Alles zeer goed gegaan,van offerte tot het plaatsen van de ketel.

Top ervaring! Super snel geregeld

Top ervaring! Super snel geregeld

Scherpe prijs, prima contact, vriendelijke monteur, trapgat beschadigd

Beste, Als reactie op uw mail een korte terugkoppeling. De CV ketel is geïnstalleerd en werkt helemaal naar wens. Een stuk stiller dan de oude, dus helemaal top. De monteur was ook vriendelijk. Wel een aandachtspuntje. Wij hebben onlangs de woning volledig verbouwd en het is nogal pijnlijk om te zien dat de muren in het trapgat vol met zwarte strepen en wat butsen van een gereedschapskist bij binnenkomst. Een menselijke fout of ongelukje, maar wel een beetje zonde van ons harde werk/geld om de woning strak te krijgen. Ik hoop niet dat het een trend is en we bij de eerst volgende onderhoudsbeurt weer de witte latex uit de schuur kunnen halen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Richard Wiggemansen Verstuurd vanaf mijn iPhone

Bevredigende ervaring

Perfecte service van Warmgarant en een heel professioneel cv ketel installatie. Alle medewerkers bij Warmgarant waren vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Noël (van renovatiebedrijf Noël) was heel behulpzaam, vriendelijke en bovendien professioneel in zijn werk. Geen klachten en beide aanbevolen.

Goed advies en goede ervaring

Goed advies gekregen over de ketel. Snelle afhandeling ook.

Prima service en levering

Snelle reacties, duidelijke informatieverstrekking en prima afhandeling.

positief met een kanttekening

2 verschillende personen aan de telefoon gehad. De voorlichting was niet geheel eenduidig. Verder afhandeling positief.

Snel netjes alles gereglw

Snel contact. Netjes en snel geïnstalleerd door kundig bedrijf.

Supertevreden

Alle beloftes nagekomen,goed bereikbaar,vriendelijk en duidelijke informatie

betrouwbaar

Onze Extreme 36 werd conform afspraak degelijk en nauwkeurig geplaatst. Ook de thermostaat werd geplaatst, het geheel functioneert uitstekend voor een concurrerende prijs.

in eerste instantie ben ik, m.b.t. de juiste ketelkeuze, erg goed, compleet en onafhankelijk geadviseerd geworden. De verder afhandeling, tot en met de integrale, zeer omvangrijke offerte, was zeer overzichtelijk én inzichtelijk. Aansluitend werd een voorstel voor een uitvoerende installateur gedaan, na de opdracht werd door deze installateur de complete installatie voortreffelijk en snel uitgevoerd. Chapeau!

Alles in één keer goed geregeld

Deze mensen hebben het proces van het online aanschaffen van een nieuwe cv-ketel erg goed begrepen! Duidelijke flow, heldere aankooptraject, goede service ter plaatse. In één woord: geweldig. Hier kunnen lokale installateurs straks niet meer tegenop als het gaat om prijs en service!

Netjes en vakkundig

De installateur was vakkundig en heeft netjes gewerkt.

Netjes en snel geholpen!

Onze ketel ging op een zondag met een maximum dagtemperatuur van -5 kapot. Na telefonisch contact heb ik foto's moeten maken van onze oude ketel en de ruimte waar hij ging. Binnen 36u hadden wij een nieuwe ketel. Zeer netjes en vriendelijk geholpen! Dank!

Ketel Intergas XTreme werkt naar volle tevredenheid

Ketel maakt weinig tot geen lawaai; Duidelijke display, makkelijk te bedienen Wel regelmatig lucht in bovenste radiator

PERFECT

Duidelijke uitleg en een snelle afhandeling.

Uitstekend!

Mijn ervaring met Warmgarant was top en kan ik iedereen aanbevelen. Afspraak is afspraak, korte lijnen met direct en rechtstreeks contact.

prima!

Zowel het bestelproces ( via de Consumentenbond ) als de installatie verliepen vlekkeloos. Ben ook goed geholpen door Warmgarant met het installeren van de app en het aanmelden van de gateway.

Een bijzonder aangename ervaring

Warmgarant werd mij aanbevolen door mijn zoon, die zeer goede ervaringen had. Mijn verwachtingen werden flink overtroffen. Alles ging simpel en snel. De technicus was zeer vakbekwaam en sympathiek. Hij werkte snel en nauwkeurig. Wij vonden het ook fijn dat we een vakman uit onze omgeving konden kiezen en niet iemand die eerst honderd kilometer aan moet komen rijden. De kosten waren ongelooflijk laag. Honderden euro's minder dan andere bedrijven rekenen.

Top bedrijf

Zowel de planning als de plaatsing perfect verlopen. Zeer concurrerende prijs en een perfecte installatie. Zeer tevreden met de cv ketel.

geweldig

Snelle plaatsing in de koudste periode dit jaar. Maar 2 dagen zonder CV gezeten. Top srvice

Een ketel die garant staat voor zowel warmte als geldbesparing

De site van Warmgarant is erg overzichtelijk en zeer klantvriendelijk, waardoor mijn keuze op een ketel snel was gemaakt. De plaatsing werd binnen 1½ week al door een zeer professionele installatiebedrijf uitgevoerd terwijl het op dat moment hartje winter was en er overal in Nederland een dik pak sneeuw lag! Ik merk nu na 3 maanden al dat ik tientallen euro's bespaar door de aanschaf van de nieuwe ketel.

Goede bereikbaarheid, duidelijke afspraken. Goede instalateur

Levering volgens afspraak

Alles naar wens verlopen, tevreden over het resultaat, we zitten er warmpjes bij ...

Professioneel advies. Eerlijke prijzen.

Afspraken worden tijdig en correct nagekomen.