2 sterren: slechter dan verwacht

Meer aandacht besteden aan Losse Eindjes.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Sylvia, Naar aanleiding van uw beoordeling heeft mijn collega Janick contact met u opgenomen. Ondanks dat we er alles aan hebben gedaan om uw klacht op te lossen in de vorm een nieuwe levering ter vervanging van de producten die niet aan de kwaliteitsnorm voldeden. Begrijpen we dat uw ervaring met Amigo Promotion niet was zoals wij - Your friend in Sales Promotion - die voor ogen hebben. Hopende u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u nogmaals onze kunde te bewijzen, wil ik u bedanken voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Chantal

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eenmalige drukkosten van €50 te hoog

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijn dat al onze wensen serieus werden genomen en dat er werd geprobeerd om in ons krappe tijdvak te werken

de accountmanager was een beetje te enthousiast soms. ook kan de interne communicatie beter (waren een paar foutjes, bv dingen die intern niet werden doorgegeven).

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Accuraat qua levertijd en service.

Na een goedkeur van een digitale drukproef, deze laten controleren aan de hand van een werkelijke foto. Bij mij zat er een verschil tussen drukproef en werkelijkheid. Dit is naar behoren opgelost.

Pluspunten

Correct geleverd binnen de afgesproken tijd,

Pluspunten

snelle reactie, leuke voorstellen

Pluspunten

Wij werken al jarenlang met Amigo vanwege het goede persoonlijke contact met Martin de Vries. Hij belt altijd om te bevestigen, controleren, toe te lichten etc. Amigo heeft een goede service, altijd op zoek naar oplossingen. Ook de orderverwerking is prima, weinig tot geen fouten, ik hoef er niet achteraan. Ze denken goed mee met de wensen van de klant.

Het bedrijf kan aan de buitenkant wat oubollig overkomen maar dat zijn ze helemaal niet. Ga zo door!

Pluspunten

Snelle levering. Snel schakelen. Vriendelijke bejegening.

De factuur wordt al verzonden voordat de goederen geleverd zijn!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Persoonlijk contact en bediening Levering volgens afspraak

beter advies over te kopen materiaal, ik ben niet tevreden over de verpakking van het promotiemateriaal. We geven een mooie powerbank als relatiegeschenk in een flutverpakking. Het zou handig zijn wanneer jullie zelf beter verpakkingsmateriaal hebben om te verkopen.

Pluspunten

- Vriendelijke medewerkers die goed hebben mee gedacht met de product keuze. - Nette bedrukking / product voldeed aan de verwachting - Snelle levertijd, netjes volgens afspraak

Geen

Grote Oever 34