Snelle levering, werk prima uitgevoerd!

Er is gedaan wat beloofd is, niets op aan te merken!

Vlotte levering en uitstekend advies voor een dito prijs

Gewoon doen!

Doen wat ze beloven

Snel en vakkundig personeel.

Vlot en probleemloos.

Prima installateur.

een tevreden klant

goed bereikbaar Klantvriendelijk zorgvuldig snelle levering goede nazorg

Goede afwikkeling van de bestelling

Snel geregeld en een bijzonder vriendelijke, hulpvaardige professionele monteur.

Topservice

Zeer kundige en vriendelijke monteur gehad Die de cv installeerde. Contact met watmgarant is tot heden zeer positief en ze proberen met je mee te denken.

Goede duidelijke afspraken die nagekomen worden

Vanaf het begin is Warmgarant duidelijk over het proces en de kosten. Mailwisseling en planning wordt snel en prima nagekomen. Tevreden over plaatsing en resultaat.

Efficiënt en vriendelijk. Professionele installatie

Op 3 oktober is een HR-ketel geplaatst. Vooraf even koffie gedronken met de professionels. Alles zeer vriendelijk en vakbekwaam.

Nog te kort klant

Mijn eerste (duurdere) keus werd door Warmgarant afgeraden wegens waarschijnlijk te kleine plaatsingsruimte. Een prima advies! Afgezien van correcte levering, plaatsing en voorlichting door de deskundige en inventieve monteur heb ik nog geen te beoordelen ervaring.

Ver beneden verwachting

Ondanks dat er vooraf foto's waren gestuurd van de situatie waren de monteurs slecht voorbereid en te laat ter plaatse. Eindresultaat; een lekkende leiding en een aan/uit thermostaat en een modulerende thermostaat samen aangesloten op het modulerende aansluitpunt van de ketel (omdat dit niet anders kon aldus de monteur). Navraag bij Intergas heeft geleerd dat deze prima op verschillende aansluitpunten aangesloten konden worden.

Snel en proper werk

Snel en proper werk

Deskundig, betrouwbaar.

is positief

Als klant ben ik zeer positief over het geleverde werk. Als opdrachtgever/VvE-bestuur ben ik minder positief: er had meer 'meegedacht' kunnen worden (mn met het tijdig aanleveren van de offerte tbv de ledenvergadering, ondanks vroegtijdig contact). Ook het afstemmen met de 2 overige betrokken bedrijven verliep aanvankelijk moeizaam. Alle drie de contactpersonen vonden dat 'de ander' het maar moest regelen. Ondanks ons nadrukkelijke verzoek de planning onderling af te stemmen. Uiteindelijk verliep het werk vlot, dankzij de flexibiliteit van de monteurs.

perfeckt

deze jongeman was vriendelijk attent zeer goede monteur en nauwkeurig gewerkt dus perfeckt.

verbaasd over de bijzonder snelle levering en plaatsing

De oude c.v.ketel werkte na blikseminslag niet meer naar behoren. Bij degene die het servicecontract verzorgde gevraagd om reparatie. Lukte gedeeltelijk maar kende de oude ketel niet en problemen bleven. Gekozen voor nieuwe ketel maar die zou zeker 6-8 weken op zich laten wachten. Kreeg daarna warmgarant onder ogen en daarmee contact gezocht. Prettig verlopen en op dinsdag de nieuwe ketel besteld. Kreeg woensdag bericht, dat de ketel al op vrijdag geplaatst kon worden. Sneller dan snel. Geweldig. Hoefden dus niet in de kou te zitten!

Prima advies en installatie

Advies voor de Ketel op maat, snel geïnstalleerd, alles volgens afspraak. Aanrader

nog steeds tevreden!

dit is onze tweede ervaring met warmGarant binnen twee jaar - wij hebben ons cv ketel vervangen (bij een tweede pand) door een nieuwe intergas xtreme 36 met behulp van Warmgarant en installateur Noël. Weer een vlotte en professionele installatie met uitstekende en vriendelijke communicatie door het hele warmgarant-team.

Wat een service en fantastische loodgieter Mariska !!!

Werkzaamheden plaatsen nieuwe CV uitstekend uitgevoerd

Werkzaamheden plaatsen CV zijn uitstekend en snel uitgevoerd volgens afspraak 29 september 2022, door installateur Sven Woutersen en collega. Orderbevestiging 2 augustus 2022 Intergas HRE 36/30A € 1.585,00. Exclusief rookgas afvoer ( € 100,00). Uiteindelijke factuur 2 oktober 2022 € 1.834,00 nu inclusief nieuwe rookgas afvoer € 150,00 , ( € 50,00 meer dan in de oorspronkelijke orderbevestiging???), Er zit wat verschil in de prijs van orderbevestiging en uiteindelijke factuur. Warmgarant Administratie gaat het natrekken

Vervangen cv-ketel snel en goed.

De vervanging van de cv-ketel is snel en goed uitgevoerd door VSH te Haarlem

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Vriendelijke ervaren installateur. Op het hele proces van aanschaf, installeren tot afrekenen niets op aan te merken

Ruime keuze, snelle levering

Na een paar keer telefonisch contact de keuze gemaakt voor een Intergasketel. Prijs erg concurrerend. Binnen een week geïnstalleerd door een deskundige en vriendelijke monteur.

Super goede service!!!

De service is geweldig. Als er wat is staan ze direct voor je klaar. Wij zijn zeer tevreden en komen afspraken na.