Snel, duidelijk en transparant

Eenvoudig proces, eerlijke prijs en keurig gehangen door de monteur. We moeten de winter nog in, maar zijn zeer tevreden tot nu toe. ;-)

Komt afspraak keurig na.

Prima cv ketel tegen een goede prijs. Snelle levering en montage.

Goed contact, snelle levering

Oude ketel was defect en repareren niet meer waard. Na wat foto's gestuurd te hebben direct een aanbeveling gekregen voor vervanging inclusief 3weg klep voor vloerverwarming en rookgasafvoer. Alles is keurig vervangen monteur wist duidelijk wat ie deed en was erg vriendelijk.

heel goed

ketel snel en netjes geplaatst

Komt afspraken niet na. Laat dagen thuis wachten

In juli nieuwe CV ketel besteld via de website en aanbetaling 50 euro gedaan en dan ook gelijk Orderbevestiging ontvangen via de mail. Zoals aangegeven in de orderbevestiging mogelijke installatiedata van 5 of 6 augustus komen ze langs om te installeren. Op beide dagen zaten we thuis te wachten, iemand komt opdagen. ook geen telefoontje of mail hier over. Dat is echt heel slechte service. Op 7 augustus dan maar contact opnemen maar dan blijkt orders zijn niet binnen komen. Vreemd ik heb wel orderbevestiging gekregen via de mail en ook nog aanbetaling van 50 euro betaald. Na tijdje zoeken heeft ze mijn order gevonden maar niet eens verwerkt in hun systeem. En dan ze kunnen mij ook niet gelijk nieuwe datum doorgeven. Hij moet eerst na vragen en zou mij gelijk terug bellen. Na een dagje wachten niet gebeld. Ik zelf dan weer contact opgenomen. Ze kunnen mij nog steeds geen installatie datum geven. Toen vroeg ik of ik deze order kan annuleren deze bestelling, klantenservice zegt moet via de mail. Op zelfde dag annuleren mail verstuurd. Nu al 2+ weken later nog steeds geen reacties. Issues is snel opgelost na deze review.

Beste heer Jian, Nogmaals excuses dat het bij u fout is gelopen. Inmiddels kunnen wij u melden dat uw bestelling in eerste instantie niet binnenkwam vanwege een technische fout in ons systeem. En dan wordt zoiets ‘Murphy’s Law’. De technische fout is inmiddels opgelost. Maar wij willen ons daar ook helemaal niet achter verschuilen. Het had niet mogen gebeuren. We hebben contact gehad met elkaar en u gaf aan tevreden te zijn met de oplossing. U gaf aan dat ons in heroverweging wil nemen als installateur voor uw nieuwe cv-ketel. Dat is heel aardig. We komen nog steeds met alle plezier de nieuwe cv-ketel bij u installeren. Voor nu wachten we uw reactie gewoon even rustig af. Met vriendelijke groet, Team Warmgarant

Wij hebben pas sinds juni 2021 een nieuwe cv ketel aangeschaft bij Warmgarant. Onze ervaring is dus heel kort tot nu, maar we gaan ervan uit dat ook na jarenlange ervaring ons oordeel positief zal zijn.

Prima Service , goede bereikbaarheid , duidelijke info !!

Ik ben prima geholpen , geen wachttijden bij telefonisch contact. Goed advies over de ketel , geen aansmeer gedrag. Installateur ook zeer netjes en professioneel.

Installatie is vlot verlopen

1e kennismaking is prima,kan verder nog niets zeggen

Alles zeer god geplaatst

Alles prima voorelkaar

Prima service - mooie interessante combinatie-aanbod met CV ketel collectief van de Consumentenbond

Het was even 'vreemd' om een offerte op basis van foto's van de huidige CV installatie te ontvangen met de vervanging van de nieuwe installatie, maar dat werkte prima; geen verrassingen achteraf en prima vakwerk afgeleverd door de contractant/installateurs van WarmGarant. Ook de telefonische afstemming m.b.t. vragen en inplannen afspraak installatie verliep prima. De ketel van WarmGarant Intergas Xtreme gekozen op basis van het vergelijkend onderzoek van de Consumentenbond. Prima combinatie van WarmGarant en de Consumentenbond met voorwaarden en prijsstelling ( installatie en onderhoudsabonnementen) t.o.v. andere leveranciers, die ik ook geraadpleegd had. Kortom zeer tevreden met deze keuze.

Fijne service & Vakkundige installatie

Via Warmgarant een nieuwe cv-ketel besteld (Intergas 28/24a). Installatie door CV WarmtePlus uit Meeden. Geweldig aardige en vakkundige mensen. Nette uitleg van de nieuwe ketel, alles keurig achtergelaten, TOP! Aanrader dus!

Nvt

Snel en compleet verzorgde cv ketel vervanging.

Snel geholpen, Snel aan de beurt, Vooral een goed advies.

Fijn geholpen

De nwe cv is keurig geïnstalleerd door 2 vriendelijke mannen! Goede uitleg gehad! Zeer tevreden

Goed bedrijf wat met alles mee denkt

We hadden een CV besteld via de website en daar aangegeven dat wij spoed hadden met de montage. Warmgarant heeft hier meteen actie ondernomen en direct een monteur gestuurd om het werk te beoordelen. Alles is vlot en netjes afgehandeld. Zeer tevreden.

Plaatsen nieuwe ketel

Zeer snelle levering en bekwaam geïnstalleerd door een ervaren bedrijf in onze buurt. Zeer tevreden

Prima geregeld allemaal!

Prima geregeld allemaal!

goed en snel

Goede offerte, snelle en vakkundige installatie.

Alles prima geregeld.

De installateur heeft goed en snel werk verricht. Alles doet het naar behoren.

Vakwerk

Fa. Groneco heeft de werkzaamheden goed en vakkundig uitgevoerd

snelle actie en tot nog toe geen storingen

Problemen met thermostaat zijn nog niet opgelost.

Nette snelle installatie

Prima prijs en snelle installatie. Alles netjes uitgevoerd.

Prettige installateur

Na wat opstartproblemen, prima geholpen.

Geweldige service

Ze geven een goede service en omdat m'n oude "CV ketel het begeven had hebben ze er spoed achter gezet om de nieuwe te plaatsen. Twee dagen later was hij geïnstalleerd. Ze waren veruit de goedkoopste.