Snel en acuraat

Zoals je het hoopt te verwachtten en dat is waar gemaakt.

prima en vlot.

Prima, vlotte en vriendelijke service, en redelijke prijs.

Voorbereiding, plaatsing en oplevering

Als hoofdbewoner waren wij zelf niet aanwezig maar voor ons een familielid. Deze vertelde dat het hele proces van plaatsing en oplevereing perfect is uiutgevoerd. Ook de voorberiding was prima georganiseerd. Dank voor de goede afwerking en schone oplevering. Eén korte vraag: Tijdens de ruststand van de cv-ketel is deze licht hoorbaar alsof deze wat aan het uitvoeren is. Kan dit kloppen en heeft dit bij toeval te maken met de voorverwarming tapwater?

Supervriendelijke vaklui

Ze waren mooi op tijd, supervriendelijke en wisten van wanten. Ook op financieel gebied m.b.t. het afgesproken bedrag wat niet klopte, toch uiteindelijk netjes en professioneel afgehandeld.

Uitstond werk

Telefonisch goed contact Goede montage door correcte monteur Oude ketel meegenomen Rekening achteraf

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Na bestelling kon de ketel op aangegeven dag geplaatst worden. Tijdstip week helaas wel af, interne planning en/of communicatie was niet correct verlopen. Was na een paar telefoontjes zeer snel opgelost. Ketel zeer vakkundig geplaatst, door een hard werkende, vriendelijke man.

Vriendelijke medewerkers, werken nejjes

ik ben zeer tevreden alles werk naar behoren nette monteurs

gewoon zo doorgaan

CV is snel, schoon en goed geïnstalleerd.

Onze nieuwe CV ketel werd netjes geïnstalleerd en alles werd schoon achtergelaten. Er werd tijd genomen voor een uitleg van de werking CV ketel en nieuwe thermostaat. Zeer tevreden over de monteurs en uiteraard over de CV ketel.

Kon niet beter.

Via de Consumentenbond een combiketel uitgezocht. Na de aanvraag kregen we het advies om een ketel te nemen die beter te monteren was en in kwaliteit hetzelfde was. Dit alles ging soepel via de Mail. Ook het veranderen van ketel werd administratief netjes geregeld. De vrouwelijke monteur was er op de afgesproken datum en heeft binnen de afgesproken tijd alle beloofde werkzaamheden netjes gedaan, ook de info over de werking van de ketel was duidelijk. Na 2 weken werd het resterende bedrag netjes van onze rekening gehaald. Tot slot kregen we via de Mail netjes de gespecificeerde rekening.

Vakwerk

Uitstekende installatie

Via het maandblad van Vereniging Eigen Huis kwamen wij aan het adres van Warmgarant. Wij hebben door hun een nieuwe CV ketel laten leveren en installeren via Multigoed. Binnen een week was hij besteld en geïnstalleerd. Wij zijn erg tevreden over de service van Warmgarant. De installatie is zeer deskundig gedaan en alles is heel netjes afgewerkt. Ook zijn wij goed geïnformeerd door deze sympathieke mensen, die open stonden voor allerlei vragen. Ze konden achtergrondinformatie geven over alles wat met een CV e.d. te maken heeft. Wij zijn dan ook blij dat het onderhoud van onze nieuwe CV ketel nu bij deze mensen in handen is. Wij kunnen Warmgarant dus aanraden.

prima geregelt

mijn cv ketel is door een vakman geplaats

zie hieronder

ik heb geen idee wat ik beoordelen moet - de installatie, het installeren, de werking van de cv? de vriendelijkheid-; klantgerichtheid van de monteurs/

Alles soepel verlopen.

Achteraf is alles soepel verlopen, maar vooraf had ik toch wel wat angst of ik wel het goede besteld had. Je besteld bij een expert en ik ben een leek en dat gevoel zou bij het bestellen moeten worden weggenomen, maar ik had na bestellen toch nog een gevoel van "heb ik wel het goede besteld". En ik had na de installatie wel een telefoontje verwacht of alles goed verlopen is. Anders vijf sterren. Voor de rest is alles prima verlopen.

Prima. Ze doen wat ze zeggen.

Afspraak was helder en is nagekomen. Monteur was een zxper die veel voor hun werkt. Hij deed zijn werk prima en netjes. Betalen hebben ze slim geregeld. Enige minpuntje vind ik het verplichte service abonnement voor 2 jaar

Cv ketel super netjes gemonteerd

De oude cv is verwijderd en er was best wat werk om een nieuwe te plaatsen mede door onze vloerverwarming. Er kwam zelfs een nieuwe dakdoorvoer waarvoor wat zagen nodig was. Ik had rekening gehouden dat het niet netjes zou worden door dat zagen. Maar alles perfect gemonteerd en hele fijne uitleg van de monteur. Super tevreden

uitstekend

Zeer Goed

goede service voor een goede prijs

Nadat we per mail de offerte hadden binnen gekregen konden we op korte termijn een afspraak inplannen om de nieuwe verwarmingsketel te laten instaleren. Dit is zeer vakkundig gedaan door een twee hele nette professionele heren.

Alles vlot en soepel verlopen. Alles volgens afspraak. Keurige mensen.

Alles vlot en soepel verlopen. Alles volgens afspraak. Keurige mensen.

Is goed en snel uitgevoerd, ben heel tevreden

Snel en to-the-point geholpen

Vakmanschap

Vaardigheid ,prima kwalitatief werk afgeleverd.ziet er ook netjes uit .

Snel geholpen en goedkoper dan de andere offerte

De offerte van Warmgarant was 400 euro goedkoper dan bij Feenstra. De ketel was snel geïnstalleerd (binnen twee weken) en het is een lekker stil model, anders dan mijn Remeha Calenta. De afspraak voor de installatie was ook makkelijk gemaakt en het service abonnement is een goede prijs. Al met al dik tevreden.

Goed snel en professioneel

In een paar uur gefikst

Goede prijs en goede installatie

Goede afspraken die ook nagekomen worden