Bestelling betaald, goedkeuring ontvangen en na paar dgn krijgt ik de mail bestelling betalen!?!?

Nooit eerder meegemaakt dat ik mijn bestelling niet ontvangen heb, door omstandigheden vanuit sexy store

retourproces is een nachtmerrie.

Ik heb twee producten besteld via de website, maar de maten vielen kleiner uit dan verwacht. Daarom koos ik ervoor om ze te retourneren, wat een moeizaam proces bleek te zijn. Hoewel de producten er aantrekkelijk uitzagen, liet de service veel te wensen over. Eén van de producten werd niet geaccepteerd voor retour omdat het naar wasmiddel en rook zou ruiken, wat vreemd was aangezien ik het alleen had gepast. Ondanks dat ik hierover geen inspraak had, besloot ik toch één artikel, het afgekeurde, te houden en verzocht om het terug te sturen, wat mij 10 euro aan verzendkosten kostte. Tot mijn verbazing ontving ik vervolgens beide producten terug. Na opnieuw contact te hebben opgenomen, erkende de winkel een fout aan hun kant en boden ze aan het extra product weer terug te nemen. Echter, na mijn vakantie en het regelen van de retourzending, werd online aangegeven dat mijn retour was afgewezen. Ik ben deze situatie beu. Kortgezegd: de producten zijn prima, maar het retourproces is een nachtmerrie.

Naden laten direct los

Geweldige sales en assortiment!

Altijd nét dat speciale item voor die ene gelegenheid. En super goede aanbiedingen. Top!

Bestelling niet aangekomen, klantenservice onbereikbaar

Ik heb mijn bestelling niet gekregen. Dit komt waarschijnlijk door DHL, maar ook de klantenservice is niet bereikbaar waardoor ik nu geen idee heb hoe ik nu of mijn geld terug kan krijgen of alsnog mijn bestelling geleverd krijg

Ik kreeg een broek met een kapotte rits. Slechte service, niet gek dat ze failliet zijn.

Heel slecht.

Mooie kleding

Mooie kleding voor een betaalbare prijs. Vaak hele mooie kortingen.

“Levering de volgende dag”

Smoesjes over de verzending die aan DHL is meegegeven, maar bij DHL is geen zending bekend. De klantenservice via whatsapp zegt “kunnen wij niks aan doen, ligt aan DHL, even geduld”. Inmiddels bijna een week verder zonder enige actie. DHL verwijst naar de webshop en vice versa.

Levering…

Op de site wordt meermaals vermeld voor 22u besteld is volgende dag geleverd. Ik heb zondag een bestelling geplaatst en tot vandaag (woensdag) is er niets over mijn bestelling geweten. Ze zou verzonden zijn maar vandaar verbreekt alle connectie helaas. Ik keek ernaar uit om mijn spulletjes mee te nemen op reis. Helaas.

Trap niet in de final sale

Ik had al een beetje mijn twijfels bij deze website en de zogenaamde final sale. Die loopt dus helemaal niet af en de misleidende teller op de website telt elke dag zogenaamd opnieuw af. Ook staat overal aangegeven dat artikelen retour mogen, maar LET OP! Final sale artikelen mogen dat niet. En dat wordt alleen in kleine lichtgrijze letters vermeld net voordat je de betaalmethode selecteert. Ik ben er helaas ingetrapt, maar wil anderen graag waarschuwen. Wat betreft levering e.d. was het wel gewoon snel en goed geregeld, dus daarom een hele ster ipv een halve.

Fijne communicatie en gewaardeerd initiatief

Vandaag verzocht of mijn bestellingen die in backorder staan kunnen worden vastgehouden totdat ze volledig beschikbaar zijn, om zo verschillende bezorgmomenten te vermijden. Dit bleek totaal geen probleem te zijn, en er werd zelfs aangeboden om mijn bestelling die niet in backorder staat ook vast te houden, zodat er slechts één bezorgmoment is. Zo fijn dat er met je wordt meegedacht!

Oplossendgericht denken

Door mijn eigen stommiteit had ik per ongeluk hetzelfde kledingstuk dubbel besteld, maar na contact met de klantenservice kon ik het betreffende dubbele artikel omwisselen voor iets anders! Erg vriendelijk geholpen, ik kijk uit naar mijn bestelling!

Zeer ruim aanbod

Heel veel variatie, goedkoop en een snelle levering.

Nooit meer iets kopen bij deze onderneming

de aangegeven maat klopt voor geen meter, valt veel te klein uit.

Onduidelijk

Vraag gesteld wanneer mijn bestelling verstuurd zal worden, ik kreeg als antwoord dat dat vandaag zal zijn om vervolgens de hele dag geen track&trace of bericht te ontvangen. Ik was al sceptisch dus dit is erg jammer.

Onduidelijk

Het was onduidelijk dat een aantal artikelen niet geretourneerd konden worden. Dat mag ook niet volgens het herroepingsrecht. Na afstemming via WhatsApp werd duidelijk dat de bestelling wel geretourneerd kon worden.

Heel goef

Ik vindt de kleding en degelijk.

Slecht

Communicatie slacht. Retour zenden lukt niet. Artikel andere kleur dan omschreven

zeer goed

ik hb meerder keren besteld bij deze webshop en altijd optijd geleverd en retouren gaat ook goed dus wat mij betreft beste winkel

Jaren zelf plezier gehad tot deze maand

2feb snel een winterjas in huis met colbertjes. (Winterjas) teruggestuurd is dun en doorschijnend. 8feb mail gekregen “binnen enkele dagen” wordt er €61,- teruggestort. Op Whatsapp contact gehad duurt tot 2 weken, vandaag we werken alleen op werkdagen. Klacht ingediend, mijn kind van 17 jaar hoort dit gewoon terug te ontvangen binnen enkele dagen wat in de mail staat. O ja en dat ik als moeder (42 jaar) en kankerpatiënt helaas ongeneeslijk ziek ben kan ik ook echt heel lang wachten.

Correcte afhandeling

Alles verloopt correct. Soms wel eens wachten, maar het komt allemaal in orde.

Slecht

Staat voor 20:00 besteld morgen in huis. Vervolgens komt het bedrijf hun afspraak niet na en zeggen ze als excuses dat het druk kan zijn. VERMELD HET DAN OOK OP DE WEBSITE!

Heel mooi

Goede service en top kwaliteit

Kledingstukken is kwalitatief gewoon top. Vertrouwd en bestellingen netjes op tijd bezorgd

Amazing

Snel weer bestellen

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!