stijlvol en passend!

Heerlijk dat mooie kleding met mooie stoffen ook in passende maten en een mooie snit mogelijk is. Ik ben namelijk niet de doorsnee Hollandse vrouw; ik ben klein en slank en draag maat 32, wat zelden verkrijgbaar is. Met sexy-store ben ik altijd blij met mijn bestelling

Veel keuze en snelle levering

Veel keuze, kleurrijk, matentabel, vlotte levering erg handig menu. Zeker de moeite waard een kijkje te nemen.

Afspraak nagekomen

Organisatie heeft de overeengekomen afspraken keurig nagekomen ! Een betrouwbare organisatie waar op te bouwen is. Ik zou zeggen veel koop plezier

Mooie kleding

De kleding ziet er mooi uit. Kwaliteit weet ik nog niet heb het pas een paar dagen in huis

super mooie spullen

Super leuke spullen en veel keuze

DHL geeft aan het pakket te hebben afgegeven. Is NIET gebeurd

Ik ben gisteren thuis geweest op de tijden die DHL had doorgegeven. DHL geeft aan het pakket om 18.10 te hebben afgegeven. Helaas , niets ontvangen, ook niet bij de buren op de trap. Het DHL nummer is : JVGL0596249310036498. Graag asap reactie!

Erg goed

Voor ieder wat wils

Veel ruime keuze Speciale outfits

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen!!

Heb nooit ontvangen ngen email van track en trace nooit gehad oplichters!!!

Beste Fa, Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen. U heeft daarbij gekozen voor een achteraf betaling. Bestelling waarbij voor deze betaaloptie wordt gekozen worden vooraf gescreend. Uw aanvraag voor achteraf betalen is helaas afgekeurd door onze betaalprovider. Dit is voor ons helaas ook overmacht. Wel krijgt u de kans om uw bestelling direct te betalen waardoor wij deze alsnog kunnen verzenden. Hier heeft u ook een bericht van gehad. Helaas hebben wij uw betaling niet ontvangen en is uw bestelling verwijderd. Mvg, Sexy-Store B.V.

Ziet er niet uit zoals op de foto stof is te elastisch materiaal

Ik had hem misschien kleiner kunnen bestellen maar dan voor als nog de kleur rood moet dan wel echt rood zij!

Beste Angela, Kleuren en/of maten kunnen soms anders uitvallen. Dit is voor ons helaas ook overmacht. Elk lichaam is ook weer anders. Om die reden hebben wij dan ook kosteloos retourneren zodat mocht een maat toch anders uitvallen u altijd gratis kunt retourneren. Wat overigens nog wel eens wil voorkomen is de kleureninstelling op uw beeldscherm foutief is ingesteld. Hierdoor wijken veel kleuren af van de werkelijkheid. Zorg altijd de uw beeldscherm kleurecht is afgesteld. Mvg, Sexy-Store B.V.

Bevredigend

Op tijd,geen problemen met betalingen,juiste spullen

Goed!

Het is nu overgemaakt. Het was mijn fout. Excuses! M vr gr Monique Poiesz

Anders dan op de foto

Heb het jurkje besteld in maat large maar het leek wel een medium heel klein en strak dus heb hem geretourneerd

Beste Monica, Maten kunnen soms anders uitvallen. Dit is voor ons helaas ook overmacht. Elk lichaam is ook weer anders. Om die reden hebben wij dan ook kosteloos retourneren zodat mocht een maat toch anders uitvallen u altijd gratis kunt retourneren. Mvg, Sexy-Store B.V.

Mooie pasvorm

Redelijk snelle service en mooie kwaliteit kleding

Broek besteld en de volgende dag in huis. Zit echt super lekker, twijfelde even voor de maat maar de maat M zit prima. Mooie kwaliteit echt een eye catcher.

Goed via de ap via de mail geen goede service van.mail

fantastisch

mooie modellen,,, eigenlijk super mooi en zeer mooie kleren..

Veel keuze, niet duur en snel

Sexy met kloppende maten snel leverbaar!

Fijne kleding dat goed aansluit bij een sexy lichaam. Totaal niet saai

Mooie collectie.

snel en correct

ook retourzendingen verlopen vlekkeloos.

Slecht

in orde

Beste Bart, Uw bestelling is vanuit Nederland naar België verzonden. Gezien uw bestelling net voor 20:00 is binnen gekomen heeft deze de juiste aansluiting voor België niet meer gered. Vervolgens zat het weekend er ook nog eens tussen. Helaas is daardoor uw pakket dus extra vertraagd helaas. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Sexy-Store B.V.

Supertoffe site

Correct

Super en top outfit

Super leuk , goeie stof sterk en foie kwaliteit ben super blij mee. Prijs is ook geweldig . Ik bevel het aan valt precies op maat dus geen grote maat nemen . Stretch

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!