Prima geregeld, zeer tevreden!

Gekochte spullen zijn exact zoals beschreven, vlot geleverd, voor een goeie prijs.

gewoon goed

Alles goed verlopen. Verrassende flexibiliteit, ivm extra bestelling die alsnog mee kon met de originele bestelling.

Zeker voor herhaling vatbaar

Snelle levering, mooi verpakt, correcte afhandeling. Kortom prima!

Zeer positieve ervaring!

De manier waarop de bestelling verwerkt werd was uitstekend. Snel, zorgvuldig en ik werd op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Fantastische service

Heel prettig contact

Ik zocht een USB-kabeltje 5v->9v voor mijn elektrische spinnewieltje, na lang zoeken vond ik hem eindelijk bij Martoparts en hoefde ik niet bij Aliexpress te bestellen. Dus in plaats van weken wachten, had ik het de volgende dag al in huis. Heel blij mee!

Flink assortiment, razendsnelle levering, keurig verpakte (brievenbus-)zending. Ik ben tevreden en kom zeker terug!

Nette prijs, snelle levering

Toevallig achter deze leverancier gekomen, prijzen zijn erg netjes met lage verzendkosten voor kleine onderdelen. Erg goed!

Eerste aankoop helemaal goed

Voldoende product aanbod. Heel redelijke prijzen. Snelle afhandeling.

Eerste keer hier gekocht en tevreden

Op zoek naar houders voor knoopcel batterij met aan/uit knop en via google deze zaak gevonden. Bestellen gaat snel en betalingsmogelijkheden zijn voldoende. Direct een orderbevestiging ontvangen via de mail. tussentijds een email dat de order verwerkt wordt en later een bevestiging dat de artikelen verzonden zijn. Aangezien dit een brievenbus levering was geen track & trace. Zeer tevreden.

snel, met goede produkten

Bestellen s'avonds, en leveren de andere (werk)dag! Produkten zijn fair geprijsd, ga hier meer zaken bestellen in de toekomst. Kijk Ali-E is dan wel iets goedkoper, maar ik wil niet 30 dagen wachten op onderdelen.

Afwikkeling van de de bestelling is prima.

Toegevoegd aan mijn lijstje van webwinkels

Het hele proces van bestellen tot leveren ging heel vlot, en de prijs zit ook goed. Hier ga ik zeker opnieuw shoppen als ik electronica nodig heb.

Corecte afhandeling

Mijn bestelling was de volgende dag al in huis SUPER

Prima bedrijf met snelle levering

Wat kleine spulletjes nodig, verzendkosten zijn laag dus de moeite waard om het dan bij Martoparts te bestellen. Zeer snelle levering.

SUPER !

Mijn pakje kwam maar niet toe. Na een week, op vrijdag een mailtje gestuurd naar Martoparts. Ongeveer een uurtje later kreeg ik telefoon van hen. Zaakvoerder beloofde me direct dat hij dezelfde bestelling gewoon nog eens zou opsturen. Ik was al super blij. Dan nog een gezellige babbel met elkaar gehad en ik verwachtte de maandag erop mijn envelope met de onderdeeltjes. Groot was mijn verbazing toen ik deze morgen ( zaterdag ! ) een pakketje ontving met daarin de bestelling en nog een extraatje als cadeau ! De zaakvoerder heeft dus niet alleen mijn bestelling nog eens op zijn kosten samen gesteld maar ook nog eens de extra kost gedaan om het per pakket te laten bestellen zodat ik het daags nadien reeds ontving ! Dit noem ik dan : " Klantenservice 2.0 " ! !

Super. Goedkoop en snel!

Super, hadden alle componenten die ik zocht, en ook nog goedkoop! Levering in een dag.

super tevreden

zeer snel en net verpakt

Snelle levering goede prijs

Een Arduino Uno besteld, is denk ik een clone, maar werkt perfect, tot 40% goedkoper dan elders, levering in een dag! Goede info van status. Keurig! Daar kom ik vaker ‘aankloppen’ voor electronica!

Goede snelle service, stappen verzenden worden goed gecombineerd

Goed assortiment en niet duur. Overzichtelijke website. Zal er zeker meer gaan bestellen

goed assortiment en niet duur. Zal bij Martoparts zeker meer gaan bestellen

Voor de eerste keer besteld en gelijk top behandeld, aanrader.

Voor de eerste keer besteld en vraag gesteld (stom, had gewoon verkeerd gelezen) werdt eigenlijk gelijk gebeld om uit te leggen hoe het zat. Duidelijk zat. De bestelling ‘s middags al gelijk verzonden. Nog niet binnen maar vindt het nu al een top zaak.

Snel en fijne afhandeling

Gewoon wat je verwacht zeer goed dus

Snelle levering en grote sortering