Snelle & goede service!

Naar dat ik mn bestelling geplaatst had, kreeg het mijn pakketje snel binnen! Product precies zoals omschreven.

Kwaliteit mondkapje slecht

Op de site ziet het er goed uit maar in werkelijkheid is het niet veel. De zin om het terug te sturen ontbreekt me maar om bij jullie nogmaals wat te kopen nee dank je

Beste Joop, U heeft 2 mondkapjes besteld. De foto's op de webshop zijn exact van de producten die u heeft ontvangen. Helaas i.v.m. hygiëne kunnen wij de mondkapjes ook niet retour nemen. Mvg, Sexy-Store B.V.

Goede kwaliteit

Blij mee en snelle levering!

alles is zoals beschreven

Super sexy

Echt top kwaliteit en super sexy HELEMAAL GEKKKKKK!!

Ik bestel graag hier

Snelle service fijne kleding

Lederlook pakje

Zit heerlijk

sd

jh

Goeie site

Super goede prijs kwaliteitverhouding!

De high waist jeans die ik gekocht heb, zijn super mooi en zitten heerlijk met veel stretch! Dus een goede prijs kwaliteitsverhouding en snelle levering. Top bedrijf dus zeker een aanrader!!

very nice

Lekkah likken

Super mooie kleding en uitstekende service!

Altijd kleding precies naar mijn smaak en pasvorm. Mooie kleding en van goede kwaliteit. Het is al jaren mijn favoriete webshop. Ook is de service top! Heb er geen slechte ervaringen mee. Aanrader dus!

Sexy kleding

Leuke en sexy kleding

Goedemorgen service

Mooie producten voor ieder wat wils voor de moderne vrouw die durft En snelle levering We zijn zeer tevreden

Overzichtelijke site

Leuke producten

Goede website.snel geleverd.goed product.

Mooie artikelen, maat perfect zoals aangegeven. Grote collectie, aan te bevelen voor iedereen.

alles super positief

geen 1 klacht perfecte kleding

fijn!

een erg fijne webshop met prachtige kleren en nog zo veel meer!

Super tevreden!!!!!!

Super top service en top qualiteit kleding. Heel erg tevreden. You get wat you see on webshop.

Vind slecht als een klant de betaaltermijn wilt uitstellen dit niet mogelijk is.

Aflevering jas zwart met capuchon was onder de arm naar los geretourneerd!mosterd kleur jas was perfect.

Top service. Erg betrouwbaar

Top service. Erg betrouwbaar

Super rokje

zit lekker mooi kwaliteit toppie

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!