Goede producten voor een mooie prijs

Ledjes bestelt en goede levering

Snelle levering en reële verzendkosten

Mooi assortiment, redelijke prijzen en vooral reële verzendkosten.

Alles inorde

Mijn bestelling netjes gekregen. Duidelijke informatie via meerdere e-mails. Niks negatiefs te melden.

Een dikke tien!

Eenvoudig bestellen betalen,en een snelle levering van nieuwe Elco,s voor mijn koelbox. Werkt weer perfect.

Na een probleem te hebben voor gelegd kreeg ik een onderdeel toegestuurd om het op te lossen zonder dat er kosten in rekening zijn gebracht. Geweldige service waarvoor mijn dank.

Beste prijs, beste service

Altijd goede ervaringen mee gehad, had eens een eigenaardigheidje in mijn bestelling en kreeg direct een belletje, vriendelijke snelle service. Prijzen zijn bijna altijd vele malen beter dan andere websites.

Vriendelijk, snel en fijn

Ik kon alle nodige dingen makkelijk vinden in de webshop voor een vriendelijk prijsje en werd gebeld dat de bestelling 1 dagje later kwam. Goed verpakt en duidelijk gelabeld. Ik ben heel erg tevreden en zal hier zeker weer bestellen!

veel kleine artikelen.

Snelle levering. Alleen hoge verzendkosten bij kleine artikelen.

Zoals verwacht

Goed, snelle levering!

Gewoon snel geleverd

geweldige goed firma

een super geweldig bedrijf, wat service en persoonlijk contact hoog in het vaandel heb staan in een woord geweldig

Prima en snel

Prima en snel

Snel, goedkoop, goede service

Alles in orde

Prima verzorgde service

Besteld en dag nadien al in brievenbus

Snelle levering en zorgvuldig ingepakt

perfect

perfect en correct

alles ok

alles ok

Goed verpakt en snelle levering

Leuk assortiment tegen aantrekkelijke prijzen.

Veel aanbod in electronica.

pro-actief, fijne communicatie

pro-actief, fijne communicatie

Een persoonlijke webshop voor kleine elektra. Wat een vondst!

Martoparts, van Marja en Toon. Hun verhaal staat op de website, leuk om te lezen. Ondanks de kleine operatie versturen ze net zo snel als de professionele webshops en is de verpakking super. Ik had wat klein spul nodig voor een projectje (weerstanden, transistors, ledjes, etc.) en waar je op de bekendere sites voor Arduino meteen veel geld kwijt kunt zijn, kun je bij Martoparts PER STUK kleine onderdelen kopen voor weinig geld. Voor 20 euro heb ik meer dan genoeg materiaal om lange tijd vooruit te kunnen. Bestel in de toekomst graag weer bij ze.

Eenvoudig bestelproces en snel geleverd

De website is overzichtelijk en bestellen gaat heel simpel. De leds werden de volgende dag al geleverd.

Zeer goed en aardig eigenaar en winkel zelf.

Eigenaar met passie voor zijn werk (vandaag bijna niet meer te vinden) Stuurde zelf demo onderdelen gratis om te meeten zonder vraag voor. Voorbeeld van hoe en web winkel klanten kan benaderen. Bedankt

Super snelle en correcte levering

Ruim aanbod en super snel geleverd.