Redelijk

Het is niet geïnstalleerd zoals ik het graag gewild had. Communicatie kan beter voor misverstanden te voorkomen.

complimenten, complimenten, complimenten

Deze morgen belde ik met wormgarant over een ketel die ik wilde aanschaffen. De verkoper raadde mij deze af omdat die te veel capaciteit zou hebben voor mijn huis en dat ik dan 1. te duur en 2. te veel te maken zou hebben met storingen. Na goed doorvragen kwam hij met een gedegen advies voor een kleinere ketel en het werd ook nog zo geregeld dat deze nog deze middag geplaatst zou worden. Even voor 12:00 uur waren de monteurs er en om iets over 14:00 uur gingen ze weg. Nieuwe ketel hangt, werkt, is een stuk kleiner. Mooie nieuwe thermostaat. Keurig de boel achter gelaten. Nogmaals dank voor deze supersnelle service, zeker daar mijn oude Nefit met boiler echt op was na 20 jaar. kortom: - goede informatie - meedenken - supersnelle service - aantrekkelijke prijs

Fijn bedrijf

Komt na wat ze beloven.

Goede en snelle service

Heel tevreden over de montage van mijn nieuwe CV.

Deskundig en vriendelijke monteurs

Alles werd deskundig gemonteerd ook extra werk was ok. Vriendelijke monteurs en alles werd opgeruimd achtergelaten. Alle apparatuur werkte goed en goede uitleg van de werking

Betrouwbare afspraken, Juiste levering, vakmensen.

Snel weer een werkende CV ketel

Goede communicatie, snel geleverd en voor een nette prijs. Installatie ook netjes uitgevoerd door vakmensen.

Met Warmgarant blijf je er warmpjes bijzitten!!

Snel en vakkundig geadviseerd, goed bedrijf wat de ketel kwam plaatsen.

Geweldige service en een goede prijs!

Geweldige service en een goede prijs!

Service gericht

Snelle reactie op contact. Zeven dagen in de week.

rustige ketel,niets op aan te merken!

zie boven.

Stipt nakomen van afspraken. Deskundige installatie en scherpe tarieven.

Goed advies bij aankoop nieuwe ketel.

Prima ervaring. Goed advies bij aankoop nieuwe ketel en deze ketel werd binnen een aantal dagen keurig geïnstalleerd.

Zeer tevreden met alles!

Snelle reactie / offerte. Goeie prijs / kwaliteitverhouding. Keurige service. Netjes gewerkt en alles volgens afspraak gemaakt. Kortom heel tevreden !! Zeker een aanrader.

MISLEIDENDE OFFERTE, PROBLEEMLOZE INSTALLATIE

Na mijn orderbevestiging en aanbetaling kwam er nog een aanzienlijke prijs bij voor het voeren van een flexibele afvoer in het rookgas kanaal. Het was correcter geweest indien een complete offerte meteen was aangeboden. Op mijn vraag welk voorschrift deze extra's vereist kon Warmgarant mij niet adviseren.

Beste heer Verkoelen, Naar aanleiding van ons prettige telefoon gesprek gisteren heb ik kunnen toelichten dat de huidige normen voor vervanging van de rookgasafvoer strikt zijn. Dat is ook de reden waarom wij bij u de rookgas hebben vervangen. Het betrof een behoorlijk lengte van 11 meter over drie verdiepingen. Wij willen en proberen daar altijd duidelijk over te zijn naar onze klanten. Uw bericht toont aan dat wij ‘nog beter en duidelijker ons best moeten gaan doen’, en dat willen wij graag. Wel fijn om te horen dat u uiteindelijk tevreden bent over de cv-ketel en installatie. Wij leren er weer van. Met vriendelijke groet, Team Warmgarant

Ze waren snel en vakkundig

Jammer dat ze de ketel niet even uitprobeerde want ondanks het nog niet aangepaste rookkanaal haaden ze dit wel even kunnen doen, dat zei ook degene die het rookkanaal in orde maakte want de afstelling vd ketel was niet optimaal

