goed product voor de juiste prijs

Servicegerichte medewerkers en snelle installatie

Liefst iets Sneller!

Probleem adequaat verholpen. Helaas duurde het wel enkele dagen voordat monteur kwam.

Goed contact met Warmgarant en goede lokale instalateur

Via Warmgarant advies gevraagd voor het vervangen van onze 23 jaar oude cv-ketel. Hiervoor kwamen ze met een duidelijk en betaalbaar aanbod. Nu maar afwachten of dit ook scheelt in het gas-verbruik. De ketel kon op redelijk korte termijn vervangen worden (ondanks de drukke periode, eind november) Prima geregeld allemaal :)

Afspraken zijn nagekomen.

Brian Korhorn van BK support heeft de nieuwe ketel uitstekend geinstalleerd.

Snelle en goede service

Cv plaatsen was goed geregeld. Het aansluiten van de thermostaat op internet was voor de monteur niet duideliik. Na het weekend alle mogelijkheden uitgeprobeerd te hebben bleek dat de aanmelding via warmtegarant moet worden geregeld. Had wel wat duidelijker vermeld mogen worden.

Prima ervaring

Snel geregeld met duidelijke afspraken.

Goed genoeg

Beetje gedoe met het afvalluchtkanaal en het wel of niet kunnen plaatsen van een tweewegklepset. Voor de rest prima.

Goede cv ketel, voor een goede prijs

Op advies van warmtegarant een intergas cv ketel aangeschaft. De monteurs waren keurig optijd. Na de montage heb ik een duidelijke uitleg gehad over de werking van de cv ketel. Alles is keurig achter gelaten. Wij merken dat deze cv ketel veel beter werkt dan de vorige.

Positief

De eerste aanmelding was niet positief. Er was een behoorlijke communicatiestoring. De tweede aanmelding was veel positiever. Telefonisch zijn er duidelijke en juiste afspraken gemaakt met name over de extra kosten. De enige tegenvaller was de monteur die een schoorsteenpijpje van €150,- zonder overleg tevoorschijn toverde en ook in rekening bracht en de rietdekker die aanwezig was en dit in orde zou maken volledig, door hem uitgeschakeld werd.

Alles prima en volgens afspraak uitgevoerd.

Alles snel en volgens afspraak afgewerkt

Zeer tevreden van begin tot en met installatie

In december 2021 via Warmgarant nieuwe cv aangeschaft inclusief de installatie. Uitstekende prijs t.o.v. de concurrenten en prettig en duidelijke communicatie via telefoon en mail.! Installatie is keurig en uiterst professioneel uitgevoerd door Blendi Kuqi Wij zijn zeer tevreden over onze gemaakte keus en kunnen Warmgarant ten zeerste aanbevelen.

Uitstekend.

Het gehele traject van aanmelding tot plaatsing van ketel is prima verlopen.

Alles makkelijk online geregeld en in een ochtend hing de nieuwe ketel voor een prima prijs!

Snel en vakkundig

Goed en snel geholpen en de prijs uitstekend kan niet goedkoper

Top geregeld en vakkundig

Op 11-1 is onze nieuwe ketel geïnstalleerd Alles is tot in de puntjes geregeld door warmgarant De istalateurs (Freddy en boukje) waren keurig op tijd Vrolijke en vriendelijke mensen alles werd vakkundig snel en super netjes geïnstalleerd en opgeruimd Super bedankt Freddy en Boukje

Snel en goed geregeld

De contacten waren goed, de afspraken zijn nagekomen en de nieuwe combiketel doet het geweldig goed. We hebben nu ook een app waar de thermostaat mee bediend kan worden werkt ook super.

Adequate afhandeling, goede prijs, vakkundig

Ik heb online goede afspraken kunnen maken. Ondanks krapte in de markt redelijk snelle en vakkundige installatie van een nieuwe ketel.

Vriendelijke en behulpzame monteur die alles keurig gemonteerd heeft.

Alles is keurig en volgens afspraak geleverd. Tot nu toe nog geen op of aanmerkingen mbt service van dit bedrijf.

Heweldig

Onze ervaring met de monteur en de naam zal ik jullie geven ….. Marco bakker wat een ontzettend vriendelijke man die hart heeft voor wat hij doet wat mij meteen opviel dat hij keurig werkt en je vriendelijk alles uit legt dit soort mensen kom je niet veel meer tegen dus warmtegarant wees zuinig op deze werknemer echt super !!!!!!!

Prima bedrijf, maar....

Goed geholpen met de aanschaf van 2 verwarmingsketels. De monteur was welliswaar te laat, maar alles is toch binnen 1 dag opgeleverd. De prijs is concurerend, maar je moet vanaf dag 1 al betalen voor een servicecontract, waardoor de aanschafprijs toch weer hoger komt te liggen. Normaal heb je 2 jaar garantie en dus ook geen kosten

Uitstekend geholpen

Snel geholpen met installatie van nieuwe HR-Eco ketel, zelfs 3 dagen eerder als origineel gepland. Prijs viel ook erg mee, beduidend goedkoper als de concurrent. Handige en aardige monteurs (uit Dordrecht), karwei snel en vakkundig geklaard. Kortom, uitermate tevreden!

'k Ben tevreden. Wel heb ik twee aandachtspunten: 1. Het was voor mij handiger geweest als ik vooraf was geïnformeerd over de duur van de werkzaamheden (de eindtijd). 2. Nadien zag ik (in een andere advertentie) dat de Honeywell Lyric T6 ook in wit verkrijgbaar is. Hier had ik graag voor gekozen als mij dit vooraf was meegedeeld.

Van begin tot eind….echt top geregeld

Duidelijke gebruiksvriendelijke site waarna het invullen een snelle reactie kwam , plaatsen duurde wat langer ivm de drukte.

Goed werk geleverd en een goede prijs-/kwaliteitverhouding

afspraken correct nagekomen en een goede prijs-/kwaliteitverhouding