Mooie vakantie met leuke tips voor uitstapjes

Mooie en schone accommodaties, met goede voorzieningen. Wij hadden helemaal niet verwacht dat Slowakije zo welvarend land is. Voor iemand die van een beetje uitdaging houdt, is dit een hele leuke manier o het land te ontdekken.

uitstekend

aan te raden

Alles super georganiseerd

Ik heb van mijn verlof met Tsjechietours genoten, het was alles perfekt, een foutje heeft het gehad :) mijn verlof was te kort. Volgend jaar komen we zeker terug.

Vriendelijk, behulpzaam en vooral meedenken. Kennis van de regio en betrokken!

Dikke pluim.

Gewoonweg TOF!!!

Fantastische wintersport ervaring gehad! Goede en vriendelijke ontvangst! Skihuur en skischool waren goed geregeld. Warm aanbevolen!

Lieve Sonja, heel hartelijk dank voor Uw warme aanbeveling! Jana, Tsjechië Tours

Goed geregeld wintersport

Bij het vinden van geschikte accommodatie voor skien met kinderen zeer medenkend. Uiteindelijk heel goed advies, ontbijt was een klein beetje tegenvaller maar voor de rest heel geschlaagde wintersportvakantie in de Kerstvakantie. Ook skihuur en skischool was door Tsjechie Tours goed geregeld.

Lieve Simone, heel hartelijk dank voor Uw beoordeling. Jana, Tsjechië Tours

Uitstekend! Perfect alles georganiseerd.

Dit is vakantie zo als vakantie moet zijn. Professionele mensen, attent, vriendelijk, deskundig. Je heb goed gevoel dat je in goede handen bent, niets is te veel, alles wordt goed en snel opgelost met zorg en vriendelijke woord je bent echt de klant - koning. Niets dan lof aan Tsjechië tours, en ik weet zeker: de volgende keer ga ik weer graag met deze organisatie op reis.

Lieve Bonnie, heel hartelijk dank voor Uw beoordeling!

Geweldig georganiseert bedrijf

Een top bedrijf in organiseren van goede begeleiding van ski vakanties voor een betaalbare prijs in de mooiste skie gebieden van tjechie en slowakije .

Tsjechië Tours levert goede service

Dit jaar gaan we voor de derde keer met Tsjechië Tours naar de sneeuw. De service is goed en betrouwbaar. Het is prettig dat er wordt meegedacht. Tsjechië Tours biedt niet alleen de huisvesting aan, maar ontzorgt ook bij het huren van ski's en skiles, ideaal!

in 1 woord geweldig!

wij hebben de autorondreis Slowakije gedaan,wat een schitterende reis!Wat een prachtig land met vriendelijke mensen en de accomodaties waren schitterend! een echte aanrader!

Super vriendelijk en snelle service

Vriendelijk en snelle respons, neemt echt de tijd om de wensen in kaart te brengen. Wij gaan voor het tweede jaar op wintersport via Tsjechië Tours.

Geweldige skiweek

Mooie skivakantie zoals elk jaar in het Pension U. Modrinu in Velka Upa. Uitstekende keuken en skilooipe voor de deur. Gastvriendelijke eigenaar. Gewoon toppie Wij gaan de volgende voorjaarsvakantie naar deze top sliadres!

Zijn vaste klant, vaker dan 10 keer gereserveerd via Tsjechië Tours

Zijn ‘vaste’ klant bij Tsjechië Tours. Reservering gaat altijd ook, Ook de service van het huren van de ski’s gaat gemakkelijk.

Prachtige en gevarieerde reis door twee hele mooie landen; Tsjechië en Slowakije.

Erg goede samenwerking. Organisator stond open voor aanpassingen volgens onze planning - en het zoeken en boeken van extra overnachtingsplaatsen. Ook geboden alternatieven, voor plaatsen waar we niet konden verblijven zeker meer dan OK! Organisator kent de landen, en geeft juist advies over de accomodaties. Alle communicatie liep bij ons via mail en telefonisch. Door omstandigheden kregen wij onze reisbescheiden en vouchers nogal laat, maar gelukkig was alles correct. Tijdens de reis 1x contact moeten nemen met de organisatie omtrent een meningsverschil ivm de afrekening in één accomdatie, maar dit probleem werd onmiddellijk opgelost. Kortom, een onvergetelijke autoreis - prijs/kwaliteit, meer dan OK! Vriendelijke en goede samenwerking - aan te bevelen!

Prettige persoonlijke benadering

Wat ik vooral prettig vond was dat het een klein reisbureau was waardoor ik steeds met 1 en dezelfde persoon te maken had. Ook in het weekend was het te bereiken. Wij hadden in Bratislava liever dichter bij het centrum overnacht. Door het slechte weer was het wandelen langs de Donau niet altijd fijn. Bij mooi weer is het een mooie wandeling. Hou er wel rekening mee dat niet overal in de accommodatie zelf gegeten kan worden. Het restaurant dicht bij onze laatste accommodatie was gesloten. Daarop besloot onze gastheer voor ons te koken. Prima oplossing. Wat we zeer waardeerden waren de tips van de reisorganisatie. Keuze genoeg en we hebben er veel gebruik van gemaakt.

Pluspunten

Leuke accommodaties Goede informatie voor de reis

Netere communicatie- moelijk te bereiken soms

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De groepsrondreis is samengesteld met oor voor de wensen van de deelnemers en met oog voor persoonlijke behoeften van de individuele reiziger. Er is een flexibele en persoonlijke benadering als het reisprogramma aangepast moet worden door omstandigheden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Geweldige skivakantie, top accommodatie. Skiverhuur goed geregeld. Allles prima! Dankjewel!

een snellere communicatie zou fijn zijn, maar voor de rest alles oké

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Reisleiding veel en onderbouwde kennis van Tsjechië en Slowakije. Contacten met plaatselijke bevolking worden gelegd. Nederlands en vele talen uitleg. Voordeel bus blijft gehele week bij gezelschap. Opgehaald na vliegreis.

Ga zo verder met organiseren mooie reizen of korte trips

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Kennis van Tsjechië op een hoog niveau. Ze weet waarover ze praat en is er geweest.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer goede advies ivm goede platselijke kennis

Sneller reageren op e-mail

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Deskundig advies en goede kennis van de locale omstandigheden hebben ons geholpen voor een perfecte vakantie in Tsjechie.

Sneller reageren op e-mail.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Spreekt de taal en weet veel over de landen Tsjechie en Slowakije.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zorgt voor goede en gezellige sfeer. Selecteert bijzondere bezienswaardigheden buiten de standaard toeristische objecten. Kent Slowakije en Tsjechië goed. Biedt uitstekende mix van natuur en cultuur.