Snelle levering.

Snelle levering van de juiste spullen.

Goederen waren netjes verpakt en snel geleverd.

Prima producten

Prettige site waarop zoeken in het grote assortiment gemakkelijk gaat. Scherpe prijzen en snelle levering.

Snelle en goede levering.

Bij deze kleine onderneming krijg je nog echte service. Levering is altijd snel en ze houden je op de hoogte wanneer je het bestelde kunt ontvangen. Zou fijn zijn wanneer het assortiment iets werd uitgebreid.

Een goede en snelle service!

Martoparts is een bedrijf dat snel werkt en duidelijk communiceert en zich vooral houdt en wat is overeengekomen. Vandaag bestelt is morgen of overmorgen geleverd of er wordt duidelijk over gecommuniceerd van dan wordt het verstuurd! Voor mij een aanrader aan iedereen en vooral ook omdat zij nog onderdelen in hun aanbiedingen hebben die bijna nergens meer te verkrijgen zijn!;;

zeer goede service

de bestelde 1W weerstanden voldoen volkomen aan mijn verwachting. er is zelfs vanuit Martoparts nog even telefonisch contact geweest om wat te bespreken. dikke duim voor de service

Goede prijzen en snelle levering

Gewoon prima voor elkaar

Een vlot werkende e-shop en een even vlotte afhandeling.

Ik vind alles wat nodig heb op een overzichtelijke en vlot werkende e-shop. Ook de afhandeling en levering is snel en correct verlopen.

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Duidelijke website en snelle levering.

Prima winkel voor basis electronica en Arduino componenten

Snelle levering, prima prijzen en goede aanbod. Zeker de moeite waard en ik zal zeker deze winkel nogmaals bezoeken. Dank je wel.

Snel en correct

Snel geleverd en goed materiaal

Alles OK, het kan niet beter.

Mijn bestelling is zeer snel en goed aangekomen, op Dinsdagnamiddag besteld, en op Woensdagvoormiddag had ik mijn bestelling reeds in huis. Bedankt Martoparts.nl

Snelle correcte levering

Snelle reactie. Vlot verstuurd

Verkeerde elco maar goed gecorrigeerd

Na per ongelijk de verkeerde Elco geleverd te hebben. Heeft martopart adequaat snel een vervangend juiste setje toegestuurd. Dank voor de fijne afhandeling.

Duidelijke kommunicatie. Komt allemaal betrouwbaar over.

Spullen (snel) geleverd zoals omschreven.

Alles goed te vinden en snelle levering

Ik heb alles snel kunnen vinden op de website en de levering was snel en goed verpakt. Kon mooi door d brievenbus.

Snelle verzending en goede klantenservice

Product was precies zoals omschreven. Goede klantenservice.

snelle levering thanks

zie boven

Snelle reactie en levering

Netjes en snel

Netjes en snel

Snel geleverd en prima verpakt. Zeker een aanrader.

Goede site en snelle levering

Ik had onderdelen besteld voor een bouwproject van me en deze kwamen snel en volledig aan.

alles correct en snel