Goede kwaliteit

Echt aanrader zit als gegoten . Man en vrouw geven complimenten

Gekregen wat ik besteld had aan een goede levertijd...

Goede kwaliteit, snelle levering, betrouwbaar

Precies wat ik in de titel al heb gezegd. De producten die ik heb besteld (2 bestellingen met in totaal 4 artikelen) zijn van goede kwaliteit, voldoen aan de beschrijving op de website en werden snel thuis afgeleverd. Deze webshop doet wat hij de klant belooft.

Dank u wel

geweldig

Betaalbare leuke kleding met top service

Ik had 8 jaar geleden een prijs gewonnen (zag ik nu pas) Ik heb ze bericht of ik nog wat mocht uitzoeken En dat mocht! Ze hoefde dit niet te meer te doen naar 8 jaar natuurlijk Dus vind het erg netjes van ze Een hele leuke kleding site met verschillende maten en items voor leuke prijzen Er zit voor iedereen wel wat tussen ;)

Samen genieten van de leuke outfits.

Goede ervaring

Goede klantenservice & prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering van bestelde artikelen

Hele goede levering

Besteld en goed geleverd, netje en perfecte spullen.

Service goed

Vriendelijk voor klanten

Zeer snelle levering

Mooie snit, prima materiaal

Zeer tevreden op alle gebied

Topservice

Fantastische kleding snelle levering, top ser5

Overdonderd

5 minuten nap de bestelling kregen we het track and trace nummer uitzonderlijk snel we zijn dus ook heel tevreden. en zeker met het aanbod in deze online store. je vind deze kledingstukken nergens anders. TOP

Heel mooi

Kom nog

Kwaliteit van kleren

Als goede klant blijft deze site prijs kwaliteit aanbevolen.

Leuke webshop

Leuke webshop zeker aanrader

Fijne webshop

Overzichtelijk en snelle levering

Good service

They sent me a wrong order but they solved it and helped me with the refund without any issues.

Mooi

Past allemaal goed.

Mooie kleding

Ik ben echt super blij met de bedeling, mooie kwaliteit , en zeker niet duur . Super snel bezorgd . Ik ga zeker meer kleding bestel .

ZEER TEVREDEN

TOP KWALITEIT EN SNELLE SERVICE

Prachtige kleding, super service

De kleding past geweldig en is zeer sexy. Vandaag besteld morgen in huis. Top winkel.

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!