Beste mevrouw Rensen, Naar aanleiding van uw bericht hebben wij contact gezocht met de betrokken monteur. De VVE ging een dag later het totale rookgaskanaal vervangen. Ons was ter ore gekomen dat wij de ketel ‘vanwege de vervanging van het kanaal een dag later', niet mochten proef stoken. Bij de meeste VVE’s wordt eerst het rookgaskanaal vervangen en daarna de cv-ketels. Dat neemt niet weg dat wij voortaan dubbel zullen checken in een soortgelijke situatie. Wel fijn om te horen dat de ketel alsnog goed is afgesteld. Wij maken een aantekening in ons systeem zodat wij dat bij de eerste onderhoudsbeurt nogmaals nalopen. Veel comfort met uw nieuwe cv-ketel toegewenst en dank voor uw 'kritische noot’. Met vriendelijke groet, Team Warmgarant

Top service!

Wanneer je Cv ketel niet meer werkt midden in de winter, komt dat nooit gelegen en wil je het liefste direct geholpen worden. De toppers bij warm garant hadden het razend druk, maar doordat zij ons niet in de kou wilde laten zitten werd er met spoed een afspraak geregeld. Toffe mensen bij de klantenservice die de tijd nemen om alles met je door te nemen en mee te denken wat het beste bij je past. De monteurs waren nette vakkundige mensen, die meteen een gaslek ontdekte waar wij al die tijd niks van wisten. Zij hebben alles op alles gezet, zodat het zo snel mogelijk verholpen kon worden en wij toch weer warm in huis zaten. Geen onverwachte kosten, bereikbare klantenservice en een heerlijk warm huis en douche!

Warmgarant is zeer aan te bevelen!!!

Warmgarant is erg klantvriendelijk. Goed bereikbaar zowel telefonisch als per e-mail Afspraak is Afspraak. Je wordt dan ook echt op korte termijn teruggebeld. Goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Zeer zeker aan te bevelen.

Flexibel, denkt mee, lost op

Warmgarant is een prettig bedrijf dat snel kan schakelen en met je meedenkt als er problemen zijn.

Alles keurig, netjes en uitstekend geregeld!

Na de aanmelding via internet werd ik de volgende werkdag gebeld om de aanmelding door te nemen. Daar bleek ik een "te goede" cv-ketel te hebben gekozen, een minder dure was ook ruim voldoende voor wat ik voor mijn huis / nodig heb. Afspraak gemaakt voor de levering en montage: keurig op tijd, alles zeer netjes gemonteerd en oude cv-ketel verwijderd. Ik heb niet een hoeven stofzuigen daarna! Tot nu toe doet de cv-ketel uitstekend zijn werk, het geeft vertrouwen dat ik met een belletje eventueel een monteur in huis heb. Ook krijg ik een herinnering voor de onderhoudsbeurt, dat wordt niet meer vergeten! Top! Aanrader!

Vlotte vakkundige installatie

Vlotte vakkundige installatie van onze nieuwe cv ketel. Geen problemen gehad na installatie.

Professioneel bedrijf.

Zij komen geplande afspraken keurig na. Prettig (telefonisch) contact. Uitstekende monteurs die een hekel hebben aan "prutswerk". Het vul-punt van het cv-systeem zit nu naast de ketel, wel zo makkelijk natuurlijk. Het "broekstuk" van de luchttoevoer/rookgasafvoer is door de monteurs technisch veel beter aan de dakplaat bevestigd.

Perfecte controle

Na 18 maanden (na aankoop) zou een eerste controle plaatsvinden. I.t.t. mijn ervaring in het verleden met andere onderhoudsbedrijven, werd ik op het juiste moment gebeld voor het maken van een afspraak. Dit is al bijzonder, echter het onderhoudswerk is ook perfect uitgevoerd.

als er vragen waren werden die met kennis van zaken beantwoord

Ben nog steeds heel blij met Warmgarant