Snelle en keurige levering

Ik had componenten besteld voor mijn electronica hobby. Bestelling werd zeer snel en keurig verpakt geleverd. Klasse service.

erg plezierige ervaring, ook als het geval van betaling niet-standaard is

Mijn mogelijkheden van betaling kwamen niet met het standaard-rijtje van martoparts overeen. Toch is mijn geld daar aangekomen, en netjes geaccepteerd. Waarvoor mijn dank. Nog een ander ding: blijft de website ook na 1 mei 2023 nog in de lucht? En dat je de data van de (gekochte) onderdelen er nog steeds vinden kunt? En de afbeeldingen.

snelle correcte levering

levert snel en goed product

Goede ervaring

Correct en snel geleverd. De verzendingskosten zijn wel aan de hoge kant

Snel geleverd en goed product

Snel geleverd en prima product

snel goed en correct !

thanks!

Zeer goede service

Onderdeel in de voorraad bleek licht beschadigd te zijn. Kreeg een andere type als vervanger en geld retour.

service snel super

heel goed, lekker snel

lekker snel geleverd. binnen 1 dag

Ik vind het fijn als er snel geleverd wordt, dan hoef ik niet lang te wachten, om weer verder te gaan met mijn project

Snel prima correcte levering.

Effective

One of the few sites with all the information about a component - e.g. measures -, so to be able make the right choice without making mistakes. Delivery went as promised

Snel en correct

Duidelijk over de voorraad. Niet in voorraad dan ook geen bestelmogelijkheid. Verzending en communicatie was tevens correct.

Perfect.

Prima leverancier. Levert precies wat besteld is, keurig overzichtelijk verpakt. Betrouwbaar adres.

Super webshop

Duidelijk.....snel en goedkoop.

Uit de kunst! Vlotte levering, pico bello!

Pico bello!

Snel verzonden, niet te duur

Eerste keer dat ik iets besteld heb, snel geleverd en netjes verpakt. Kwaliteit van de connectoren was niet bij allemaal hetzelfde. Maar zeer tevreden

Adequate

Snel en zeker mijn onderdelen gekregen.

Alles in orde!

Snelle levering en redelijke prijzen. Een echte aanrader!

Snelle en goede service

Martoparts had als enige webshop het onderdeel wat ik nodig had! Na de bestelling nog een mailtje ontvangen over waar k op moest letten bij het gebruik van het onderdeel. Denken goed mee

Makkelijke site en snelle levering!

Ik had een glaszekering nodig uit en versterker. Deze was in de detailhandel in Bakel niet te krijgen of te bestellen. Marcoparts had deze gelukkig wel!

Vlotte en correcte levering

Goede en snelle service

Was even wennen, het zoeken op de website. Maar als je het eenmaal door hebt is het echt super

Snel geleverd zoals vermeld bij de bestelling.

Een van de prettigste online webshops.

Super snelle goede service

Overzichtelijke website, eenvoudig bestelproces en snelle levering. Super!