vakkundige mensen

Hebben alles voortreffelijk afgewerkt en duidelijke uitleg gegeven. alles werd ook netjes afgewerkt en opgeruimd.

Snelle en goede service

Vooraf telefonisch goed meegedacht en goed aanbod Monteur ter plaatste voor plaatsen nieuwe ketel vakkundig, snel en klantvriendelijk.

Goede service en communicatie.

Snelle en goede service.

Na vorige week eerst door de uiterst vriendelijke medewerker Joey goed en transparant te zijn geïnformeerd over de bestelling, datum van plaatsing en de evt bijkomende kosten, is vandaag de nieuwe cv-ketel geïnstalleerd. Zorgvuldig en uiterst vakbekwaam is een nieuwe rook/gasafvoer geplaatst, is de nieuwe cv-ketel aangesloten en is een nieuwe thermostaat geplaatst. De installateur van installatiebedrijf Yuksek was zeer vriendelijk, uiterst zorgvuldig en kwam op de afgesproken tijd. Dikke pluim voor zowel Joey van Warmgarant als meneer Yuksek. Wij zitten er weer warmpjes bij en zijn voor nu dik tevreden.

Zoals je het wilt, zonder een enkel probleem

Goede scherpe offerte en vakmensen over de vloer. Alles volgens afspraak en netjes gewerkt.

Snel, flexibel en goed

Vlak voor de jaarwisseling een kapotte ketel.. warm garant vond ondanks een hele drukke planning iemand die over wilde werken tot s avonds om de boel te vervangen. Helemaal top!

Beste CV-ketel, snelle en correcte service bij installatie.

Ketel bij Warmgarant aangeschaft via CV-ketel collectief van Consumentenbond. Best geteste ketel gekozen. Aanmelding werd zeer snel en correct afgehandeld door Warmgarant. Installatie door bedrijf uit de regio ging perfect. Prima service en uitleg. Ketel werkt prima. Constateer lager verbruik! Een aanrader!

Ik had een cv-ketel besteld en wilde deze voor mijn verhuizing geïnstalleerd hebben. Dit werd in 1 week geregeld, en binnen een ochtend opgehangen. Goede communicatie en vriendelijke installateur.

Prettig bedrijf

Goede uitleg van gebruik cv ketel

Prima, zorgvuldig, attent en snel

Gewoon helemaal tevreden..

Snel en goed werk geleverd.

Goed geregeld

Goed geregeld prima planning alles verloopt zoals als afgesproken. Top

Zorgvuldig

De ketel van mijn ouders had het begeven en ze hadden geen geld voor een nieuwe . Dus er een huren . Binnen anderhalve week hing er een nieuwe en heeft de monteur mijn moeder geholpen met opruimen omdat ze niet lekker was van een blaasontsteking. Zo lief. En ze zijn heel blij!!

Goede informatieve website, telefonisch goede informatie gekregen en een goede zeer professionele monteur.

Prima geregeld. Kundige installateurs!

Op de koudste dag van 2021 begaf de oude ketel het... Brr. Een fijne medewerker aan de telefoon gehad om te bespreken wat voor ketel we nodig zouden hebben en direct een afspraak gemaakt voor de volgende dag om die te laten installeren. Prima service, zowel telefonisch als van de monteur die de installatie deed. Netjes gewerkt!

Helemaal top. Eerlijk in advies en snel.

Mijn ketel overleed tijdens min 10 graden. Een familielid wees mij op warmgarant. Met hen gebeld en advies gevraagd welke ketel ik het beste kon kiezen. Men raadde mijn eigen keuze sterk af. Een ander type ketel (ook nog een stuk goedkoper) zou beter passen. Binnen 10.minuten offerte op de email met advies over extra hulpmaterialen. Akkoord gegeven en de volgende dag hing ie al aan de muur. Supersnel. Heel eerlijk advies. Geen verkooppraatjes. Echt heel tevreden!

Goede service , duidelijke communicatie

Super tevreden

Duidelijk in de offerte en komen die ook perfect na! Aanrader!

Snel

Snelle en nette service Oude cv ketel kapot. Binnen 1 dag plaatste ze een nieuwe ketel

In orde

Nieuwe ketel geplaatst door de Heer G. Hummel namens Warmgarant. Tevreden over de gehele afhandeling. Ketel zorgvuldig geïnstalleerd.

Slechte service

Na een aantal keer bellen besefte ik dat men aan de telefoon alleen geïnteresseerd is in verkopen en niet probleem oplossen, vragen beantwoorden zijn ze niet zo goed in.

Prima geregeld en zeer vakkundige montage

Maandagochtend om 8.30 uur voor de deur. Demontage en afvoer goed geregeld. Daarna een snelle en keurige montage. Alles in goed overleg gegaan. Bedrijf: Warmte4U Contactpersoon: Sahin Yilmaz, een vakman

Top in 1 woord

snel behulpzaam netjes AANRADER