Alles was top vanaf het eerste telefonische contact moment

De HR ketel was stuk en ik wilde graag een andere leverancier . Via het blad vereniging eigen huis kwam ik bij warm garant. Het gevoel vanaf moment was oke. Ik ben dan ook zeer tevreden over alles. Verdient een dikke pluim.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Met een paar online klikken geregeld en alles loopt zoals een geoliede machine

Zoals reeds medegedeeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Niet langer zoeken, gelijk doen.

Tja, dan ben je door de jaren heen wantrouwend geworden voor alles en iedereen die iets doet als 'aannemer' of 'installateur'. Door schade en schande zeg maar. En dat krijg je dit.... Kundig en goed advies aan de telefoon, helder verhaal, afspraken nakomen, niets duurders aansmeren dan nodig en geen zogenaamde meerkosten omdat het allemaal toch net iets tegen viel. En een vriendelijke, snelle en perfecte installatie door de mannen van WMK. Zo kan het dus ook. En ongeveer € 1000 goedkoper dan de offerte van Beun de Haas van de spoedservice die eerst langs is gekomen. Top mannen (M/V) van Warmgarant.

prima service en prijs

prima service en prijs Vooral de installateur uit Meeden ,cv warmte plus, zeer netjes en vriendelijk. Duidelijk uitgelegd. Ketel hangt er net dus dat moeten we afwachten hoe die straks in de winter zich houdt. tot nu toe tevreden.(intergas 36/30 cw5)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Professioneel en super snelle service. Helemaal top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en zeer snelle installatie

9 dagen na de bestelling is de ketel geïnstalleerd. Vriendelijke monteur die goed tips gaf.

Goede ketel

Super service. Vriendelijk . Goede montage .

Goede ketel.

Prachtige ketel,voor een goede prijs,sneller warm water en krachtiger.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nette installatie en rustig personeel

Wat sneller antwoorden van e-mail.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer tevreden. Super snelle service. Ik kwam zonder CV ketel te zitten. Toen hadden we besloten om een ketel te gaan huren. Deze was met spoed aangevraagd bij erin ander bedrijf. ( toen kon ik Warmgarant nog nier). 3 weken later zaten we nog in de kou. Toen op zaterdag naar Warmgarant gebeld. Alles direct via de telefoon geregeld. De situatie kon gelijk beoordeeld worden doordat we video belde. S'Maandags direct na het weekend was de CV geïnstalleerd. En vele malen goedkoper dan het bedrijf die ons 3 weken in de kou heeft laten zitten... Top gedaan, ook de monteurs. Top gasten. Bij een ander bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

wij zijn goed tevreden over de nieuwe cv ketel .wij kunnen Warmgarant zeker aanraden .

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs

Pluspunten

Hele goede bereikbaarheid, goed en helder overleg over prijs mogelijkheden tot plaatsen en info ketel allemaal vooraf. Zeer snelle plaatsing zondag opzoeken op de site, dinsdagmiddag geplaatst. Nog nooit zoiets meegemaakt! Prima monteurs, vakmensen! Goede uitleg Moesten wel even op de gateway van de thermostaat wachten maar na een belletje een duidelijke afspraak hierover. Topbedrijf .

Communiceer over de levering van de gateway thermostaat. Dit was niet helemaal duidelijk.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Uw medewerker Tim Stoffelsen heeft mij uitgebreid en uitstekend service verleend!

geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zelfs op zondag geholpen. Betrouwbaar. Goed werk. Aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alles is binnen 4 dagen geregeld!! zeer snelle response tijd. CV Ketel Intergas gekocht Meerwerk rookgasafvoer (tegen een alleszins redelijke prijs) installatie door monteur uit Haarlem een echte proffessional. Warmgarant jullie zijn een topbedrijf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snel de telefoon aangenomen Vriendelijk en duidelijk gesprek Alle vragen prima beantwoord Snelle afhandeling van de offerte Prima loodgietersbedrijf uit Borger Twee vriendelijke vakkundige loodgieters Ketel binnen 3 uur vervangen zonder rotzooi of problemen

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

- Vlotte reacties op de offerte-aanvraag - Géén verkoop-nonsense - Flexibel - Top installatie door de firma Falize

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik heb mijn ketel via Roelof Eising uit meeden geïnstalleerd gekregen. Hierover was ik al zeer tevreden. Zijn doen nu het onderhoud aan mijn ketel. Gisteren weer voor de servicebeurt geweest. Wederom naar grote tevredenheid geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Tijdens mijn verzoek tot informatie over een Intergas Xtreme 36 gaswandketel ben ik prettig te woord gestaan. De offerte voor levering en plaatsing van de Xtreme 36 ontving ik snel. De prijs vond ik aantrekkelijk, mede gezien het feit dat het een all-in prijs was. De installatie zelf werd op uitstekende wijze uitgevoerd door Warmte4u uit Sliedrecht. In twee en een half uur was mijn vorige ketel verwijderd, het leidingwerk op een nette manier aangepast en de Intergas Xtreme 36 geplaatst. Ik ben zowel over Warmgarant en Warmte4u zeer tevreden.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vanaf het eerste contact keurig netjes te woord gestaan met eerlijke antwoorden. Prijs was de laagste van 5 offertes, afspraken liepen zoals dat behoort. Vandaag heeft de installateur : Warmte4U dhr. sahin en zijn collega de installatie geleverd en gemonteerd en vervolgens een goede instructie gegeven complimenten aan beide . Wij zitten er al weer warmpjes bij dank nogmaals voor de prettige manier van zaken doen . Succes met jullie. Bedrijf. Gr.john Fijneman.

Geen opmerkingen ,

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Op 25-01-2019 is onze oude ketel van 29 jaar vervangen door een Intergas Xtreme. Het begint afgezaagd te worden maar ook ik vind dat Warmgarant en het installatiebedrijf Warmte4U uit Sliedrecht een dikke 10 verdienen. Advies deskundig en goed. Afspraken nakomen: helemaal goed. Installatie: precies op tijd, zeer netjes, goede instructie erbij. Een eerlijke prijs: geen ingewikkelde verhalen die de prijs van het vervangen van de wel erg oude ketel opdrijven (wat bij andere bedrijven vaak wel het geval was) Kortom: 100 % tevreden.

Ik zou niet weten wat er beter zou kunnen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Duidelijke en complete site met alle relevante informatie. Snelle reactie en afhandeling na bestelling. En zeer deskundige en sympathieke monteur die alles prima installeerde en uitlegde.

ga zo door

• Prijs

Pluspunten

Sinds 17-12-2018 een nieuwe intergas ketel voldoet aan de verwachtingen na 19jaar Nefit toendertijd de Rolls-Royce onder de ketels snelle reactie van warmgarant prima service

Ga zo door!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede prijzen en kwaliteid

tibo instatallatie in Rotterdam , heel onbleefd en onbeschaafd monteur

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Op vrijdagmorgen een CV ketel besteld bij Warmtegarant. Wegens drukte in deze periode een afspraak gemaakt voor woensdag. Vervolgens vrijdagavond door de installateur Roelof Eising uit Meeden gebeld of zaterdagmorgen ook paste om te installeren. Zaterdagmiddag draaide de nieuwe Intergas CV ketel alweer door een kundige installateur. Dit zijn bedrijven die nog meedenken!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Betrouwbaarheid

Over Warmgarant

Filter op Taal