Netjes en super snel geleverd!!

jumpsuit die ik heb gekocht zit heel netjes. Ben er erg blij mee.

Groot assortiment, goede kwaliteit en correcte levering!

Inmiddels heb ik al een aantal keren bij Sexy-Store besteld en tot nu toe steeds met volle tevredenheid.

Mooie kleedjes

Goede kwaliteit en past goed

Helaas gelijk kapot

Pak gepast of de maat goed was, in de was gedaan en opgehangen. Niet gedragen verder. Zaten gelijk gaten in en losse draadjes aan. Was helaas geen mogelijkheid het pak te ruilen/retourneren.

Beste Didi, Een ontvangen bestelling dient direct bij ontvangst gecontroleerd te worden. Dit om te voorkomen dat er achteraf problemen ontstaan als een artikel gedragen of gewassen is. Gedragen en / of gewassen kleding kunnen wij helaas niet retour nemen omdat wij dan helaas niet kunnen achterhalen of deze ook daadwerkelijk zo geleverd is. Wel kunnen wij een korting bieden om het artikel te laten repareren. In dat geval is het verstandig contact op te nemen per Whatsapp met een aantal foto's van het defect. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Sexy-Store B.V.

Voor 2000 uur besteld binnen dagen in huis

Voor 2000 uur besteld binnen enkele dagen in huis

Beste Petra, Helaas door de situatie met Covid 19 hebben bezorgdiensten het extreem druk. Zelfs zo druk dat sommige pieken niet tijdig aangepakt kunnen worden. Het kan zijn dat hierdoor een dag vertraging opgelopen wordt. Dit is voor ons helaas ook overmacht. Mvg, Sexy-Store B.V.

Zeer snelle levering

Vlot geleverd, producten zoals omschreven. Goed

Leuk

Duper mooie kleren

Heel veel keus in betaalbare sexy kleding

Sexy kleding in ruim assortiment. Mijn bestellingen zijn altijd snel in huis en worden discreet geleverd.

Always sexy

Altijs mooie sexy kleding niet te duur.

Top artikelen

Top artikelen top service , bezoek de site vaak en zie steeds meer mooie spullen...

goede maten

Relaxed en mooie zachte stofjes prachtig

Gewoon van alles het beste!

Very bad feeling that I will not get.my refund back.

Too complicated to return orders. I had very bad experience with such kind of setup. Good example is Shein, once u return goods your account is closed and u don't get beack your refund. Sexy Store gives me the same bad feelings. I ordered 2 dresses (order no. 93174), they don't fit me, so I have to return. After reading how I have to return, I have very bad feeling that I will not get my refund back. I will not recommend any of friends to order from Sexy Store.

Dear Lucille, After we receive your return parcel we process your return. Automatically you will receive an email of the process. When the products are checked and approved you will get a full refund of your payment, including shipping costs. I don't know why you get the feeling you won't receive a refund because this is not mentioned in our policy? Best Regards, Sexy-Store B.V.

veel keuze

altijd correct

Goeie service!

Mooie site, veel te vinden

Ik zocht en heb gevonden

Mooie kleding

Mooie kleding

Snel geleverd en prachtige spullen

3 prachtige overhemden besteld

Leuke spullen en erg betaalbaar.

Geweldige site

Het is een leuke geweldige site. Met een snelle verzending. Ik had hier voor het eerst besteld maar gaat hier zeker meer bestellen. De maten vallen normaal. Leuke kleding. Ik raad iedereen aan om hier te bestellen.

Erg leuk en aparte kleding

Apart, leuk, sexy en snelle levering

Goeie site

Een hele goeie site veel keus goede kwaliteit

Mij favoriete winkel voor unieke kledij

Goede service en super snelle levering. Als op zoek bent naar een speciaal kleedje, broek of top, vind je hier unieke stukken!

Goede website

Ik vind het een hele leuke site met snelle verzending.

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!