Mooie hanger met je eigen gekozen geur

Krijg veel reacties van mensen die het een heel apart sieraad vinden in positieve zin

Wat fijn! Goed te horen dat je zo blij bent met je ketting!

Besteld en volgende dag in huis

goed boek

xxxxx

Fijn dat u blij bent met uw boek! U geeft ons een 9 maar beveelt ons niet aan :0 ? We zien u graag weer in onze shop!

uitstekend

vlotte afhandeling van bestelling en levering

Slecht

27 juni boek besteld. Op 1 juli ontvangen maar beloofde pakketpost bleek kartonnen boekverpakking met open gaten te zijn waardoor het boek op 3 plekken beschadigd was en de kaft gebobbeld van de regen. Gevraagd voor te retourneren , kon niet, alleen compensatie mogelijk. Na akkoord waren mijn (8/9 gestuurde foto’s) nog steeds niet voldoende, alles moest op 1 plaatje. Om dit zelf via paint te maken was te veel moeite dus ook nog zelf moeten doen. Inmiddels 3 weken verder en geen cent gezien. Slechte verpakking, slechte service, verzendkosten hoger dan DHL pakketservice. Hier is het doel geld verdienen, niet iemand blij maken met een goed product. Ik ben klant af. Aanvulling; minuut na revieuw (18-07) credit nota gekregen maar bedrag pas op 20-07. In reactie op revieuw de mededeling dat ik ook had kunnen mailen dat ik het bedrag nog niet gekregen had. Uit dit antwoord blijkt dat ook dit weer op de klant wordt geschoven ipv zelf verantwoordelijkheid te nemen.

Mevrouw, het is inderdaad heel vervelend dat uw pakketje een van diverse was de afgelopen weken waar klachten over binnen zijn gekomen over PostNL. Wij zijn normaliter uiterst tevreden over PostNL, dus dit is een hoog uitzonderlijke situatie. In overleg met u zijn we tot een oplossing gekomen, door uzelf aangedragen, om u schadeloos te stellen. De vergoeding was inderdaad nog niet verwerkt, maar wij zorgen dat dit morgen op uw rekening staat, excuus hiervoor. Een kattebelletje in de mail had ook gewerkt. Gelukkig wordt onze service en dienstverlening hier zeer hoog gewaardeerd. Mocht u toch nog een keer iets bij ons zien, dan geef ik u graag een kortingscode ter compensatie voor uw ongelukkige ervaring. Hopelijk geniet u van uw boek!

Betrouwbaar, snel en netjes geleverd.

Topproduct uit het buitenland zeer snel geleverd.

Goede en snelle service

Zeer snel gereageerd op telefonisch contact. Inhoudelijk en accurate informatie verstrekt. Waarvoor dank.

Snelle levering en originele producten

Bestelling van DoTerra producten, netjes in originele verpakking/omdoos van DT en snelle levering. Bedankt!

Bedankt voor je mooie review!

perfect

goede service prachtige armband

Waar is mijn bestelling?

Mijn bestelling arriveerde niet op de afgesproken tijd door toedoen van de pakjesdienst waar ik voor had gekozen. Na een berichtje aan Bliz Wellness werd alles pijlsnel in actie gebracht om mijn bestelling ASAP te kunnen ontvangen. Dankjewel daarvoor Bliz Wellness! Overal kan er iets fout lopen, maar dan zo kort op de bal spelen is toch wel een pluim waard. Met een gerust hart kan ik een volgende bestelling bij Bliz Wellness plaatsen!

tevreden

Op maandagavond besteld. Niets gehoord, niets of niemand gezien. Op woensdagmiddag bestelling uit brievenbus gehaald. Dus snelle levering en tevreden klant

Goed en duidelijke uitleg

En ook leuk ingepakt. Met dank

Sneller geleverd dan voorspeld

Op de website stond dat de lever tijd 4 dagen was. Maar het was er sneller. Dat vond ik fijn.

Altijd leuk om je bestelling zo snel mogelijk in huis te hebben, toch? Hoop dat je plezier hebt van de producten!

Professioneel en een goede service!

Ik heb van Doterra wat mooie producten besteld als cadeautje voor iemand. Een medewerkster van Bliz Wellness heeft er een prachtig pakketje van gemaakt met een kaartje erbij (had ik in een aparte mail gevraagd). De volgende dag werd het al bezorgd! Goed en snelle service!! Misschien een leuk idee om deze optie in de webshop toe te voegen (inpakken en persoonlijke boodschap toevoegen), desnoods voor een kleine extra bijdrage. Bij het uitchecken bleef de webshop hangen met een foutmelding bij het telefoonnummer. Ik heb dit gemeld; hopelijk kan dit verholpen worden.

Helemaal goed.

Ik ben geen fan van online winkelen, dus ik was blij dat het betalen makkelijk en duidelijk was. Mijn bestelling met 3 dagen ontvangen (volgende dag in huis vind ik onnodig) en keurig verpakt.

Goede service, lange bezorgtijd

16-04-2021 bestelling gedaan welke 28-05-2021 werd bezorgd. Wel vriendelijk dat ik zo af en toe up to date werd gehouden over het feit dat zij de producten ook nog niet binnen hadden, ondanks ik daar eigenlijk weinig mee te maken had. Het ging om producten die z.s.m. lichamelijke pijn moest verhelpen, dus dit was een grotere teleurstelling dan bij andere producten. Ondanks dit zou ik zeker weer bij Bliz Wellness bestellen vanwege zeer goede eerdere ervaringen.

Beste Lina, wij zijn heel blij dat we de Powerstrips eindelijk binnen hadden deze week en je jouw bestelling konden toesturen. De leverancier is helaas niet betrouwbaar in de vermelding van voorraad en levertijd. Toch kunnen wij veel mensen blij maken met deze producten en daarom, alle frustratie ten spijt, blijven we ze aanbieden. Het is een feit dat intercontinentale transporten sinds Covid meer tijd vergen en die waarschuwing vermelden wij ook in de bevestiging die je van ons hebt ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld in de 6, omdat ik er alles aan heb gedaan om de levering te bespoedigen en een 6 haalt ons prachtige gemiddelde van een 9,5 behoorlijk omlaag. Ik hoop dus dat je je beoordeling wilt heroverwegen, want snelheid is wat onze klanten het meest aan ons waarderen. Dit lag helaas buiten onze macht. Veel plezier van de Powerstrips!

Fantastische service

Steeds via de mail op de hoogte gehouden. Fantastisch hoe klantgericht en vriendelijk ze zijn bij voorraad razend snel in huis

Prima service!

Snelle reactie op mijn mail en toen product weer op voorraad was, snelle levering!

Goede artikelen, fijn bedrijf

Superaardige dame. Prima service, keurig verpakt

snel geleverd. Voor u een tip: het gebruik van een passende deksel waar een rond gat ingemaakt is verlengd de levensduur van de karaf.

Helemaal top

Het was toch vlot binnen ondanks de drukte bij nl.post

Klantvriendelijk, ter zake kundig

In het contact altijd correct in de opvolging en afspraken nakomen is normaal. Producten top kwaliteit. Vaak met nieuwtjes en betrokken. Kortom...van harte aanbevolen

Topproducten en altijs snel en accuraat geleverd!

Pijnpleister werken bij mij uistekend

Had al ervaring met deze pleisters via homeopathisch arts, die had het me al voorgeschreven voor ernstige pijn, helaas is ze met pensioen, toen jullie site ontdekt met dezelfde pleisters, dus kan ze weer gebruiken, top.