Snel en net werk!

Via een kennis aan het adres van Warmgarant gekomen. Offerte was er zeer snel nadat ik wat foto's van der huidige situatie had verstrekt. Zeer concurrerend! Na acceptatie een zeer snelle levering en installatie. Nu is het zomer, dus over de verwarming nog geen commentaar. De warmwater voorziening is perfect.

goed bedrijf met prima medewerkers

wat je afspreekt wordt gedaan!!

Goed geplaatst, werkt prima

Ketel snel en goed geplaatst. Ging alleen fout met de planning. Geen boekje van de thermostaat, dat werd snel toegestuurd. Mannen waren snel weg na installatie, weinig uitleg gekregen.

monteur houdt geen rekening met mijn wensen

De monteur was iemand met technischee kennis, niks mis mee, laat ik dat vooropstellen. Ik vond hem wel een hork eerste klas. Hij luisterde niet naar mijn wensen zijn vieze werkschoenen uit te doen of overslofjes te dragen, en dat terwijl er pas een dag nieuwe vloerbedekking lag. Nu, na maanden, voelt het voor mij nog altijd als een energetische bevuiling van mijn huis. Toen hij weg ging gaf hij me als enige opdracht overal af te blijven omdat anders alles ontregeld is. De ketel hangt netjes. Een fijn mens in huis had mijn beoordeling met twee sterren hoger uit laten vallen. Nu kom ik niet verder dan 3.

Best mevrouw Aarts, Dank voor uw review. Uiteraard zetten wij ons in om de installatie niet alleen technisch in juistheid op te leveren maar in breder perspectief een goede ervaring achter te laten. Wij betreuren dat u de omgang met onze monteur als onprettig heeft ervaren. Naar aanleiding van uw review hebben wij dan ook telefonisch in contact gestaan met elkaar en wij zijn blij dat wij samen de situatie hebben kunnen uitspreken. Mocht u nog verdere vragen hebben vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Warmgarant

Zijn heel goed geholpen.

Werknemers van warmtegarant dachten goed mee.

Gewoon erg goef!

Snelle plaatsing zonder enig probleem.

Mijn ervaring is goed. Ik heb nog geen problemen gehad.

Nieuwe hybride ketel

Prima levering en volgens afspraak gemonteerd

De installatie is volgens plan verlopen

Het werk is netjes uitgevoerd

Prima geregeld

Alles is prima verlopen, netjes en volgens afspraak geïnstalleerd.

Heel netjes kan er niet anders van zeggen

Netjes ,vriendelijk ,geen rommel achter lgelaten ,

Goede uitleg over de ketel en de thermostaat. Alles opgeruimd en de ruimte netjes achter gelaten. Niets van te zeggen

Ben zeer tevreden over het team.

2 vriendelijke monteurs die snel werkten en de ketel zeer vakkundig hebben geplaatst en daarna de boel schoon achterlieten, geweldig een aanrader.

Aanvraag offerte werd snel opgepakt. Daarna snelle afhandeling van de bestelling en het plannen van een afspraak met een installateur bij ons uit de regio. Alles verliep soepel, zonder gedoe.

Goede prijs / kwaliteit

Alles vlotjes geregeld en keurige installatie.

Zeer vakkundig

Doen wat er was afgesproken

Prima werk geleverd

Een goed afgeleverd product.

De nieuwe cv ketel heb ik aangeschaft bij Warmgarant via de collectieve inkoop van de Consumentenbond. De bestelling was makkelijk. Warmgarant stuurde al snel een offerte en nam al vlot contact op voor een afspraak voor plaatsing. De nieuwe cv ketel werd netjes gemonteerd en de oude werd meegenomen. En alles netjes achtergelaten. De cv ketel werkt perfect.

Nette monteur en naar behoren geinstaleerd

VAKWERK GELEVERD

alles is keurig en volgens afspraak verlopen

prima werk geleverd bij het vervangen van onze oude CV ketel. Top gedaan

De uitvoerende firma kwam goed op tijd en de man stelde zicht netjes voor. Ik heb de technicus de weg gewezen en hem zn gang laten gaan en binnen ca 4 uurtjes was de klus geklaard. Alle oude installatie delen en div. rommel etc. netjes opgeruimd. Ook het vervangen van dak doorvoer tbv rookgassen afvoer was snel gefikst. Er zijn geen lekkages aan het dak en ook niet aan de gemodificeerde leidingwerk van cv en gas installatie. In 1 woord TOP job.

Er is bij mij een nieuwe cv ketel geïnstalleerd die uitstekend werkt. Gemonteerd door 2 zeer deskundige en prettige monteurs. Het hele traject van aanvraag tot montage is prima verlopen. Onlangs is ook bij mijn dochter een ketel geplaatst en zij is ook dik tevreden.

Uitstekende behandeling.

Snelle service. Telefoon zeer persoonlijk en klantvriendelijk door direct de gegevens paraat te hebben.

Online een offerte aangevraagd. Daarna contact opgenomen om de ketel te laten plaatsen, snelle service en goed contact.

Nagenoeg probleemloze en deskundige installatie

Na een ietwat stroperige opvolging van de order werd deze na contact hierover gehad te hebben voortvarend opgepakt met een strakke planning en deskundige uitvoering. Prima ervaring en beveel deze onderneming van harte aan.

Weesperstraat 118

1112 AP Diemen