Super service & product !

Super snel verzonden en goede kwaliteit van product, maat klopt ook. Blij mee!

Super gave kleding

Snel geleverd zit super fijn goeie kwaliteit echt top

Snelle & goede service!

Naar dat ik mn bestelling geplaatst had, kreeg het mijn pakketje snel binnen! Product precies zoals omschreven.

alles is zoals beschreven

Ik bestel graag hier

Snelle service fijne kleding

Super goede prijs kwaliteitverhouding!

De high waist jeans die ik gekocht heb, zijn super mooi en zitten heerlijk met veel stretch! Dus een goede prijs kwaliteitsverhouding en snelle levering. Top bedrijf dus zeker een aanrader!!

very nice

Lekkah likken

Super mooie kleding en uitstekende service!

Altijd kleding precies naar mijn smaak en pasvorm. Mooie kleding en van goede kwaliteit. Het is al jaren mijn favoriete webshop. Ook is de service top! Heb er geen slechte ervaringen mee. Aanrader dus!

Sexy kleding

Leuke en sexy kleding

Goedemorgen service

Mooie producten voor ieder wat wils voor de moderne vrouw die durft En snelle levering We zijn zeer tevreden

Overzichtelijke site

Leuke producten

Goede website.snel geleverd.goed product.

Mooie artikelen, maat perfect zoals aangegeven. Grote collectie, aan te bevelen voor iedereen.

alles super positief

geen 1 klacht perfecte kleding

fijn!

een erg fijne webshop met prachtige kleren en nog zo veel meer!

Super tevreden!!!!!!

Super top service en top qualiteit kleding. Heel erg tevreden. You get wat you see on webshop.

Top service. Erg betrouwbaar

Top service. Erg betrouwbaar

Super rokje

zit lekker mooi kwaliteit toppie

Zeer tevreden snelle service en volgende dag levering.

Superleuke zomerjurkjes

Ik ben erg tevreden over sexy store, snel bezorgd en erg leuke sexy spullen!

Mooie site

Kwalitatief goed ,kleding wel iets duurder maar van goeie kwaliteit ,en dat gaat het om toch zal hier zeker meer kopen .Als nieuwe klant kon ik niet op Ideal betalen wel jammer wilde het snel in huis hebben nu met bank betaald

super

snelle levering en bij retour account direct aangepast

Mooi artikelen En zeer snelle levering Ben zeer tevreden

Het broekje zit perfect

Toen ik het bestelde was is er bang dat hij niet goed zou zijn De site is niet heel bekend volgensmij. Maar het bikini broekje zit supper! En goeie service

Wiltonstraat 11

9403AV Assen

Over Sexy-Store B.V.

Sexy-Store B.V. is een webwinkel met exclusieve sexy merkkleding! Voornamelijk verkopen wij sexy kleding en sexy lingerie. Ook verkopen wij accessoires om uw sexy outfit compleet te maken! Wij streven altijd naar de beste kwaliteit. Veel van onze merken zult u daarom ook noch in Nederland in de winkel noch in een online shop vinden. Toch zijn onze prijzen niet extreem hoog gezien de kwaliteit en exclusiviteit. Wij hebben voor iedereen en voor elke gelegenheid wel een passend sexy kledingstuk! En let op: door onze exclusiviteit zal niemand anders in dezelfde kleding lopen!