goede service vriendelijk aan de telefoon en snelle verzending

Bestelling binnen 2 werk dagen in huis !! prima en beschermd verpakt

Zeer snelle levering. Goede kwaliteit.

geweldig

prima verzorgd uitstekende producten hartelijk dank

Betrouwbaar en servicegericht!

Mijn ervaringen met Martoparts zijn telkens positief geweest. Fijne website met een mooi aanbod voor de hobbyist. Bestellingen worden snel geleverd en zijn goed verpakt. Ook het contact met de eigenaar verloopt soepel en men is erg servicegericht.

super

snel en zeer correct geleverd

Leuke site, ga ik vaker kijken

Betaalbaar artikel, redelijke verzendkosten.

Goed assortiment snelle service

Goed assortiment snelle service

snelle correcte levering

Zeer snelle levering. Gelukkig kon martoparts mij zeer snel voorzien van een aantal kritieke componenten. Maar het assortiment mag mij betreft verder worden uitgebreid, voornamelijk op component niveau.

Goed!

Snelle levering. Had vraag over de bestelling, meneer zou terugbellen en deed dat :)

Top service en snelle levering

Een 5v naar 9v kabel besteld, snelle levering En het werkt perfect.

uitstekend

Heel snelle levering.

Prima zaak’” niks meer aan doen!

Prima zaak’” niks meer aan doen!

GEWELDIG

Zaak met ervaren mensen die met je meedenken!

Snelle levering. De website is een beetje zoeken en niet helemaal 2021, maar de producten en levering wel!

Prima aanbod.

Het aanbod is prima,maar het bestellen verloopt niet echt soepel

Dat bij u het bestellen niet heel "soepel" ging, had als oorzaak, dat u artikelen wilde bestellen waar er op dat moment niet genoeg van op voorraad waren. Tijdens een telefoongesprek hebben wij alles op alles gezet en u alsnog kunnen helpen. U heeft daardoor kunnen bestellen wat u aanvankelijk wilde. Wij betreuren, dat u deze inspanning niet heeft weten te waarderen en ons kleine bedrijf meende te moeten vergelijken met bijvoorbeeld Zalando. Uw beoordeling is wat ons betreft dan ook geen correcte weergave van de realiteit van het bestelproces bij Martoparts.

duidelijke website, goede informatie, nette prijzen

De website is overzichtelijk, na bestellen is de informatie wat betreft levering ook heel duidelijk.

Snel en correcte levering

Het shoppen bij Martoparts verloopt prima. Snelle en correcte levering. De bestelde bruine experimenteerprint (bruin, geen epoxy) kan maar weinig hebben. Had beter een stevigere besteld.

Prima site met veel keus en service!

Producten zijn snel verzonden geworden. Op de site veel keus en bij vragen een prima service!

Goed snelle levering

Duidelijke website

Perfect en sel service

Netjes verpakt en snel geleverd. Goede keus van diverse elektronica componenten.

Top service geleverd

Top service geleverd

Snelle en betrouwbare service.

Bestellingen komen best wel snel en ze zijn ook niet duur.

Uitstekend!

Alles goed en snel verlopen

Product is zoals verwacht