, goed communicatie en snelle levering

Amigo komt altijd met leuke ideen als ik erom vraag, denken goed mee in lijn van ons bedrijf. Indien het mogelijk is is de levering snel en goed. En als het niet goed is lossen ze het ook snel en correct weer op.

Een hele positieve ervaring

Ik was op zoek naar custom made happy socks. Deze zijn inmiddels al door veel klanten in ontvangst genomen. We hebben er erg leuke reactie op gekregen. Daarnaast ben ik heel tevreden over jullie hulp en de snelheid van leveren.

Amigo ... doet zijn naam eer aan

Ik werk graag samen met Amigo. Ze denken met je mee, bieden leuke producten tegen mooie prijzen.

Prettige samenwerking naar een mooie attentie!

Vanwege de Corona en dus het uitblijven van PV activiteiten zochten we naar een attentie voor onze leden. Chantal heeft hierin goed meegedacht en samen zijn we tot een erg leuke attentie gekomen. Inmiddels zijn we aan het uitdelen en ontvangen we alleen maar goede reacties van onze PV-leden. De spijker op z'n kop. Dank voor deze mooie samenwerking Chantal! Hartelijke groet, Ilona Venema-Brons, namens Personeelsvereniging FrieslandCampina Ingredients Beilen

Snel, creatief, meedenkend en altijd enthousiast!

Super fijn om een vast contact persoon te hebben die meteen begrijpt wat ik bedoel en dat wat er in mijn hoofd zit ook daadwerkelijk als eindproduct eind komt. Ook het meedenken en de gehele begeleiding en service is een waardevolle ervaring.

Ook in uitzonderlijke situaties is er naar de beste en snelste oplossing gezocht!

In deze uitzonderlijke omstandigheden wouden we onze medewerkers bedanken voor hun begrip en geduld. Een korte en krachtige chocoladeboodschap was de oplossing. Janick heeft me goed en snel geholpen, uitstekende oplossingen aangeboden en gezorgd voor een snelle levering! TOP.

Het proces van offerte, personaliseren, bedrukken en leveren ging zeer gemakkelijk en snel. Al met al een perfecte service met een perfect geleverde producten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle en goede service, van design tot levering!

Amigo Promotions heeft in een korte doorlooptijd hele mooie 'Happy Socks' met ons eigen design geleverd! Ze hebben ons erg goed en snel geholpen met het maken van het design, zodat we op tijd de sokken binnen zouden hebben. We zijn erg tevreden over het eindresultaat!

Amigo Promotion denkt mee en is erg behulpzaam

Goed geholpen en zijn geduldig.

Pluspunten

Goede communicatie en snelle levering! Ook nadat er een fout in de levering zat snel en adequaat opgelost. Meer dan tevreden!

Pluspunten

Persoonlijke benadering. Bedrijf denkt mee in manieren waarop wij ons kunnen onderscheiden. Zorgvuldig en precies.

Pluspunten

Vriendelijke mensen. Flexibel en snelle service.

nvt

Pluspunten

Goede kwaliteit en snelle service

Pluspunten

Snelle reactie per mail. Vriendelijke medewerker.

Factuur incorrect.

Pluspunten

snel en accuraat meedenken klantgericht

Pluspunten

Snelle en persoonlijke reactie. Heb ik zeer op prijs gesteld.