Mooie produkten

Snelle behandeling van bestelling en vlugge reactie bij problemen op site of betaling

Tot nu ok maar de maten van de pumps kloppen niet. Ga.nu maatje groter proberen.

Ik zou het niet aanbevelen maar ik wacht af hoe het nu gaat aflopen.

Beste Kim, Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een maat kleiner of groter valt. Dit is helaas bij kleding altijd aan de orde. Wij proberen zo goed mogelijk aan te geven hoe een maat valt. Verder is dit voor ons helaas ook overmacht. Daarom hebben wij gratis retourneren zodat u nooit kosten zult hebben voor een verkeerd uitvallende maat. U kunt vervolgens een andere maat bestellen en thuis passen. Net zolang totdat u de juiste maat heeft gevonden. Een negatieve beoordeling is hierbij niet direct noodzakelijk. Mvg, Sexy-Store B.V.

Bestelling gedaan en pakket niet ontvangen weten niet waar het pakket is

Ik heb een pakket besteld en een mail ontvangen dat het pakket verzonden was en zelfs een track en trace code gekregen alleen die werkte niet en vervolgens kan ik Sexy-store niet bereiken dus dhl gebeld en kreeg te horen dat het pakket daar niet was en de track en trace code niet bekend was beetje raar allemaal zou of graag mijn pakket willen ontvangen of mijn geld retour krijgen wat ik jammer vind omdat mijn andere bestelling wel gewoon in gekomen

perfect

goede prijzen, snelle levering en sexy kleding

Bedriegers

Koop nooit nog voor deze site iets . Bestelling gedaan .en niks op aan te merken van kledij zelf . Maar toch retour wou terug sturen .schrijven va dat je retour gratis moet afdrukken . Wat uiteindelijk niet ging Mails gestuurd geen antwoord op gekregen. Dus maar een ding opzat .en zelf terug opsturen .en ik 13 euro heb moeten betalen .wat ik wel schandalig vind .moe je ze niet zeggen dat gratis is

Beste Lindsy Dhont, Ik heb uw bestelling bekeken en zie dat deze op de juiste manier retour is aangemeld. U krijgt vervolgens een email met daarin uw retour verzend label. Deze kunt u op sommige smart phones niet openen gezien DHL dit helaas nog niet ondersteund. Wel is het mogelijk deze op een desktop computer te openen en te printen. Mocht u geen mogelijkheden hebben kunnen de meeste parcelshops ook gratis het label afdrukken voor u. Wat ook wel eens wil voorkomen is dat het retour verzendlabel in de ongewenste post terecht komt. In alle gevallen kunt u wel gratis retourneren. Hoe heeft u contact met ons opgenomen betreffende het retour verzend label? Wij hebben geen email, chat, whatsapp, social media messenger of ticket van u ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Sexy-Store B.V.

Alles is zo mooi

Heel blij mee

Super snelle levering. Maatvoering was top. Zit echt heel mooi. Ben al met de volgende bestelling bezig 🥰

Mooie kwaliteit, snelle levering

Altijd keurig verpakt,goede kwaliteit en exclusieve kleding...super blij met sexy store!

de kleren zijn super mooi

de kwaliteit van de kleding is erg goed

Slecht

Er stond bij mijn bestelling dat de legging op voorraad was Na betaling via ideal was ineens de legging niet op voorraad . IK WIL MIJN GELD RETOUR !!

Beste Linda Danse, Helaas door een fout van een van onze leveranciers was de bestelde legging helaas niet meer voorradig. Dit kan altijd een keer voorkomen. Wij hebben direct contact met u gezocht om te vragen wat te doen met uw bestelling. Hieruit bleek dat u de bestelling wilde annuleren waarop wij de bestelling direct geannuleerd hebben en het bedrag retour gestort. Mvg, Sexy-Store B.V.

Helaas niet achteraf betalen mogelijk

Er staat. Achteraf betaling mogelijk. Ik wou een jurkje bestellen en achter af betalen. Eerst kijken of het wat is. Bij het invullen van alles staat er ineens bij dhl geen achteraf betaling mogelijk??? Kan ook niks anders aanklikken Beetje jammer dit

Beste Sanne, Achteraf betalen is enkel beschikbaar voor huislevering i.v.m. fraude mogelijkheden via een parcelshop. Daarom is het niet mogelijk om voor achteraf betalen te kiezen als u kiest voor een parcelshop levering. Mvg, Sexy-Store B.V.

Nu ik wil bestellen het gaat moeilijk

Was goed gegaan met die jurk

Fantastische kleding

Kleding was optijd binnen En de maten waren perfect

Fijne kwaliteit kleding en snel bezorgd

Goede levering

Juiste verwachting, juist geleverd.

Mooi betaalbaar en ongeloofelijk snel thuis geleverd

Beste shop queens Wat een leuke mooie en betaalbare webshop.. Mooie spullen snelle service en spot prijzen.. Ik Ben ondertussen al terug aan het bestellen 💋💋💋

Ik vind dat jullie een goede service hebben

Perfect!

Goede kwaliteit prijs verhouding

Snelle bezorging

Maten komen overeen ,mooie kleding

Erg goed

Mijn maat goede maat

Ik was een beetje onzeker over de maat. Maar het zat heel goed en de lengte ook. Precies mijn goede maat voor broek, Goed kwalliteid en zit fijn.

Zeer goede service

Prima website en ik had het artikel de volgende dag al in huis Precies zo als op de afbeelding en het zit ook prima.

Altijd op tijd geleverd

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!