Eindelijk mijn bestelling gekregen

Ik had mijn bestelling eerder verwacht en ik kreeg steeds mails dat het weer een dag later zou komen. Ik moest een e-mail sturen en toen pas kreek ik te horen dat niet alles op voorraad was. Ik had dar eerder willen horen, kan gebeuren maar heel blij met de producten die ik had besteld ga ik weer van hun bestellen :)

Het product wat ik besteld heb is goed ontvangen, je werd goed op de hoogte gehouden met de aflevering

Goede koop.

Het water is heerlijk uit de water zero.

Heel fijn om te horen!

Gewoon super, zoontje had koorts heb op advies een rolletje gemaakt tegen koorts binnen 20 min was het ineens gewoon klaar en voelde hij zich weer helemaal goed, deze nacht heeft hij ook geweldig geslapen wij allemaal zelfs de aller kleintse weinig last van gehad heerlijk doet echt wonderen ga zeker meer verschillende halen voor thuis gebruik.

Wij verkopen magie :))! Fantastisch om te horen, Bo. With love from nature ;)

Super snel geleverd.

Het sieraad voldoet aan mijn verwachting. En werd heel snel geleverd. Ik ga iemand heel blij maken met dit cadeau.

Het was een prima, goede levering, mooi verpakt, wat later bezorgd tgv de post.

Op de website gevonden wat ik nodig had en met de doterra flesjes weet je gewoon wat je krijgt!

Zo is het, Marleen. Oliën die doen wat ze behoren te doen. Je gunt het iedereen om zo'n EHBO-setje in huis te hebben ;)

bestelling snel geleverd

het werd snel geleverd

Snel bezorgd

Wat n goede bediening Vrijdag’s besteld de volgende dag al binnen Voor mij was dit de eerste bestelling Ga zo door geweldig

Dat doen we zeker! Ik hoop dat het product bevalt. Graag tot ziens weer bij Bliz Wellness!

Netjes en snel geleverd

Olien ware netjes verpakt met een algemeen foldertje. Had graag gezien dat er wat meer specifieke informatie over de olien zelf bij zou zitten. Gebruik hiervan en eventuele mixen hiervan

Hi Yvonne, ik zou er het liefst het hele internet mee vol schrijven, maar de wetgeving verhindert dat helaas. De beste informatie vind je op sites van onafhankelijke doktoren zoals Dr Eric Zielinski. Verder raden wij het boek Modern Essentials aan. Hoop dat je er veel plezier van hebt!

Betrouwbaar!

Snel in de brievenbus.

Het kwam snel en ik hoefde niet thuis te zijn. Bedankt.

Klachten

Darmklachten, hoofdpijn, extra licht in het hoofd..drrag het even niet meer op mijn lichaam, Aanbeveling is persoonlijk,misschien moet ik nog wennen, ik ben extra gevoelig

Beste Angela, dank je wel voor je review. De klachten die je noemt, zijn zuiveringsklachten, dus dat kan zeker betekenen dat de EMF Card voor je werkt. Je geeft aan dat je extra gevoelig bent. Ik zou je dan aanraden om de card niet OP je lichaam te gebruiken, maar bijvoorbeeld 1 of 1,5 meter van je af te plaatsen. Kijk eens of de klachten dan verminderen. Ik vind het jammer dat je ons met een 4 beoordeelt, omdat de card duidelijk voor je werkt. Maar omdat jij bovenmatig gevoelig bent, moet je even het juiste gebruik vinden. En als je ons wel zou aanbevelen, dan kunnen anderen ook de werking van onze producten benutten :) Ik hoop dus dat je je review wilt herzien en ik hoor graag of het helpt om de card meer op afstand te houden.

Geweldige producten!!

Op zoek naar een bepaalde geur die uitverkocht bleek, heb ik zeer goed advies gekregen. Ik heb nu een mooie krachtige diffuser in huis en naast de bestelde olie zaten er nog andere geur-cadeautjes bij. Ik ben fan!

Fantastisch om te horen en welkom bij de doTERRA fanclub :)!

Top service snelle levering

Snel en top service kwa uitleg over producten ook

Vlotte en goede service

Flesje van Doterra besteld. Was vlug geleverd en een goede service.

Super! Goed contact en top producten

Ik heb al jaren heel goed contact met Liesbeth. Als ik vragen heb geeft ze me altijd goed advies zodat ik de juiste keuze kan maken :).

Dank je wel, Simon. Fijn om te horen.

Snelle levering,zorgvuldig verpakt

Gister besteld en vandaag in huis,alles heel verzorgd en niet zo in een doos gestopt

Klopt. We doen er altijd een kusje op en sturen een positieve wens mee ;)

Snelle en goede service voor mooie producten

Snelle en goede service voor mooie producten

Dank je wel, Marion!

Goed product, razendsnelle levering!

Aaa, zo horen we het graag, Liefke! Veel plezier van je product en graag weer tot ziens!

Vertrouwd

In maart een aqualine besteld middels aanbetaling ivm leveringsproblemen. Inmiddels is het apparaat geleverd volgens afspraak, het is een prachtig item, makkelijk te installeren en lekker ECHT gezond water on te drinken, in te koken en koffie/ thee mee te zetten etc. Superblij !

Super fijn om te horen, Roy! En jij bedankt voor je geduld. Gezuiverd water is lekker en gezond. Hoop dat je vele jaren geniet van je Aqualine!

Fijne online winkelervaring

Mooie website met veel info over de producten.

Geweldige spullen en snelle levering

Ik word echt heel blij van deze gezonde site

Snelle levering en producten komen aan in perfecte staat.

Vlot en verzorgd

Niets op aan te merken