Pakket is niet te traceren

Pakket niet te traceren

Hellemaal goed

Maat valt prima heerlijke stof .zit als gegoten

Sexy

Heel vrouwelijk, verleidelijk en sexy jurk, ideaal om uw geliefde mee te verrassen. Succes gegarandeerd!

In 1 woord "geweldig"

Waaaaaauw wat een super leuke website met allemaal leuke kleren en wat zijn ze mooi en de kwaliteit is super en goeie stof! Ben echt super tevreden en raad mensen aan om hier te bestellen! Ga vooral zo door, dan ga ik zeker door met bestellen bij jullie!

Leuke exclusieve sexy kleding

Goeie service

Super mooi kort jurkje

Heel mooi jurkje en een heerlijke stof, helaas net iets te kort voor mij dus retour moeten doen.

help deze is nog niet toegekomen

h

PRIMA

Snelle en integere levering, evt retour netjes en snel afgewikkeld.

leuk voor de feestdagen

Topppp

!!

Waarom kende ik Sexy Store niet eerder?

Ik ben ontzettend enthousiast over Sexy Store. Jammer dat ik niet eerder van hun bestaand afwist. Ik heb Sexy Store uiteindelijk via Google gevonden. De kledingwebshops waar ik voorheen kleding bestelde zijn erg degelijk geworden. Niets vrouwelijks, sexy's of stijlvols meer aan. Waar Sexy Store voor mij enorm veel extra punten mee scoort (naast hun geweldige aanbod) is hun service m.b.t communicatie, levering en retourneringen. Ze zijn echt super snel en je wordt als klant heel goed op de hoogte gehouden.

Danki u heel mooi

Ben heel tevreden

Mooi jas

Mooi jas

superleuke sexy kleding!

snelle levering, mooie kleding, door vriendinnen aangeraden

Goede en kwalitatief super kleding en sexy lingerie wat heerlijk zit.

Goede en kwalitatief super kleding en sexy lingerie wat heerlijk zit. Plus de service en kwaliteit van de werknemers van Sexy-store B.V. is ook prima, want door onzekerheid had ik enkele vragen. Een topbedrijf.

Super!!

De mantel is super mooi en goed zittend!!

Prachtig jurkje

Prachtig jurkje voor deze mooie prijs. Ook een erg snelle levering.

Geweldige kleding en snelle levering

in 2 dagen tijd 2 keer een bestelling geplaats. Alle artikelen ontvangen en zitten perfect. Ik zal zeker vaker hier bestellen een echte aanrader vooral voor de lak en lederlook kleding :-)

Zeer slechte service en kwaliteit

Kleding waar een gat in zat bij aanschaf. Waarna we na melding te horen kregen dat we 10% korting kregen. Daarvoor koop je geen nieuw artikel. Uieindelijk te horen gekregen dat er een uitzondering werd gemaakt en we het aankoop bedrag terug kregen. Legging kon ik na 1 dag dragen weggooien. Begon te pluizen. Kreeg de melding dat de legging niet gemaakt is om mee te fietsen. Al met al slechte kwaliteit en service. Overige kleding stukken die ik aangeschaft had heb ik allemaal terug gestuurd. Voor mij nooit meer.

Positief, leuk om eens iets te kopen voor vriendin

Goede en snelle levering en service

Vrouwelijk en sexy!

Prijs en kwaliteit is top!

Leuke stuf

Leuke spullen, alleen het mailverkeer laat wat op zich wachten

Goede kwaliteit en wordt snel geleverd!

Echt goede spullen

Zit als gegoten, complimenten van man en vrouwen

Wiltonstraat 11

9403AV Assen

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!