Super service door zowel verkoop als installateur

Zeer fijn contact met verkoop gehad. Installatie was in eerste instantie niet goed verlopen door een communicatiestoornis maar dit is zeer goed en naar tevredenheid opgelost. Beide installateurs van Totaal Klimaat hebben alles prima geïnstalleerd. Zeer correcte, vriendelijke en beleefde mensen die ook niet te beroerd zijn om mee te denken waar nodig. Aanrader!!

Top service, nog betere installateurs

Zeer vakkundige installateurs en niet te beroerd om goede instructies te geven en vragen te beantwoorden. Glenn en Chris hebben de installatie gedaan en mij zeer goed geholpen. Ook hebben ze meegedacht met het netjes afwerken van de condenspomp waardoor alles nu tip top eruit ziet. Na een storing met de condenspomp is deze snel en vakkundig vervangen door Furkan. Ook deze monteur was zeer behulpzaam en heeft mij zeer goed geholpen. Ben zeer tevreden en zou Warmgarant bij iedereen kunnen aanraden.

wat n slechte service, prima installateurs maar wat een slechte service

het enige wat deze mensen zeggen is ga maar ontluchten meneer. Ze gaan niet door om te kijken wat nou het echte probleem is want ze ontkennen ten zeerste dat het aan hun product ligt. In de tussentijd zit ik in een koud huis.

Super tevreden

Alleen maar kudos voor Warmgarant, heel erg netjes geholpen door de heren Nick en Rick van Warmgarant, bovendien heel snel (in een week tijd van offerte aanvrag) afgehandeld, installateur Blendi Kuqi van SLB-Alkmaar ook snel en keurig werk afgeleverd.

Onze mening over Warmgarant samengevat:

Professioneel, hulpvaardig, efficiënt, goed georganiseerd, razendsnel en erg vriendelijke mensen. We gaan Warmgarant zeker aanbevelen. Erg blij dat we met jullie in zee zijn gegaan. En zijn zeer tevreden over de prijs!

Vakkundige monteur, keurige vent, kortom top!

Kwamen volgens afspraak! Ketel vervangen, netjes gemonteerd, rommel opgeruimd en afgevoerd! Prima werk!

vandaag installatie door G Hummel

Kijk, dit was wat ik een fijne ervaring noem. Vriendelijke uitstraling, vakkundig, en alles goed uitgelegd. Samen de app voor de Honeywell Lyric geinstalleerd en verbonden. Wat een verschil met Feenstra uit Groningen, bedrijf belt niet terug, raakt factuur kwijt en gooit de prijs ook nog eens omhoog. Dit is wel het laatste bedrijf waar ik mee in zee zou gaan. Dan is warmgarant een verademing, duidelijke communicatie, uitstekende installateur. Voor mijn volgende ga ik zeker weer met hun in zee.

goede service bij installeren

serieuze aanpak, netjes gewerkt, zakelijke bejegening

Deskundig geplaatste cv-ketel

De ketel is deskundig geplaatst. De monteur werkte snel en efficiënt en liet een keurig opgeruimde berging achter.

Snelle bestelservice, goede prijs, prima installatie

Zeer snel geholpen met een nieuwe Intergas HRE 36 ketel, i.v.m. defecte oude ketel. Zeer goede en vakkundige installatie door Marcel van Everdingen van Installatiebedrijf Van Everdingen te Barneveld. TOP!.

Deskundige en nette monteur!

Vriendelijke en correcte monteur! Keurig op tijd, netjes gewerkt en snel klaar!

Prima service.

Goede en snelle service en communicatie.

