Volgens afspraak en keurig gewerkt

Vriendelijk en netjes opgeleverd. Oude ketel afgevoerd. Prima.

Duidelijke informatie

Offerte en voor informatie was naar tevredenheid. de afhandeling en installatie klopte precies vlg. offerte. Het bedrijf dat de installatie verzorgde heeft netjes en keurig hun werk gedaan.

Verschillende offertes aangevraagd warmtegarant bleek de beste keus qua prijs en service Afspraak gemaakt en het bedrijf wat de ketel kwam installeren was professioneel en netjes

Heel erg tevreden

Bestellen via de site met een online advies gaat heel gemakkelijk. De installateur van Yusek installatie uit Appingedam leverde keurig werk, gaf goede uitleg en liet alles ook netjes achter

Monteur was op de afgesproken tijd en werkte erg netjes. Duidelijke uitleg over de ketel en instelling. Monteur vond nog een soldeerfout in de oude installatie van de gasleiding en heeft dit direkt verbeterd Mijn dank hiervoor. Ketelprijs warmgarant zeer goed heb bij velen gekeken. Bestelling via internet zeer goed Monteur G.Hummel uit Niekerk Groningen aanraderals je een monteur zoek

Duidelijke communicatie

Communicatie was duidelijk. Alles geleverd volgens afspraak. Ervaren installateur. Na installatie leek een onderdeel niet nodig, deze is in mindering gebracht van de eind factuur.

Heel erg tevreden

Werd netjes geholpen aan de telefoon en het was alles duidelijk op de site. Uitvoering werd ook perfect gedaan .

Prima service. Ze doen wat ze zeggen

Goede service, duidelijk en helder te worod gestaan. Ze leveren wat ze toezeggen.

Snel en professioneel.

De installatie van de CV-KETEL was gedaan bij het bedrijf MARIS Installatie & Service.

Super snel, duidelijk over de kosten en nette installatie

Ik ben blij met de keuze voor warmgarant

Professioneel

Professioneel en betrouwbaar,.

prima!!

Nieuwe ketel geplaatst door Yusek installatie uit Appingedam. Zeer tevreden over de installateur deze man werkt netjes en laat alles schoon achter.

netjes op afspraak en netjes afgewerkt .

Komen afspraak niet na.

Op: 05-11-2018 bij WarmGarant (WG) nieuwe Intergas HR ECO 36 besteld, samen uitgezocht welke type, compleet met All-in service abonnement. Op: 12-11-2018 montage van de nieuwe Instergas CV door installatiebedrijf die WG zelf had uitgezocht. Op: 12-11-2018 Installateur heeft alleen de CV gemonteerd en de kamertemp. mtr. Honeywell gemonteerd. Er is niet ontlucht.! Op: 13-11-2018 melding van verkeerde Honeywel temp. meter. en dat er lekkage is bij de nieuwe CV. Op: 19-11-2018 melding gemaakt van resonantie bij de CV. (Later blijkt dat het de 2-wegklep te zijn.) Op: 21-11-2018 Melding met foto dat leidingen tegen de muur aan gemonteerd zitten, WG medewerker komt met een stuks schuimrubber aanzetten om tussen de leidingen te monteren. Op: 23-11-2018 Monteur komt de 2-wegklep vervangen, echter deze blijkt een gebruikte te zijn. !Heeft geen nieuwe bij zich. Op: 26-11-2018 Meding dat resonantie nog steeds aanwezig is en dat CV install. niet naar behoren werkt. Op: 11-11-2019 Melding dat het niet warm te krijgen is in de kamer. Op: 14-02-2020 en: 02-03-2020 div. meldingen, zijn e-mails over. Op: 13-05-2020 Monteur komt om periodiek onderhoud te doen en klachten verhelpen, echter heeft geen nieuwe 2-wegklep bij zich en gaat niet ontluchten.! Op: 17-11-2020 Melding dat de CV het nog steeds niet goed werkt, blijf koud in de woonkamer Honeywell meter staat op 23 graden.! Op: 07-12-2020 Monteur komt een nieuwe Honeywel temp. meter monteren en vervangt eindelijk na 25-maanden de 2-wegklep, echter bij het uitpakken hiervan laat hij deze uit zijn handen vallen op de betonnen vloer, maar monteer deze als nog zonder controle of deze goed functioneert.! Op: 08-12-2020 en op: 09-12-2020 div telefoontjes en e-mails naar WG gestuurd, maar men geeft aan dat de CV nu goed werkt. Op: 09-12-2020 Na veel aandringen komt een monteur van Intergas, deze concludeert dat de CV werkt, van de Honeywell zegt hij dat deze niet onder zijn verantwoordelijkheid valt, maar dat ik bij WG daarvoor moet zijn

Vrijdag besteld en woensdag gemonteerd

Vrijdag voor kerst nieuwe CV ketel besteld en woensdag is hij gemonteerd. Super goede service vlak voor kerst. En telefonisch goed geholpen. Wat ben ik blij dat ik overgestapt ben. Mvg Anita

Perfecte communicatie en doen wat ze zeggen!

Gewoon perfect! Ik heb ook dit bedrijf aan vrienden van ons aanbevolen en die zijn ook zeer tevreden met de service die ze gekregen hebben bij de aanschaf van hun nieuwe cv ketel. Groet, Bas uit Lelystad.

Ik ben tevreden over warmgarant hoe het geregeld is.

Mijn ervaring is positief

Uitstekend,

Netjes, schoon gewerkt. Goede uitleg. Op tijd.

Prijs kwaliteit goed

Ketel moet nog geplaatst worden

Goede keus gemaakt met deze ketel.

Eerst bij Feenstra voor informatie voor nieuwe cv ketel, omdat meerdere bewoners van appartementen complex een cv ketel hadden afgenomen bij hun. Dit pakte niet goed uit. Wat een drama bij Feenstra. Nu kwam ik uit bij Warmgarant. Geen moment spijt gehad. Uitstekende communicatie en Marcel van Everdingen heeft zeer netjes een hele goede cv ketel opgehangen en de oude en de troep netjes meegenomen. Ben er erg blij mee.

Vakmanschap

Harde werker schoon werken en een echte vakman

1 in woord: slecht

Om 17.30 gebeld met de mededeling dat mijn CV het niet meer deed. De monteur zou binnen nu en 1,5 u hier zijn. Na 3 keer bellen (inmiddels 21.30) nog steeds niemand. De 4e keer een nogal bijdehand wijfje (call center medewerker, wat moet je er ook van verwachten) ad tel, die de verbinding verbrak. Ik heb nu inmiddels ruim 4 jaar 11,34 pm betaald zonder dat zij hier ‘iets’ voor hebben moeten doen, maar blijkbaar als de nood aan de man is (koudste dag vh jaar tot nu toe) is de 24/7service heel ver te zoeken. Of weten ze bij Warmgarant niet wat 24/7 betekent? Dat kan ook. Service?? Mwah.... dacht het niet!