3

Grado 2

La ropa no esta mal pero cuando devuelves in pedido el dinero no te lo regresen, sale como que tu direccion no aparese , por eso una estrella y media

  • Aanbevelen? Nee
10

Ze moest alleen even iets navragen maar had al snel een antwoord terug

Vriendelijk benaderd

  • Aanbevelen? Ja
8

Super webshop

Veel keuze en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen goederen ontvangen, wel aanmaning­čś│

Waarom zou ik moeten betalen voor iets dat niet is geleverd???

  • Aanbevelen? Nee
9

heel goede ervaring

vandaag bestellen en morgen thuis zo gaat dat de meeste keren, en de prijs met de kwaliteit is ook goed. En veel soorten van modellen vind je alleen hier en nergens anders. Als ik iets aparts wil dan is het zeker van sexy-store, daarom raad ik dit store met ogen toe aan iedereen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Olga, Helaas gaat het bij Bpost wel eens mis met een zending. Hier hebben wij helaas ook geen invloed op. Kunnen wij iets voor u doen? Mvg, Sexy-Store B.V.

8

Zeer tevreden

Snelle service, goede afwikkeling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Mooie collectie lingerie

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Super

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en leuke vari├źteit aan kleding.

Leuk kledingaanbod, waar ik altijd wel slaag. Aparte en leuke stijl wordt er aangeboden. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen en gegarandeerd dat je iets besteld!

  • Aanbevelen? Ja
5

Snelle sirves

Goeie kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
5

de gesp sluit niet goed aan

de maat goed maar de gesp zit een beetje scheef.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Super

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed service

Broek die ik besteld had is na 2x dragen geschuurd waar het genaaid was dus niet mijn schuld uiteraard. Ik mag het retourneren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!

Gelijk reactie op mijn vraag via de app super

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
1

Levering

Helaas op de afgesproken datum niet geleverd, niet zoals ze zeggen, vandaag besteld morgen in huis Had hem graag voor de kerst gehad, maar helaas niet gekregen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jacqueline, Ik heb uw track en trace code bekeken en uw pakket is inderdaad helaas vertraagd. Deze is door ons tijdig verzonden. Helaas rond de feestdagen hebben de meeste transport bedrijven een piek drukte waardoor er achterstand opgelopen kan worden. Dit is voor ons ook zeer vervelend maar helaas overmacht. U kunt uw bestelling geheel kosteloos retourneren als deze te laat is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Sexy-Store B.V.

8

Goed

Snelle levering.leuke artikelen

  • Aanbevelen? Ja
10

ok

I am a new client, I love the colletion however I am still waiting to be contacted with info regarding an placed order.....

  • Aanbevelen? Ja
7

top levering !

goede kwaliteit en levering

  • Aanbevelen? Ja
10

fijn eindelijk passende kleine maten!

zeer prettige pasvormen voor wanneer je slank en niet zo groot bent, bv maatje 30/32 en erg vrouwelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Mooie kledij

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben ik tevreden

Ben ik tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle levering

Supersnelle levering

  • Aanbevelen? Ja
7

goed

duidelijke website

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht retourbeleid

Ik heb 2 bestellingen geplaatst waarvan ik er 1 heb teruggestuurd en 1 helaas nooit heb kunnen afhalen. Nu suggereert de klantenservice dat ik beide pakketen heb ontvangen. Onmogelijk en niet waar. Ik wil dus dat beide facturen gecrediteerd worden

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Manuel, Ten eerste u heeft voor de laatste bestelling (die niet retour gezonden is) voor achteraf betalen gekozen. Dit bedrag kan dus niet gecrediteerd worden, sterker nog, deze moet u nog betalen. Ten tweede, u heeft bij uw retourzending het retour formulier bijgevoegd die bij het "niet ontvangen pakket" geleverd is. Gezien dit retour formulier voorzien is van uiterlijke kenmerken waaraan wij kunnen herkennen dat het gaat om het meegeleverde retour formulier is direct duidelijk dat u de "niet ontvangen zending" wel ontvangen heeft. Verder geeft u aan dat u dit retour formulier zelf heeft gedownload en geprint. Dit is onmogelijk gezien het te downloaden retour formulier niet over deze kenmerken beschikt. Kortom, u heeft beide retour formulieren ontvangen en daarmee dus ook beide zendingen ontvangen. U probeert nu onterecht een bestelling gratis te houden. Dit accepteren wij niet. Mvg, Sexy-Store B.V.

Filter op taal

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina