Prijzen levertijd en mailwisseling zijn super

100 punten

prettige webshop

Ik kende Martoparts helemaal niet. (ontdekt door een forumlid) Voor de 1e keer dit bedrijf uitgeprobeerd door een bestelling te plaatsen. Pro: Geen opdringerige pop-ups op de website. Producten zijn heel goed verpakt. Snelle levering. Prijzen prima Leuk presentje in de doos. contra: Geen. Ik ga zeker vaker bestellen. Kortom een verademing. gr.van Frans

zeer snelle verzending en levering. Handige website. De ic's waren zéér netjes verpakt. aanrader!

Voor de eerste keer besteld bij martoparts. Zeer goede prijzen, zeer snelle verzending. De componenten (waaronder ic's) waren zeer goed verpakt. Ze hebben ook veel. Ik koop hier zeker nog!

super snel

zeer snelle en complete levering , alles goed werkend

Goed assortiment en snelle levering.

Was al even opzoek naar specifieke ic's en vond die hier. Snelle levering.

Snelle levering en goede verpakking

Groot assortiment, heb een lange tijd zitten zoeken naar een 555 timer, maar dit was de enige plek waar ik deze kon vinden. De website ziet er wat oud uit, waardoor ik om heel eerlijk te zijn niet gelijk een te groot bedrag wilde bestellen, maar uitstekende verwerking en verpakking! Ben zeker blij dat ik deze website toch heb geprobeerd en zal het zeker aanraden.

TOP

Antwoorden snel en helpen graag. snel verzonden

Correcte levering

Heel goede beschrijving op de website en een correcte en ook snelle levering!

Fijne service

Bij de online bestelling ging bij de betaling iets fout. Ik meldde het probleem en ik werd direct gebeld en kreeg ik instructies. Ik heb dat als goede service ervaren.

Goed assortiment en snel uit voorraad geleverd.

Een mooie webshop met een fijne oldschool service. Afgelopen week een paar printjes besteld maar door een fout bij het postbedrijf helaas niet aangekomen. Na een paar dagen wachten toch even een mailtje naar Martoparts gestuurd om het probleem mede te delen. Er werd diezelfde dag een nieuwe bestelling klaar gemaakt en een dag later de printjes in huis. Geen gezeur en geen extra kosten. Dit noem ik nog eens een super service. Het was voor mij m'n eerste bestelling bij jullie maar het zal zeker niet de laatste zijn. Jammer dat je maar max 5 sterren kunt geven. Van mij krijgen jullie een dikke tien!!!. Groetjes en ga zo door. J arets

Betrouwbaar, levering volgens afspraak.

Tevreden.

heel tevreden

Ondanks dat het een kleine bestelling was, was de communicatie duidelijk, de levering snel en waren de producten zoals beschreven.

Duidelijke website, snel verzonden en goed verpakt.

snelle levein en goed verpakt

na bestelling meteen bericht. en factuur. en snel geleverd binnen de 3 dagen.

Slechte spullen, niet goedkoop.

De "aanbieding" testsetje: 4 kleine clips met draadjes eraan voor E 3,25 was een sof. Al in het zakje was het draadje van één clip losgegaan. Ze bleken geen van alle gesoldeerd te zijn, maar gewoon in het bevestigingsgaatje gefrommeld. Op de paklijst stonden 4 germanium dioden vermeld; er zaten er echter 3 in het zakje. Ik had in totaal 4 items besteld, waarvan dus 50% niet oké was. Geen ontzettend drama allemaal, maar toch.. N.B. de vraag Aanbevelen? kan slechts met ja of nee worden beantwoord. Als er een optie 'neutraal' was geweest, had ik die gekozen. Vriendelijke groet, Roel

Beste Roel. Jammer dat u niet eerst even met ons contact hebt opgenomen. Dit kleine probleem hadden we direct kunnen oplossen. We hebben u in ieder geval alsnog de ontbrekende diode gestuurd en het testclipje is gemakkelijk zelf te repareren door het draadje weer in het daarvoor bedoelde gaatje te steken.

Snelle verzending en heel goede overall indruk.

Snelle verzending en heel goede overall indruk. Ik kom hier zeker terug!

Goede service en heel snelle levering.

Snelle en nauwkeurige levering

Zondagavond besteld, maandag verzonden en dinsdag in huis, netjes verpakt.

Heel goed en duidelijke gegevens. Vriendelijke leverancier. Bedankt

Prettig, betrouwbaar en snel.

Voor de 1e keer hier besteld. Was voor mij een pretiige manier om te bestellen, en ook de terugkoppeling mbt de bestelling was top. Snelheid was voor mij geen prio, maar ook hier heb ik geen opmerkingen over. Voor mij als webshop, en alles wat er bij komt kijken, een absolute aanrader.

Supersnelle en correcte levering

Meedenkend. Snelle afhandeling van de order. Uitstekende tracking van de order

Wat een goede service!

had puur uit nood maar 2 kleine goedkope onderdeeltjes besteld maar zelfs dat werd zeer snel geleverd. Sta ik nog van te kijken, want wie doet dat nog??? Martoparts dus!!!

Goedkope onderdelen, goede service, snelle levering; perfect.

Zie bovenstaand