Alles naar wens, prima informatie.

Zeer goede prijs inclusief professionele montage door ervaren en erkende installateur.

Traject is verlopen zoals afgesproken.Snel,vakkundig,en snel.

Erg makkelijk geregeld.Afspraken goed nagekomen,en de prijs is ook goed.

Ontevreden over communicatie

De afspraak stond gepland op een donderdag. Netjes gebeld dat er een andere monteur zou komen ivm met ziekte. Tijdslot ook aangegeven. Echter kwam er niemand opdagen. Gebeld, kregen een dame aan de telefoon die niet wist waar de betreffende monteur was....heel vreemd.... Vrijdag kwam er een andere monteur, die eigenlijk vrij was. Uiteindelijk super goed geholpen door deze persoon.

Prima service , goede prijs

Aanvraag nieuwe ketel gedaan , snel opgelost in vakantieperiode en vakkundig geplaatst in een ochtend, met alles erop en eraan .

Prima levering,accuraat en vakkundig

Snelle levering,accuraat,vakkundig en efficient.

Goede service!

Vandaag hebben we een nieuwe CV ketel laten installeren, een Xtreme 36, door Roelof en Henk van CV Warmte Plus. Installatie gebeurde volgens afspraak en heel netjes. Voor uitleg over de ketel(instellingen), het nagaan van de waterdruk, het bijvullen en het ontluchten, enz. werd ruim tijd genomen. Nu is het natuurlijk afwachten hoe de ketel ons gaat bevallen, daarover kun je nu nog weinig zeggen, maar het valt ons in ieder geval al wel op dat we in een mum van tijd warm water hebben, veel sneller dan bij onze oude ketel. Met die oude ketel uit 1999, van een ander merk, hebben we het heel lang gedaan, maar die had toch regelmatig mankementen en die presteerde het ook nog eens om circa een week voor de komst va onze nieuwe CV ketel de warmwatervoorziening te staken. Een week lang geen warm water? Gelukkig niet, Roelof bood ons uitkomst, hij stuurde een collega op ons af om het mankement te verhelpen en dit alles 'met gesloten portemonnee' zoals hij dat zo mooi benoemde. Heel fijn!

Goede monteur/twijfelachtige klantenservice

Vorig jaar Juli de Intergas HReco 30 laten plaatsen. Dit was in de zomer dus de CV heeft op dat moment niet aangestaan. Echter toen het kouder werd sloeg de CV niet aan. Warm water werkte prima maar de CV dus niet. Dit heb ik toen gemeld bij de klantenservice en kreeg het advies te ontluchten. Dat had ik al een aantal dagen ervoor gedaan conform het handig meegeleverde boekje maar had helaas geen effect gehad. De meneer aan de lijn bleef volhouden dat ik toch nog een aantal dagen moest ontluchten en dat ik over een aantal dagen moest terugbellen met het resultaat. Deze meneer was al de 2e klantenservice medewerker die ik het hele verhaal heb moeten vertellen omdat de eerste meneer weigerde zijn naam te geven. Ik waarschuwde nog dat ik graag zijn naam wilde weten zodat wanneer ik terugbel ik gelijk met hem kon schakelen en ik niet weer het hele verhaal moest afleggen. Toch een weigering met als reden: mijn collegas hebben net zoveel kennis als ik. Gefrustreerd heb ik toch volgehouden en ben braaf elke ochtend en avond gaan ontluchten voor een maand tot het sleuteltje het ook begaf en kapot was gegaan. Uiteindelijk heb ik voor de belangrijkste kamers elektrische kachels gekocht en in de huiskamer een kachel met brandgel gekocht. Uiteindelijk kostte het meer geld alles bij elkaar maar ik had simpelweg geen zin om met de klantenservice te bellen om niet serieus genomen te worden. Heb beide heren duidelijk gemaakt dat ik een probleem had maar het enige "nuttige"advies wat ze hadden was: ontluchten. Nu een jaar verder en bijna een kind rijker kan ik het niet maken om niet een verwarmde kamer te kunnen verstrekken voor de kleine. Uiteindelijk vindt ik het zonde en spijtig dat ik een (wel oude) maar werkende CV heb weggedaan voor deze. Ongetwijfeld een prima CV gezien de goede reviews maar voor ons meer malaise.

