Deze webshop is helemaal top!

Duidelijke en goedwerkende website, alle kleding wordt gedragen afgebeeld (heel fijn!) snelle levering en achteraf betalen is mogelijk. Vlotte retour verwerking en het geld wordt meteen teruggestort. Kortom een echte aanrader deze webshop!

Ik ga hier vaker wat bestellen! Snel en mooie qualiteit !!!

Gewoon geweldig

Fantastische kleding

Goede eerlijke service

Wat ik wel heel teleurstellend vind; -Sexy-Store stuurt een email om mij ervan op de hoogte te brengen dat mijn gespaarde punten (met een waarde van € 5,46) over 10 dagen verlopen. Vervolgens ga ik naar de website van Sexy-Store om te gaan shoppen. Uiteindelijk een nieuw item gescoord en bij betaling zie ik dat het bedrag van mijn aankoop te laag is (moet minimaal € 50,- zijn) om mijn gespaarde punten te besteden.

Ruime keuze

Mooie ruime keuze aan veel verschillende kleding.

Super kwaliteit kleding

Kwaliteit is prima en zoals afgebeeld. Mooie stevige stof en stiksels en fraaie pasvorm. Snelle levering

Leuke kleding

Mooie kleding, mooie prijs!

Mooie, betaalbare sexy kleding!

Hier wordt een dame vrolijk van :)

Super achats!

Mooie kleding en snelle levering Alles werd de volgende dag geleverd, de kleding staat ook goed Ben een zeer tevreden klant👍

Uitstekende service en leuke kleding

Ik heb 4 jumpsuits besteld, waarvan 1 niet paste. Echter wist ik niet hoe ik retour moest aanmelden, en heb contact opgenomen via Whatsapp. Kreeg binnen 1uur de retourlabel netjes via de mail binnen. Bovendien stonden de andere jumpsuits heel leuk en ben er zeer tevreden mee, de kleding is zeker zijn geld waard!! 100% aan te raden!

fantastische winkel

IK ben super tevreden van sexy-store. De artikelen zijn even mooi in het echt als op foto. Producten zijn hun geld waard, ook de levering is steeds op tijd;

Zeer mooie broek en gepast van maat

Goeie online shop

Een leuke site.

Pak besteld, goed kwaliteit. En op tijd bezorgd. Een tevreden klant

Goed ervaren.

n.v.t

ziet er suuper uit

Mooie kleding

Al jaren trouwe klant en de kleding is altijd erg mooi, heel wat anders dan andere winkels te bieden hebben!

Sexy, maar met genoeg kledingstukken die iedereen aan kan.

leuke kleding

top website overduidelijk

Overzichtelijke site

Mooie kwaliteit artikelen

Belachelijk

Bestel hier niet! Voor het minste vragen ze geld en kosten!! Er zat per ongeluk een sokje in de retour! Wat erg zeg!!! Moest daarvoor onkosten betalen! Ook omdat het kleedje van de retour in een verkeerde verpakking zat! Kost hun tijd en geld om dat er uit te halen ook voor moeten betalen! Ook omdat de verpakking stuk was, aan de kant om de kleding er uit te halen wat logisch is! Ze verdienen nooit nog iets aan mij! Echt BELACHELIJK

Beste Steffi, Uw retourzending voldeed helaas niet aan de voorwaarden die wij duidelijk aangeven op onze website en retour formulier. Doorgaans komen retourzendingen in nette staat bij ons aan. Uw retourzending was dit helaas niet. Kapot gescheurde verpakkingen, geen juiste verpakking en ook een onhygiënische sok in uw retourzending. Zoals vermeld rekenen wij onkosten vergoeding voor retourzendingen die niet netjes retour gezonden worden (specifiek kapot gescheurde verpakkingen of missende verpakkingen). Het kost veel tijd en geld om retourneren mogelijk te maken. Wij willen niet dat prijzen onnodig hoger moeten worden doordat enkele klanten retourzendingen in slechte staat retour zenden. Verkeerde verpakkingen worden in het magazijn als verkeerd product ingescand (door de barcodes die op de verpakking zit). U begrijpt dat dit veel problemen oplevert. Mocht u retourneren ga dan in ieder geval respectvol en netjes met de kleding om. Stuur het retour in dezelfde staat zoals u deze ook ontvangen heeft. U wilt uw bestelling ook netjes ontvangen met de juiste artikelen. Ook zie ik dat u nog altijd geen betaling heeft uitgevoerd voor het gehouden artikel. Binnen enkele dagen zal deze vordering overgedragen worden aan het incasso bureau. Betaal a.u.b. tijdig om problemen te voorkomen. Mvg, Sexy-Store B.V.

Leuke kleding

+Ze hebben leuke kleding -De levering komt een dag later als de afgesproken leverdatum maar dat ligt aan de vervoerder en niet aan de winkel

Snel en betrouwbaar

Snel geleverd. Leuke uitgaanskleding die je figuur goed uit laat komen. Achteraf betalen ook fijn

Zeer prettig

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!