Communicatie snel en deskundig

Tijdens offerten fase wordt je goed begeleid. Vragen worden snel opgepakt. Installatie prima verlopen. De ketel is nu 2 maanden operationeel. Heb nog geen ervaring met onderhoud.

Uitstekend en snel

Ik moest een nieuwe cv ketel hebben. Er werd een afspraak gemaakt en ik werd keurig op de hoogte gehouden. Er kwam een monteur die vliegensvlug een nieuwe ketel plaatste en aansloot en ook nog meer ruimte op zolder creëerde. En geen cent meer dan op de offerte stond.

Goed werk afgeleverd

Alles volgens afspraak. Goede monteurs .

Prima team tijdens de montage

X

Alles volgens afspraak, goede bereikbaarheid en vriendelijke medewerkers.

Levering en installatie werd naar wens uitgevoerd.

CV ketel geïnstalleerd conform afspraak. Goede prijs Mooi encsteak geïnstalleerd

snel en prettig geregeld

Het plaatsen van de ketel is snel gedaan en op een prettige manier gecommuniceerd.

Prima ervaring, goede communicatie.

De plaatsing heeft bij huurders plaatsgevonden. De communicatie naar ons en de huurders toe was duidelijk

Goede ondersteuning, maar wel veel contactpersonen.

Wij zijn goed geholpen bij het maken van een keuze voor een cv ketel en het plannen van de plaatsing verliep gesmeerd. Voor het regelen van het meerwerk was er wel het eea aan dubbel mailverkeer nodig.

Mooi aanbod cv-ketel en installatie

Bezig met plannen om de cv-ketel te vervangen. Kreeg een zeer goed aanbod voor een ketel die ikzelf al had uitgezocht. Scheelde heel veel geld. Zeer snel kon de ketel worden geïnstalleerd met een gratis thermostaat. Alles verliep uitstekend en ik ben zeer tevreden.

Deskundig geplaatst

De nieuwe cv ketel werd snel en vakkundig geplaatst.

prima zoals afgesproken

Keurig,netjes,snel gewerkt,precies zoals toegezegd.

vlotte behandeling

Vanaf het eerste contact tot en met de installatie van de cv-ketel is alles vlot en netjes gegaan. Het personeel op het kantoor en de installateurs zijn vakkundig en plezierig in omgang.

Mooie Intergas cv-ketel

Bij ons is een mooi intergas cv-ketel geplaatst. Alleen wij hebben geen keus kunnen maken voor welke cv-ketel. Nu blijkt dat wij een cw4 hebben die wel zuinig is maar de waterdruk is wel wat minder. We konden achteraf beter een cw5 nemen. Maar het installeren was wel netjes gedaan.

Fantastische service!

Ik ben blij met de kwaliteit en uw medewerkers die mij super goed hebben geholpen. Op elke vraag een antwoord en snelle hulp.

Netjes geregeld

Prima gekomen.

Efficient uitgevoerd

Zowel het maken van de afspraken en ook het uitvoeren van de werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd. Na de werkzaamheden een goede uitleg en alles uiterst vlot en naar wens in bedrijf gesteld. Kortom, vakwerk zoals het hoort.

Snel en degelijk werk

Snel en degelijk werk w.b. de nieuwe ketel. Begeleiding bij het opstarten was ok, maar kan beter door iets meer tijd eraan te besteden en alle eventuele twijfels weg te halen. Had bv verwacht, dat ze de leidingen helemaal door zouden spoelen, maar is misschien niet nodig. Ook niet gechecked of alle radiatoren wel werken. Sommige dus niet. Zitten de kranen vast. Vind ook de vloerverwarming niet echt warm worden. In elk geval minder, dan bij de oude installatie. Maar de temperatuur loopt wel naar de ingestelde waarde.

Goed geregeld alles

Reageren snel, fijne service

Ruim tevreden

Verliep in het geheel soepel

Goede en snelle service

Binnen 3 weken van ketel besteld naar ketel geplaatst. Top!

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding!

Snelle duidelijke afspraak met kundige lokale monteur na bestelling van nieuwe CV ketel.

Alle afspraken netjes nagekomen. communicatie prima. Prijs kwaliteit prima. En twee vakmensen die het super netjes hebben geïnstalleerd. Een dikke 10 verdiend.

Goed advies, snelle levering en vakkundige installatie.

Zeer correct geholpen. Telkens netjes te woord gestaan. En gelukkig kon de installatie snel worden ingepland. Ook de installatie verliep vlekkeloos.