Snel goede prijs tevreden

Vanaf dag 1 snel offerte zonder prijs opdrijvingen en binnen 3 weken geplaatst. Zeer tevreden.

Op zich is het allemaal prima gegaan; offerte, opdracht en uitvoering Monteur van de uitvoering was heel erg gehaast, maar goed het ging niet echt ten koste van de kwaliteit. Opruimen van afval en herstellen/schoonmaken van beschadigde muren tijdens de werkzaamheden had netter gekund c.q. is door ons gedaan/hersteld. Maar nogmaals op zich ben ik ik wel tevreden

prijzig in relatie tot andere aanbieders. De truc zit hem in het tweejarig service contract waar je veel voor betaalt.

Uitstekende vaklui die vakwerk leveren !!!

Komen op tijd zoals afgesproken! Professioneel,vriendelijk,meedenkend, beleefd en sympathiek!

prima!

Netjes alle uitgevoerd volgens afspraak.

Supersnelle service

M’n ketel had het begeven. Met de supersnelle service van warmgarant had ik na het weekend weer een lekker warme douche. Ook telefonisch prettig contact en denken mee.

Klantvriendelijkheid en vakkundig

Correct en klantgerjcht

Top installateur

Kundig en vriendelijke installateur. Alles netjes overlegd en uitgelegd van te voren en naderhand. Top!

Klantvriendelijk

De wisselwerking tussen de collega’s heb ik als fijn ervaren, want ze vullen elkaar blindelings aan. Het was prettig zaken doen.

Erg prettig

Door een foutje van mijn kant helaas 1x extra voorrijkosten moeten betalen, maar voor de rest alles vakkundig en netjes gemaakt. Natuurlijk is de ketel net nieuw (dus) geen problemen. De installatie van de slimme meter een paar keer opnieuw moeten doen, maar na een half uurtje werkte het ook goed. Verder was de lever/installatietijd prima (binnen een week of twee).

Profeccioneel

Kundig en goed fijne ervaring

komen beloften na

Afspraken zijn goed nagekomen. Goede prijs. Correcte behandeling van monteur.

warmteservice prima, installateur minder

De bestelling en service online waren uitstekend evenals inplanning van uitvoering. Over de uitvoering ben ik minder tevreden. zo was er een deukje in de mantel van de cv-ketel waar de installateur zijn schouder over ophaalde. Verder lekt de aangelegde afvoerleiding van het condenswater op 2 plekken doordat de verbindingsstukken niet(goed) waren verlijmd en de afvoerleiding te krap is aangelegd (waardoor het niet goed vrij hangt en tegen de lucht/vuilafscheider drukt)

Goede service en montage

Goede hulp bij het doorlopen van de aanvraag procedure i.v.m VVE rookkanaal. Prima en deskundige monteur. Flexibel en betrouwbaar. Goede uitleg werking cv ketel. Terwijl Feenstra een inspectierapport verlangt, is dit bij warmgarant niet zo.

Snelle service voor een schappelijke prijs

Monteur was mooi optijd en had zonder te klagen tijdens de tropische periode (40 graden) in 2 à 3 uur de ketel vervangen. Top geregeld. Wel lichte lekkage heetwater leiding (nieuw op oude leiding) maar heb dit zelf maar verholpen. Prijs was zeer concurrerend t.o.v. andere aanbieders.

klantvriendelijk

Ik kon op korte termijn geholpen geworden en werd op een prettige manier te woord gestaan (zowel telefonisch als per mail). Het enige dat een aandachtspunt is, is de uitvoering van de werkzaamheden door de vakman die warmgarant inzette. Vakinhoudelijk wist hij zeker wat hij deed; esthetisch laat het te wensen over.

snel en goed product geleverd.

Na wat zoek werk ben ik bij Warmgarant terecht gekomen, met duidelijk uitleg en goed prijs hebben ze mijn cv geïnstalleerd. Alles duidelijk uitgelegd en geen extra kosten achteraf.