Een aanrader

Snel, efficiƫnt, kwaliteit

Goede en zeer snelle levering

Correcte levering en snel. Tevens service uitstekend.

Gewoon toppie : "Ouderwets goed" en snelle service

Had wat componenten etc. nodig. Martoparts werd aanbevolen in "Elektronica voor Dummies" en daar een bestelling gedaan. Binnen een dag had ik alles in huis. Super snel, keurig alle componenten afzonderlijk verpakt en geheel compleet. Kortom : super goed.

Prima geregeld

Artikelen snel geleverd. Een tevreden klant

Duidelijk

Snelle levering, Producten zijn duidelijk te vinden en wat het is. Prima site.

snel en accuraat geleverd

voor een specifiek project zocht ik roze potmeter knoppen en martoparts was de enige waar ik die in NL kon vinden.

Gewoon goed.

Zoals het hoort. Bestellen, betalen, info over ontvangst opdracht en betaling en verzendproces, tot slot netjes thuis bezorgd. Dat de bezorging wat vertraging had, lag aan PostNL, dus dat kan ik de leverancier niet aanrekenen.

Prima winkel

Ruim assortiment, redelijke prijzen, prima service en levering.

Martoparts heeft het uitstekend voor elkaar.

Fijne website, makkelijke bestelling en betaling. Verzendkosten laag. Goede informatie over de levering.

Snelle reactie na plaatsen order. En voor mij lekker dicht in de buurt zodat ik eventueel ook spullen kan afhalen in de toekomst.

Prima producten, mooie prijs, hier kom ik terug

Ook nog snel verzonden, en duidelijke communicatie

Bij Martoparts vond ik 2mm rode ledjes (gewone led met dun topje). Deze in het rood gebruik ik voor sluitverlichting van een H0 trein. Mooie rode kleur prima ledje dus.

Top service!

Snel telefonisch bereikbaar en vriendelijk en adequaat geholpen. Als startende gebruiker van Arduino heb ik prima ondersteuning gehad om mijn 1 e project te kunnen realiseren. Ik weet waar ik mijn benodigdheden in het vervolg ga kopen. Ook wanneer het product niet te vinden is op de site is Martoparts welwillend om een goede passende oplossing te vinden. Ze denken graag met je mee.

goede service

goede correcte levering en klantenservice, snelle antwoorden op vragen

GOEDE WAAR

PRIMA SERVICE, SNELLE VERZENDING, GOED VERPAKT.

Snelle levering van het goede product en meteen toepasbaar

Overzichtelijke website, duidelijke en krachtige omschrijving van het product.

Ben erg tevreden over de afhandeling.

Duidelijke site, Als je hemgevonden heb.

De site gevonden en de duidelijke pagina's met de voorbeelden van de weerstanden zijn voor een leek duidelijk. Hier door is een vervangende weerstand goed op te sporen. Mogelijk nog een zoek functie inbouwen met in te vullen kleur volgorde.

Snelle levering en goede prijs.

Zoals altijd perfect

Snelle levering, prima spullen voor een prima prijs, goed verpakt en misschien nog wel belangrijker: geen onnodig grote doos! Martoparts staat in mijn voorkeurslijstje voor onderdelen.

Prima zaak vlotte afhandeling super

Fijne zaak snelle service

Pefecte levering

Erg goed, top!

Leuk assortiment, snelle verzending, lage prijzen.

geweldige service en mooie site

via google op de site terecht gekomen. mooie en duidelijke site. alles werd snel geleverd, en ze reageren snel op mijn mail en vraag. zeker een aanrader.

Positief

Heel vriendelijk, toegankelijk en oplossing gericht. Goede ervaring

Dorpsstraat 37

4569 AG Graauw