Het broekje zit perfect

Toen ik het bestelde was is er bang dat hij niet goed zou zijn De site is niet heel bekend volgensmij. Maar het bikini broekje zit supper! En goeie service

Prima kleding en betaalbaar !

Prachtig winkel!

Super leuk online winkel en heel veel keuze!

Altijd Goede kwaliteit en snelle bezorging

Ik bestel al jaren bij Sexy-Store...de ideale web shop voor exclusieve betaalbare kleding!

Mooie spullen, snelle levering, nette service

Goede kwaliteit, en snelle levering

Een prima ervaring op alle fronten

Dat is mijn eerste bestelling. Snelle bezorging, goed op de hoogte gehouden door mails. Het kledingstuk is precies zoals op de foto en past perfect. Super en aan te bevelen.

Zeer vlotte levering

De levering is zeer vlot en snel gebeurd. Het ene artikels is perfect wat ik ervan verwachte, jammer genoeg is de jurk 1 maat te klein, echt jammer want het is een zeer mooi model en mooie stof. Spijtig dat dit niet in XL te verkrijgen is.

Hele mooie kleding, heb gister iets besteld ben benieuwd

Ik heb gister iets besteld en de kleding ziet er heel erg mooi uit, ik heb het nog niet binnen maar ik ben benieuwd

super

DHL service is kansloos

Ik heb extra betaald voor de snelle DHL service en nu lees ik dat t met 1a 2 dagen vertraging heeft.weg extra geld en helaas geen outfit voor de fotoshoot zaterdag... ook weg gegooid geld.. erg teleurgesteld ben ik hier over.... jammer

Ik had een probleem met het retourneren van een pakketje, maar dit is supergoed opgelost door de klantenservice. Ik ga hier zeker vaker producten kopen, top!

Goed. Ik ben tevreden

Slecht materiaal lak

Lakbroek besteld, zeer slechte kwaliteit. Stiksels van de broek knappen gelijk bij het aanpassen, terwijl de goede maat besteld is. Rits stiksel knapte al bij het openen van de rits. Heel jammer, superleuke broek met ritsen onderaan de broekspijpen, helaas goedkoop/slechte kwaliteit voor een dikke prijs van €49euro

Vaker kwaliteit niet zo goed al op de foto

Ik moest vaker retourneren

Snelle levering en mooie kwaliteit kleding

snelle levering en mooie kwaliteit kleding, Zit als gegoten

Super kwaliteit

Super kwaliteit voor n super prijs

Heel blij mee

Goede pasvorm

Goede broeken voor vrouwen met rondingen.

Vind een mooie jurk maar is best lang

Prachtige kleding

Hele mooie kleding

Zeer positief

Deze site is nieuw voor mij maar super positief. Super service.

Zit gewoon perfect

Voel me meteen een stuk sexier met dit rokje.

super

super mooi

Leuke en overzichtelijke site met mooie en betaalbare kleding!

Ik heb hele goede ervaringen met sexy-store. De bestellingen worden tijdig geleverd en als er vertraging is, wordt dat ook gecommuniceerd. Daarnaast vind ik de prijs-kwaliteitsverhouding heel goed!! En alles wat ze op de site hebben staan, is gewoon gaaf! Ik heb het afgelopen jaar mijn kleding alleen maar bij sexy-store gekocht en draag alles met heel veel plezier en krijg er ook veel complimenten over :) Kortom: een geweldige online kledingwinkel!!

Producten zijn niet zoals op de foto

Zowel levering al retour duren lang. Lees net dat retourbetaling wel tot 40 dagen kunnen duren. Dit was een aankoop maar nooit weer. Nu maar hopen dat ik mijn geld daadwerkelijk terug krijg. Verzoek gekregen tot aanpassing review. Er werd aangeven vaak binnen week geld retour. Dat is ieder geval al niet geval geweest tot heden blijft mijn review staan.

Beste Marieke, Mochten artikelen niet bevallen kunnen deze kosteloos retour gezonden worden. Foto's van de producten zijn echt en kunnen in principe niet afwijken van de werkelijkheid. Verder is onze zichttermijn 40 dagen. Retour betaling is doorgaans binnen een week retour op uw rekening. Mvg, Sexy-Store B.V.

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!