Snelle levering en producten komen aan in perfecte staat.

Vlot en verzorgd

Niets op aan te merken

Bad experience

I have ordered from this webpage and my order has never arrived. Moreover the owner of this page stopped to answer my emails, so I had to sent lot of messages to finally get my money back. Total disappointment and I do not recommend this online store as trustworthy.

• Would you recommend us? No

Dear Silvia, it speaks for itself that we wanted more than anything to deliver you the ordered goods. Unfortunately your package got lost abroad on its way to you. The investigation by the mail services took a long time which was frustrating for you but also for us. The moment you asked your money back, you were refunded in just a few days. We're truly sorry this was such a sad experience and we would have changed it if we it would have been in our hands.

Goed contact en snelle levering

Prettig contact met eigenaresse. Snel geleverd!

Zeer persoonlijk contact gehad en super snelle levering

Grote dank voor de persoonlijke telefonische aandacht en super snelle levering! Ga zo door! Ik ben erg tevreden! Alle goeds!

Snel geleverd en precies wat ik zocht

Snelle levering van mijn bestelling en ook precies wat ik zocht!

Zo horen we het graag, Sabina! Veel plezier van je product en graag weer tot ziens!

Snelle levering!

Goed kwaliteit

Helemaal goed!

Juiste product, snelle levering, goede info

Super goede service

Hele liefdevolle benadering. Hele goede service, Komt afspraken na. Openhouding, meedenkend, Heeft veel kennis van zaken.

Dank je wel, Shirah voor je mooie beoordeling :) Daar doen we het voor!

Attent en een vlotte levering

Door even een berichtje te sturen dat het gewilde product binnen was, kon ik op tijd bestellen. Erg attent. De volgende dag ontving ik het al.

snelle levering. Duidelijke communicatie wanneer het pakket komt.

geen

heb nog geen ervaring er is nog niets geleverd

Snelle levering en mooi ingepakt

Kleine bijdrage voor de inpakservice zeker de moeite waard!

verkeerde artikel ontvangen

Gebeld, maar nooit teruggebeld..

Duidelijke website, goede service en snelle levering

Fijne website, snelle levering!

Duidelijke website met veel informatie! Eenmaal besteld snel je bestelling in huis.

Zeer snel

Vond het zeer snel met mijn bestelling!! Toppie hoor!!!

Uitstekend!

Heerlijke en eerlijke producten. Razendsnelle levering, fijne service! Van harte aanbevolen!

Alles goed geleverd

Ziet er allemaal goed uit

Supersnelle en goede levering.

Supersnelle en goede levering.

Netjes verpakt en snel geleverd. Alleen vind ik de concentratie van de olie beetje tegenvallen. Ik kan me herinneren van een poosje terug dat van 1 druppeltje de hele kamer lekker ging ruiken. Dat vind ik nu echt niet,helaas…

Keurig geregeld, volgens het boekje. Goed verpakt en snel bezorgd

Prima product en prijs

Ontvangen stenen zijn prachtig. Prima prijs en snelle levering. Top klantenservice.

perfect

Snelle levering, best prijs en stevig verpakt.

Top product

Top product voor een prima prijs. Snelle levering, zeer klant vriendelijk.

Johan Cruijffstraat 14 3824 KB Amersfoort

035 8884628