Niet altijd in orde

Er werd een verkeerd sjabloon geleverd en 1 te weinig. 2 Keer hierover bericht gestuurd, nooit geen antwoord gekregen. Jammer.

belabberd slechte afhandeling van de bestelling

twee x hier wat besteld omdat ze iets hadden wat ik echt nodig heb. vervolgens twee x niet geleverd en na moeten bellen. beide keren bedrijf erg slecht te bereiken daarna wel de bestelling gekregen. bij de tweede bestelling helaas wel het verkeerde product ontvangen. maar geen zin om nogmaals moeite te doen om het op te lossen. ik zou afraden hier te bestellen

Tolle Produkte, toller Service und schnelle Lieferung

Ich habe bereits zum zweiten Mal bestellt und die Lieferung war schnell und die Produkte klasse.

Goed, snel en mooie kwaliteit

Ik was al een tijdje opzoek naar bepaalde schmink en ze hadden het hier voor een goede prijs en mooie kwaliteit.

Toen bleek dat mijn pakketje niet afgeleverd was, is er gelijk actie ondernomen en alles nogmaals verstuurd. Zonder eindeloos gemail of gevraag. Dankzij snelle actie alles nog op tijd in huis. Heel fijn. Hartstikke bedankt. Vr gr simone

Alles super

Schnelle Lieferung und Ware kam gut verpackt und heile an trotz des langen Weges. Preis ok Leistung top.

Snelle levering, kreeg een belletje over een penseel dat niet leverbaar was en een alternatief aangeboden. Helemaal super

Goede oplossing en snelle levering

Mijn bestelde sjablonen waren niet allemaal leverbaar, ben hier keurig over gebeld, kreeg soort gelijke toegestuurd en nog wat extra, super service. De bestelling was ook snel geleverd.

Namelijk bestellen een vlotte geleverd

Mijn ervaring is net zoals 6 jaar geleden. Ruim vooraf snel en eenvoudig afgehandeld een snel geleverd

Hele vlotte bestelling en levering

Heel tevreden !

Bestelling niet ontvangen en geen contact mee te krijgen

03.09 bestelling geplaatst en tot op heden (12.09) nog niks ontvangen. Meerdere malen contact proberen te zoeken telefonisch, mail, sms en nog geen antwoord gehad. Heel slecht dus!

Alles goed en snel geregeld

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Snelle reactie, snelle levering, mooie producten, verzorgde verpakking. Top!

hele snelle levering

net als de vorige keer heel snel binnen en super mooi produkt

Super en betrokken

Netjes verpakt, snel verzonden, en betrokken. Het verzenden met GLS raad ik alleen af. Daar ging het fout, bellen naar klantenservice kost 1 euro, en uiteindelijk heb ik het pakket ergens anders vandaan gehaald. Gebruik postNL.

Zeer tevreden snelle service

Heel snel verzonden. Netjes ingepakt en een leuk extra cadeautje. Bij sommige producten zou er iets meer uitleg mogen staan. Maar voor de rest top.

Over het algemeen prima,ik bestel hier altijd.

Ben eigenlijk altijd tevreden over alle bestellingen.er is heel veel keus en goeie producten.en een Klein cadeautje extra erbij is ook altijd een leuke verrassing. Het duurde de laatste x wel 4 dagen voor mijn bestelling kwam...maar dat is meer de schuld van gls,waar het dagen bleef liggen.en tis ook maar net waar je een probleem.van maakt. Ik ben heel blij met noddies.

een goede klantenservice

hele vriendelijke dame van Noddies die me te woord stond en fijne helder uitleg gaf over airbrushen. Goed gemotiveerd door ons gesprek kijk ik naar mijn eerste kennismaken met airbrushen uit.

Goed assortiment, goede service.

Groot assortiment, prima geprijsd en snelle verzending. Ik ben tevreden!

2de keer wat besteld, en wederom een snelle levering. Helaas was er 1 artikel niet op voorraad, geld is netjes teruggestort. Ik had liever gehad dat het artikel nageleverd was. Nu moet ik wederom bestellen en dus ook weer verzendkosten betalen. Beetje erg jammer.....

Mail gestuurd niks terug gekregen

Ik heb een pakket f besteld de helft maar gekregen

Vlotte levering en een leuk extraatje erbij

Ik had in hun verlof een bestelling gedaan. Het stond goed aangeduid op de site dat het maar later verstuurd werd. Dus was het een vlotte levering. Bij het openen van de doos zag ik dag de een extraatje in zat. Wat altijd aangenaam is. Dank u voor deze aangename ervaring In zal zeker nog bestellen bij jullie

Zeer tevreden over mijn bestelling.

Snelle verzending en super producten

Snelle levering, correcte producten, mooie verpakking en leuk extra cadeautje ontvangen. Hier bestel ik zeker opnieuw.

Niks ontvangen, geen informatie

Pakje besteld en zou volgende dag geleverd worden. Niks ontvangen, geen info wanneer wel geleverd. Krijg nu enquête over de service, en dat slaat dus nergens op. Zeer ontevreden. Klantenservice getracht te bellen meerdere keren maar wordt niet opgenomen.