Super snelle service !

Leuke jurkjes en de bezorging was erg snel !

Hele slechte service

Had alles netjes in de zakjes gedaan en mevrouw rekent gewoon 7,95 alleen omdat ik alles terug gestuurd heb .. dan moeten de maten maar kloppen, dan hoef ik het niet terug te sturen. Ga het zoiezo niet betalen! Mensen bestel hier nooit iets je wordt opgelicht

Beste klant, U bent al 2 jaar klant bij ons. Wij hebben tot nu toe van de 7 bestellingen die u heeft geplaatst alle bestellingen retour ontvangen. Hierbij hebben wij uw retourzendingen helaas altijd beneden gemiddelde staat moeten beoordelen. Missende verpakking, kapotte verpakking, verwisselde verpakking, ruikend naar parfum, gedragen en zelf een keer een 2 delige set niet compleet retour gezonden. Ergens moet een grens gezet worden gezien wij niet willen dat goede klanten uiteindelijk moeten betalen voor slechte klanten. Mochten onze maten niet kloppen bent u vrij om ergens anders online te shoppen. Mvg, Sexy-Store B.V.

Sylwia

My number order 85999.has my package been sent? today the package was to be delivered at 12 or 15

Dear Sylwia, Your order has been placed after 20:00. This means your order will be send the next working day. That's today. Your order will be delivered tomorrow. Best regards, Sexy-Store B.V.

Bijna altijd goed

De kleding die ik bestel is bijna altijd van go3de kwaliteit! Ik zeg bijna omdat het 1 keer is voorgekomen .. Maar daarentegen is het retourbeleid supernetjes! Bestellingen komen altijd snel aan, netjes! Blij met deze webshop!

Snelle service, prima kwaliteit, leuk aanbod en assortiment

Snelle service, goede levering, prima kwaliteit, leuk aanbod en assortiment

Met persoonlijke aandacht

Snel contact, reaktie en oplossing. Geld snel teruggestort. Bij DHL was er iets verkeerd gegaan m.b.t de retour zending daarna besloten om niet meer bij deze shop te bestellen. Uiteindelijk van gedachte veranderd door het vlotte kontakt, klantvriendelijkheid en de snelle terugbetaling. Dus in de toekomst zal ik zeker bestellen bij Sexy-Store.

Bij vragen altijd snel contact en meteen duidelijk antwoord

Heel tevreden ☺

heel goede ervaring

bestellen is snel en makkelijk

Geweldige site en snelle levering!

Te slobberig

Zit veel minder strak in de praktijk als dat de foto doet lijken en ik had al een maatje s besteld. Heb de broek retour gestuurd

Beste Dick, Dit is uw 2e negatieve review die u schrijft over onze dienst. Mocht u niet tevreden zijn met een artikel kunt u deze geheel kosteloos retourneren naar ons. Dit kan via de gebruikelijke weg zoals ook is uitgelegd vooraf u een bestelling plaatst. Het schrijven van een negatieve review is hierbij niet noodzakelijk. U gaf overigens in uw vorige review aan dat u niet meer bij ons zou bestellen. Mvg, Sexy-Store B.V.

Goede en snelle levering heel mooie kledij

Correcte webshop

Kwaliteitsartikelen en snelle verzending

Fijne broek

Hele mooie broek veel stretch en goede kwaliteit heel mooi afgezet met pareltjes en steentjes ben zeer tevreden

Slecht

Mijn retour wodt aangnomn 8 dagen nadien mail afgekeurd

Beste Karine, Tijdens de controle van uw retour artikelen is gebleken dat u fraude heeft gepleegd. De artikelen zijn bewust opnieuw besteld om oude gedragen artikelen (die overigens gewassen zijn) te retourneren. Dit kunnen wij helaas niet accepteren zoals u wellicht wel kunt begrijpen. Mvg, Sexy-Store B.V.

Altijd netjes en altijd goed contact

Leuke betaalbare kleding voor feestjes

Snelle levering, ruime aanbod en voor ieder feest iets in stijl te vinden, betaalbaar

Mijn aankoop is een schot in de roos.

Top kleding altijd goed

geweldig!

Snel en goede service

Ga nu mijn eerste bestelling doen

Ga nu mijn eerste bestelling doen!

Deze webshop is helemaal top!

Duidelijke en goedwerkende website, alle kleding wordt gedragen afgebeeld (heel fijn!) snelle levering en achteraf betalen is mogelijk. Vlotte retour verwerking en het geld wordt meteen teruggestort. Kortom een echte aanrader deze webshop!

Ik ga hier vaker wat bestellen! Snel en mooie qualiteit !!!

Gewoon geweldig

Fantastische kleding

Goede eerlijke service

Wat ik wel heel teleurstellend vind; -Sexy-Store stuurt een email om mij ervan op de hoogte te brengen dat mijn gespaarde punten (met een waarde van € 5,46) over 10 dagen verlopen. Vervolgens ga ik naar de website van Sexy-Store om te gaan shoppen. Uiteindelijk een nieuw item gescoord en bij betaling zie ik dat het bedrag van mijn aankoop te laag is (moet minimaal € 50,- zijn) om mijn gespaarde punten te besteden.

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!