Super!!

De mantel is super mooi en goed zittend!!

Prachtig jurkje

Prachtig jurkje voor deze mooie prijs. Ook een erg snelle levering.

Geweldige kleding en snelle levering

in 2 dagen tijd 2 keer een bestelling geplaats. Alle artikelen ontvangen en zitten perfect. Ik zal zeker vaker hier bestellen een echte aanrader vooral voor de lak en lederlook kleding :-)

Vrouwelijk en sexy!

Prijs en kwaliteit is top!

Leuke stuf

Leuke spullen, alleen het mailverkeer laat wat op zich wachten

Echt goede spullen

Zit als gegoten, complimenten van man en vrouwen

Super snelle levering

Mijn bestelde jurkje werd snel geleverd en is precies zoals op de foto

Super gave kleding

Altijd snel bezorgd gave dingen goeie kwaliteit echt de moeite waard om wat te bestellen en om op te kijken echt verslavend

Dank u wel

Mooie, sexy tregging, fijne pasvorm

Mooie kanten tregging. Ik zocht iets aparts, dit ziet er chic en sexy uit. De fit is ook goed, niet te strak of te ruim

Ben door de verkeerde bezorging van DHL uiterst correct geholpen door de service afdeling en kreeg ook later de bestelde goederen. Mooie kwaliteit en al was de maatvoering niet geheel wat het moest zijn, maar niet getreurd.. Geretourneerd en nieuwe besteld. Geen problemen. Totaal beeld ..een 10

Goede kwaliteit

Echt aanrader zit als gegoten . Man en vrouw geven complimenten

Gekregen wat ik besteld had aan een goede levertijd...

Goede kwaliteit, snelle levering, betrouwbaar

Precies wat ik in de titel al heb gezegd. De producten die ik heb besteld (2 bestellingen met in totaal 4 artikelen) zijn van goede kwaliteit, voldoen aan de beschrijving op de website en werden snel thuis afgeleverd. Deze webshop doet wat hij de klant belooft.

Dank u wel

geweldig

Betaalbare leuke kleding met top service

Ik had 8 jaar geleden een prijs gewonnen (zag ik nu pas) Ik heb ze bericht of ik nog wat mocht uitzoeken En dat mocht! Ze hoefde dit niet te meer te doen naar 8 jaar natuurlijk Dus vind het erg netjes van ze Een hele leuke kleding site met verschillende maten en items voor leuke prijzen Er zit voor iedereen wel wat tussen ;)

Samen genieten van de leuke outfits.

Goede ervaring

Goede klantenservice & prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering van bestelde artikelen

Hele goede levering

Besteld en goed geleverd, netje en perfecte spullen.

Service goed

Vriendelijk voor klanten

Zeer snelle levering

Mooie snit, prima materiaal

Zeer tevreden op alle gebied

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!