Snelle levering en prima installateur.

zie bovenstaande.

We waren bij energiewacht aangesloten wat een slecht bedrijf Maar nu hier wat een nette service Duidelijk en netjes Ketel was kapot op zaterdag werden goed op de hoogte gehouden wanneer de monteurs kwamen. Werd netjes besproken wat we nodig zouden hebben kwa ketel wat de mogelijkheden zijn verder zijn. Dit is een bedrijf dat ik zeker bij familie en vrienden zou aanraden. Warmte garant is echt een top bedrijf daar sta je niet in de kou!!!!!

1ste ervaring positief snelle correcte service

Duidelijk antwoord bij vragen, korte wachttijd bij installatie tegen schappelijke prijs.

prima installatie, nette en bekwame afwerking

Installatie datum zou 1 juli zijn doch werd veranderd naar 14 juli. Persoonlijk geen probleem maar zullen het maar op de Covid-19 schuiven. Thermostaat kon in wit of zwart geleverd worden. Het werd zwart omdat we geen keus hadden kunnen maken. Steekt wel erg zwart af op het witte muur, maar goed, alles went. Weinig uitleg over onderhoud contract, welke datums hanteert men en welke is de opzegtermijn etc . Al met al tevreden.

van offerte aanvraag tot installatie van de intergas cv ketel verliep alles uitstekend. De ketel werd binnen een paar dagen geïnstalleerd. Duidelijke richtlijnen ivm Corona. De installateur werkte rustig door en liet alles keurig netjes achter. Hij heeft de werking van de ketel uitgelegd en van de thermostaat.

perfecte service, erg tevreden

Snel vakkundig geholpen, interessante prijsstelling.

Goed geregeld voor scherpe prijs.

Warmgarant is stukken goedkoper, dan de grote concurrenten. Er zijn duidelijke prijsafspraken. Ketel is geplaatst door installateur uit Niekerk. Erg aardige vent , die vakwerk leverd heeft. Kortom alles super geregeld voor scherpe prijs.

nieuwe cv ketel via consumentenbond

allemaal heel soepel verlopen zonder enige hobbel

Zeer goede en deskundige voorlichting, correcte en snelle afhandeling van mijn aanvraag en plaatsing. Bijzonder tevreden over de installateur. Zeker aan te bevelen ook vanwege de bijzondere voorwaarden.

Klantgerichte service

Via het Cv-ketel collectief van de consumentenbond ben ik bij Warmgarant uitgekomen. Via een simpele keuzehulp word je snel geadviseerd over de meest geschikte ketel, die deskundig door de monteur (-'s) wordt geïnstalleerd. Aanvullende vragen worden netjes en afdoende beantwoord.

Topketel geadviseerd

Advies gehad van Gerard Hummel uit Niekerk. Hij heeft ook de ketel geplaatst. Zeer tevreden over zijn advies en het installatiewerk. De ketel werkt perfect.

Alles TOP geregeld

Ik heb via collectief van Consumentenbond offerte gevraagd. Alle vragen die ik had werden duidelijk en snel beantwoord. CV werd vlot volgens afspraak geleverd en keurig geïnstalleerd. Monteur gaf ook nog uitleg over de werking van de CV en de thermostaat en bijbehorende app. Enne ....de CV bevalt ook prima!!

Goede installatie, snel geregeld

Warmgarant heeft bij mij de vervanging van de CV-ketel en RGA verzorgd. Offerte was snel geregeld, communicatie verliep goed, en de installatie ging top, ondanks een paar nare verrassingen van de vorige eigenaars.

Onderhoud was erg slecht, daardoor veel onnodige kosten gehad na 5 jaar

Nieuwe ketel gekocht, prima ketel (Intergas) met een onderhoudscontract van 2 jaar. Nu, na 5 jaar blijkt dat de wisselaar helemaal verkalkt is. Deze is duidelijk niet goed onderhouden. Na navraag blijkt dat het voor dit soort ketels beter is om jaarlijks onderhoud te doen, iets dat niet tegen ons gezegd was. Daarbij zou ook elke keer even naar die wisselaar en de kalkaanslag gekeken moeten worden en dit moet dan schoongemaakt worden. Dit was naar schatting de afgelopen 3-4 jaar niet gebeurd. Daardoor hebben wij nu hoge vervangingskosten (ca. 1000 euro). Ons stookgedrag is niet abnormaal en was ook niet veranderd, hooguit wat minder geworden. Zonde dat dit na 5 jaar gebeurt bij een ketel die normaal gesproken toch zo'n 20 jaar goed mee gaat. Ik wil daarom waarschuwen: dring erop aan dat de wisselaar elke onderhoudsbeurt bekeken en indien nodig gereinigd wordt. Maak elke keer een foto zodat je aan kunt tonen hoe de situatie bij de vorige onderhoudsbeurt was.

Beste heer/mevrouw, Allereerst, wat vervelend dat u hoge kosten heeft voor het vervangen van de wisselaar. Wij hebben inmiddels al een aantal keer contact met u gehad over de situatie. Ondanks dat u momenteel geen klant meer van ons bent willen wij kijken hoe we dit netjes kunnen oplossen. Aanstaande vrijdag komt er daarom een monteur van ons langs om de situatie te bekijken. Laten we dit even afwachten en in de tussentijd contact met elkaar houden. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Team Warmgarant.

Snel en vakkundig. Oplossingsgericht.

Afspraken werden nauwgezet nagekomen. De mannen dachten goed mee. En passent hebben ze ook nog even mijn lekkende buitenkraan vervangen. Ze werkten snel en waren deskundig en prettig in de omgang.

Zijn heel makkelijk helemaal top

Geen klachten

Erg netjes geholpen bij de keuze maken voor een nieuwe ketel

Alles goed geregeld

Zeer goed geen problemen na ziekte instalateur alles perfect geregeld top

Eigenlijk alles goed, goed advies en alles netjes en op tijd geleverd!

prima!

Snel, vriendelijk en kundig geholpen

Snel, vriendelijk en kundig geholpen, binnen een dag was er een afspraak gemaakt en hing er een nieuwe CV!

Zeer snelle service.door ervaren mefewerker

Binnen 1 week was onze nieuwe ketel professioneel geplaatst. Erg tevreden met de nieuwe ketel en de snelle service.

Uitstekend advies en service.

Van advies bij de keuze van een nieuwe CV ketel t/m de montage is alles uitstekend geregeld. De prijs - kwaliteitsverhouding is heel goed in vergelijk met andere bedrijven. Ook de lage maandelijkse servicekosten. Kortom, heel tevreden klanten!

Blij dat ik uiteindelijk voor dit bedrijf ben gegaan !

Top !

Onpersoonlijk

Niet echt klantvriendelijk alles online geen vragen daarna of alles goed werkt En alles naar tevredenheid is verlopen alleen rekening betalen a 300 euro en vervolgens hoor je niks meer maar ja zo zal het wel moeten tegenwoordig

Wat een prima bedrijf en monteurs. Snel een overzichtelijke offerte. Ook daarna snel een afspraak. Monteurs netjes op tijd en vriendelijk. Maar ook monteurs met verstand van zaken, en behulpzaam. Kortom, ik ga zeker vrienden Warmgarant aanbevelen. Top!