Just one word: fabulous

Een hele fijne en snelle levering van alles. Bij een klacht wordt er meteen actie gevoerd. Daar houd ik van. Klantgerichte service

2 artikelen besteld. Volgens de maattabel zou het normaal vallen. Het blijft altijd een gok. Zeker als je voor het eerst besteld. Maar de maat was idd prima. Beide artikelen gehouden. Zien er geweldig uit. Zeker voor de prijs die ik ervoor betaald heb. Zal Zeker nog een keer gaan bestellen.

Mooi heel tevreden met u kleding

Bestrouwbaar en snelle levering

Ruime keuze, goede en betrouwbare betaalsservice en terugbetalingsservice plus daarbij goede en verzorgde leveringsservice voor uw bestellingen. Kortom een topper!!

geweldige kleding

goeie service en sexy kleding

super mooie shop

heel mooie kleding aan super prijzen een echte aanrrader

zeer goed

zeer snelle levering

Top service top spullen

Mooie spullen snelle levering

Scrolde via google, opzoek naar een leuke jurkje..kwam ik op deze site terecht..jurkje besteld en een leuke rok,, meteen de volgende dag ontvangen..en beiden zitten perfect...dank je wel voor de sneĺle en betrouwbare service..ik bestel zeer zeker vaker

heel netjes behandeld

moesten wat terug sturen waren de retour bon vergeten maar alles netjes afgehandeld en zijn zeer tevreden met de gekochte kleding

Super gave kleding

Super kwaliteit snel geleverd altijd leuke kleding voir goeie prijs

Mooi product snel geleverd en goede prijs/kwaliteit verhouding

Communicatie omtrent levering was, ondanks de kerstdagen, erg goed en stipt. Daarnaast is de maatvoering en daarmee de pasvorm perfect.

snelle levering en super kwaliteit

snel geleverd super kwaliteit

Mooie pasvorm en prettig aanvoelende stof!

Heel vriendelijk

precies zoals de foto

heerlijk zittend jurkje en de volgende dag in huis!

Perfect/uitstekend

Een heel goede ervaring, mijn pakketje gekregen als beloofd. Vind het een top site ook leuke kleren.

Betrouwbare webwinkel met prima bezorging

De webwinkel heeft erg leuke kleding en je wordt goed op de hooogte gehouden over je bestelling en bezorging.

Super qualiteit en service

Mooie kleding. Goede kwaliteit. Zeer snelle levering met track en tracé. Fijne overzichtelijke website

In 1 woord "geweldig"

Waaaaaauw wat een super leuke website met allemaal leuke kleren en wat zijn ze mooi en de kwaliteit is super en goeie stof! Ben echt super tevreden en raad mensen aan om hier te bestellen! Ga vooral zo door, dan ga ik zeker door met bestellen bij jullie!

Leuke exclusieve sexy kleding

Goeie service

Waarom kende ik Sexy Store niet eerder?

Ik ben ontzettend enthousiast over Sexy Store. Jammer dat ik niet eerder van hun bestaand afwist. Ik heb Sexy Store uiteindelijk via Google gevonden. De kledingwebshops waar ik voorheen kleding bestelde zijn erg degelijk geworden. Niets vrouwelijks, sexy's of stijlvols meer aan. Waar Sexy Store voor mij enorm veel extra punten mee scoort (naast hun geweldige aanbod) is hun service m.b.t communicatie, levering en retourneringen. Ze zijn echt super snel en je wordt als klant heel goed op de hoogte gehouden.

Danki u heel mooi

Ben heel tevreden

Mooi jas

Mooi jas

Goede en kwalitatief super kleding en sexy lingerie wat heerlijk zit.

Goede en kwalitatief super kleding en sexy lingerie wat heerlijk zit. Plus de service en kwaliteit van de werknemers van Sexy-store B.V. is ook prima, want door onzekerheid had ik enkele vragen. Een topbedrijf.

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!