Betaalbare leuke kleding met top service

Ik had 8 jaar geleden een prijs gewonnen (zag ik nu pas) Ik heb ze bericht of ik nog wat mocht uitzoeken En dat mocht! Ze hoefde dit niet te meer te doen naar 8 jaar natuurlijk Dus vind het erg netjes van ze Een hele leuke kleding site met verschillende maten en items voor leuke prijzen Er zit voor iedereen wel wat tussen ;)

Samen genieten van de leuke outfits.

Duurt ontzettend lang voordat het geld is na een retourzending.

De retourzending verloopt vlot. Dan komt er een mail dat de status van de bestelling verandert is en dat het bedrag is teruggestort op de rekening. Dat gebeurt niet. Bij navraag een kort antwoord dat dat soms wel 2 weken kan duren. Het heeft dus 12 dagen geduurd! Jammer.

Mooie bikini, roest beugel na 1x dragen

Bestelling was super snel binnen, de bikini was precies zoals afgebeeld en zat goed. Na 1x dragen in het zwembad en 1x in de zee zag je roest vlekken op de stof van de bikini komen waar de beugel zat. Erg jammer want het was een leuke bikini.

Goede ervaring

Goede klantenservice & prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering van bestelde artikelen

Hele goede levering

Leuk

Leuke site

Besteld en goed geleverd, netje en perfecte spullen.

Service goed

Vriendelijk voor klanten

Geweldige bikini

Past perfect

Zeer snelle levering

alles goed verlopen van bestelling tot levering

goede kwalkteit, netjes verpaktmooie kwalifwit en maten kloppen.

Mooie snit, prima materiaal

Zeer tevreden op alle gebied

Prima en erg sexy

Prima pasvorm goede stretch. Alleen lastig zelf de koopjes dicht te doen.

Kicke

Super mooi sommige dingen wauwie

Topservice

Fantastische kleding snelle levering, top ser5

Overdonderd

5 minuten nap de bestelling kregen we het track and trace nummer uitzonderlijk snel we zijn dus ook heel tevreden. en zeker met het aanbod in deze online store. je vind deze kledingstukken nergens anders. TOP

vlotte bestelling, levering na 3 dagen en alles ok

Mooie website, mooie en duidelijke foto's op de site. de maten duidelijk en juist, alleen one-size dikwijls moeilijke gok maar ok

waardeloos

Broek besteld en een dag later prima bezorgd. De broek een dag later teruggestuurd afgeleverd bij dhl. Ben inmiddels een maand verder en nog geen geld terug.... Pakketje ligt bij DHL en er moet onderzoek worden gedaan?Nog nooit meegemaakt.Contact loopt stroef via whattsapp op het laatste bericht word niet meer gereageerd.Jammer Sexy-Store.

Beste HK Versfeld, Wat vervelend om te horen dat u problemen heeft met retourneren. Het is voor ons helaas ook overmacht als DHL vertraging heeft met een retourzending. Inmiddels is deze bij ons aangekomen en retour afgehandeld. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Sexy-Store B.V.

Heel mooi

Kom nog

Kwaliteit van kleren

Als goede klant blijft deze site prijs kwaliteit aanbevolen.

Leuke webshop

Leuke webshop zeker aanrader

Fijne webshop

Overzichtelijk en snelle levering

Snelle levering Product zoals beschreven en zit lekker

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!