Topservice

Fantastische kleding snelle levering, top ser5

Overdonderd

5 minuten nap de bestelling kregen we het track and trace nummer uitzonderlijk snel we zijn dus ook heel tevreden. en zeker met het aanbod in deze online store. je vind deze kledingstukken nergens anders. TOP

Heel mooi

Kom nog

Kwaliteit van kleren

Als goede klant blijft deze site prijs kwaliteit aanbevolen.

Leuke webshop

Leuke webshop zeker aanrader

Fijne webshop

Overzichtelijk en snelle levering

Good service

They sent me a wrong order but they solved it and helped me with the refund without any issues.

Mooi

Past allemaal goed.

Mooie kleding

Ik ben echt super blij met de bedeling, mooie kwaliteit , en zeker niet duur . Super snel bezorgd . Ik ga zeker meer kleding bestel .

ZEER TEVREDEN

TOP KWALITEIT EN SNELLE SERVICE

Prachtige kleding, super service

De kleding past geweldig en is zeer sexy. Vandaag besteld morgen in huis. Top winkel.

Super Webshop

Goede webshop, mooie kleding en je krijgt wat je besteld en zoals het op de site uitzag is ook wat je krijgt. Kortom ik ben super tevreden en kom zeker vaker shoppen! :)

Super gave dingen.

Mooi

Duidelijke site en mooie duidelijke foto's van de producten, mijn 1ste bestelling is onderweg en ik verwacht een mooi joggingspak!

Heel blij mee

Heel blij met me rok en maat klopt ook

Superleuke pakjes! Ben er blij mee!

Bestel vaak, altijd snelle levering en leuke kleding.

Snelle levering en goede kwaliteit!

Super kwaliteit

Netjes verpakt en verstuurd Vind het wel iets te duur

Mooie kwaliteit

Goede en snelle service en zeer goede kwaliteit en prijsverhouding!

Goed gelopen !

Geweldige shop!

Super veel aanbod in super sexy jurkjes. Super prijs-kwaliteit verhouding ook en meteen de volgende dag geleverd! Heel blij deze 'snoepwinkel' ontdekt te hebben voor al mijn fetish shoots :-)

SEXY AND QUALITY

Supper kwaliteit ,ruime keuze....top!

Snelle verzending en leuke artikelen

Mijn bestelling een dag later in huis en is precies zoals beschreven op de pagina

Wiltonstraat 11 9403AV Assen

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!