Mooie kleding

Mooie kleding voor een betaalbare prijs. Vaak hele mooie kortingen.

Fijne communicatie en gewaardeerd initiatief

Vandaag verzocht of mijn bestellingen die in backorder staan kunnen worden vastgehouden totdat ze volledig beschikbaar zijn, om zo verschillende bezorgmomenten te vermijden. Dit bleek totaal geen probleem te zijn, en er werd zelfs aangeboden om mijn bestelling die niet in backorder staat ook vast te houden, zodat er slechts één bezorgmoment is. Zo fijn dat er met je wordt meegedacht!

Oplossendgericht denken

Door mijn eigen stommiteit had ik per ongeluk hetzelfde kledingstuk dubbel besteld, maar na contact met de klantenservice kon ik het betreffende dubbele artikel omwisselen voor iets anders! Erg vriendelijk geholpen, ik kijk uit naar mijn bestelling!

Heel goef

Ik vindt de kleding en degelijk.

zeer goed

ik hb meerder keren besteld bij deze webshop en altijd optijd geleverd en retouren gaat ook goed dus wat mij betreft beste winkel

Correcte afhandeling

Alles verloopt correct. Soms wel eens wachten, maar het komt allemaal in orde.

Heel mooi

Perfecte jurk

Perfecte hurk van goede kwaliteit en zeer betaalbaar

Dank u heel tevreden

Mooie sexy kleding

Heerlijke stof

Past goed

zeer veel uitdagende kleding

Ze hebben leuke kleding en een ruim assortiment Soms vallen de maten wel anders uit dan je gewenst ben

Dank u heel mooi

Heel tevreden dank u mooi

I am very happy with shopping at your store

I am very happy with shopping at your store . Every purchase is wonderful.

Mooie heel tevreden dank u

Super collectie daar ben ik blij mee

Dit is mijn eerste keer dat ik als man sexy dames jeans koop super collectie top

Super!!

Mooie leuke kleding en goede snelle service!

Hele leuke kleding en top service! Helemaal tevreden hier!! Zeker een aanrader! ( Maten komen ook overeen :) )

Maakt mijn heerlijke fantasie werkelijkheid.

Mede door de mooie foto's en heerlijke kleding of toebehoren die in tijdelijke aanbieding zet het mij toe om mezelf dingen uit te proberen en mezelf te ontployen/meer ervaring te geven waar ik van houd en wat mij heet meest opwind.

happy

always best quality

Heel goed en snel

Super leuke goedkope site

Snelle levering, de volgende dag in huis, mooie spullen, betaalbaar, super tevreden!!!!

Echt prachtige kleding

Goededag ik heb nog niet zoveel ervaring met jullie site. Maar ik kan wel zeggen dat jullie leuke aanbiedingen hebben. En dat ik zeker vaker zal gaan bestellen. Groetjesss

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!