goede producten en levering!

goede producten en levering!

Mooi op tijd geleverd

Volgens afspraak geleverd.

Goede en zuivere producten!

Prima levering

Vlotte levering, product naar tevredenheid.

Super snelle levering.

Ik had 's middags besteld en kreeg de bestelling al een dag later binnen. Echt top!

Verzorgd

Doen wat ze beloven. Snel en correct.

Snel & fijn

Snel & fijn. Goede keuse

Hartelijk dank, Ruth. Fijn om te horen! Heb je een vergissing gemaakt bij dat je ons niet aanbeveelt ;) ?

Heel goed!

Positive ervaring!

Prima persoonlijk advies en service

Bestelling zeer snel geleverd. Top!

Snel en netjes geleverd

Top communicatie en snelle levering

Mijn product was niet op voorraad, maar ik hoopte het voor de kerst te krijgen. En dat is gelukt door de super snelle service van Blizz. Top communicatie en snelle levering, ik ben super blij ! Oh ja en goede prijzen ook :).

Vriendelijk en behulpzaam

Ik had wat vragen om mijn bestelling te kunnen doen vlak voor het weekeinde. Ik werd snel teruggebeld en geholpen met mijn keuze, ook toen ik later nog iets aan mijn eerste bestelling wilde toevoegen was dit geen enkel probleem. Zeer sympathiek en professioneel.

snelle levering en goed product

De bestelling liep goed en snel en de producten zijn zoals ze beschreven waren.

Super! Heel tevreden

Hele snelle bezorging, altijd tevreden en de prijs van de DoTerra olietjes ligt zo ver ik weet ook lager bij Bliz dan bij andere aanbieders. Heel fijn en kom steeds weer terug.

Helemaal top

Goede snelle bezorging

Hallo Een zeer snelle levering en ooo zooo geweldig mooi mijn kaarten deck

Fijn om te horen, Ellen!

Iedereen zou een EMF Health Card in huis moeten hebben!

De EMF Health Card werd keurig op tijd bezorgd. Ik gebruik deze kaart nu bijna 2 weken en wat een verschil merk ik! De kaart gaat overal mee naar toe. Mijn energie level is verhoogd en ik kan mij beter focussen en concentreren. Als ik de kant boven leg die er voor zorgt dat je rustig wordt dan word ik ook daadwerkelijk rustiger. Mijn moeder heb ik de EMF Health Card cadeau gedaan in de hoop dat zij hier ook baat bij heeft en tevens een positief effect heeft op mijn neefje die een stuiterende druktemaker is. Dus mijn advies is om zo snel mogelijk deze kaart aan te schaffen en voor je te laten werken. Wel jammer dat de aanbieding niet meer geldig is (€70 ipv €82,50).

Super Monique! Dat is toch waardevol wat je uit zo'n kaart haalt ;)

Snelle levering en goede info versctrekking

Ik ben zeer tevreden

Goede communicatie. Zeker zal ik nog een keer gebruik maken.

Goed bevallen. Kom zeker terug.

Dit was de eerste bestelling bij Bliz. Ik werd netjes op de hoogte gehouden. Kwam ook goed verpakt aan. Dus ga vast vaker bestellen.

Goed om te horen!

Snel ontvangen. Prima verpakt. Top.

Snelle bezorging

Snel en goed verpakt bezorgd. Nog geen gebruik gemaakt van het product.

Product snel en netjes geleverd. Werkt zoals verwacht.

Top en meedenkend