Perfecte jurk

Perfecte hurk van goede kwaliteit en zeer betaalbaar

Dank u heel tevreden

Fijne winkel en goede kwaliteit kleding en goede service. Snelle bezorging ben erg tevreden

Mooie sexy kleding

Heerlijke stof

Past goed

zeer veel uitdagende kleding

Ze hebben leuke kleding en een ruim assortiment Soms vallen de maten wel anders uit dan je gewenst ben

Dank u heel mooi

Steeds correct.

Top product blij mee ...

Beste Helka van Oossanen, U heeft uw bestelling geplaatst met als betalingsmethode overboeking. Een overboeking kan helaas vertraging hebben in de registratie. Voor een snelle afhandeling kunt u beter kiezen voor een directe online betaling als bijv. iDEAL. Inmiddels is uw betaling verwerkt en zal uw bestelling vandaag verzonden worden. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Sexy-Store B.V.

Heel tevreden dank u mooi

Prijzen niet nakomen

Ik was een regelmatige klant en zeer tevreden over mijn aankopen, bij mijn laatste bestelling die ik wou doen stond een shirt aan een afgeprijsd bedrag op de site, toen ik dat artikel in mijn bestelmand plaatste was de prijs duurder, nochtans iets waar een prijs opstaat moet deze zo aan te kopen zijn. Ik heb verschillende mails hieromtrent gestuurd maar jullie wilden deze korting niet toestaan waarop ik besloten heb niets meer te bestellen bij jullie. Dus voor een luttige 10 euro die jullie onterecht niet toekenden zijn jullie een klant kwijt. Dus zeer klantvriendelijk zijn jullie niet....

Beste Johny, De prijzen op de webshop worden automatisch aangepast. Het kan niet zo zijn dat het product in uw winkelwagen een andere prijs heeft dan aangegeven wordt op de webshop. Dit is voor alle klanten gelijk. Wellicht was de kortingsactie afgelopen na 23:59? Een andere reden dan dat kan er niet geweest zijn. Wij hebben overigens vele kortingsacties waarbij u alsnog het artikel wellicht met een leuke korting kan aanschaffen. Mvg, Sexy-Store B.V.

I am very happy with shopping at your store

I am very happy with shopping at your store . Every purchase is wonderful.

Mooie heel tevreden dank u

Vlek op jurk

Mooi fluweel jurkje besteld,na het openen van de verpakking zag ik een paarse vlek op rechterborst. Krijg die vlek er niet af,ik baal hiervan.

Prijs kwaliteit fantastisch

Een makkelijke en leuke manier van shoppen

Pas geleden voor het eerst enkele dingen hier besteld en gelijk een positieve ervaring. Foto's op de site komen goed overeen met de werkelijkheid, snelle levering en terugbetaling van geroutineerde artikelen ging ook vlot. Maatvoering klopt, wel veel stretch gekocht. Al met al zeer positief.

Mijn pakket 1a2dagen vertraging

Ik heb over 1a2 dagen geen kut meer aan me pakket,, afspraak was zaterdag,,wil me geld terug

Beste Cor, Wij hebben uw bestelling verzonden met DHL. Er is inderdaad een vertraging van 1 a 2 dagen opgelopen wat voor ons ook overmacht is. Ik zie dat het pakket alsnog vrij snel geleverd is geweest bij het parcelshop op maandag. Het pakket is echter woensdag pas afgehaald. Mocht u niet tevreden zijn met de levering had u deze kunnen weigeren bij het parcelshop en kosteloos kunnen laten retourneren. Dit heeft u niet gedaan. Ook is het pakket niet retour aangemeld. Ik ga er dan ook vanuit dat u alsnog tevreden bent met uw bestelling. Mvg, Sexy-Store B.V.

Supermooi kleding

Makkelijk, goedkoop en goede service

Slechte communicatie / klantenservice.

Zeer slecht en kort in contact. Helaas niet oplossingsgericht. Mail ontvangen dat bestelling is geplaatst. Vervolgens toch niet.. contact verloopt zeer moeizaam! Jammer, jaren geleden was ik erg tevreden..

Beste Bibi, Door onze mega aanbiedingen op de webshop is het erg druk en kan het inderdaad voorkomen dat wij kort reageren op whatsapp. Reeds heb ik geprobeerd uw account te vinden op uw gegevens die u heeft achtergelaten bij deze beoordeling maar helaas heb ik geen account kunnen vinden. Mocht u al jaren klant zijn weet u ook dat wij altijd netjes en op tijd leveren voor de juiste prijs. Ook bieden wij goede service. Mocht uw bestelling vooralsnog niet goed verlopen zijn horen wij dat graag om u alsnog verder te helpen met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Sexy-Store B.V.

Pakket nooit ontvangen

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, terwijl DHL beweert van wel. Sexy-store heeft de kosten terugbetaald aan me. Helaas moest ik hiervoor wel 5x contact opnemen.

Beste Güler, Dat is vreemd gezien wij gewoon contact met u gehad hebben en ondertussen een onderzoek via DHL hebben laten doen. Uiteindelijk heeft DHL geen uitsluitsel kunnen geven waardoor wij uw bestelling geheel hebben vergoed. Dat dit enige tijd in beslag kan nemen is voor ons ook overmacht gezien wij hierin ook afhankelijk zijn van 3e partijen. Onze excuses voor het ongemak (van DHL). Mvg, Sexy-Store B.V.

kut

heb op 14 april bestelling gedaan en gekozen voor klarna. krijg op 19 april al een herinnering dat ik moet betalen en nog steeds bestelling niet binnen. al diverse keren gemaild en nog steeds geen antwoord gekregen. volkomen ruk dus.

Beste Miranda Zanetti, De bestelling is inderdaad proberen af te rekenen met Klarna achteraf betalen. Echter heeft Klarna het verzoek tot achteraf betalen afgewezen waar u ook een melding van moet hebben gehad van Klarna. Bij geen goedkeuring is de betalingsmethode dus niet afgerond en kunnen wij het pakket niet verzenden. Gezien u een goede bekende klant van ons bent hebben wij natuurlijk, na contact, het pakket alsnog voor u verzonden. Wij hopen dat u inmiddels het pakket heeft ontvangen en dat alles naar wens is. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Sexy-Store B.V.

Super goed en mooi, en dat terwijl ik een kerel ben.

Super geweldig.. leer mezelf steeds meer kennen op een manier die ik een jaar geleden niet zou hebben gdacht.

Super collectie daar ben ik blij mee

Dit is mijn eerste keer dat ik als man sexy dames jeans koop super collectie top

Super!!

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!