Mijn ketel moest met spoed vervangen worden. Binnen twee weken was er een nieuwe gemonteerd. Alles keurig netjes vervangen

Zeer tevreden met onze nieuwe CV ketel.

We maakten goede afspraken en er was een duidelijke prijsopgave. Alles is geheel volgens de afspraken gelopen. De nieuwe ketel is uitstekend geïnstalleerd en draait top.

Alles keurig geïnstalleerd en afgewerkt, ik ben zeer tevreden

De monteur heeft alles keurig geïnstalleerd en keurig zijn werk gedaan. Alles is volgens afspraak uitgevoerd naar volle tevredenheid.

Afgelopen maandag 14 oktober 2024 mijn nieuwe CVketel Intergas zeer vakkundig geïnstalleerd door 2 vakmensen van Technisch Bureau Hendriks uit Kerkrade in opdracht van Warmgarant. Het gehele traject in verband met de aanschaf van een nieuwe ketel via Warmgarant was qua uitleg en duidelijkheid zeer correct. Dit gold ook voor de installatie. Dit alles voor een goede prijs - kwaliteitsverhouding. Kan maar 1 woord zeggen. Uitstekend. Waarvoor dank.

Super tevreden

Snel en netjes geïnstalleerd zonder enig gebrek. Super gedaan

Goede prijs.

Planning en uitvoering uitstekend

Snel, correct, prettig geregeld volgens afspraak

zie boven en scherp van prijs eerlijk antwoord op vragen

alles goed geregeld en op tijd geïnstalleerd

Goede afspraken en informatievoorziening

Goede afspraken gemaakt. Wordt telefonisch op de hoogte gehouden over de montagedatum. Monteurs vakbekwaam, netjes gewerkt. Snel en gedegen.

Goed/ bij zoon niet goed.

Mijn ervaring is zeer goed. Daarom heb ik dit ook aanbevolen aan mijn zoon. Wat me bij hem tegenvalt is dat hij naar een installateur wordt verwezen omdat er geen afvoer bij de huidige cv ketel is Onbegrijpelijk dat dit niet, uiteraard tegen betaling, wordt aangeboden. Nu moet hij nog weer een ander bedrijf daarvoor inschakelen.

Vakmensen

Kundige mensen Ruimen alles goed op. Goed uitleg over de ketel. Alleen de gebruiksaanwijzing voor de thermostaat laat nog wel wat te wensen over.

Goede ketel en goed installatie

Twee vriendelijke installateurs hebben mijn nieuwe CVKetel tot volle tevredenheid geplaatst.

Volledig tevreden over de geleverde service.

Alles conform afspraak. - duidelijke offerte - goede ondersteuning bij vragen - installateur op afgesproken tijd aanwezig - alles netjes opgeleverd. - betaling op de voor mij makkelijkste methode. Kortom 10/10

Prijs i.c.m. kwaliteit lijkt tot nu toe prima in orde.

De cv ketel is plm 8 weken geleden geplaatst, echter we wonen er pas 4 dagen. Van ervaring is dus nog niet echt sprake maar alles lijkt in orde.

Hetgeen overeengekomen is werd op tijd en vakbekwaam geïnstalleerd

Een tevreden gevoel om een goed verwarmt huis te hebben met lekker warm water om te douchen !

Zorgeloos genieten

Wij hadden een installatieafspraak gemaakt die pas over enkele maanden zou plaatsvinden. Ik had geen haast. Echter, onverwachts begon de bestaande ketel water te lekken en hadden we dus wel haast. Zonder problemen en met goede communicatie is er direct in de week van melding de nieuwe ketel geplaatst. Dat ging snel en vakkundig. Na afloop is de oude ketel en al het verpakkingsmateriaal van de nieuwe ketel meegenomen. Ik ga nu zorgeloos de winter tegemoet. We hebben tot nu toe alleen het warm water getest. De ketel is nog niet aan geweest voor het verwarmen van het huis. Maar als ik zie hoe snel we nu warm water hebben geeft dat alle vertrouwen voor de komende tijd.

De ketel plus plaatsing....

Via de Consumentenbond, super gewoon, kom ik uit op Warmgarant en een installatiebedrijf van Warmgarant. Een misvatting met de omschrijving van 2 thermostaten, handbediening en de ander via de telefoon, dus een verkeerde beslissing genomen. Deze is met zeer goede tevredenheid opgelost! Mijn grote complimenten voor de manager van de klantenservice van Warmgarant Dhr. H. Willemse Mijn dank!!

Erg tevreden!!!

Duidelijke communicatie!! Afspraak is afspraak, heel fijn!!!

Ik ben zeer positief gestemd, aardige jongens die mijn nieuwe cv hebben geïnstalleerd. Deskundig en snel. Ik geef een tien.

Uitstekend!

Prima werk verricht alles volgens afspraak. Compliment!!

Snel geplaatst

De heren die de ketel kwamen plaatsen waren eerder dan het opgegeven tijdsslot. De plaatsing ging ook heel erg soepel.

Snelle, keurige installatie nieuwe ketel.

5 minuten voor afgesproken tijd kwamen er 3 sympathieke, beleefde jonge mannen aan de deur met een stapel dozen. Ieder had zijn taak en de ketel was vlot geïnstalleerd. Alles netjes afgewerkt ook dakdoorvoer. Alles werd opgeruimd en klaar was het. Top geregeld.

ervaring is goed

Net werk geleverd door de monteurs. Enig minpuntje: niet duidelijk of de klus van jullie kant bezien zou doorgaan. Hierover kwam pas later bericht nadat iemand van de consumentenbond hierover voor mij heeft gebeld. het zou niet om een standaardinstallatie gaan vernam ik naderhand. Info hierover had wat eerder gemogen. Ervaring met snel aftappen warm water is in orde. Nog geen ervaring met verwarming door CV ketel. Daarom aanbevelen in wachtstand.

Geweldig snelle levering en montage.

Geleverd en gemonteerd in 2weken,het plaatsen en monteren incl. een afzuig unit was in ander half uur zeer vakkundig geregeld

Afspraak goed nagekomen. Installatie werkt naar behoren.

Afspraak goed nagekomen. Installatie werkt naar behoren.

Weesperstraat 118

1112 AP Diemen