Wij zijn heel erg tevreden

Onze ervaring met Warm Garant is zeer positief.Zeer snel en accuraat geholpen en ook binnen korte tijd een nieuwe CV ketel geleverd!Zeker een aanrader dit bedrijf!Ook alle lof voor Wagner installatie bedrijf die de CV ketel heeft geplaatst zeer deskundige installateur.Gaf ons goed en duidelijk advies en beantwoordde al onze vragen,ook heel netjes gewerkt en de oude ketel meegenomen.Ook dit bedrijf is beslist een aanrader!👍

Probleem direct opgelost

Super service & vriendelijke medewerkers

Hoop ze niet vaak nodig te hebben... maar mocht het zo zijn, weet ik zeker dat het goed komt ;)

Vlot traject en keurige montage

Onze nieuwe ketel besteld bij Warmgarant. Voor ons een nieuwe leverancier. Na een een zeer kort intake-traject was een montageafspraak ook snel geregeld/ingepland. Montage door CV WarmtePlus uit Meeden. Hiermee haalt u een monteur in huis, die precies weet wat een cv-ketel nodig heeft !

Professioneel en vakkundige installatie

Vriendelijke en professionele monteur

Uiterst tevreden met de installatie en de aankoop van onze nieuwe hr ketel

Vrijdag de nieuwe ketel besteld en dinsdag ondanks alle monteurs die op vakantie waren toch nog geplaatst! Er word meteen telefonisch contact gelegd voor de installatie en de mogerlijkheden, waar ik heel tevreden over kan reageren. De uitstekende vakbekwame vriendelijke monteur heeft keurig zijn werk verricht ondanks de extreme hitte met het weer! Het s'middags was de nieuwe ketel up and running voor ons om te gebruiken. Demonteur had nog zelfst een oude kleine gaslekkage ondekt en in een minuut van tijd opgelost , waar wij geen weet van hadden en daar zijn wij de goede man ontzettend dankbaar voor..hartelijk dank! Een dikke 10 krijgen jullie wel terecht van mij! 5 sterren waardig !

Snelle installatie en een goede service

Jl. 8 mei is bij mij een nieuwe Intergas ketel geplaatst. Tot op heden ben ik erg tevreden over de ketel. Ook de snelle installatie was gezien de buitentemperatuur meer dan welkom. Eveneens is de montage prima verlopen. Lof voor de monteur. Een misverstand over een meerprijs is door Warmgarant op een goede manier opgelost.

Zeggen wat ze doen en vervolgens doen ze wat ze zeggen.

Toen wij een nieuwe cv-ketel moesten zoeken en de prijs als eerste criterium namen kwamen we al bij Warmgarant uit. Maar, was het wel oké? Er was toch een duidelijk verschil in prijs met andere aanbieders? Daarvoor hebben we de reviews gelezen en die waren in het algemeen positief over jullie. Dat gaf de doorslag. Mijn ervaring nu met jullie nazorg bevestigt dat! We hebben dus de juiste keuze gemaakt!

Gewoon goed!

Duidelijke offerte, goede prijs, e.e.a. volgens afspraak afgehandeld.

Goede en snelle service.Cv ketel woord snel en mooi geplaatst.

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf.

Alles was top vanaf het eerste telefonische contact moment

De HR ketel was stuk en ik wilde graag een andere leverancier . Via het blad vereniging eigen huis kwam ik bij warm garant. Het gevoel vanaf moment was oke. Ik ben dan ook zeer tevreden over alles. Verdient een dikke pluim.

Met een paar online klikken geregeld en alles loopt zoals een geoliede machine

Zoals reeds medegedeeld

Niet langer zoeken, gelijk doen.

Tja, dan ben je door de jaren heen wantrouwend geworden voor alles en iedereen die iets doet als 'aannemer' of 'installateur'. Door schade en schande zeg maar. En dat krijg je dit.... Kundig en goed advies aan de telefoon, helder verhaal, afspraken nakomen, niets duurders aansmeren dan nodig en geen zogenaamde meerkosten omdat het allemaal toch net iets tegen viel. En een vriendelijke, snelle en perfecte installatie door de mannen van WMK. Zo kan het dus ook. En ongeveer € 1000 goedkoper dan de offerte van Beun de Haas van de spoedservice die eerst langs is gekomen. Top mannen (M/V) van Warmgarant.